Täällä kaikki kirjoittaa kilpaa miten naiset saa paljon helpommin (parisuhteen, seksiä) kuin mies ja että nykynaisille ei kelpaa kuin se paras a-luokka miehistä (mikä sitten onkin ?).
Yhtä vaikeaa se on seuran löytäminen naisille kuin miehille. Joillekin se on helpompaa ja joillekin pirun vaikeaa.
Väitän että 90 % sinkkunaisista ja miehistä jotka on sinkkuna tahtomattaan on koska halutaan se haaveiden prinssi tai huippumalli eikä edes haluta huomata niitä muita.
Yrittääkö miehet niitä tavallisen näköisiä naisia oikein missään ? No ei. Niitä ei edes havaita. Ja nyt jätän tästä pois sen 5% miehistä joilla on kiire saada se nainen, tyttöystävä, statuskello tikittää. Katselkaa vaikka joskus baarissa tmv. paikassa. Kyllä siellä naiset saa olla aika rauhassa. Vasta kun alkoholia on tarpeeksi veressä alkaa jotain tapahtua molemmissa.
Sen myönnän että hyvännäköiset löytää seuraa helpommin ja rumat ei tahdo kelvata oikein kellekään, mutta näin se on aina ollut ja tulee olemaan. Nykyajan ilmiö on tavallisten näköisten sinkkuus.
Sama ongelma sinkkunaisilla
78
604
Vastaukset
- joopa joo
Teeppä itse aloitteita..
- dubac
Lopettakaa naiset se röökin kiskominen niin veikkaan että kummasti paranee vienti. Varma tapa tappaa kiinnostus ainakin mun kohdalla on se kun kysytään "läheksä tupakille?" tai muija muuten tunkee kääryleen huuleensa. Yksikin nainen olisi muuten kiinnostava mutta on aika fifty-fifty kun se tupakointi on senverran iso miinus mulle.
- David Luiz
En sano etteikö pakkien saaminen loukkaisi. Näin se vaan on vaikka kuinka koettaisi asennoitua.
Mutta tätä palstaa lukiessa saa käsityksen että miehet olisi hemmetin aktiivisia ja naiset vaan odottelee. Eihän se näin mene. Vaan niin että miehetkin tekee aika harvoin mitään aloitteita ja jos tulee pakit tai useammat kun yritetään jotain joka ei ole yhtään itsestä kiinnostunut niin heitetään pyyhe kehään.
Vikaa on myös naisissa (suomalaisissa) jotka ottaa homman jotenkin kuoleman vakavasti. Miksei sitä voisi jutella tai käydä treffeillä vaikka vaan kerran miehen kanssa joka ei heti sytytä ihan seuran vuoksi ? Miehenä minusta voisi olla ihan kiva käydä vaikka kahvilla, tmv. enkä välttämättä edes haluaisi muuta. Muistan itse nuorempana kun kysyin yhtä puolituttua niin hän otti sen lähes jonkinlaisena kosintana, paljon liioitellen.- Käsilaukulla poskeen
"Vikaa on myös naisissa (suomalaisissa) jotka ottaa homman jotenkin kuoleman vakavasti."
Ongelma on se että naiset ovat kamalan kylmiä Suomessa.
Ei minkäänlaista flirttitaitoa jne. ja kaupungilla kuljetaan kuin lakanat silmillä.
Vaikka saisi jonkun katseen ja hymyn niin lähdeppä siitä kädestä tarttumaan ja taluttamaan naista treffeille.
Sitten on nämä PUA- ohjeet ja muut härvelit jotka saavat aikaan myötähäpeän tunteen.
Lue ohjeita siitä miten kohdella kylmiä naisia.
Kyse ei ole minulle ainakaan siitä että saisin pakit vaan jo lähtökohtaisesti siitä että toiselta osapuolelta odottaa jonkinlaista vastaantuloa.
Mutta naiset ovat jo ylipäätään niin ylimielisen oloisia varsinkin pk-seudulla että ajatus naisen lähestymisestä ja hänelle tyydytyksen antamisesta siitä että on saanut miehen huomiota on anteeksi vain oksettava.
Siinä ei paljon "avoimin mielin" oleminen auta ja rohkeana aloitteiden tekeminen jos naisten suhtautuminen lähes kaikkiin miehiin on että kiinnostaa kaikki muu enemmän kuin mies.
Sitten annetaan vain loputon määrä ohjeita joilla duunata itseään kuntosalilla tai "olla tyylikäs" ja miten kohdella naista, mutta takaisinpäin ei saa mitään muuta kuin nyrtyneen ilmeen.
Täälläkin on joskus vihjailtu että sitten mies pukeutuu verkkareihin ja lippikseen varmaankin.
No en pukeudu, mutta odotan naiselta naisellista käytöstä joka sisältää kyvyn vastavuoroiseen suhtautumiseen vastakkaiseen sukupuoleen enkä naista joka on omissa kuvitelmissaan "itsevarma" vaikka vain kylmänä kalkkunana seilaa shoppailemassa.
Avoin sielu, lämmin sydän, kutsuva katse, sitä minä odotan naiselta.
Suomessa?
Älkää nyt naurattako. Itsesäälissä tai itseinhossa pyöriviä omasta mielestään rumiluksia tai sitten itseään täynnä olevia uranaisia. Sen vaikutelman tuolla kaduilla ja toreilla saa noista naisista.
Vika tietysti miehessä kun ei lähesty näitä Suomen naislahjoja maailmalle. - ei haloooo
hei haloo...jos sinkulla on laaja ystäväpiiri ja suku se mielummin antaa kahvitteluaikansa niille ystäville joita rakastaa kuin menee huvikseen miehen kanssa kahveille vailla aikomustakaan yhteisestä tulevaisuudesta.
- Käsilaukulla poskeen
ei haloooo kirjoitti:
hei haloo...jos sinkulla on laaja ystäväpiiri ja suku se mielummin antaa kahvitteluaikansa niille ystäville joita rakastaa kuin menee huvikseen miehen kanssa kahveille vailla aikomustakaan yhteisestä tulevaisuudesta.
Tuo onkin hyvä lähtökohta kumppanin löytymiselle.
Naisen on sitten turha valittaa jos on sinkku tai yksin.
Jos ei ole halua lähteä huvikseen kahville ja tekee miehestä päätelmiä nopean ensikontaktin perusteella päätelmän ettei sovita yhteen.
Mahtavaa että nainen noin nopeasti tietää aikomuksensa yhteisestä tulevaisuudesta.
Niitä prinssejä valkoisilla ratsuilla, puolella valtakunnalla ja mr. finland ulkonäöllä ei riitä kaikille. - epäileväinen
Käsilaukulla poskeen kirjoitti:
Tuo onkin hyvä lähtökohta kumppanin löytymiselle.
Naisen on sitten turha valittaa jos on sinkku tai yksin.
Jos ei ole halua lähteä huvikseen kahville ja tekee miehestä päätelmiä nopean ensikontaktin perusteella päätelmän ettei sovita yhteen.
Mahtavaa että nainen noin nopeasti tietää aikomuksensa yhteisestä tulevaisuudesta.
Niitä prinssejä valkoisilla ratsuilla, puolella valtakunnalla ja mr. finland ulkonäöllä ei riitä kaikille.Ehkä tuolla kommentilla tarkoitettiin, että ihan ventovieraan kanssa ei vaan halua olla tekemisissä. Moni taitaa kuitenkin pitää parempana sellaista, että tutustuu esimerkiksi yhteisten tuttujen kautta tai sitten jossain yhteisessä harrastuksessa tms. Että on edes jotain yhteistä sen kahvitteluseuran kanssa, eikä ole vain kadulta / baarista repäisty joku satunnainen treffiseuraksi.
- Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Ehkä tuolla kommentilla tarkoitettiin, että ihan ventovieraan kanssa ei vaan halua olla tekemisissä. Moni taitaa kuitenkin pitää parempana sellaista, että tutustuu esimerkiksi yhteisten tuttujen kautta tai sitten jossain yhteisessä harrastuksessa tms. Että on edes jotain yhteistä sen kahvitteluseuran kanssa, eikä ole vain kadulta / baarista repäisty joku satunnainen treffiseuraksi.
Sitten sinulla ja muilla suomalaisilla naisilla on vakava asenneongelma.
Älä itke sitten sitä miksi olet sinkku siellä toisessa ketjussa. - epäileväinen
Sitten sinulla ja muilla suomalaisilla naisilla on vakava asenneongelma.
Älä itke sitten sitä miksi olet sinkku siellä toisessa ketjussa.Moni suomalainen kuitenkin pariutuu juuri kuvailemallani tavalla. Aika harvassa ovat ne parit, jotka ovat tavanneet ilman yhtään minkäänlaista ns. kontekstia, että olisi vain tosiaan jostain kadulta pyydetty joku mies tai nainen kahville ja siitä sitten romanssi syntyisi.
- Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Moni suomalainen kuitenkin pariutuu juuri kuvailemallani tavalla. Aika harvassa ovat ne parit, jotka ovat tavanneet ilman yhtään minkäänlaista ns. kontekstia, että olisi vain tosiaan jostain kadulta pyydetty joku mies tai nainen kahville ja siitä sitten romanssi syntyisi.
Mitä järkeä tässä keskustelussa on?
Entä sitten vaikka onkin pariutunut sillä tavalla. Johtuisikohan se siitä että teitä naisia on mahdoton lähestyä Suomessa kun teillä on asenneongelma ja silloin saat syyttää vain itseäsi!
Suotta minulle kerrot asioiden tilaa.
Sekoitat nyt seurauksen syyhyn.
Kun naiset eivät ole avoimai tuolla muualla niin pakkohan sitten se kumppani on löytää niistä lähiporukoista tai juottoloista. - epäileväinen
Mitä järkeä tässä keskustelussa on?
