Luin Yleistä mielenterveydestä-palstalta. Näin toivotonta on ihmisen elämän, joka on vain luonnonvalinnan tulos.
NaistenOttaja
Minulle ihmiset ja muut ajattelijat ovat pelkkiä lihakimpaleita. Heikomman ja tyhmemmän lyöminen taas on aivan oikeutettua, koska se on luonnonvalintaa. Kuntosalille mennessäni voin vain valita itseäni kiihottavan naisen ja panna häntä silloin kun olemme salilla kaksin, vaikka pieni, hento neito vastustelisikin. Ei ole ainakaan tähän päivään mennessä tullut r-ilmoitusta
Tässä hyvä esimerkki luonnonvalinnasta?
8
75
Vastaukset
- Etkö ymmärrä?
Miten tämä liittyy kreationismiin tai evoluutioon? Ei mitenkään..
En tiennytkään että jyrtsi ulostaa fantasioitaan muuallekin.
- etkö ponjaa?
No ainakin tuo henkilö kokee ihmisarvon aika nollana ja hänen elämällään ei ole tarkoitusta. Kun on vain sattuman aikaansaama niin hän kokee aivan yhdentekeväksi, miten elää?
- Etkö ymmärrä?
Et siis oikeasti typerysbtajua mitä evoluutio tarkoittaa:) Voitb sen ihan rehellisesti myöntää meille, ettei tarvitse typeriä kirjoittaa. Vaikka ihmiskunta on evoluution tuotos ei se tee ihmisarvosta silti olematonta. Kirjoittaja on joko trolli(kuten aloittaja), typerä(kuten aloittaja) tai mielenvikainen(joka ei liity taaskaan evoluutioon).
Neidin kannattaisi huomata nyt se juttu, että NaistenOttaja on erinomaisen potentiaalista kiihkouskovaisainesta sekavine houreineen. Siitä vaan raamatulla päähän, ja kas, lahkonne on saanut uuden Jeesusta taukoamatta tuhanslilla oudoilla kielillä ylistävän "pelastetun" suuvärkin.
Tuo trollinsuollos nähtiinkin myös Ateismi-palstalla. Ei tarvitsisi spammata.
Tuohan on suhteellisen reilua, sillä NaistenOttajahan sallii lyötävän itseään, kun kerran hyväksyy tyhmempien lyömisen.
- ryhfdgfdgfg
Ottaa varmaan joka päivä turpaan ja siksi on harhoissa.....kuten kretut..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1656400
- 584442
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283018- 612947
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271516Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331301
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201