Sir Isac Newton ja immanuel Kant kuolivat poikkuus tallella

Ätmi

Joten hyvässä seurassa tässä ollaan : )

23

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Newerhööd

Ketä ne on?

• aika ilmeistä

Onko sinulla tatuointi?

• apinoiden planeetta

Myöskään Nikola Tesla ei koskaan mennyt naimisiin ja kuoli ilman lapsia. Tatuoidut ihmisörkit kyllä lisääntyvät, mutta eivät Teslan kaltaiset todelliset nerot.

• IQ 180

Niin totta. Miksi kaikenlaiset hyypiöt ja älykääpiöt ovat niin kovia lisääntymään?

• ...
        IQ 180 kirjoitti:

Niin totta. Miksi kaikenlaiset hyypiöt ja älykääpiöt ovat niin kovia lisääntymään?

Liittynee testotasoihin.

• Koska panevat
        IQ 180 kirjoitti:

aina paljaalla seurauksista välittämättä. Roskaväki ei koskaan mieti seurauksia

• vnbmd

Tesla ainakin itse valitsi tuon tien, koska hänen mielestään naiset ja seksi häiritsivät tieteellistä ajattelua. Hänhän oli 2-metrinen ja komea mies, kuulemma montakin naista oli häneen yhtäaikaa rakastunut, eikä varmasti vähiten sen täydellisen naisten torjumisen vuoksi.

• Newton keksi kitkavoiman hinkattuaan tattinsa palovammoille. Kant keksi kategorisen imperatiivin naisilta saamistaan vastauksista.

• Mies31v.

Aivan oikein. Mitä saivat aikaan on enemmän kuin mitä nussia 100 neitsyen inisevän tiukkoja pilluja.

Jokainen muistaa sen ruman tatuoinnin sillä rumiluksella, mutta kukaan ei muista sitä rumaa pillua.

Moni Isaac kävele tuolla ja pysähtyy kyselemään tytöltä; blaablaa

Tyttö katsoo. Buu, luoja mikä tukkajeesus, olet niin ruma, MENE POIS!
      Kuulitko, Reetta sano että mene pois! Sua ei kaivata täällä! ...Oooh Robinin keikka alkaa kahden vuoden päästä, haluan jonottaa niitä lippuja niinku siskoni venas harry potteriin...

"Isaac" kuoli.

Okei.

...Hän oli AIKAANSAAVA. Patentoi iPhone7kan pimpelipompom- sovelluksen

Äitiiiii!!!! Isaac on kuollut. Olen niin rikki. Voi sua pientä kultahbnhuhbudafsdaf! Tule äidin sylkkyyn. Isaac oli tosi ihana. Muistan kun hän tuli puhumaan mulle, mutta olin niin niin jännittynyt ja peloissani, etten uskaltanut sanoa mitään. Ei se mitään lapseni. Tein saman isällesi.

Naiset on kyllä niin vitun säälittäviä. Ihan jo naurattaa... :/

• ätmin ylpeys

Kant ei kiinnosta, filosofia voi olla tarpeeksi haastavaa luettavaa vain parikymppisenä tai sitten on ääliö. Newton oli vannoutunut mustan magian harrastaja, joka rakasti häntä palvovia ihmisiä ja keräili niitä ympärilleen, mustan magian harrastamiseen kuuluu usein homoilu ja ehkä se riitti hänelle, mekaniikka on itsestään selvän helppoa, Steven Hawkingin teoria on paljon parempi selittämään planeettojen liikkeitä ja Newtonin teoria nyt on asiasta aina ontuva, mutta oikeilla yhteyksillä saa suosiota ja niitähän löytyy mustan magian parista, Newton 'unohti' väriympyrästään esim. ruskean, metallin, kullan ym. joka taiteilijana lähinnä huvittaa. Kyllä tuohon aikaan maineikas älykäs mies olisi naimisiin 'myyty', ei kait ollut halua... irtoseksiin äijä nyt vaan oli liian ruma, jota silloin oli tarjolla lähinnä varatuilta naisilta.