Entä sitten vaikka onkin pariutunut sillä tavalla. Johtuisikohan se siitä että teitä naisia on mahdoton lähestyä Suomessa kun teillä on asenneongelma ja silloin saat syyttää vain itseäsi!
Suotta minulle kerrot asioiden tilaa.
Sekoitat nyt seurauksen syyhyn.
Kun naiset eivät ole avoimai tuolla muualla niin pakkohan sitten se kumppani on löytää niistä lähiporukoista tai juottoloista.Niinpä tosiaan, mitä järkeä sinun (tai minun) on valittaa kun kuitenkin on hyvin tiedossa, millainen pariutumiskulttuuri Suomessa on? Ihan varmaan vaan valittamisen ilosta ja vähän siitäkin, että kun näitä kommentteja väsää niin tulee vähän kyseenalaistaneeksi koko systeemiä. Mietin itsekin taas aktiivisemmin että niinpä, miksi tosiaan pitäisi suhtautua niin epäluuloisesti ja/tai kylmästi tuntemattomiin ihmisiin, kun taas jos en tästä täällä keskustelisi niin en varmaan koko asiaa ajattelisi ja sama kuvio toistuisi aina vaan.
- Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Niinpä tosiaan, mitä järkeä sinun (tai minun) on valittaa kun kuitenkin on hyvin tiedossa, millainen pariutumiskulttuuri Suomessa on? Ihan varmaan vaan valittamisen ilosta ja vähän siitäkin, että kun näitä kommentteja väsää niin tulee vähän kyseenalaistaneeksi koko systeemiä. Mietin itsekin taas aktiivisemmin että niinpä, miksi tosiaan pitäisi suhtautua niin epäluuloisesti ja/tai kylmästi tuntemattomiin ihmisiin, kun taas jos en tästä täällä keskustelisi niin en varmaan koko asiaa ajattelisi ja sama kuvio toistuisi aina vaan.
Suurin osa pariutuu tosiaan tuttavapiirien jne. kautta, mutta kaikilla sellaiseen ei ole sopivaa piiriä.
Sama koskee työympyröitä tai harrastuksia. Ei välttämättä kohtaa koskaan sopivia.
Itselläni oli jotain mahdollisuuksia eräässä työpaikassa jossa oli paljon naisia, mutta onhan se omituista että siellä lähestyminen on suotavampaa kuin esimerkiksi kadulla ajatellen seksuaalista häirintää yms.?
Tuttavapiirissä taas minulle on suoraan sanottuna tyrkytetty naisia joista pitää miettiä että mitä minun kaverit tai tuttavat oikein ajattelevat...ovat niin kaukana siitä mitä minä naisista tahdon että ei hyvää päivää.
Onhan se mielestäni suomalaisten naisten kannalta aika noloakin että paremmin tulen juttuun jo heti ulkomaalaisten naisten kanssa. He suhtautuvat mieheen miehenä että ihmisenä sekä suhtautuvat keskusteluun aivan kuin heistä se olisi jo sinällään hauskaa.
Kävin tässä eräässä vaateliikkeessä hiljattain jossa oli pari naismyyjää paikalla. Mennessäni kassalle vitsailin kaikenlaista ja vaikka he hymyilivät sekä naureskelivat jutuilleni, molemmat tuntuivat olevan jotenkin ymmällään mitä tapahtui. Aivan kuin olisin ollut joku meteori joka tuli sisään ja käyttäytyi jotenkin "erikoisesti" muihin nähden.
Jäin miettimään että eikö suht vaatimaton pukeutumiseni tai esimerkiksi ikäni antanut perustetta käytökselleni.
Vastaavaa on tullut koettua aika monesti.
Ehkä se yrmeä, mutta statusta tai machoilua ulospäin huokuva mies tekee suominaisiin suuremman vaikutuksen joka ei turhia juttele. - epäileväinen
Suurin osa pariutuu tosiaan tuttavapiirien jne. kautta, mutta kaikilla sellaiseen ei ole sopivaa piiriä.
Sama koskee työympyröitä tai harrastuksia. Ei välttämättä kohtaa koskaan sopivia.
Itselläni oli jotain mahdollisuuksia eräässä työpaikassa jossa oli paljon naisia, mutta onhan se omituista että siellä lähestyminen on suotavampaa kuin esimerkiksi kadulla ajatellen seksuaalista häirintää yms.?
Tuttavapiirissä taas minulle on suoraan sanottuna tyrkytetty naisia joista pitää miettiä että mitä minun kaverit tai tuttavat oikein ajattelevat...ovat niin kaukana siitä mitä minä naisista tahdon että ei hyvää päivää.
Onhan se mielestäni suomalaisten naisten kannalta aika noloakin että paremmin tulen juttuun jo heti ulkomaalaisten naisten kanssa. He suhtautuvat mieheen miehenä että ihmisenä sekä suhtautuvat keskusteluun aivan kuin heistä se olisi jo sinällään hauskaa.
Kävin tässä eräässä vaateliikkeessä hiljattain jossa oli pari naismyyjää paikalla. Mennessäni kassalle vitsailin kaikenlaista ja vaikka he hymyilivät sekä naureskelivat jutuilleni, molemmat tuntuivat olevan jotenkin ymmällään mitä tapahtui. Aivan kuin olisin ollut joku meteori joka tuli sisään ja käyttäytyi jotenkin "erikoisesti" muihin nähden.
Jäin miettimään että eikö suht vaatimaton pukeutumiseni tai esimerkiksi ikäni antanut perustetta käytökselleni.
Vastaavaa on tullut koettua aika monesti.
Ehkä se yrmeä, mutta statusta tai machoilua ulospäin huokuva mies tekee suominaisiin suuremman vaikutuksen joka ei turhia juttele."Suurin osa pariutuu tosiaan tuttavapiirien jne. kautta, mutta kaikilla sellaiseen ei ole sopivaa piiriä.
Sama koskee työympyröitä tai harrastuksia. Ei välttämättä kohtaa koskaan sopivia."
Totta. Itsekin opiskelen naisvaltaisella alalla ja harrastan joko yksilölajeja tai sitten myös harrastuspiireissä pyörii lähinnä naisia. Osa-aikaduuneissa työkaverit ovat olleet naisia taikka huomattavasti minua vanhempia miehiä. Joskus harvakseltaan saatan tavata vaikkapa kaverin syntymäpäiväjuhlilla joitain kaverin kavereita ja muutenkin pyöriä isommassa porukassa, johon kuuluu myös (sinkku)miehiä. Aika vähissä siis kontaktit miehiin ylipäänsä. Pari kertaa on minuakin yritetty "järjestää yhteen" jonkun tyypin kanssa, ihan vain sillä perusteella että kumpikin nyt sattuu olemaan sinkkuja. Muilta osin niin erilaisia ihmisiä, että ei hyvää päivää, mitähän kavereiden mielessä oikein liikkui...
Ollessani eräässä kaupassa töissä en kylläkään suhtautunut miehiin kuin ihan vain asiakkaina, heittivät sitten millaista läppää tahansa. Se oli mielestäni helpoin tapa hoitaa työ, en ollut siellä "minä" vaan olin sen liikkeen työntekijä. Ehkä nuo myyjättäret eivät olleet (vielä) onnistuneet kehittämään asiakaspalvelijakuorta itselleen... Muussa tapauksessa tuntuu oudolta, että tosiaan jopa asiakaspalvelijat suhtautuisivat tuolla tavoin. Kovin on ammattitaidotonta asiakaspalvelua, jos tuota useinkin tapahtuu, itse en näe mitään muuta syytä myyjien käytökselle kuin että eivät olleet vielä työhönsä tottuneet. - Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
"Suurin osa pariutuu tosiaan tuttavapiirien jne. kautta, mutta kaikilla sellaiseen ei ole sopivaa piiriä.
Sama koskee työympyröitä tai harrastuksia. Ei välttämättä kohtaa koskaan sopivia."
Totta. Itsekin opiskelen naisvaltaisella alalla ja harrastan joko yksilölajeja tai sitten myös harrastuspiireissä pyörii lähinnä naisia. Osa-aikaduuneissa työkaverit ovat olleet naisia taikka huomattavasti minua vanhempia miehiä. Joskus harvakseltaan saatan tavata vaikkapa kaverin syntymäpäiväjuhlilla joitain kaverin kavereita ja muutenkin pyöriä isommassa porukassa, johon kuuluu myös (sinkku)miehiä. Aika vähissä siis kontaktit miehiin ylipäänsä. Pari kertaa on minuakin yritetty "järjestää yhteen" jonkun tyypin kanssa, ihan vain sillä perusteella että kumpikin nyt sattuu olemaan sinkkuja. Muilta osin niin erilaisia ihmisiä, että ei hyvää päivää, mitähän kavereiden mielessä oikein liikkui...
Ollessani eräässä kaupassa töissä en kylläkään suhtautunut miehiin kuin ihan vain asiakkaina, heittivät sitten millaista läppää tahansa. Se oli mielestäni helpoin tapa hoitaa työ, en ollut siellä "minä" vaan olin sen liikkeen työntekijä. Ehkä nuo myyjättäret eivät olleet (vielä) onnistuneet kehittämään asiakaspalvelijakuorta itselleen... Muussa tapauksessa tuntuu oudolta, että tosiaan jopa asiakaspalvelijat suhtautuisivat tuolla tavoin. Kovin on ammattitaidotonta asiakaspalvelua, jos tuota useinkin tapahtuu, itse en näe mitään muuta syytä myyjien käytökselle kuin että eivät olleet vielä työhönsä tottuneet.Minulla alkaa olla jo aika huono asenne noihin harrastus jne. tutustumisiin. Ehkä työpaikalla voisi tavata jonkun sattumalta jonka kanssa jokin onnistuisi.
Huomaan että nuo johtavat lähinnä kaveruuteen ja varsinkin naiset odottavat jo aika nopeasti jonkinlaista kipinöintiä. Jos suhtaudut sitten naisiin kaverillisesti niin ei ne siitä sen ihmeellisemmäksi kehity.
