Ketä suutelit viimeksi? Entä kosketit?

Tiesitkö tämän?

26

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • amiralli

Hyvä kirjoitus.

• ätämi infoa

Kirjoittaja on tarkoittanut tuon KTM/YTM tasoisille. Ätämeillä on rumilus naama jota naiset eivät suutele.

• Ah, ihanat miehet

Ätmi on keskittynyt omien muuriensa rakentamiseen eikä niiden takaa poistu.

• caveatm
        Ah, ihanat miehet kirjoitti:

Ätmi on keskittynyt omien muuriensa rakentamiseen eikä niiden takaa poistu.

Ätmit asuvat luolissa, eivät he muureja tarvitse.

• atm.

En ketään ikinä koska minulla on ruma naama ja olen rumilus

• Viime viikonloppuna tuli suudeltua ja kosketeltua paljonkin ;)

• kuvastin.

Peilikuvaasi vai?

• supikoiran raato
        kuvastin. kirjoitti:

Peilikuvaasi vai?

taitaa ärsyttää kun olet itse ilman suudelmia jäänyt? Olisit mielummin onnelinen toisen puolesta.

• Suuteleminen on ihanaa!! Mä voisin suudella aina, kun olis vaan joku hyvä vastasuutelija! Nyt on kuvioissa ollutkin varsin miellyttävä tuttavuus... viimeksi suudeltiin (ja vähän muutakin) pari päivää sitten :)

Mutta tuossa jutussa oli yksi hyvä pointti, johon kiinnitin huomiota. Mulle toi koskeminen oli joskus aikanaan kans vaikeaa ja tuon jutun luettuani tajusin, ettei meillä kotona koskaan koskettu. Me ei oltu vanhempien sylissä koskaan eikä meitä suukoteltu tai paijattu koskaan. Siksi koskeminen oli pitkään mulle ihan outoa.
      Sitten tapasin miehen, jonka tapoihin kuului aina kaikkia tervehtiessä koskettaa jollain tapaa (kättely, halaus, poskisuudelma, olalle taputus tms.) ja se oli minusta hienoa ja aloin toteuttaa sitä itsekin. Nyt koskemisesta on tullut jo aika luonnollista ja huomaan saavani esim. viestin paremmin perille kun kosketan henkilöä jolle puhun. Henkilökohtaisella tasolla flirtissä saan miehen huomion täysin kun esim. jutellessa kosketan hänen käsivarttaan.

• 45+45

"Sitten tapasin miehen, jonka tapoihin kuului aina kaikkia tervehtiessä koskettaa jollain tapaa (kättely, halaus, poskisuudelma, olalle taputus tms.) ja se oli minusta hienoa ja aloin toteuttaa sitä itsekin."

Minullakin oli tuollainen paha tapa, mutta onneksi olen jo parantunut siitä.

Parantumisprosessissa auttoi tavattomasi kaksi naista, jotka aloittivat ristiretken lääppimistä ja kopeloimista vastaan. Onhan se kumma kun miehet eivät ymmärrä, että naisilla on oikeus omaan kehoon. Tätä oikeutta on syytä korostaa julkisella raivokohtauksella ja ilkeällä selän takana puhumisella.

Oppivathan ahdistelijasiat paikkansa.

Kuriositeettina mainittakoon, että kyseisiä naisia ei kukaan koskaan kopeloinut.

• atm.

Joku tatuoitu jännämies se on ja olet heti ihan kiimassa. On luonnollista että jännämies saa sut kiimaan.

• Feminismi=syöpä
        45+45 kirjoitti:

"Sitten tapasin miehen, jonka tapoihin kuului aina kaikkia tervehtiessä koskettaa jollain tapaa (kättely, halaus, poskisuudelma, olalle taputus tms.) ja se oli minusta hienoa ja aloin toteuttaa sitä itsekin."

Minullakin oli tuollainen paha tapa, mutta onneksi olen jo parantunut siitä.

Parantumisprosessissa auttoi tavattomasi kaksi naista, jotka aloittivat ristiretken lääppimistä ja kopeloimista vastaan. Onhan se kumma kun miehet eivät ymmärrä, että naisilla on oikeus omaan kehoon. Tätä oikeutta on syytä korostaa julkisella raivokohtauksella ja ilkeällä selän takana puhumisella.

Oppivathan ahdistelijasiat paikkansa.

Kuriositeettina mainittakoon, että kyseisiä naisia ei kukaan koskaan kopeloinut.

Kyseiset naiset olivat varmasti katkeria kurppia, jotka olivat kateellisia kun heidän kauniimmat kanssasisarensa saivat osakseen koskettelua. FEMINISMI eli katkerien naisten suorittama aivopesu on juuri sitä mitä nuo tuntemasi naiset harjoittivat.

• Feminismi=syöpä kirjoitti:

Kyseiset naiset olivat varmasti katkeria kurppia, jotka olivat kateellisia kun heidän kauniimmat kanssasisarensa saivat osakseen koskettelua. FEMINISMI eli katkerien naisten suorittama aivopesu on juuri sitä mitä nuo tuntemasi naiset harjoittivat.

Valitettavasti on olemassa naisia, jotka eivät ymmärrä hyvän päälle.
        Heille ei saa avata myöskään ovia eikä auttaa kantamusten kanssa jne. Ne saa raivokohtauksia heti.
        Muutaman kerran ollut todistamassa sellaista episodia, jossa miehen kohteliaat ja asialliset eleet on lytätty maanrakoon juuri tuollaisen femakon toimesta... surullisena huomaa kuinka miehen itsetunto murenee ja viha femakkoa kohtaan kasvaa. Toivottavasti nuo poljetut miehet ymmärtävät, että on olemassa naisia jotka ymmärtävät käytöstapojen päälle ja haluavat tulla hyvin kohdelluksi.

