Kuinka moni nähnyt kyseisen elokuvan? Siis Jean-Jacques Annaudin ohjaama pätkö 80-luvulta. Katsoin sen vastikään, ja se oli todella hyvä elokuva. Kuvaa mielenkiintoisesti millaista elämä on mahdollisesti ollut 80 000 vuotta sitten. Vaikka nykytiedon valossa elokuvassa onkin joitain asiavirheitä, kyseessä on silti mielestäni mestariteos.
Elokuvassahan siis kuvataan neandertaalien ja homo sapiensien risteytymistä. Cro-Magnonit ja Homo Erectuksetkin nähdään. Todella kiehtova elokuva, suosittelen lämpimästi, ellet ole jo nähnyt! :)
Taistelu tulesta
ihanrauhassa
1
<50
Vastaukset
Asiavirheistä voi ainakin osaksi syyttää alkuperäisen romaanin ikää (ja jos oikein muistan niin suomennetussa laitoksessa sen ilmestymisvuotta ei mainita):
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sota_tulesta
Annaud on hyvä ohjaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253