Toisaalta sen verran on nuo naispuoliset kaverit hävineet elämästä että kumppanin sijaan melkein tahtoisi että elämässä olisi joku naispuolinen kaveri.
Jos kolmekymppiselle miehelle on vaikea hankkia parisuhdetta niin kokeileppa hommata nainen kaveriksi joka ei kuvittele suuntaan tai toiseen mitään erikoista, hyvin vaikeaa.
Sen verran hyvin viihdyn sinkkuna ja uskon että harvinaislaatuisena ihmisenä en tule toimeen kuin tiettyjen naisten kanssa parisuhteessa joten sinällään jotkut pakit tai suhtautuminen kaupassa ei minua hätkäytä.
Ihmettelen vain suomalaisen varsinkin naisten mentaliteettia näihni asioihin.
Nuo naiset olivat kyllä ihan mukavia siellä kaupassa, vaikuttivat vain jotenkin varautuneilta ja hämmentyneiltä vitsailustani.
Jäin miettimään että olikohan minussa jotain vikaa tai käyttäydyinkö erikoisesti tai ajattelivatko että yritän flirtaten iskeä jompaa kumpaa.
Tietysti todennäköisintä on että eivät välittäneet ulkomuodostani ja ajattelivat ehkä itsevarman huumorintajuisn mukavan käytökseni olevan jotenkin hassua.
Näitähän sattuu joten eipä siinä.
- Käsilaukulla poskeen
"Yrittääkö miehet niitä tavallisen näköisiä naisia oikein missään ? No ei."
Suomessako?
Missä sinä Suomessa teet selvinpäin keskivertomiehenä aloitteen ja saat naisen mukaan treffeille?- David Luiz
Tuo on kyllä totta. Tässä syyllinen löytyy kyllä suomalaisesta naisesta ja suomalaista asenneilmastosta ehkä enemmänkin. Täällähän miehen ja naisen välinen "luonnollinen vetovoima" on ulkoistettu täysin vain tiettyihin tilaisuuksiin (viihteellä olo) ja alkoholin nauttimiseen. Muuten ollaan täysin sukupuolineutraaleja eiks jee ?
- Käsilaukulla poskeen
David Luiz kirjoitti:
Tuo on kyllä totta. Tässä syyllinen löytyy kyllä suomalaisesta naisesta ja suomalaista asenneilmastosta ehkä enemmänkin. Täällähän miehen ja naisen välinen "luonnollinen vetovoima" on ulkoistettu täysin vain tiettyihin tilaisuuksiin (viihteellä olo) ja alkoholin nauttimiseen. Muuten ollaan täysin sukupuolineutraaleja eiks jee ?
Olen samaa mieltä.
Itselläni on tullut sellainen fiilis että esimerkiksi työpaikalla tuntuisi melkein asiallisemmalta lähestyä kuin tuolla muualla kadulla jne.?
Miten se voi olla mahdollista?
Sitten tajuat että suomalaiset naiset laittavat tietynlaisen henkisen burkhan päälle kun lähtevät ulos. - Jokumies 35
Lähes kaikki naiset on taviksia. Jos nainen ei paina yli 100 kg niin kelpais mulle. Tosin laittaisin sellasen laihdutus kuurille aika äkkiä. Jos ei oma terveys kiinnosta naista niin ei sitten suhteestakaan tule mitään. Itse kuitenkin salilla käyn ja treenaan.
- dsvsv
Ainoat korrektit paikat Suomessa lähestyä toista sukupuolea on alkoholihöyryiset juottolat. Muuten katsotaan kuin ihmeellistä hiippariraiskaajaa jos jossain kaupassa tai kirjastossa yrittää jotain.
- Käsilaukulla poskeen
Olen samaa mieltä.
En ole edes hassumman näköinen mies ja kohdallani on tuntunut että baareissa tulisi lähestyä naisia alkoholin vaikutuksen alla ja pyrkiä vielä sänkyyn.
Ajatus normaali kahvitreffeistä joille kutsun sattumalta kohdatun naisen tuolla jossain kaupassa, kadulla jne. tuntuu nykyään todella vaikealta ajatukselta.
Syynä siihen on että olen jo kokeillut sitä keinoa ja joskus olin huomattavasti optimistisempi asian suhteen. - raitismies
Olen samaa mieltä.
En ole edes hassumman näköinen mies ja kohdallani on tuntunut että baareissa tulisi lähestyä naisia alkoholin vaikutuksen alla ja pyrkiä vielä sänkyyn.
Ajatus normaali kahvitreffeistä joille kutsun sattumalta kohdatun naisen tuolla jossain kaupassa, kadulla jne. tuntuu nykyään todella vaikealta ajatukselta.
Syynä siihen on että olen jo kokeillut sitä keinoa ja joskus olin huomattavasti optimistisempi asian suhteen.Eipä tässä sitten sellaisena miehenä taida olla mahiksia mihinkään joka ei juottoloissa viihdy. Korkeintaan ehkä työpaikalla voisi johonkin työkaverinaiseen olla mahkuja mutta nääkin aina odottaa sitä lähestymistä jossain firman juottobileissä. Tää viinassa lutraaminen on jotain järjettömän koomista ja surullista, kun ei muuten mistään tule mitään. Tuntuu että jos alkoholi olis jäänyt keksimättä niin ei olisi koko Suomea edes olemassa.
- Käsilaukulla poskeen
raitismies kirjoitti:
Eipä tässä sitten sellaisena miehenä taida olla mahiksia mihinkään joka ei juottoloissa viihdy. Korkeintaan ehkä työpaikalla voisi johonkin työkaverinaiseen olla mahkuja mutta nääkin aina odottaa sitä lähestymistä jossain firman juottobileissä. Tää viinassa lutraaminen on jotain järjettömän koomista ja surullista, kun ei muuten mistään tule mitään. Tuntuu että jos alkoholi olis jäänyt keksimättä niin ei olisi koko Suomea edes olemassa.
Sanon suoraan jos olet raitis mies ja et viihdy baarissa et sinulta jää paljon kokematta nimenomaan tuolla naisosastolla.
Naiset näyttävät kaikki metkunsa tuolla baarissa ja se ujoimmalta vaikuttava tyttö lähtee sen hieltä ja viinalta haisevan jätkän mukaan kun vähän on uitettu viinaa.
En yleensä ole kovin humalassa baarissa joka lienee osasyy etten viihdy niissä enemmän, mutta ei sieltä kovin kummoista seuraa löydy.
Esimerkiksi kahvitreffeille iskeminen baarista Suomessa on suuri vitsi. Et sinä siellä numeroita vaihtele ja palaa muun asian merkeissä kuin baarissa käynnin ja panemisen. - Hattutäti
Sanon suoraan jos olet raitis mies ja et viihdy baarissa et sinulta jää paljon kokematta nimenomaan tuolla naisosastolla.
Naiset näyttävät kaikki metkunsa tuolla baarissa ja se ujoimmalta vaikuttava tyttö lähtee sen hieltä ja viinalta haisevan jätkän mukaan kun vähän on uitettu viinaa.
En yleensä ole kovin humalassa baarissa joka lienee osasyy etten viihdy niissä enemmän, mutta ei sieltä kovin kummoista seuraa löydy.
Esimerkiksi kahvitreffeille iskeminen baarista Suomessa on suuri vitsi. Et sinä siellä numeroita vaihtele ja palaa muun asian merkeissä kuin baarissa käynnin ja panemisen.Minusta olis mahtavaa jos kadulla tai kauppakeskuksessa joku tulis pyytään kahville. Tai kahvilassa istahtaisi samaan pöytään. Hetken saattaisin kyl olla pöllämystynyt kun ei sellaista ikinä tapahdu, mutta ilahtuneena kyllä juttelisin miehen kanssa.
Kun en käy baarissa ni ainoa mahdollisuus löytää kiva mies on netti.
- David Luiz
Johtuisiko tuo naisten tylyys noissa tilanteissa ihan harjoituksen puutteesta, omasta epävarmuudesta ? Nuo tilanteethan on niin harvinaisia että ne tulee naisillekin varmaan niin puun takaa että eka reaktio on paniikki ?
- Käsilaukulla poskeen
Jos eka reaktio on paniikki niin voidaan kysyä millainen on naisen suhtautuminen ylipäätään miehiin Suomessa?
Eikös suomalaisten naisten pitäisi olla loistavia kohtelemaan ihmisiä ihmisinä kun miehiltäkin peräänkuulutetaan kuinka naisia tulee kohdella ennen kaikkea ihmisinä?
En ymmärrä asiaa koska olen itse aika avoin, mutta vaikka kuinka olisi itsevarma niin sitä alkaa miettimään että miksi lähestyä jos toiselta osapuolelta ei saa mitään takaisin?
Yleensä ajattelen naisten olevan vain normaalin etäisen ystävällisiä, mutta joskus tulee tilanteita joissa nainen esimerkiksi sukii tukkaansa ja on saattanut kaupassa mm. hyllyjen välissä "seurailla". Tulee mieleen että yrittääkö nainen vihjata että lähestyminen olisi paikallaan vai onko kyse vain mielikuvituksesta?
Tietyllä tavalla ymmärrän sen verran että asenneympäristö Suomessa on hankala ja ollaan hyvin sulkeutuneita sosiaalisesti jopa sosiaalisissa tilanteissa.
Hieman vain jo huvittaa tuollaiset tilanteet ja toisaalta jos nainen vaikuttaa kylmältä kalkkunalta joka suhtautuu ynseästi tai ylpeästi ympäristöönsä niin ei se ruoki miestä tekemään aloitetta olipa hän kuinka itsevarma tahansa. - koettu on
Kyllä juuri niin!
Kaikki ei ole vaan tylyttämistä.
Baareissa sitä on jo niin tottunut siihen huomioon ja iskuyrityksiin, ettei se siellä ole niin erikoista. Mutta autappas jos joku komistus tulee kaupassa juttusille... ei saa sanaakaan sanottua! Näinkin on käynyt. - dsbgsdfg
Jos eka reaktio on paniikki niin voidaan kysyä millainen on naisen suhtautuminen ylipäätään miehiin Suomessa?
