pitää laihduttaa ylimääröinen läski pois ja vahauttaa pillunsa posliiniksi. Koska olen joutunut näkemään vaivaa ulkonäköni eteen, vaadin sitä myös naiselta. Se on tasa-arvo kysymys. Minä en kelvannut naisille "narukätenä" ja niinpä naiset eivät kelpaa nyt minulle ylipainoisina karvavittuina.
Koska olen salilla hankkinut itselleni kunnon lihakset ja nostanut siten tasoani
60
432
Vastaukset
- komea atm
Kivasti huokuu katkeruus tästä viestistä, kun et saanut naista lihaksillakaan. Lihaksilla ei tee oikein mitään. Vasta sitten kun sinulla on tyttöystävä, niin se yksi nainen eli tyttöystävä juuri ja juuri tykkää niistä. Lihasten edelle meneviä asioita: NAAMA, pukeutuminen, asenne, tilin saldo, mielenkiintoinen työ tai opiskelupaikka, hauskuus.
- näinn
ketä kiinnostaa, mitä vaadit naiselta? Mene etsimään, äläkä täällä huutele...
Itsekin olen "nostanut tasoani" hankkimalla kovalla työllä atleettisen kropan, mutten silti kirjoittele tuollaisia.
Itseasiassa treenattu kroppa on todella epähaluttu naisten suunnalta. Jos lihottaisin itseni johonkin 15-20 rasvaprosenttiin, niin olisi enemmän kiinnostuneita... - Shelby_snake
Vaadi mitä tykkäät, ketä kiinnosta mitä sä vaadit :) Etsi itsellesi sopivan ja elää onnellista elämää. Miksi huudat tuosta asiasta? Vai eikö ne lihaksetkaan auttaneet ja tajusit että väärässä olit sun teorioissa naisista. Sori, ei pelkillä lihaksilla mitään tee jos on edelleen vika katkerassa luonteessasi.
- Locked in
Status ja naama menevät salin edelle helposti.
- Shelby_snake
Mies voi hankkia statusta ja korjata ruma naamansa, kaikki on mahdollista, sen jälkeen näkee onko ollut oikeassa ja kelle kelpais ;) jos sisällään on edelleen se katkeroitunut mätä
- Locked in
Shelby_snake kirjoitti:
Mies voi hankkia statusta ja korjata ruma naamansa, kaikki on mahdollista, sen jälkeen näkee onko ollut oikeassa ja kelle kelpais ;) jos sisällään on edelleen se katkeroitunut mätä
Onpa sulla kauniit jutut.
Sinä se katkeroidulta löysältä kuntilata vaikutat. - Shelby_snake
Locked in kirjoitti:
Onpa sulla kauniit jutut.
Sinä se katkeroidulta löysältä kuntilata vaikutat.sulleko? usko siihen sitten
- Olit typerys kun
kuvittelit, että kelpaamattomuutesi johtuu "narukäsistä". Se on aina loppupelissä luonne, joka ratkaisee, ja sinun luonteesi vaikuttaa luontaantyöntävältä.
- Ei pidä paikkaansa
Naisille vain ulkonäöllä ( ja munan koolla) on merkitystä. Kiltit ja kunnolliset eivät saa naista. Sen sijaan komeat saavat, vaikka olisivat ihmisinä minkälaisia paskoja tahansa.
- Locked in
Luonteesta? :D
Älä naurata, miehen luonteella ei ole mitään tekemistä naismenestyksen kanssa vaan sillä mitä tunteita se luonne naisessa herättää tai mitä mies luonteellaan saavuttaa.
Sen takia kusipäinen luonne saa naista.
Miehen persoonan rippeillä jos menestys jne. riisutaan pois EI TEHDÄ MITÄÄN VAIKUTUSTA NAISEEN. EI MITÄÄN
Naista ei kiinnosta miehen luonne ja persoona muuta kuin välillisesti hyötynä. - Vääristynyt todellisuus
Tässä yritetään taas vääristää todellisuutta niin, että naisetta muka jäisivät ne, jotka ovat täysiä mulkkuja ja joilla on hankala luonne. Tosiasiassa asia on juuri toisin päin. Hankalat mulkut saavat helposti naista ja kiltit ja kunnoliset jäävät ilman.
