Okei., Homman nimi on tämä. Kavereiden kanssa tuli kinaa, kun odottelimme grillin kuumenemista ja söimme makkaraa kylmänä ja joku sanoi että syödään enempi kaloreita.
Enpä ole koskaan asiaa siltä kantilta miettinyt mutta en ihan nielemättä uskonut väitettä todeksikaan..
Siis tottahan makkarasta tihkuu rasvaa grilliin sen kuumetessa mutta myös vettä, uskoisin.
Lähteeköhän siis makkarasta mitenkään merkitsevästi kaloreita pois sitä kuumennettaessa?
Ja toki on varmasti eroja myös siinä miten makkara sulaa ja miten paljon energiaa sen sulattamiseen menee, kun on kyseessä kylmä tai kuuma kyrsä.
Oliskos jollakin heittää jotain ihan tutkittua faktaa asiasta, että voisin joko myöntää kavereiden olevan oikeassa tai, hyvällä tuurilla paistatella _jälleen kerran_ olleeni oikeassa =D
Kylmä makkara vs grillattu makkara
melkeinmervi
0
2030
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista867601- 1045517
- 2664728
- 484662
- 653382
- 502758
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244