Eikös suomalaisten naisten pitäisi olla loistavia kohtelemaan ihmisiä ihmisinä kun miehiltäkin peräänkuulutetaan kuinka naisia tulee kohdella ennen kaikkea ihmisinä?
En ymmärrä asiaa koska olen itse aika avoin, mutta vaikka kuinka olisi itsevarma niin sitä alkaa miettimään että miksi lähestyä jos toiselta osapuolelta ei saa mitään takaisin?
Yleensä ajattelen naisten olevan vain normaalin etäisen ystävällisiä, mutta joskus tulee tilanteita joissa nainen esimerkiksi sukii tukkaansa ja on saattanut kaupassa mm. hyllyjen välissä "seurailla". Tulee mieleen että yrittääkö nainen vihjata että lähestyminen olisi paikallaan vai onko kyse vain mielikuvituksesta?
Tietyllä tavalla ymmärrän sen verran että asenneympäristö Suomessa on hankala ja ollaan hyvin sulkeutuneita sosiaalisesti jopa sosiaalisissa tilanteissa.
Hieman vain jo huvittaa tuollaiset tilanteet ja toisaalta jos nainen vaikuttaa kylmältä kalkkunalta joka suhtautuu ynseästi tai ylpeästi ympäristöönsä niin ei se ruoki miestä tekemään aloitetta olipa hän kuinka itsevarma tahansa.Tuollahan ne eukot jo naisen logiikoissa tai naisen iskemisosastolla torppasi täysin jonkin hiusten sukimisen merkkinä miehelle. Ei ne koskaan mitään merkkejä lähettele, odottavat vaan että mies lähestyisi jotta voivat lätkäistä käsilaukulla nenän aivoon.
- epäileväinen
Hieman vain jo huvittaa tuollaiset tilanteet ja toisaalta jos nainen vaikuttaa kylmältä kalkkunalta joka suhtautuu ynseästi tai ylpeästi ympäristöönsä niin ei se ruoki miestä tekemään aloitetta olipa hän kuinka itsevarma tahansa.Ei se paniikki sitä välttämättä tarkoita, että pitäisi miestä jotenkin uhkana, vaan voi tarkoittaa sitäkin, että naiseen iskee paniikki siitä että pitäisi antaa itsestään yhtäkkiä jotenkin hyvä kuva. Sitä en kyllä oman kokemukseni pohjalta menisi allekirjoittamaan, että suomalaiset (miehet tai naiset) olisivat mitenkään hyviä kohtelemaan toisiaan (tuntemattomia varsinkaan), kun yleensä ei kohdella mitenkään tai sitten huudellaan kännissä, mikä taas ei ole kovin hyvää kohtelua...
Vaikka itse olisit avoin ja itsevarma, niin eihän se toinen ihminen välttämättä ole sitä. Saattaa olla vaikka kuinka sulkeutunut ja epäitsevarma.
Tukan sukiminen voi olla "flirttailua" tai sitten se voi olla ihan vaan hermostuneisuuttakin. Hyllyjen välistä tiirailu on jo vähän parempi merkki :) Mutta typerää on kyllä naisen odottaa, että mies tarttuisi tuollaisiin epämääräisiin vihjailuihin.
Moni vaikuttanee "kylmältä kalkkunalta" ainakin jos katselee vain vaikkapa kaupungilla käveleviä / ostoksia tekeviä ihmisiä. Liiallinen avoimuus kun saattaa houkutella epämiellyttäviä lähestyjiä - siis ihan oikeasti epämiellyttäviä, kuten vanhoja juoppoja tai ulkomaalaisia seksin vonkaajia. - Käsilaukulla poskeen
dsbgsdfg kirjoitti:
Tuollahan ne eukot jo naisen logiikoissa tai naisen iskemisosastolla torppasi täysin jonkin hiusten sukimisen merkkinä miehelle. Ei ne koskaan mitään merkkejä lähettele, odottavat vaan että mies lähestyisi jotta voivat lätkäistä käsilaukulla nenän aivoon.
Riippuu tilanteesta mitä tuo hiusten sukiminen tarkoittaa.
Nainen tulee kuitenkin tietoisemmaksi omasta olemuksestaan kiinnostavan miehen ollessa lähettyvillä ja siihen kuuluu hiusten sukiminen.
Mutta jos se tapahtuu jossain esimerkiksi kaupassa Suomessa niin aivan mahdotontahan sitä on tulkita suuntaa tai toiseen. - Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Ei se paniikki sitä välttämättä tarkoita, että pitäisi miestä jotenkin uhkana, vaan voi tarkoittaa sitäkin, että naiseen iskee paniikki siitä että pitäisi antaa itsestään yhtäkkiä jotenkin hyvä kuva. Sitä en kyllä oman kokemukseni pohjalta menisi allekirjoittamaan, että suomalaiset (miehet tai naiset) olisivat mitenkään hyviä kohtelemaan toisiaan (tuntemattomia varsinkaan), kun yleensä ei kohdella mitenkään tai sitten huudellaan kännissä, mikä taas ei ole kovin hyvää kohtelua...
Vaikka itse olisit avoin ja itsevarma, niin eihän se toinen ihminen välttämättä ole sitä. Saattaa olla vaikka kuinka sulkeutunut ja epäitsevarma.
Tukan sukiminen voi olla "flirttailua" tai sitten se voi olla ihan vaan hermostuneisuuttakin. Hyllyjen välistä tiirailu on jo vähän parempi merkki :) Mutta typerää on kyllä naisen odottaa, että mies tarttuisi tuollaisiin epämääräisiin vihjailuihin.
Moni vaikuttanee "kylmältä kalkkunalta" ainakin jos katselee vain vaikkapa kaupungilla käveleviä / ostoksia tekeviä ihmisiä. Liiallinen avoimuus kun saattaa houkutella epämiellyttäviä lähestyjiä - siis ihan oikeasti epämiellyttäviä, kuten vanhoja juoppoja tai ulkomaalaisia seksin vonkaajia.Kuitenkin suurin osa suomalaisista naisista esittelee itsensä posiitivisena, iloisena, sosiaalisena, ulospäinsuuntautuneena, hyvin ihmisten kanssa hyvin toimeen tulevana, pirteänä ja ennen kaikkea avoimin mieliin uuteen suhtautuvana.
Harvapa itseään tietysti sulkeutuneeksi, epäitsevarmaksi, kyvyttömäksi kommunikoimaan, ennakkoluuloiseksi, pinnalliseksi, kylmäksi jne. tahtoisi kuvaillakkaan. - koettu on
Kuitenkin suurin osa suomalaisista naisista esittelee itsensä posiitivisena, iloisena, sosiaalisena, ulospäinsuuntautuneena, hyvin ihmisten kanssa hyvin toimeen tulevana, pirteänä ja ennen kaikkea avoimin mieliin uuteen suhtautuvana.
Harvapa itseään tietysti sulkeutuneeksi, epäitsevarmaksi, kyvyttömäksi kommunikoimaan, ennakkoluuloiseksi, pinnalliseksi, kylmäksi jne. tahtoisi kuvaillakkaan.Ei se ihmisen mieli ole aina ihan noin suoraviivainen. Itsekin olen varmaan keskimääräistä sosiaalisempi ja jopa puhelias, mutta joskus sitä voi mennä kipsiin syystä jota ei välttämättä itse edes ymmärrä.
koettu on kirjoitti:
Kyllä juuri niin!
Kaikki ei ole vaan tylyttämistä.
Baareissa sitä on jo niin tottunut siihen huomioon ja iskuyrityksiin, ettei se siellä ole niin erikoista. Mutta autappas jos joku komistus tulee kaupassa juttusille... ei saa sanaakaan sanottua! Näinkin on käynyt.Vittu mitä autisteja naiset on.
- rupes nyppiin
*** kirjoitti:
Vittu mitä autisteja naiset on.
No mikäs ongelma sulla on?
Palsta on täynnä miehiä, jotka valittaa kun ei uskalla edes ulos mennä, yksin ravintolaan tai puhua koskaan naiselle. Ja kun joku nainen täällä myöntää, että hänelle se hetkellinen jäätyminen on tapahtunut, niin leimataan heti autistiksi?!
On kyllä kypsän miehen asenne sulla!
Nyt vähän inhimillisyyttä ja ymmärrystä näihin juttuihin. - Käsilaukulla poskeen
koettu on kirjoitti:
Ei se ihmisen mieli ole aina ihan noin suoraviivainen. Itsekin olen varmaan keskimääräistä sosiaalisempi ja jopa puhelias, mutta joskus sitä voi mennä kipsiin syystä jota ei välttämättä itse edes ymmärrä.
Joo, mutta minkä vuoksi miehiltä odotetaan ja vaaditaan sitä että oppisivat pääsemään tuosta kipsistä eroon, mutta naisilta ei?
Lisäksi en puhunut mistään lähestyvistä komistuksista vaan ihan normimiehestä joka kysyy esimerkiksi sinua treffeille.
Miksi Suomimiehet yrittävät opetella pua-taitoja samaan aikaan kun naisista tulee entistä nyrseämpiä? - epäileväinen
Kuitenkin suurin osa suomalaisista naisista esittelee itsensä posiitivisena, iloisena, sosiaalisena, ulospäinsuuntautuneena, hyvin ihmisten kanssa hyvin toimeen tulevana, pirteänä ja ennen kaikkea avoimin mieliin uuteen suhtautuvana.
Harvapa itseään tietysti sulkeutuneeksi, epäitsevarmaksi, kyvyttömäksi kommunikoimaan, ennakkoluuloiseksi, pinnalliseksi, kylmäksi jne. tahtoisi kuvaillakkaan.Ehkäpä moni onkin - sitten kun alkujännityksestä on päässyt yli, eli tuttujen ihmisten seurassa. Harva taitaa kuitenkaan olla niin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut että välittömästi jopa ventovieraiden kanssa osaisi ja haluaisi kommunikoida.