- Shelby_snake
Vääristynyt todellisuus kirjoitti:
Tässä yritetään taas vääristää todellisuutta niin, että naisetta muka jäisivät ne, jotka ovat täysiä mulkkuja ja joilla on hankala luonne. Tosiasiassa asia on juuri toisin päin. Hankalat mulkut saavat helposti naista ja kiltit ja kunnoliset jäävät ilman.
Sä et ainakaan ole kiltti ja kunnon, sun tekstisi läpi sen tuntee. Koittakaa ymmärtää että sisäinen katkeruus ja epävarmuus näkyy, se oikein loistaa eikä ketään kiinnosta.
- ,.,.,.,
Vääristynyt todellisuus kirjoitti:
Aloittaja on inhottava mulkku, joten hänellä on luonteesta kiinni. Mukava mulkku sitä vastoin saa kaikista parhaiten naisia, mutta kyllä hänenkin mulkkuus käy tuskaiseksi ajan myötä, joten nainen vaihtaa miestä (uuteen mukavaan mulkkuun).
- Locked in
Shelby_snake kirjoitti:
Sä et ainakaan ole kiltti ja kunnon, sun tekstisi läpi sen tuntee. Koittakaa ymmärtää että sisäinen katkeruus ja epävarmuus näkyy, se oikein loistaa eikä ketään kiinnosta.
Perus naisten shaming tactics.
Voit jotenkin ihmeellisesti päätellä tekstin läpi onko joku kiltti ja kunnollinen.
Sen jälkeen heittelet ad homineja kuin voita leivän päälle katkeruudesta ja epävarmuudesta.
Sinun oma kyvyttömyytesi keskustella asioista näkyy läpi jonka takia niitä kusipäitä jauhamaan vittuasi sinne sänkyyn valitsetkin koska et kykene muunlaiseen keskusteluun - :D ,
Locked in kirjoitti:
Voit jotenkin ihmeellisesti päätellä tekstin läpi onko joku kiltti ja kunnollinen.
Sen jälkeen heittelet ad homineja kuin voita leivän päälle katkeruudesta ja epävarmuudesta.
Sinun oma kyvyttömyytesi keskustella asioista näkyy läpi jonka takia niitä kusipäitä jauhamaan vittuasi sinne sänkyyn valitsetkin koska et kykene muunlaiseen keskusteluunkuka muuten uskoo, että joku muu olisi laittanut jo viestiisi plussan kuin sinä itse :)
- Miten muka voi
,.,.,., kirjoitti:
Aloittaja on inhottava mulkku, joten hänellä on luonteesta kiinni. Mukava mulkku sitä vastoin saa kaikista parhaiten naisia, mutta kyllä hänenkin mulkkuus käy tuskaiseksi ajan myötä, joten nainen vaihtaa miestä (uuteen mukavaan mulkkuun).
olla " mukava mulkku". Eikö mulkku ole aina vähemmän mukava noin määritelmänomaisesti?
- Enni,
Miten muka voi kirjoitti:
olla " mukava mulkku". Eikö mulkku ole aina vähemmän mukava noin määritelmänomaisesti?
Helposti voi olla. "Mukava mulkku" on esim. sellainen mies joka on mukavaa ja hauskaa seuraa, mutta joka pettää aina tilaisuuden tullessa. Valitettavasti tällaisia miehiä on tosi paljon.
- Locked in
:D , kirjoitti:
kuka muuten uskoo, että joku muu olisi laittanut jo viestiisi plussan kuin sinä itse :)
Kuka noista plussista edes välittää?!