Kohtele toista kuten haluaisit itse tulla kohdelluksi... toimii.

• tukallinen mies
        pimppaloora kirjoitti:

Valitettavasti on olemassa naisia, jotka eivät ymmärrä hyvän päälle.
        Heille ei saa avata myöskään ovia eikä auttaa kantamusten kanssa jne. Ne saa raivokohtauksia heti.
        Muutaman kerran ollut todistamassa sellaista episodia, jossa miehen kohteliaat ja asialliset eleet on lytätty maanrakoon juuri tuollaisen femakon toimesta... surullisena huomaa kuinka miehen itsetunto murenee ja viha femakkoa kohtaan kasvaa. Toivottavasti nuo poljetut miehet ymmärtävät, että on olemassa naisia jotka ymmärtävät käytöstapojen päälle ja haluavat tulla hyvin kohdelluksi.

Kohtele toista kuten haluaisit itse tulla kohdelluksi... toimii.

Juu, huonosti käyttäytyminen ei ole sukupuoleen sidottu asia. Eikä sukupuoli myöskään ole tekosyy huonolle käytökselle.

• Nöff Nöff

Henj loppu jos kauheest suutelee.

• tukallinen mies

Täällä kirjoittelevien joidenkin palstasurkimusten sanavarasto on niin rajoittunut, että en ihmettele, jos he eivät tässä yhteiskunnassa oikein pärjää. Joka väliin pitää kiimaa, lutkia, huoria ja jännämiehiä tunkea. Vastenmielistä!

• 101% hetero

"Kannattaa siis aloittaa harjoittelu ystävistä ja perheenjäsenistä. Kättele ja halaa heitä aina kuin on mahdollista. Tehosta puhettasi sopivan paikan tullen koskemattamalla heitä olkapäähän"

Minähän en kavereitani ala lääppimään. Ihan homoa!

• Homo

Foobista.

• huonosti kohdeltu

En ole koskaan suudellut ketään, kosketus, no mikä lasketaan kosketukseksi, esim. kaupan kassatytön käsi käteisellä rahalla maksaessa?
      Sain todennäköisesti säälistä jonkinlaisen halauksentapaisen viime vuosituhannella 90-luvun lopulla nuorelta naiselta, olin silloin itse 23v.
      Koko siihenastisenkin elämän kosketukset tyttöjen/naisten kanssa voi laskea varmasti yhden käden sormin eli melko kuivaa on ollut positiivinen kosketus meikäläisen elämässä, lyöty, tyrkitty kovakouraisesti pois tieltä, jne. on kyllä siitäkin edestä niin vanhempien kuin koulukiusaajienkin toimesta, työpaikallakin on yksi vanhempi ukko kovakouraisesti tyrkännyt meikäläisen pois tieltä.

Mulla ei ole varaa sellaiseen luksukseen kuin positiivisen koskettamisen miettiminen koska toteutuneet kokemukset tekisivät minut vain hyvin vihaiseksi ja katkeraksi, toiset nautiskelevat hellistä kosketuksista ja meikäläinen saa vaan tylytystä ja väkivaltaa osakseen.

Ilmeisesti tämä maanpäällinen elämä on toisille taivas, minulle helvetti.

• neiti ruiskukka

Hyvä artikkeli oli. Meillä ei myöskään lapsuuden perheessä juuri kosketeltu tai halailtu, vaikka välittämistä osoitettiinkin ja osoitetaan kaikilla muilla mahdollisilla tavoilla. Halaukset meillä liittyvät joihinkin perhejuhliin/valmistumisiin ym. Jotkut kaverit ja sukulaiset ovat taas tottuneet halailemaan ja heitä nähdessä yleensä aina halataankin, mikä on ihan mukavaa. Musta ois kuitenki outo alkaa halaiemaan nyt yhtäkkiä sisaruksiani ti vanhempiani kun ei oo sellaiseen totuttu.

• mies..

Tällä viikolla suutelin ensimmäisen kerran, oli ihan kivaa, varsinkin se tunne kun ylittää itsensä, vaikka jännittäisi niin pystyy silti suoriutumaan

• Naisasialooseri.

Kysyjä tuossa valittaa, että hänellä ei ole ollut paljon tyttöystäviä. Pitää ilmeisesti itseään epäonnistujana naisten kanssa.

Tällä palstalla löytyy nelikymppisiä miehiä, joilla ei ole ollut sitä ensimmäistäkään tyttöystävää.

Kannattaisi tulla palstalle niin tuntisi itsensä voittajaksi.

• Eipä se objektiivista asiantilaa muuttaisi millään tavalla. Ehkä se auttaisi vähän sellaista ihmistä, jolle on todella tärkeää vertailla itseään muihin.

• imuttelija mies

Eilen suutelin yhtä nais ystävää koska sen mielestä kuuluu hyviin tapoihin suudella kaveria. Tää nainen ei ole suomalainen. Saan suudella tätä nättiänaista joka viikko kun nähdään pari kertaa viikossa.

• hali on ihanaa

viimeeksi suutelin männyn runkoa ja koivua rakastelin ja pajua halailin ja laudan oksa reiän raiskasin mutta nyt olen heilastellut horsman kanssa kyllä se pian suuteluksi menee

• dinat

hali on ihanaa: jaaha, mä suosin ihmisiä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      43
      5754
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      45
      5275
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3678
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3643
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3116
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3103
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2854
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      57