- Käsilaukulla poskeen
rupes nyppiin kirjoitti:
No mikäs ongelma sulla on?
Palsta on täynnä miehiä, jotka valittaa kun ei uskalla edes ulos mennä, yksin ravintolaan tai puhua koskaan naiselle. Ja kun joku nainen täällä myöntää, että hänelle se hetkellinen jäätyminen on tapahtunut, niin leimataan heti autistiksi?!
On kyllä kypsän miehen asenne sulla!
Nyt vähän inhimillisyyttä ja ymmärrystä näihin juttuihin.Sinua "rupes nyppiin"...Tuon yhden kommentin takia.
Mutta kuitenkin olen nähnyt että täällä palstalla mm. ujoja ja epäsosiaalisia miehiä syytetään kaikesta mahdollisesta ihan vain sen takia että ovat ujoja ja epäsosiaalisia.
Onko se kypsän naisen asenne jos inhimillisyys ja ymmärrys noita miehiä kohtaan puuttuu?
Ei ole ja olen nähnyt sen esimerkiksi täällä palstalla ja ihan tuolla muuallakin elämässä miten naiset kohtelevat ujoja, epävarmoja ja epäsosiaalisen oloisia miehiä.
Miestä nuo asiat eivät saisi kuitenkaan nyppiä, mutta sinua nyppii yksi kommenti palstalla?
Aika huima epäsuhta. - Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Ehkäpä moni onkin - sitten kun alkujännityksestä on päässyt yli, eli tuttujen ihmisten seurassa. Harva taitaa kuitenkaan olla niin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut että välittömästi jopa ventovieraiden kanssa osaisi ja haluaisi kommunikoida.
Sitten on turha väittää olevansa sosiaalinen, iloinen jne. vaan aivan yhtä paljon tai vielä enemmän epäsosiaalinen, ujo ja epävarma kuin sellainen mieskin.
- koettu on
Joo, mutta minkä vuoksi miehiltä odotetaan ja vaaditaan sitä että oppisivat pääsemään tuosta kipsistä eroon, mutta naisilta ei?
Lisäksi en puhunut mistään lähestyvistä komistuksista vaan ihan normimiehestä joka kysyy esimerkiksi sinua treffeille.
Miksi Suomimiehet yrittävät opetella pua-taitoja samaan aikaan kun naisista tulee entistä nyrseämpiä?Mitä jos se lähestyvä mies oli kuitenkin sen naisen mielestä komistus?
Ja tuollaisia tilanteita varten ei voi valmentaa itseään, se tulee niin yllättäen. Kyllähän sitä on jo koulutuksensa ja työnsä puolesta joutunut puhumaan ja luennoimaan sadoille ihmisille, vieraalla kielelläkin joskus.
Mutta kun menee kipsiin, niin sille vaan ei voi mitään.
Harmittaa jälkeenpäin ihan pirusti.
Kunpa ihmiset oppisivat tunnistamaan sen ja ymmärtäisivät hieman perääntyä siinä vaiheessa. Ei tarvi hylätä lähestymistä, mutta pikkuisen rauhoittaa tilannetta ja antaa hetki aikaa toiselle kasata itsensä. - rupes nyppiin
Sinua "rupes nyppiin"...Tuon yhden kommentin takia.
Mutta kuitenkin olen nähnyt että täällä palstalla mm. ujoja ja epäsosiaalisia miehiä syytetään kaikesta mahdollisesta ihan vain sen takia että ovat ujoja ja epäsosiaalisia.
Onko se kypsän naisen asenne jos inhimillisyys ja ymmärrys noita miehiä kohtaan puuttuu?
Ei ole ja olen nähnyt sen esimerkiksi täällä palstalla ja ihan tuolla muuallakin elämässä miten naiset kohtelevat ujoja, epävarmoja ja epäsosiaalisen oloisia miehiä.
Miestä nuo asiat eivät saisi kuitenkaan nyppiä, mutta sinua nyppii yksi kommenti palstalla?
Aika huima epäsuhta.En ole täällä mollannut yhtäkään miestä. Enemmän tuntuu, että miehet täällä haukkuvat toisiaan. Toisin naisiahan täällä haukutaan myös ties miksi.
Ärsyttää vaan palstan yleinen ilmapiiri. Kaikkien pitää olla täydellisiä ja toimia tiettyjen käytösmallien mukaan... - Käsilaukulla poskeen
koettu on kirjoitti:
Mitä jos se lähestyvä mies oli kuitenkin sen naisen mielestä komistus?
Ja tuollaisia tilanteita varten ei voi valmentaa itseään, se tulee niin yllättäen. Kyllähän sitä on jo koulutuksensa ja työnsä puolesta joutunut puhumaan ja luennoimaan sadoille ihmisille, vieraalla kielelläkin joskus.
Mutta kun menee kipsiin, niin sille vaan ei voi mitään.
Harmittaa jälkeenpäin ihan pirusti.
Kunpa ihmiset oppisivat tunnistamaan sen ja ymmärtäisivät hieman perääntyä siinä vaiheessa. Ei tarvi hylätä lähestymistä, mutta pikkuisen rauhoittaa tilannetta ja antaa hetki aikaa toiselle kasata itsensä.Vastuu siis taas on sillä toisella, sillä komistuksella jotta rauhoittaisi tilanteen?
Milloin sinä aiot naisena joka pitää moisia luentoja ottaa vastuuta omasta elämästäsi, rauhoittaa tilanteen, olla aktiivinen ja tehdä jopa aloitteen?
Arvaan, et koskaan, koska olet suomalainen nainen. - Käsilaukulla poskeen
rupes nyppiin kirjoitti:
En ole täällä mollannut yhtäkään miestä. Enemmän tuntuu, että miehet täällä haukkuvat toisiaan. Toisin naisiahan täällä haukutaan myös ties miksi.
Ärsyttää vaan palstan yleinen ilmapiiri. Kaikkien pitää olla täydellisiä ja toimia tiettyjen käytösmallien mukaan...Toimi sinä siis toisin.
Sivuuta nämä loukkaukset ja autismi-jutut. - epäileväinen
Sitten on turha väittää olevansa sosiaalinen, iloinen jne. vaan aivan yhtä paljon tai vielä enemmän epäsosiaalinen, ujo ja epävarma kuin sellainen mieskin.
Itse olen kai väittänyt olevani sopivasti sosiaalinen. Ei sosiaalisuus minusta tarkoita sitä, että haluaa jatkuvasti tutustua niihin ventovieraisiin ihmisiin vaan sitä, että sosiaalisissa tilanteissa (työympäristö, opiskelu, illanistujaiset, mitä näitä nyt on...) ei kökötä tuppisuuna vaan kommunikoi muiden kanssa ihan mielellään ja jotakuinkin luontevasti. Mitenkään erityisen avoimeksi ja täysin ennakkoluulottomaksi en itseäni kuvailisikaan. Varmaan netissä monet kaunistelevat hyvinkin paljon sitä, millaisia oikeasti ovat. Tai kuvailevat vain, millaisia ovat tuttujen kesken eivätkä sitä, millaisia ovat missäkin ympäristössä.
- Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Itse olen kai väittänyt olevani sopivasti sosiaalinen. Ei sosiaalisuus minusta tarkoita sitä, että haluaa jatkuvasti tutustua niihin ventovieraisiin ihmisiin vaan sitä, että sosiaalisissa tilanteissa (työympäristö, opiskelu, illanistujaiset, mitä näitä nyt on...) ei kökötä tuppisuuna vaan kommunikoi muiden kanssa ihan mielellään ja jotakuinkin luontevasti. Mitenkään erityisen avoimeksi ja täysin ennakkoluulottomaksi en itseäni kuvailisikaan. Varmaan netissä monet kaunistelevat hyvinkin paljon sitä, millaisia oikeasti ovat. Tai kuvailevat vain, millaisia ovat tuttujen kesken eivätkä sitä, millaisia ovat missäkin ympäristössä.
Teoria on eri asia kuin käytäntö.
On eri asia kuvitella itsestään kaikenlaista varsinkin tietynlaisessa ympäristössä tai kaverien keskuudessa, mutta suhtautuminen kaikkeen muuhun voi olla jotain täysin muuta, jopa päinvastaista.
Näen tässä tietynlaista vastuun pakenemista naisten osalta siinä mielessä että halutaan ajatella olevan täydellisiä tietyiltä osin ja jos joku ei lähesty heitä jossain niin se johtuu siitä että miehet eivät osaa lukea heitä tai uskalla tehdä aloitteita.
Monilla naisilla on kommunikaatio-ongelmia jne. joita ei nosteta esiin koska kuvitellaan että nainen aina hallitsee ihmisten kanssa sosiaalisen kanssakäymisen. - koettu on
Vastuu siis taas on sillä toisella, sillä komistuksella jotta rauhoittaisi tilanteen?
Milloin sinä aiot naisena joka pitää moisia luentoja ottaa vastuuta omasta elämästäsi, rauhoittaa tilanteen, olla aktiivinen ja tehdä jopa aloitteen?
Arvaan, et koskaan, koska olet suomalainen nainen.Väärin arvattu. Älä yleistä kun et tunne tapausta.
En ole vierittänyt vastuuta kenellekään, toivoin vaan jonkunlaista ymmärrystä ja tilannetajua. Turhaahan sellaista on suomimieheltä odottaa... (ei sillä, että yleistäisin...)
Teen kyllä aloitteita ihan kiitettävästi ja hyvällä menestyksellä, kiitos vaan.
Halusin tuoda vaan yhden näkökulman tähän keskusteluun. Nyt ymmärrän sen olleen aivan yhtä tyhjän kanssa... ja korjaisin sen tilanteen jos vaan olisi se kuuluisa aikakone. - epäileväinen
Teoria on eri asia kuin käytäntö.
