Oletteko kuulleet tällaisesta käsitteestä. Minä kuulin juuri äsken 80-luvulla ja kävin Bourdieun kanssa lasillisella punaviiniä pariisilaisessa kahvilassa. Nykyisin olen jo kunnianarvoisa professori, mutta vieläkin muistellessani tuota hetkeä, mälli lentää. Kerroin tästä hurjasta käsitteestä ystävilleni Suomen akatemiassa. He eivät osaa lukea, taito joka on tuntematon koko Allardtin polven yhteiskuntatieteilijöile. Oikein tsemppaamalla he ovat lukeneet Colemanin fasistisen määritelmän samasta käsitteestä, mutta koska ovat niin tyhmiä päästään, eivät osaa ymmärtää samalla käsitteellä olevan eri merkityksiä. En ymmärrä minäkään, koska olen niin VITUN VAJAKKI.
Bourdieu ja sosiaalinen pääoma
Prof Rahkis
1
832
Vastaukset
- Anonyymi
Kanttii lopettaa aivojen kuluttaminen jatkuvalla kaljan kittauksella niin alkaa ymmärryskyky parantumaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672435- 661407
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww801263EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111182- 79885
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19880- 44723
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta92712Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe27699- 30676