Okei., Homman nimi on tämä. Kavereiden kanssa tuli kinaa, kun odottelimme grillin kuumenemista ja söimme makkaraa kylmänä ja joku sanoi että syödään enempi kaloreita.
Enpä ole koskaan asiaa siltä kantilta miettinyt mutta en ihan nielemättä uskonut väitettä todeksikaan..
Siis tottahan makkarasta tihkuu rasvaa grilliin sen kuumetessa mutta myös vettä, uskoisin.
Lähteeköhän siis makkarasta mitenkään merkitsevästi kaloreita pois sitä kuumennettaessa?
Ja toki on varmasti eroja myös siinä miten makkara sulaa ja miten paljon energiaa sen sulattamiseen menee, kun on kyseessä kylmä tai kuuma kyrsä.
Oliskos jollakin heittää jotain ihan tutkittua faktaa asiasta, että voisin joko myöntää kavereiden olevan oikeassa tai, hyvällä tuurilla paistatella _jälleen kerran_ olleeni oikeassa =D
Kylmä makkara vs grillattu makkara
melkeinmervi
0
2326
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522