On eri asia kuvitella itsestään kaikenlaista varsinkin tietynlaisessa ympäristössä tai kaverien keskuudessa, mutta suhtautuminen kaikkeen muuhun voi olla jotain täysin muuta, jopa päinvastaista.
Näen tässä tietynlaista vastuun pakenemista naisten osalta siinä mielessä että halutaan ajatella olevan täydellisiä tietyiltä osin ja jos joku ei lähesty heitä jossain niin se johtuu siitä että miehet eivät osaa lukea heitä tai uskalla tehdä aloitteita.
Monilla naisilla on kommunikaatio-ongelmia jne. joita ei nosteta esiin koska kuvitellaan että nainen aina hallitsee ihmisten kanssa sosiaalisen kanssakäymisen.En ihan saa kiinni, että miten kommenttisi liittyi minun kommenttiini, vai oliko se vain yleisempää tulkintaa naisten käyttäytymisestä? Minä en kuvittele olevani sosiaalinen ja keskustelevani mielelläni ihmisten kanssa vaikkapa juuri illanistujaisisa joissa voi olla sellaisia minulle entuudestaan jokseenkin tuntemattomia kaverin kavereitakin paikalla, vaan oikeasti teen noin. Käytäntöä siis, ei teoriaa.
Täysin vieraiden kanssa (jos joku vaikka kadulla tulisi juttelemaan) en varmastikaan olisi kovin avoin ja sosiaalinen, ihan perus kohtelias kylläkin jos vaikka neuvoa tullaan pyytämään tms... En varmaan hallitse kommunikaatiota missään baari-iskuyrityksissäkään kovin hyvin, voi olla että silloin vaikutankin tylyltä ja kylmältä enkä kohteliaalta. Eipä noita usein tapahdukaan tosin. - Käsilaukulla poskeen
koettu on kirjoitti:
Väärin arvattu. Älä yleistä kun et tunne tapausta.
En ole vierittänyt vastuuta kenellekään, toivoin vaan jonkunlaista ymmärrystä ja tilannetajua. Turhaahan sellaista on suomimieheltä odottaa... (ei sillä, että yleistäisin...)
Teen kyllä aloitteita ihan kiitettävästi ja hyvällä menestyksellä, kiitos vaan.
Halusin tuoda vaan yhden näkökulman tähän keskusteluun. Nyt ymmärrän sen olleen aivan yhtä tyhjän kanssa... ja korjaisin sen tilanteen jos vaan olisi se kuuluisa aikakone.-Teen kyllä aloitteita ihan kiitettävästi ja hyvällä menestyksellä, kiitos vaan.-
Yrität vihjata että sinulla on kysyntää sen verran että et ole säälittävä sinkku.
Silti olet täällä.
Jokin ristiriita? - koettu on
-Teen kyllä aloitteita ihan kiitettävästi ja hyvällä menestyksellä, kiitos vaan.-
Yrität vihjata että sinulla on kysyntää sen verran että et ole säälittävä sinkku.
Silti olet täällä.
Jokin ristiriita?Sinkku olen, mutta en säälittävä. Vientiä riittää, mutta ei ole kiire pariutua.
Mutta ihmetyttää mitä noinkin sympaattinen ja mukava mies vielä sinkkupalstoilla roikkuu?
Sinkkupalstalle tulin just ihan vahingossa, olen kirjoitellut toisella foorumilla juurikin tuosta tapahtuneesta asiasta, muiden saman kokeneiden kanssa. - Käsilaukulla poskeen
koettu on kirjoitti:
Sinkku olen, mutta en säälittävä. Vientiä riittää, mutta ei ole kiire pariutua.
Mutta ihmetyttää mitä noinkin sympaattinen ja mukava mies vielä sinkkupalstoilla roikkuu?
Sinkkupalstalle tulin just ihan vahingossa, olen kirjoitellut toisella foorumilla juurikin tuosta tapahtuneesta asiasta, muiden saman kokeneiden kanssa.Sympaattisuus ja mukavuus eivät ole aina positiivisia ominaisuuksia miehessä, varsinkaan jos statusta ei ole riittävästi.
En tiedä miksi tulin tänne hetkeksi roikkumaan, olet oikeassa, tämäkin hetki on liikaa joten poistun näillä sanoilla.
Jos vientiä riittää niin muista että ne vaihtoehdot eivät ole ikuisesti olemassa sinulle vaikka kiirettä ei olisikaan. - Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
En ihan saa kiinni, että miten kommenttisi liittyi minun kommenttiini, vai oliko se vain yleisempää tulkintaa naisten käyttäytymisestä? Minä en kuvittele olevani sosiaalinen ja keskustelevani mielelläni ihmisten kanssa vaikkapa juuri illanistujaisisa joissa voi olla sellaisia minulle entuudestaan jokseenkin tuntemattomia kaverin kavereitakin paikalla, vaan oikeasti teen noin. Käytäntöä siis, ei teoriaa.
Täysin vieraiden kanssa (jos joku vaikka kadulla tulisi juttelemaan) en varmastikaan olisi kovin avoin ja sosiaalinen, ihan perus kohtelias kylläkin jos vaikka neuvoa tullaan pyytämään tms... En varmaan hallitse kommunikaatiota missään baari-iskuyrityksissäkään kovin hyvin, voi olla että silloin vaikutankin tylyltä ja kylmältä enkä kohteliaalta. Eipä noita usein tapahdukaan tosin.Puhuin yleisesti naisten käytöksestä tai hieman ihmettelin sitä.
- Sinkkumies.
Olen yrittänyt jopa niitä muiden mielestä rumia mutta omasta mielestä tavallisia anisia mutta ei ketään suostu tutustumaan. Joskus yritin yhtä läskiä naista varmaan vuoden mutta se oli tosi nirso. Vein sen pizzalle varmaan 5 kertaa ja sitten se lopetti yhteyden pidon.
- ATM-aisurille jämät
Tämä johtuu siitä, että jopa nämä taviksen näköiset ovat käytettyjä.
Miksi kenenkään miehen pitäisi alkaa aisuriksi tavislutkalle?- aisuri-sahuri
Kysy aisuri-Timpalta.
- ei tääl osata puhua
Juuri näin. Tavallisia naisia ei edes nähdä. Lisäksi Suomesta puuttuu kokonaan small talk -kulttuuri. Yritäpä aloittaa keskustelua myös naisena mistä tahansa, niin vastaukset on niin tökeröitä että huvittaa. Ei mitään keskustelukulttuuria. Pahimmillaan miehet vielä tulkitsee jonkun ihan tavallisen kysymyksenkin jonkinlaiseksi iskuyritykseksi. Suuret on luulot itsestään monilla.
- Käsilaukulla poskee
Komppaan tätä.
Arvaappa kuvitteleeko naiset että heitä yrittää iskeä jos heille heittää jonkun vitsin?
Voin sanoa että keskustelen avoimesti kaikkien kanssa ja voin heittää juttua kenen kanssa tahansa, mutta nuorten omassa kohderyhmässäni olevien naisten kanssa keskustelu yleensä on vaikeaa ellei ennestään tunneta.
Voi vain kysyä miten se on mahdollista että vanhempi naishenkilö, vanhempi mieshenkilö tai jopa ulkomaalaisten kanssa voi keskustella vapautuneemmin small talkia kuin suomalaisten nuorten naisten kanssa?
Sitä alkaa tosissaan miettiä että ehkä itsessä on jotain vikaa vaikkapa ulkoisesti olipa kuinka itsevarma tahansa ja kuinka varmaksi uskoisi että oma ulkonäkö on ainakin kohtuullinen.
Eihän siinä ole miehellä mitään mahiksia kehitellä juttua eteenpäin ja uskoa että tästä nyt voisi nainen lähteä treffeille. - epäileväinen
Käsilaukulla poskee kirjoitti:
Komppaan tätä.
Arvaappa kuvitteleeko naiset että heitä yrittää iskeä jos heille heittää jonkun vitsin?
Voin sanoa että keskustelen avoimesti kaikkien kanssa ja voin heittää juttua kenen kanssa tahansa, mutta nuorten omassa kohderyhmässäni olevien naisten kanssa keskustelu yleensä on vaikeaa ellei ennestään tunneta.
Voi vain kysyä miten se on mahdollista että vanhempi naishenkilö, vanhempi mieshenkilö tai jopa ulkomaalaisten kanssa voi keskustella vapautuneemmin small talkia kuin suomalaisten nuorten naisten kanssa?
Sitä alkaa tosissaan miettiä että ehkä itsessä on jotain vikaa vaikkapa ulkoisesti olipa kuinka itsevarma tahansa ja kuinka varmaksi uskoisi että oma ulkonäkö on ainakin kohtuullinen.
Eihän siinä ole miehellä mitään mahiksia kehitellä juttua eteenpäin ja uskoa että tästä nyt voisi nainen lähteä treffeille.Kyllä nainen kuvittelee. Oletettavasti kuulut siihen nuorten naisten "kohderyhmään" eli olet sen ikäinen ja oloinen, että nainen voisi kuvitella olevansa jonkun kaltaisesi tai jopa sinun kanssa. Ja koska Suomesta nimenomaan puuttuu tuo small talk -kulttuuri, niin totta kai nainen sitten kuvittelee, että häntä lähestyvällä miehellä on mielessä jotain muutakin kuin ns. tyhjänpäiväinen jutustelu. Siksi on tietenkin helpompi jutella ja saada vastakaikua niiltä, joiden mielessä ei käväisekään ajatus siitä, että saattaisit olla heitä iskemässä.
