Mietin tuota ätmien naisettomuus ongelmaa ja omaa ikaluokkaani ja sitä aikaa kun oltiin n. 15-vuotiaita. ÄTMit ja kiltit työt viettivät vapaa-aikaansa kotona, mun me virkeät ja aktiiviset nuoret olimme ulkona tutustumassa toisiimme. Ehkä ÄTMien kiinnostus vastakkaista sukupuolta kohtaan heräsi myöhemmin? Niin naisettomuutta miettiessä, mietin miksi niistä kotona viihtyvistä kilteistä tytöistä ei sitten tullut tyttöystäviä ätmeille? Osasta varmaan tuli, mutta lankesivatko ne kiltit tyttö jännäjyystäreihin? En jaksa uskoa.
Kertokaahan ÄTMit missä ne luokan kiltit tytöt ovat? Miksi teistä ei tullut paria?
ÄTMit ja luokan kiltit tytöt
15
173
Vastaukset
- näinn
"Ehkä ÄTMien kiinnostus vastakkaista sukupuolta kohtaan heräsi myöhemmin?"
Minä esimerkiksi aloin runkkaamaan jo kutos luokalla ala-asteella. Naista en ole saanut- pippeli hei hei
Sinähän olit siinä tapauksessa kiinnostunut omasta pipulistasi etkä tytöistä.
- näinn
pippeli hei hei kirjoitti:
Sinähän olit siinä tapauksessa kiinnostunut omasta pipulistasi etkä tytöistä.
väärin. Fantasioin luokkani seksikkäimpien tyttöjen perseitä..
- ihmekös tuo
Kuinka ätmit ja ne kiltit tytöt olisivat voineet pariutua, jos molemmat kerran pysyttelivät omissa kodeissaan?
- N...
No jossain vaiheessa elämää kuitenkin kiltit tytöt pariutuivat, mutta koska ja kenen kanssa? Ja unohtuiko ÄTMi kotiin runkkkaamaan?
- ihmekös tuo
"Ja unohtuiko ÄTMi kotiin runkkkaamaan? "
Ilmeisesti vastaus on niin yksinkertainen että todellakin jäi. Kiltit tytöt lähtivät opiskelemaan mutta ätmit eivät päässeet. - ätmi
ihmekös tuo kirjoitti:
"Ja unohtuiko ÄTMi kotiin runkkkaamaan? "
Ilmeisesti vastaus on niin yksinkertainen että todellakin jäi. Kiltit tytöt lähtivät opiskelemaan mutta ätmit eivät päässeet.Minä pääsin helposti opiskelemaan eikä opintojen suorittaminenkaan vaikeaa ollut.
- itsestäänselvyyttä
Ei vaan ero on siinä, että sosiaalisesti kyvyttömien naisten ei tarvitse tehdä itse aloitteita - toisin kuin miesten. Siksi kiltit tytöt yleensä pariintuvat mutta pojat eivät.
- N...
Hyvä vastaus, varmasti todenperää. Mun mielestäni juurikin tämä naisryhmä on sitä, jonka kuuluisi pariutua Ätmien kanssa. Jos nainen on sosiaalisesti kyvytön, niin ÄTMin kannattaisi tiedostaa tämä ja olla se joka tekee aloitteen. Jos jäät odottelemaan, niin väliin kiilaa astetta rohkeampi ÄTMi tai jopa YTM.
- ätmi
Mitä noita olen nähnyt, niin ne yläasteen heppahissukkatytöt tulivat esiin kuorestaan joskus toisen asteen koulutuksen tai viimeistään korkeakoulutuksen aikana ja nussituttivat itsensä jännämiehillä.
- ätmi
Ja he siis tulevat esiin kuorestaan menemällä yöelämään mukaan ja saamalla runsaasti positiivista huomiota miehiltä. Alemman tason mies taas ei saa tällaista rohkaisua naisilta, vaan vetäytyy takaisin kuoreensa.
- N...
Tässä kyllä vaikuttaa, se minne kilttityttö on lähtenyt opiskelemaan. Yliopistossa ei kyllä montaa jännämiestä ollut ja heidän ympärillä pyöri aivan riittävästi kauniita naisia. En nämä hissukkatytöt jännämiestä saa, mutta varmasti tässäkin ympäristössä rohkealla ätmeillä olisi tilaisuus löytää nainen, koska miehiä on vähemmän suhteessa naisten lukumäärään.
Jos opiskelupaikka on paljon alempi, niin sielä varmasti ÄTMin ei pärjää, koska sellaisissa paikoissa on runsaasti jännämiehiä. - Reipas Mies
N... kirjoitti:
Tässä kyllä vaikuttaa, se minne kilttityttö on lähtenyt opiskelemaan. Yliopistossa ei kyllä montaa jännämiestä ollut ja heidän ympärillä pyöri aivan riittävästi kauniita naisia. En nämä hissukkatytöt jännämiestä saa, mutta varmasti tässäkin ympäristössä rohkealla ätmeillä olisi tilaisuus löytää nainen, koska miehiä on vähemmän suhteessa naisten lukumäärään.
