Tunnen yli kymmenen vuoden ajalta nimimerkki Hajupojan, joka tunnetusti käyttää muitakin rekisteröityjä nimimerkkejä.
Hajupoika on aina kertonut kuinka kelvoton keskustelija olen, suorastaan mitään osaamaton.
Itse kirjoittamiaan viestejä hän on esittänyt täällä jatkuvasti ja esittää vieläkin.
Viesteissään on Hajupoika itse suuri osaaja, jota Ruuneperi Maalaismiehineen häiritsee, palstan kanat seuranaan.
Maalaismies oli aikanaan hyvä palstaystäväni ja kuuluisa mies maailmanlaajuisestikin.
Kanoiksi Hajupoika haukkui kirjoittavia palstan naisia ja pyysi kanoilta anteeksi käytöstään.
Kyllä Hajupoikaa on itseäänkin haukuttu ja perustellusti, joskin rumast,i on noin tehty.
"sitä saa mitä pyytää" on sanonta, joka pätee Hajupojankin kohdalla.
Muutamat palstalaiset tai Hajupoika itse, on ryhtynyt puolustamaan häntä. "Hajupojalla on oikeus kirjoittaa siinä kuin muillakin"! Totta! Tuo oikeus on kaikilla ihmisillä. ei ainoastaan Hajupojalla! Selvenikö asia yhtään?
Sananvapaus on lailla kaikille taattu, mutta oikeuttaan pitää myös oikein käyttää!
En ole yli kymmeneen vuoteen palstalla, nähnyt ainuttakaan asiallista ketjun avausta, tai keskusteluihjin osallistumista. En osaa edes noin suurta puutteellisuutta määritellä!
Keskusteluissa vaihdetaan mielipiteitä, niiden vaihto on sellaista sanailun taidetta, ettei sitä ainakaan Hajupoika osaa, itse sen on osoittanut!
Mielipiteitä sanotaan hyviksi ja huonoiksi. Hyviä mielipiteitä ei kukaan halua vaihtaa huonoiksi, entä päin vastoin.
Puolesta ja vastaan
8
80
Vastaukset
- ....................
Harvoin on mielipiteenvaihtoa sillä yleensä ihmiset kirjoittavat omista tekemisistään.
Keskustelua sanan varsinaisessa tarkoituksessa ei ole. - omana minänäni
Missään ei ole määrätty kuinka viestiketjuihin on kirjoitettava!
Ei ole pakko vastata, ei ole pakko keskustella ellei halua.
Harvemmin täällä on keskustelua edes Ruuneperin omissa ketjuissa, eli harvoin herra vastaa ja kun vastaa se ei mitenkään liity asiaan.
Hajua puolustaen, siklli, että hänellä on samat oikeudet kuin meillä muillakin.
Kuka valvoo montako rekattua nikkiä kullakin on, eikä näillä mustilla kirjoittavia voi seurata kukaan, paitsi tietenkin ylläpito jos rikomme sääntöjä. Sekavaa on nyt Ruuneperinkin ajatus tuossa.
Tarkoitatko todella, ettei 10 vuoden aikana ole yhtään kunnon keskustelua avattu palstalla??? Vai puhutko hajupojasta jälleen.
Et varmaan puhu, mutta sanoakseni rehellisen mielipiteeni, olet itseoikeutetusti ottanut aloitteentekijän aseman, onnistuaksesi--- --silloin tällöin.
En yhdy mielipiteeseesi, joskaan en 10 v. onneksi ole täällä joutunut muovautumaan:D
Debatteja jos kaipaat, hakeudu korkeamman tasoisille palstoille, on tieteenkin monialaisia keskusteluareenoita.
Ja ennen kaikkea,...lue kirjallisuutta, äläkä odota suomi24:stä löytäväsi koko elämää kattavaa sisältöä...ehkä sitten sinullakin olisi hieman enemmän toisille annettavaa. Yst. terveisin:D- entinen rekattu
Keskusteluja kaipaamme. Sinä voit väitellä kun kerran niitä kaipaat s-s.
No mutta, ei minun sanavarastooni ole kuulunut sana väittely, se on kyllä mr ruunen, jota olen joskus ihmetellytkin.
Tohtoreiksi väitellään, muu urautuu helposti kansanomaisessa keskustelussa:D- johan nyt
Vai on väittely urautunutta kansanomaisessa keskustelussa eikä kuulu korkeasti sivistyneelle ja tohtoristason sinisirkulle.
Miksi ruunessa roikut, selittelet ja puolustelet, muistat joka sanan näköjään.
Mikä itseoikeutettu aloitteen tekijä ruune muka on ja mikä sinä olet hänet siihen nimeämään ?? Aikaa näyttää olevan roikkua joka ktjussa, haukut ketjujen nostoa mutta itse lisäät aina vettä myllyyn. johan nyt kirjoitti:
Vai on väittely urautunutta kansanomaisessa keskustelussa eikä kuulu korkeasti sivistyneelle ja tohtoristason sinisirkulle.
Miksi ruunessa roikut, selittelet ja puolustelet, muistat joka sanan näköjään.
Mikä itseoikeutettu aloitteen tekijä ruune muka on ja mikä sinä olet hänet siihen nimeämään ?? Aikaa näyttää olevan roikkua joka ktjussa, haukut ketjujen nostoa mutta itse lisäät aina vettä myllyyn.Se että kaveri jaksaa olla päivän koneellaan,tai koneillaan on hatunnoston arvoinen suoritus.
Alotteelisuuden puutteesta häntä ei voi syyttää,kirjoitusten tasoon en voi ottaa kantaa,en ole kriitikko,joten mitä meille jää käteen,ei kannata taistella tuulimyllyä vastaan,anteeksi tuulimyllyjä vastaan.Älkäämme olko Doqihotteja
- nikkipelle
Ei ole mikään salaisuus,että palstan taso laski ratkaisevasti kuluvan vuoden alkupuolella. Varsin moni tietänee syyn
Kun oli lukenut juuri viimeksi käsiteltyjen 15 ketjun otsikot, ei yhteenkään, tätä lukuun ottamatta , huvittanut vastata. Niin tylsää on.
Kirjoittajilta, jopa vuosikausia täällä esiintyneiltä vakionikeiltä, on kadonnut ote kirjoitukseen. Monet heistä kirjoittelevat mielellään satunnaisnikeillä. Niin menettelee nyt tämänkin kirjoittaja.
Tämäkin puheenvuoro on palstalla useimpien muiden tapaan aivan tyhjän arvoinen. Tuskin siihen kukaan kantaa ottaakaan. Sitä ei odotetakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa13032Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.32075Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1111704Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus91031Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R450962Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn100894- 35714
- 64634
- 33601
- 42597