• Aika kuvaavaa

että nykyaikaisen fysiikan ja nykyaikaisen filosofian perustajat eivät saaneet pillua. Fysiikkaa ja filosofiaa olisi kuitenkin mahdotonta ajatella ilman Newtonia ja Kantia.

• supikoiran raato

Luulin, että teidän idoli olisi W.K. Kellogg, mies joka keki Kellogg's corn flakesit. Hän nimittäin ajatteli, että keksimänsä ateria hillitsisi sekuaalisia haluja ja vähentäisi masturbointia, jota hän piti erittäin suurena syntinä. Hän ajatteli myös, että seksi kuuluu avioliittoon ja silloinkin sitä saa harrastaa vain lasten hankita tarkoituksessa eikä nautinnoksi.

• Vain jännät kelpaa

Eikä ole Stephen Hawkingilläkään naista.

• Niinpä.

• Nyt en käsitä

• grtehgrtgetr
        Nyt en käsitä kirjoitti:

Miten Steffe pystyy nussimaan? Onko pyörätuoliin asennettu joku robottidildo?

Lapset on hankittu 70-luvulla, ehkä hän oli vielä silloin paremmassa vireessä. Hänellä on muuten myös 2 poikaa, ja nykyinen vaimo on toinen, vaihtoi ysärillä nuorempaan. Selvä YTM ja jännämies.

• Sir Atm

Se on muuten Isaac ja Immanuel. Ja ovat pikemminkin poikkeus tallella.

Fysiikka ja filosofia olivat olleet jo aioneita olemassa, mutta tarvittiin joku ajatteleva hokaamaan se nenänpäästään ja perustelemaan sekä yhdistämään ne kirjallisesti jo aiemmin huomattuihin perusfaktoihin. Kuten Arkhimedes kylpyammeessaan mutta ilman viiniä, laulua ja Helga-neitiä.

Tai mistä sen tietää, ehkä heillä oli naispuolisia rakastajia vaikka mitä suuresti epäilen. Ajatteleminen, varsinkin sellainen joka mullistaa ihmiskunnan maailmankuvan, vaatii energiaa ja joka suhteellisuusteoriankin myötä lienee kokoelämätyötä. An effort here, substantial energy there.

Mutta Newtonin ja Kantin seurassa oli itse Luoja (heavy brother) ja en usko että tällaisenaan sovimme siihen. Ennen oli voodoo, jumalat ja mytologiat selittämässä selittämättömät asiat, nykyään laasaset koska parempaakaan ei ole tarjolla koskien pa-riutumisen mysteereitä.

Tai mistä senkin tietää, itse olen pohtinut että maailmankaikkeuden alun inflaatio (yli valonnopeuden kiihtyvyys) ja myös pimeä energia (kiihtyvä universumi) voisivat johtua yksinkertaisesti suodatinteorian mukaisesta ja sen käyrän mukaisesta ikuisesta impulssivasteesta (Infinite Impulse Response). Se mitä nyt näemme on vain osa tuosta käyrästä ja joka nyt on kiihtyvä. Haistanko Nobelin käryn?

Sen tiedän kuitenkin että ansaitsisin melkeinpä jo itse arvonimen Sir ansioistani naisettomuuden rintamalla. Sir ATM. Nill sex, nill hex.

• zzzzxxxxzzzzzzxxxxxz

Tuskin kuitenkaan olet mikään historian kirjoihin jäävä nero?

• Kuka sen vielä

tietää?

• Tässä ketjussa näkyy kyllä kirjoittajien alempitasoisuus, edes nimiä ei saada kirjoitettua oikein, ja faktat myös väärin. Ei tänne viitsi kyllä paljon kirjoittaa.

• Isac "YTM" Elliot 13

Luulin, että täällä puhuttiin YTM-korkkaaja Isacista.

• Oletko suunnitellut

kuolevasi lähiaikoina?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      70
      3063
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2855
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2095
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1545
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1329
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1318
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1291
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1253
    9. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1222
    10. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1220
    Aihe