Spagettihirviö on todistetusti olemassa.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014061718415959_ul.shtml
Spagettihirviö löytyi!
10
109
Vastaukset
- O'ou
Ei, vaan spagettihirviöstä on olemassa tietellinen, tosin vielä hypoteesiasteella oleva teoria. Säieteoria. Sen mukaanhan kaikkeus koostuu säikeistä ja mistä spagettihirviö koostuu? No, tietenkin eräänlaisista säikeistä, spagetista. Näin ajatellen kaikkeus itse on spagettihirviö, ja ilmaus spagettihirviö onkin kuvaannollinen ilmaus tästä sen perusolemuksesta. Spagettihirviö on todennäköisemmin kaiken takana, kuin mikään jumala.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Säieteoria - Hirviö.
Väärin. Spagettihirviö koostuu soluista, tieteestä ja ateistisesta spagettihirviöharhasta. Tieteellisen tutkimuksen mukaan Spagettihirviö on tunnettu vain ateistien keskuudessa.
- Spag pelastaa
"Tieteellisen tutkimuksen mukaan Spagettihirviö on tunnettu vain ateistien keskuudessa. "
Johtuisko siitä että kristityt kieltävät spagettihirviön vaikka tietävät sen olevan tosi, kristityt kääntävät selkänsä pelastukselle. - Teretulemast!
"Spagettihirviö on tunnettu vain ateistien keskuudessa."
Tervetuloa ateistien keskuuteen siis. - anna itsesi kokonaan
Hirviö
Tunnetko jo spagettihirviön henkilökohtaisena vapahtajanasi?
Vain hän voi antaa levon ja rauhan sielullesi.
Spagettihrviö ei voi näyttäytyä epäuskoisille, mutta kaikille jotka ottavat hänet vastaan, hän antaa voiman tulla spagettihirviön lapsiksi.
Tähän väliin laulu;
Tunnen suurta spagettihirviötä vain vähän
hän on juuri minut löytänyt,löytänyt.
Hän hiljaa astui elämääni tähän
uusin silmin näen kaiken nyt, näen nyt,
sydän kun auki on, sinne spagettihirviö tekee asunnon.
Tänään häneen uskon, näen aamuruskon,
päivä sarastaa, sarastaaa.
sydän kun auki on sinne spagettihirviö tekee asunnon
tänään häneen uskon näen aamuruskon päivä sarastaa, sarastaa.
Kaikki on luotu spagettihirviön kautta, spagettihirviöön.
Anna sinäkin spagettihirviön pelastaa itsesi tästä nurjasta sukukunnasta.
Ota spagettihirviö vastaan henkilökohtaisena vapahtajanasi; ja katso, kaikki on mahdollista sille joka spagettihirviöön uskoo.
.
- Hirviö.
Kristityt eivät tunnusta Spagettihirviötä, vaikka se ateistisen tutkimuksen mukaan on tosi. Spagettihirviön valmistamalle pelastukselle ei ole sen enempää tieteellisiä kuin hengellisiäkään todisteita. Spagettihirviö on tosi vain tieteellisen ateistisessa viitekehyksessä.
Vain ateistit uskovat uskovien uskovan Spagettihirviön olevan olemassa. Mitään todisteita Spagettihirviöstä ei ole kuin piirretty kuva Iltalehden sivulla.- Spag pelastaa
Mutta se piirretty kuva on konkreettinen todistus spagettihirviön olemassaolosta.
- vähän ajatusta
Spagettihirviö ei ole dinosaurus.
Iltsu on nyt vähän myöhässä. Kreationismipalstallahan tuo on käsitelty aikoja sitten.
- pasta mään
Kristiyillä ja varsinkin kiihkokristiyillä niin kuin Jaakob on spagettihirviöfobia. Kyllä he sisimmässään tietää, että spagettihirviö on olemassa, mutta he haluaa vain jatkaa kristittyä uskomistaan ja sen takia kiistävät spagettihirviön. Säälittävää on heidän kohtalonsa, mutta itsepähän on osansa valinneet, koska spagettihirviö ei ilmaise itseään muille kuin tosi uskoville. Ne jotka ei todella sydämestään tahdo uskoa spagettihirviöön, tahtovat uskoa pahuuteen, eli kristinuskon eksytykseen ja siksi heille ei ole pelastusta. Spagettihirviö tahtoo antaa ihmiselle vapaan valinnan ja siksi hän ei ilmoita itsestään muille kuin tosi uskoville. Näin on TOTUUS.
Hups. Tulikohan tähän joku ristiriita... Täytyy miettiä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706594
- 584472
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283158- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566- 151564
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341349
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471273