Samoin kuvittelen sen olevan myös toisin päin - jos minä jollekin suunnilleen ikäluokkani miehelle menisin niitä näitä juttelemaan, niin kai se koettaisiin jonkin sortin lähestymisyritykseksi? Varmaan epämiellyttäväksi sellaiseksi, koska en ole mikään kaunotar :) - Käsilaukulla poskee
epäileväinen kirjoitti:
Kyllä nainen kuvittelee. Oletettavasti kuulut siihen nuorten naisten "kohderyhmään" eli olet sen ikäinen ja oloinen, että nainen voisi kuvitella olevansa jonkun kaltaisesi tai jopa sinun kanssa. Ja koska Suomesta nimenomaan puuttuu tuo small talk -kulttuuri, niin totta kai nainen sitten kuvittelee, että häntä lähestyvällä miehellä on mielessä jotain muutakin kuin ns. tyhjänpäiväinen jutustelu. Siksi on tietenkin helpompi jutella ja saada vastakaikua niiltä, joiden mielessä ei käväisekään ajatus siitä, että saattaisit olla heitä iskemässä.
Samoin kuvittelen sen olevan myös toisin päin - jos minä jollekin suunnilleen ikäluokkani miehelle menisin niitä näitä juttelemaan, niin kai se koettaisiin jonkin sortin lähestymisyritykseksi? Varmaan epämiellyttäväksi sellaiseksi, koska en ole mikään kaunotar :)Itseasiassa en koskaan kuvittele että naisen keskusteluyritys olisi iskuyritys.
Moinen kun ei koskaan ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan -Suomessa.
Mieleeni jäi elävästi erään naisen ilmi hissin peilistä kun olin alkanut jutella hänen kanssaan vähän ja vitsaillut, sitten vain häivyin paikalta ja toivotin hyvää kesää. Hän oli sen näköinen että "Mitä vittua juuri tapahtui?!" - epäileväinen
Käsilaukulla poskee kirjoitti:
Itseasiassa en koskaan kuvittele että naisen keskusteluyritys olisi iskuyritys.
Moinen kun ei koskaan ole tapahtunut eikä tule tapahtumaan -Suomessa.
Mieleeni jäi elävästi erään naisen ilmi hissin peilistä kun olin alkanut jutella hänen kanssaan vähän ja vitsaillut, sitten vain häivyin paikalta ja toivotin hyvää kesää. Hän oli sen näköinen että "Mitä vittua juuri tapahtui?!"Okei, sikäli mielenkiintoista jos asia on noin päin yleisemminkin miesten kohdalla eikä vain sinun! Koska kyllä moni nainen todella kuvittelee, että kun mies tulee jotain juttelemaan, niin hänellä on taka-ajatuksia. Ei nyt ehkä sentään mitkään "tiedätkö milloin seuraava bussi tulee?" -tyyppiset tiedustelut sellaista fiilistä herätä, mutta lähes mikä tahansa vähänkin tuosta pidempään jatkuva jutustelu. Eikä se tarkoita, että nainen kuvittelisi itsestään liikoja ja oikeasti ajattelisi että kaikki miehet haluavat juuri hänet, vaan kun tuota jutustelua suomalaisten kesken niin harvoin kuitenkin tapahtuu, että ne harvat tilaisuudet sitten tulkitaan iskuyrityksiksi...
- Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Okei, sikäli mielenkiintoista jos asia on noin päin yleisemminkin miesten kohdalla eikä vain sinun! Koska kyllä moni nainen todella kuvittelee, että kun mies tulee jotain juttelemaan, niin hänellä on taka-ajatuksia. Ei nyt ehkä sentään mitkään "tiedätkö milloin seuraava bussi tulee?" -tyyppiset tiedustelut sellaista fiilistä herätä, mutta lähes mikä tahansa vähänkin tuosta pidempään jatkuva jutustelu. Eikä se tarkoita, että nainen kuvittelisi itsestään liikoja ja oikeasti ajattelisi että kaikki miehet haluavat juuri hänet, vaan kun tuota jutustelua suomalaisten kesken niin harvoin kuitenkin tapahtuu, että ne harvat tilaisuudet sitten tulkitaan iskuyrityksiksi...
Yritän selittää että sehän johtuu teidän ajatusmaailmastanne.
Ei teidän jo alunperin pitäisi tehdä mitään ennakko-oletuksia mitä mies aikoo jos hän puhuu teille. - epäileväinen
Yritän selittää että sehän johtuu teidän ajatusmaailmastanne.
Ei teidän jo alunperin pitäisi tehdä mitään ennakko-oletuksia mitä mies aikoo jos hän puhuu teille.Ei pitäisikään, mutta tehdään silti. Lienee kulttuuripiirre. Yksilöt voivat tästä lähteä kehittämään itseään ja ties vaikka pidemmällä aikavälillä ja globalisaation myötä Suomessakin kulttuuri lähtisi muuttumaan avoimempaan suuntaan. Minä voin vaikka yrittää tässä asiassa tehdä parannuksen, mutta valitettavasti suomalaiset naiset tuskin joukolla samaan aikaan lähtevät mukaan hankkeeseen...
- Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Ei pitäisikään, mutta tehdään silti. Lienee kulttuuripiirre. Yksilöt voivat tästä lähteä kehittämään itseään ja ties vaikka pidemmällä aikavälillä ja globalisaation myötä Suomessakin kulttuuri lähtisi muuttumaan avoimempaan suuntaan. Minä voin vaikka yrittää tässä asiassa tehdä parannuksen, mutta valitettavasti suomalaiset naiset tuskin joukolla samaan aikaan lähtevät mukaan hankkeeseen...
Muutosta kannattaa hakea itsestä.
Ei kannata lähteä siihen että hakee muustosta kulttuuriin Suomessa ja sitten siirtää taas vastuun aloitteista yms. miehelle/miehille.
Sitä kummastelen miten miehiä kehotetaan puhumaan mm. kassaneideille jne. opetetaan olemaan sosiaalisia jotta ujous ja epävarmuus heistä katoaisi koska naiset haluavat itsevarman miehen.
Naisille taas puolestaan ei tällaisia ohjeita anneta edes niissä tilanteissa joissa naista lähestytään!
Oletetaan siis että nainen luonnostaan osaa käyttäytyä sekä olla luontevasti mm. miesten seurassa sekä osoittaa kiinnostusta ja valita sekunneisssa kenen kanssa haluaa treffeille ja kenen ei. Jopa silloin kun hän ei itse tee minkäänlaista small talkia?
Se myytti pitäisi murtaa. - epäileväinen
Muutosta kannattaa hakea itsestä.
Ei kannata lähteä siihen että hakee muustosta kulttuuriin Suomessa ja sitten siirtää taas vastuun aloitteista yms. miehelle/miehille.
Sitä kummastelen miten miehiä kehotetaan puhumaan mm. kassaneideille jne. opetetaan olemaan sosiaalisia jotta ujous ja epävarmuus heistä katoaisi koska naiset haluavat itsevarman miehen.
Naisille taas puolestaan ei tällaisia ohjeita anneta edes niissä tilanteissa joissa naista lähestytään!
Oletetaan siis että nainen luonnostaan osaa käyttäytyä sekä olla luontevasti mm. miesten seurassa sekä osoittaa kiinnostusta ja valita sekunneisssa kenen kanssa haluaa treffeille ja kenen ei. Jopa silloin kun hän ei itse tee minkäänlaista small talkia?
Se myytti pitäisi murtaa.No niin pitäisi! En minä ainakaan osaa olla mitenkään kovin luonteva missään lähestymisyrityksissä puolin tai toisin ja tuskin osaavat suomalaiset naiset yleisemmin muutenkaan, kun kerta siitä tylyydestä aina niin valitetaan... Typerää olettaa, että kyllä nainen osaa olla aina luonteva, nainen kun on mukamas niin tottunut miesten lähestymisiin.
Kyllä, minustakin muutosta on haettava itsestä. Syitä voi kuitenkin hakea myös kulttuurista - ei tarvitse ajatella, että jok'ikinen vika on juuri itsestä lähtöisin, vaan myös asenneympäristöllä ja kasvatuksella ym. voi olla vaikutusta. Näitä ei voi muuttaa tuosta noin vain, mutta itseään voi yrittää muuttaa. Osan syistä saa siis mielestäni kyllä siirtää kulttuurinkin piikkiin, ja sen jälkeen voi sitten taistella niitä kulttuurin vikoja vastaan. - Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
No niin pitäisi! En minä ainakaan osaa olla mitenkään kovin luonteva missään lähestymisyrityksissä puolin tai toisin ja tuskin osaavat suomalaiset naiset yleisemmin muutenkaan, kun kerta siitä tylyydestä aina niin valitetaan... Typerää olettaa, että kyllä nainen osaa olla aina luonteva, nainen kun on mukamas niin tottunut miesten lähestymisiin.
Kyllä, minustakin muutosta on haettava itsestä. Syitä voi kuitenkin hakea myös kulttuurista - ei tarvitse ajatella, että jok'ikinen vika on juuri itsestä lähtöisin, vaan myös asenneympäristöllä ja kasvatuksella ym. voi olla vaikutusta. Näitä ei voi muuttaa tuosta noin vain, mutta itseään voi yrittää muuttaa. Osan syistä saa siis mielestäni kyllä siirtää kulttuurinkin piikkiin, ja sen jälkeen voi sitten taistella niitä kulttuurin vikoja vastaan.Kokeile! Ehkä se tuottaa lopulta tulosta.
Olen itse luovuttanut suomalaisten naisten suhteen joten aloitteet saavat jäädä toisille.
Riittävästi kun on kokemuksia niin tulee vähän olo että ei viitsi vaivautua tuolla tavoin itseään laittamaan likoon jos toinen osapuoli on kuin keinulauta että mihin päin se keikahtaa.
Suotta turhaan sitä kuitenkaan täällä jaaraa tämän enempää. - epäileväinen
Kokeile! Ehkä se tuottaa lopulta tulosta.
Olen itse luovuttanut suomalaisten naisten suhteen joten aloitteet saavat jäädä toisille.
Riittävästi kun on kokemuksia niin tulee vähän olo että ei viitsi vaivautua tuolla tavoin itseään laittamaan likoon jos toinen osapuoli on kuin keinulauta että mihin päin se keikahtaa.