Jos opiskelupaikka on paljon alempi, niin sielä varmasti ÄTMin ei pärjää, koska sellaisissa paikoissa on runsaasti jännämiehiä.Kyllä se biletys vaihe tulee jossain vaiheessa näillekkin kilteille tytöille jos siellä ei ihan koskista vedellä raakana, mutta tarkoitan että supliikeille pelipano jännismiehille altistuminen luo aina tilanteen että kiltti nainen tulee isketyksi tavalla johon kiltti mies ei kykene. Sen jälkeen kitti nainen kokee kiltit miehet jopa tylsinä vaikka muunlaisia arvoja miehessään hakisikin.
Myöskään aika-tekijä ei anna armoa, moni toisenasteen koulutuksessa oleva neito "seurustelee" tosissaan ja viimeistään korkeakoulussa on sormus-vaihe käynistynyt vaikka hänen mies onkin vasta alkuvaiheessa jos ei satu salskea duunarismies olemaan jolla on jo massia edes lähtösarjan Bemariin kun korkeakoulu-atm ajaa Jopollaan sekä taskussa kilisee bussikortti eikä Bemarin avaimet.
Jännämiehille raha on yhtä tärkeää kuin naisten hottis ulkonäkö: ilman sitä ei ole elämässä menoa ja meinkiä. Ytm myös asettaa vaatimuksensa naiselleen: ei onnaa croksit jalassa lökäreissä tallustelu, pitää näyttää ja kuulostaa kuumikselta, koko ajan. Ytm myös vaihtaa naisensa nopeasti jos nainen oikuttelee- parempi sinkkuna (naisia vasemmalla ja oikealla tulossa) kuin ei-toimivassa (ytmille optimissa) parisuhteessa. Hyvin laadukas ytm ei ihan jokaista lähiö-tuijaa huolikkaan, vaikka romantiikka.
Toi väite ettei At-mies pärjää "alemmassa" opiskelupaikassa on absurdi. Missä vain on ihmisiä on myös Peli. Vain sen hallinta on tapa menestyä elämässä. Ei ole ujoutta, ei ole negatiivisuutta- sinun itse pitää hallita muita edes jotenkin sosiaalisesti tai pian olet kaikkien sylkykuppi. Autiolla saarella jossa henkiinjääminen on kiinni hedelmien ja makean veden saamisessa, on yksi paikka jossa pärjää mykkäkin- jossa Peliä ei rakenneta omalla sosiaalisuudella.
Luonnollisesti nuorena (fyysisesti palsta alert) KOKO luokan tytöt kiinnostuivat ensiksi niistä jalis/säbä-- ja jäkisjäbistä sekä salaa ihailivat niitä kovaäänisiä röökiä vetäviä tarkkis-loosereita jotka olivat rohkeita eikä Mikki Hiiriä. Nämä pojat, joille yksinkertaistenkin sääntöjen noudattaminen oli niin kovin vaikeaa. Mutta limaläven saantikos siitä vain kohentui. Jos osaa sekoilla kännissä limaläpeä kostuttavasti, scoraa.
Moni at-mies ei tajua vanhempanakaan että kiltteys ja naisten kunnioitus on vain tapa pysyä naisista kaukana ja korkeintaan seksuaalisesti neutraalina kamumiehenä. - ätmi
N... kirjoitti:
Jos opiskelupaikka on paljon alempi, niin sielä varmasti ÄTMin ei pärjää, koska sellaisissa paikoissa on runsaasti jännämiehiä.Viittasin noihin koulutusasteisiin oikeastaan enemmän elämänkaaren ajanjaksoina kuin miljöinä. Peruskoulun kuviot vaihtuvat hiljalleen nuorten aikuisten maailmaksi ja hissukkatytöt lähtevät baariin "pitämään hauskaa kavereidensa kanssa" eli romanttisen ja seksuaalisen huomion toivossa. Hissukkatytöt alkavat meikata, vaihtavat hiustyyliä, hupparit vaihtuu ehostavampiin vaatteisiin jne. Useammankin entisen hissukkatytön näin lukioaikoina muuttaneen tyyliään aivan täysin. He kokevat muuttuneensa meneviksi mimmeiksi, jotka luonnollisesti ansaitsevat menevät kundit.
Minä olin vielä teininä suhteellisin sosiaalinen ja pääsin toisinaan lääppimään niitä tuhmia tyttöjä. Erakoiduin täysin sitten 20-vuotiaasta eteenpäin. En usko, että tuo teinivaihe on ratkaiseva. Kaikki on niin epätietoista ja yleensä kännistä sekoilua silloin. Luultavasti ikävuodet 20-25 ovat merkittävämmät ihmissuhteiden kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210