- Shelby_snake
Locked in kirjoitti:
Sinun oma kyvyttömyytesi keskustella asioista näkyy läpi jonka takia niitä kusipäitä jauhamaan vittuasi sinne sänkyyn valitsetkin koska et kykene muunlaiseen keskusteluunKyllä, edelleen voit keksiä itsellesi mitä tykkäät ja selitellä itsellesi asioita miten parhaksi näet. Tosiasioita se ei muuta. Varmasti uskot että maapallokin on litteä ;)
- voitit keskustelun
Locked in kirjoitti:
Sinun oma kyvyttömyytesi keskustella asioista näkyy läpi jonka takia niitä kusipäitä jauhamaan vittuasi sinne sänkyyn valitsetkin koska et kykene muunlaiseen keskusteluunJep tyypillinen naisten ja naismaisten miesten (aisurit ja valkoritarit) tapa osoittaa että mies on oikeassa, on shaming tactics ja ad hominemit.
Onneksi olkoon, pussitit vastustajasi. - Locked in
Shelby_snake kirjoitti:
Kyllä, edelleen voit keksiä itsellesi mitä tykkäät ja selitellä itsellesi asioita miten parhaksi näet. Tosiasioita se ei muuta. Varmasti uskot että maapallokin on litteä ;)
Nyt siis vetoat siihen että keksin asioita, että uskon maapallon olevan litteä ja selitän asioita itselleni.
Olisiko kuitenkin niin että SE OLET SINÄ joka teki tuon alunperin ja kun joku sanoi totuuden niin sinä älähdit?
Sinä nyt varmaan uskot että isäsi ei koskaan pannut äitiäsi että sinä syntyisit. - Shelby_snake
Locked in kirjoitti:
Nyt siis vetoat siihen että keksin asioita, että uskon maapallon olevan litteä ja selitän asioita itselleni.
Olisiko kuitenkin niin että SE OLET SINÄ joka teki tuon alunperin ja kun joku sanoi totuuden niin sinä älähdit?
Sinä nyt varmaan uskot että isäsi ei koskaan pannut äitiäsi että sinä syntyisit.Kyllä on putkiaivot kun kaikki pitää selitellä.
Mitähän mä tein alunperin? Sanoin että sen teksin perusteella mies ei voi olla kiltti ja kunnon. Katkeruus kun puskee siitä läpi.
Sinä taas lähdit keksimään mulle jotain mun henk.kohtaisen elämään josta sä et mitään tiedä, joten saat keksiä ihan rauhassa ja uskoa mitä lystää. Vaikka sitä että maapallo on litteä :) - Locked in
Shelby_snake kirjoitti:
Kyllä on putkiaivot kun kaikki pitää selitellä.
Mitähän mä tein alunperin? Sanoin että sen teksin perusteella mies ei voi olla kiltti ja kunnon. Katkeruus kun puskee siitä läpi.
Sinä taas lähdit keksimään mulle jotain mun henk.kohtaisen elämään josta sä et mitään tiedä, joten saat keksiä ihan rauhassa ja uskoa mitä lystää. Vaikka sitä että maapallo on litteä :)Ai sulla on putkiaivot? Mulla ainakin on ihmisen aivot.
Teit alunperin sen mitä naiset aika usein Internetissä tekevät, kusevat omiin muroihinsa.
Tuo katkeruus-kortti on tosi noloa.
Olet katkera ämmä joka selittää omiaan kun ei ole saanut kunnolla munaa.
No niin, nyt se onsaatu pois alta.
Minä lähdin etsimään sinun henk.koht elämästä jotain sen jälkeen kun olit omilla harhoillasi hyökännyt miesten kimppuun palstalla kertoen että pelkästään tiettyjä asioita sanomalla he ovat katkeria.
Kuvitteletko että minä oikeasti välitän sinun henki.koht elämästä? En.
Yritämme keskustella täällä mutta et osannut vastata asiallisesti vaan kerroit että miesten pitää olla katkeria TEKSTIN PERUSTEELLA.
Tekstin perusteella vaikutat tyhmältä keskusteluihin kykenemättömältä kevytkenkäiseltä ämmältä jonka mielipiteellä ei ole kenellekään mitään väliä lopulta.
Tuntuiko hyvältä? Veikö se keskustelua eteenpäin?
On todella helppo osoittaa miten aneemiset naisten vastaväitteet esimerkiksi sille että miehen luonne ei merkitse mitään kun eka kommenti naiselta sisältää shaming tactiseja (et saa koskaan naista jos olet tuota mieltä!) tai sitten katkeruus-kortin esille tuontia.