Suotta turhaan sitä kuitenkaan täällä jaaraa tämän enempää.Saatanpa kokeillakin. Olenhan minä jonkin verran aloitteellinen ollutkin, mutta pettymykset ovat johtaneet siihen, ettei kauheasti enää viitsi. Ehkä tästä suosta vielä voisi kuitenkin yrittää rämpiä pois. Ymmärrän hyvin, että miehiä tuo aloitteiden teko vasta v-tuttaakin, kun yleinen asenne on kuitenkin se, että se on miehen tehtävä. Kuka hitto muka jaksaa torjuntoja torjuntojen perään...
No juu, voisi kai se olla aika itse kullakin irrottautua koneen äärestä ja mennä vaikka ulos kun kerta on kesä. Oli mukava jutella, ainakin minulle tämä keskusteluketju oli antoisa, kiitos siitä! - Käsilaukulla poskeen
epäileväinen kirjoitti:
Saatanpa kokeillakin. Olenhan minä jonkin verran aloitteellinen ollutkin, mutta pettymykset ovat johtaneet siihen, ettei kauheasti enää viitsi. Ehkä tästä suosta vielä voisi kuitenkin yrittää rämpiä pois. Ymmärrän hyvin, että miehiä tuo aloitteiden teko vasta v-tuttaakin, kun yleinen asenne on kuitenkin se, että se on miehen tehtävä. Kuka hitto muka jaksaa torjuntoja torjuntojen perään...
No juu, voisi kai se olla aika itse kullakin irrottautua koneen äärestä ja mennä vaikka ulos kun kerta on kesä. Oli mukava jutella, ainakin minulle tämä keskusteluketju oli antoisa, kiitos siitä!Kannattaa yrittää ainakin olla avoin.
Ehdottomasti ulos vääntäytymään nauttimaan Suomen (sekin on pielessä Suomessa, harmi etten saa sitä naisten syyksi! :D) lyhyestä kesästä.
Kiitos samoin. - kiltti mies.
epäileväinen kirjoitti:
Saatanpa kokeillakin. Olenhan minä jonkin verran aloitteellinen ollutkin, mutta pettymykset ovat johtaneet siihen, ettei kauheasti enää viitsi. Ehkä tästä suosta vielä voisi kuitenkin yrittää rämpiä pois. Ymmärrän hyvin, että miehiä tuo aloitteiden teko vasta v-tuttaakin, kun yleinen asenne on kuitenkin se, että se on miehen tehtävä. Kuka hitto muka jaksaa torjuntoja torjuntojen perään...
No juu, voisi kai se olla aika itse kullakin irrottautua koneen äärestä ja mennä vaikka ulos kun kerta on kesä. Oli mukava jutella, ainakin minulle tämä keskusteluketju oli antoisa, kiitos siitä!Itse en aio tehdä yhtään aloitetta enää. On aivan turhaa tehdä naisille mitään alotteita.
- David Luiz
epäileväinen kirjoitti:
No niin pitäisi! En minä ainakaan osaa olla mitenkään kovin luonteva missään lähestymisyrityksissä puolin tai toisin ja tuskin osaavat suomalaiset naiset yleisemmin muutenkaan, kun kerta siitä tylyydestä aina niin valitetaan... Typerää olettaa, että kyllä nainen osaa olla aina luonteva, nainen kun on mukamas niin tottunut miesten lähestymisiin.
Kyllä, minustakin muutosta on haettava itsestä. Syitä voi kuitenkin hakea myös kulttuurista - ei tarvitse ajatella, että jok'ikinen vika on juuri itsestä lähtöisin, vaan myös asenneympäristöllä ja kasvatuksella ym. voi olla vaikutusta. Näitä ei voi muuttaa tuosta noin vain, mutta itseään voi yrittää muuttaa. Osan syistä saa siis mielestäni kyllä siirtää kulttuurinkin piikkiin, ja sen jälkeen voi sitten taistella niitä kulttuurin vikoja vastaan.Vika on ennen muuta asenneympäristössä ja kulttuurissa. Suomessa arkipäivän sanotaan nyt vaikka sukupuolten välinen vetovoima on kielletty asia. Kuinka voit kertoa vastakkaiselle sukupuolelle että olet jollakin tasolla kiinnostunut tästä, ilman riskiä täydellisestä itsesi nolaamisesta ?
- kapish?
Projisoit naisten tavan suunnata mielenkiinto parhaimpaan 10% miehistä miessukupuoleen. Tosiasia on että miehille kelpaa erittäin hyvin keskiverron näköiset naiset.
Vielä rautalangasta. Se että naiset ovat kiinnostuneita vain parhaimmista miehistä EI TARKOITA että sama pätee mieheen. - Stigin vaimo
David tottahan tuo. Ei katso sukupuolta, kaikki tuntuu juoksevan vain tiettyjen ihmisten perässä ja minä ja miehemme ovat juuri niitä. Mieheni suosio kuin Stigillä
konsanaan ;) Ja minä kohta hommaan aseen ja ammun jos joku vielä 'kiinnostuu' ;) Jotkut ovat täällä palstalla kirjotelleen naisten hakevan maskuliinisia miehiä enemmin kuin viehättävii. Näin ollen kyllä rumat miehet voivat pariutua tai välillä jopa paremmin kuin viehättävät miehet. Myös rumat naisetkin voivat saada miehen, ni on turha kuukaudesta toiseen väittää, että vain viehättävät saavat pareja.
Erityisesti miehinen rumuus vain on arka juttu varsinkin nuorelle iällä. Sen takia sitä puolustellaan että mies on ukkoutunut runsaan testosteroniryöpyn takia- outoa surkuttelua
Miten niin muka miehinen rumuus on arka asia? Naisillehan se vanhanpiian ja ties minkä leima on annettu kautta aikojen, jos ei kelpaa. Näkeehän sen siitäkin, miten hirmu nuorella iällä naiset jo rupeavat meikkaamaan ja murehtimaan ulkonäöstään, kun on tehty selväksi, että hyvä elämä on mahdollista vain kauniille. Kyllä ruman naisen kohtalo on aina ollut monta kertaa hirveämpi kuin ruman miehen. Miehet saaneet väkivallalla ja rahalla itselleen aina, mitä tahtoo joka tapauksessa.
- sanon vaan
Naise kyl saa miehen jos vaan tekisivät alotteita yhtä paljon kuin miehet.
Naisil ei vaan riitä pokka eikä ne kestä pakkeja huonon itsetunnon takia. - -M-
Hankalaksi asian tekee se että tavallisen näköiset ja vähemmän viehättävät naiset hakevat seuraa ihan samalla tyylillä kuin ne kauneimmatkin - odottamalla.
"Yrittääkö miehet niitä tavallisen näköisiä naisia oikein missään ? No ei. Niitä ei edes havaita. Ja nyt jätän tästä pois sen 5% miehistä joilla on kiire saada se nainen, tyttöystävä, statuskello tikittää. Katselkaa vaikka joskus baarissa tmv. paikassa. Kyllä siellä naiset saa olla aika rauhassa."
Amen.
Ja ne, jotka lähestyvät, ovat yleensä varattuja.
Ja miksi en itse lähesty: koska taviksen on yleensä vaikea saada edes sitä katsekontaktia, joka rohkaisisi lähestymään. Ei ole mitään järkeä hakeutua juttelemaan miehelle, joka katsoo tahallaan tai tahattomasti koko ajan ohi."Yhtä vaikeaa se on seuran löytäminen naisille kuin miehille. Joillekin se on helpompaa ja joillekin pirun vaikeaa.
"
Tämä lienee totta, mutta erona naisten ja miesten välillä näyttää olevan se, että naiset kestävät sinkkuelämää paremmin. Parittomien naisten jutut ovat yleensä "olisi kiva löytää sopiva mies, mutta meneehän se näinkin", kun taas sinkkumiehet lähtevät siitä, että nainen on pakko löytää tai elämä on paskaa.
Puhtaasti arvauksena arvaan, että taustalla on naisten luontaisempi sosiaalisuus keskenään. Kun joku nainen huomaa, että yksin on ihan jees - ja sinkkuuden edut ovat todellakin lukemattomat - hän onnistuu jakamaan sen ajatuksen ja tunteen koko naiskaveripiirilleen.
Miehet taas ovat emotionaalisia saarekkeita, jotka eivät juurikaan jaa tunne-elämäänsä toisille miehille. Vaikka kavereita olisi kuinka paljon, viestintä muiden kanssa jää pinnalliselle tasolle. Vaikka jokunen yksittäinen mies on tajunnut, että sinkkuelämä on ihan kivaa, kokemus ei oikein mene jakoon vertaismiehille.- outoja oletuksia
Ei kaikilla sinkkunaisilla ole välttämättä myöskään naiskavereita.
- Sinkkumies.
Suurin osa suomalaisista ja myös sinkkunaisista on lihavia. Tämä on suuri ongelma. En todellakaan lähesty lihavia naisia yhtään millään lailla.
- Viru-otel
Missä pääkaupunkiseudulla voi deittailla virulaisia naisia?
- Miehet on nirsoja
Kyllähän se naisten sinkkuus johtuu yksinomaan siitä, että miehet haluavat kauniin kumppanin (ja tätä tukevat monet tutkimukset). Ulkonäkö on miehillä tärkein valintakriteeri puolisolle, vaakamamboon kelpaakin sitten lähestulkoon kuka tahansa, riippuen akuutista tarpeesta.
Naisilla biologisen kellon tikitys ajaa etsimään vakituista suhdetta, miehillä taas biologia taas ajaa levittämään geenejä mahdollisimman laajalle. Pattitilanne, ihme että ihmiskunta ylipäätään jatkaa voittokulkuaan. Vaikka ei aina saletisti natsaa, niin todistetusti joskus kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1636512
- 1165886
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465377Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323475- 603149
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252671- 272432
- 432380
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132080On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na162020