Häpeäisit nyt vähän. - sulle nauraa kaikki
Locked in kirjoitti:
Ai sulla on putkiaivot? Mulla ainakin on ihmisen aivot.
Teit alunperin sen mitä naiset aika usein Internetissä tekevät, kusevat omiin muroihinsa.
Minä lähdin etsimään sinun henk.koht elämästä jotain sen jälkeen kun olit omilla harhoillasi hyökännyt miesten kimppuun palstalla kertoen että pelkästään tiettyjä asioita sanomalla he ovat katkeria.
Yritämme keskustella täällä mutta et osannut vastata asiallisesti vaan kerroit että miesten pitää olla katkeria TEKSTIN PERUSTEELLA.
Tekstin perusteella vaikutat tyhmältä keskusteluihin kykenemättömältä kevytkenkäiseltä ämmältä jonka mielipiteellä ei ole kenellekään mitään väliä lopulta.
On todella helppo osoittaa miten aneemiset naisten vastaväitteet esimerkiksi sille että miehen luonne ei merkitse mitään kun eka kommenti naiselta sisältää shaming tactiseja (et saa koskaan naista jos olet tuota mieltä!) tai sitten katkeruus-kortin esille tuontia.
Häpeäisit nyt vähän.Älä selitä putkiaivo. Kun et pysty.
- Shelby_snake
Locked in kirjoitti:
Häpeäisit nyt vähän.Mutta eihän se mitenkään tosiasiaa muuta vaikka kuinka täällä mulle huorittelisit, että mies on MINUN MIELESTÄNI katkera. JA jos hän ei ole, ja hänellä on sitä kykyä miettiä ja analysoida, niin ei edes reagoi koko kommenttiin koska ei ota sitä itseensä.
En yhtä asiallista vastausta sultakaan ole lukenut, mistä sitten vatkoat?
Se mitä sä musta luulet on mullekin ihan yhtä hailee, ei tuntemattomat virtuaalitrollit voi muutenka tosissaan ottaa.
Ja sullahan on oikeus omaan mielipiteeseen niin kuin mullakin. Kirjoitin mitä mieltä olin tekstistä ja miehestä, kirjoitit mitä mieltä olet mun teksteistä ja minusta.
Eiköhän tämä ole mielipiteiden jakaminen. Jos et pidä kaikista mielipiteistä tai ne eivt täsmää sun mielipiteiden mukaan omapas on ongelmasi.
Mä en pidä monestakaan mielipidestä täällä ja vastaan siihen omalla mielipidelläni. Vai pitääkö sulta vielä lupaa erikseen kysy siihen.
Kasva aikuiseksi, tää on nettiä, ja jokainen ilmaisee mitä halua.
Naisten haukkuminen ja samojen typerien teorioiden toistaminenkaan ei vie mitään keskustelija etenpäin.. - ätmi
Enni, kirjoitti:
Helposti voi olla. "Mukava mulkku" on esim. sellainen mies joka on mukavaa ja hauskaa seuraa, mutta joka pettää aina tilaisuuden tullessa. Valitettavasti tällaisia miehiä on tosi paljon.
Ei heitä ole paljon, vaan naiset ovat heidän kanssaan paljon tekemisissä.
- Tuo pitää täysin
ätmi kirjoitti:
Ei heitä ole paljon, vaan naiset ovat heidän kanssaan paljon tekemisissä.
paikkaansa. 20% miehistä panee 80 % naisista ainakin nuoremmissa ikäryhmissä.
- hei oikeeesti
Locked in kirjoitti:
Häpeäisit nyt vähän.MIES osoitat vaan tyhmyytesi haukkumalla naista joka ei ole edes sinua haukkunut. Ala-arvoista.
Ja mitä naisille katkeriin miehiin tulee....kyllä, heitä on todella paljon ja aloittaja lienee yksi heistä jos tosissaan tekstinsä kirjottanu eikä huumorilla.
- Vain yksi miljoonista
So? Tää maa on täynnä salilla treenaavia miehiä.
- mng,fn
Joo, esteettinen vartalo alkaa olla lähtövaatimus etenkin Helsingissä. Hyvällä tuurilla sillä saa pääsylipun läskeihin feministeihin.
- ljhfryuj
mng,fn kirjoitti:
Joo, esteettinen vartalo alkaa olla lähtövaatimus etenkin Helsingissä. Hyvällä tuurilla sillä saa pääsylipun läskeihin feministeihin.
Jep. Revi siitä.
- ätmi-sinkku
Minäkin olen hankkinut lihaksia joten sitä pil.lua nyt tänne. Olen urakalla vonkanut naisia mutta ei hyväkuntoinen kiinnosta naisia.
- näinhän se menee
Jos olet nostanut tasoasi voit ruveta katsomaan niitä nykyisen tasosi naisia, et vaatimaan alemmalla tasolla olevia naisia muuttamaan itseään. Jos niitä sinun nykyisen arvioidun tasosi naisia ei kiinnosta, niin olet tainnut arvioida tasosi nousun väärin.
Markkina-arvoteoria on kyllä se pahin syöpä, joka estää rationaalisen parisuhde"markkinoiden" analyysin.
Luultavasti lihaksilla ei ole suurtakaan merkitystä naisten enemmistölle. Sen sijaan pieni osa naisia fanittaa lihaksia, mistä syystä lihakset saattavat parantaa mahdollisuutta löytää nainen hyvinkin paljon. Oleellista ei ole se, parantaako se ja se "tasoa" miten ja kuinka paljon.
- uuyyyhhjjjjbhhjjuiiu
Ainoastaan miehisellä työllä hankitut lihakset ovat plussaa, nykyisin kun salihiiriä on 20 tusinassa ja yleensä vieläpä neitejä.
- Mies-21v
"Miehisellä" työllä ei saa muuta kuin kipparikallemaiset käsivarret. Nih.
Hankitut lihakset voivat jopa pilata mahdollisuutesi, koska joidenkin mielestä saatat vaikuttaa pinnalliselta, kun välität vain omasta ulkonäöstäsi.
- 45+45
Päivän huumoripläjäys!
Kiitos.
- supikoiran raato
Niinhän se täydellinen parisuhde menee, että minä vaadin ja vaadin ja vaadin. Ja omat saavutukset ne vasta hienoja onkin sen toisen epätäydellisyyden rinnalla.
- kikkeliskokkelis juu
Aloittajalle tiedoksi, että kaikki se mitä sinulla on käsivarsissa, on korvievälistä pois.
- Atm?
Onko siinä riittävästi statusta jos tulee omistamaan pari mökkiä, metsää, muutaman kerrostalo-asunnon, auton ja on tilillä ihan kivasti rahaa säästössä vaikka onkin työtön? Niitä asuntoja ja mökkejä voi ainakin vuokrata ja hankkia sitä kautta tuloja ja metsästäkin voi myydä puita ja saa ihan hyvin rahaa. Aion kuitenkin pitää siitä huolen ettei yksikään nainen huijaa itselleen minun omaisuuttani. Jos naimisiin haluaa minun kanssa niin avioehto on ihan ehdoton juttu.
- Olet ahne paska
Tukehdu rahoihis
- kkkjnbbhhjjkiijjbhjk
Atm on atm vaikka perisi mitä, oikeastaan omaisuus vain korostaa tuota monesti.
- eeeiiiii
turha luulo että tuo kunnon naiselle kelpaisi koska ei nä korvais sun oikea olemustasi
- Atm?
Olet ahne paska kirjoitti:
Tukehdu rahoihis
Aion nauttia rahoistani sillä se on luultavasti ainut iloni elämässä. Nauttikaa te köyhät siitä mistä pystytte.
- Atm?
Atm? kirjoitti:
Aion nauttia rahoistani sillä se on luultavasti ainut iloni elämässä. Nauttikaa te köyhät siitä mistä pystytte.
En muistanutkaan mainita että olen vasta reilu parikymppinen joten siihen nähden minulla on jo ihan kohtalaisen hyvin omaisuutta vaikka päivääkään en ole ollut palkkatöissä. Yhtään en ole koskaan rahoillani leveillyt enkä leveile nytkään. Kunhan pohdin sitä että onko minulla mahdollisuutta omaisuuden ansiosta nostaa tasoani.
- ole yksin ja runkkaa
Atm? kirjoitti:
En muistanutkaan mainita että olen vasta reilu parikymppinen joten siihen nähden minulla on jo ihan kohtalaisen hyvin omaisuutta vaikka päivääkään en ole ollut palkkatöissä. Yhtään en ole koskaan rahoillani leveillyt enkä leveile nytkään. Kunhan pohdin sitä että onko minulla mahdollisuutta omaisuuden ansiosta nostaa tasoani.
Ei ole.
Ilmoitit jo hyvissä ajoin, ettet ole halukas jakamaan kermakakustasi naiselle. - Rakkaus vai raha
Jos oot työtön, niin perintönäkö oot noi saanut? Hyvä että sulla on edes materiaa mistä nauttia, jos ei mitään muuta.
Kuka on tuo salaperäinen nainen, jolta sitä vaadit? Entä mitä hän vastasi, kun esitit vaatimuksesi?
... vai tarkoititko, ettei sinulla edes ole naista?! Haaveilet vasta siitä, kuinka jonakin päivänä isket ultimatumin pöytään: nyt pillukarvat ja läskit pois tai et enää saa seksiä minulta? ;) :DDD
- asdasdasddsa
Joku Peris siellä taas itkee itsekseen.
- tepetepept
helka kirjoitti:
... vai tarkoititko, ettei sinulla edes ole naista?! Haaveilet vasta siitä, kuinka jonakin päivänä isket ultimatumin pöytään: nyt pillukarvat ja läskit pois tai et enää saa seksiä minulta? ;) :DDD
Nauroin katketakseni. On nämä HC-ATM:t aika säälittöviä.
- Ainahan sitä
vaatia voi.......
- Reipas Mies
Nimenomaan naisen omaa irl-statusta ei nosta miehensä hauis- ja juuri hyvin vähän on loppupeleissä niitä vapaita jumppa-pirkkoja joille miehessään rittää se että protsku maistuu ja tanko kolisee kolossaalisen ähinän säestämänä.
Naama, status, supliikki, työ sekä asema sosiaalisesti- niillä sitä muotihottis naiset ilman karvoja saadaan jos saadaan. Audia taikka stringit kostuttavaa Bmw:tä unohtamatta miehellä. Eli koetan kuvailla siis että suositun menestyvän miehen irl-elämä on se mikä naisia kiinnostaa ei se mitä joku random mies on voinut kerätä omaisuutta.
Statukseton "roope setä" mies, niitä on Suomessa yllättävän paljon ihailemassa nukkavieruissa vaatteissaan pitkää tilisaldoaan mutta sosiaalisista statuksekkaista nuorista miehistä suurin osa hottisnaisista kilpailee todella rankasti.
Ei täällä Suomessa Aston Martinilla ajavia Pittbulleja kasva joka lähiössä tai edes suurkaupungissakaan.
Itsensä kehittäminen siten että omaa positiivista energiaa enemmän on jopa hauskaa tai ainakin suurimmalta osin vähän kustannuksia aiheuttavaa. Aivan sama kuin mikä symboliikka. Ei jonkun bemarin ostolla muutu simsalabim tuosta vain pelipanomieheksi jos sellainen ei luonnostaan ole. Yksikään järkevä nainen ei tule ehdottamaan panoja jos omistat jotain. Tosi hu*ra saa olla siinä tapauksessa.
Tason määrittelyssä tärkeintä on yksilön sosiaaliset komponentit, ei hankittu omaisuus. Talouspuolella se merkitsee toki mutta se on eri peli se.Analyysisi sivuuttaa panostus-tuotto -suhteen. Lihakset ovat helpompi ja ennen muuta realistisempi tavoite kuin status ja audi. Vaikka audi ja status tuovat enemmän naisia, saattaa silti olla järkevämpi tavoitella lihaksia.
- Se aika joka mene
outsider1 kirjoitti:
Analyysisi sivuuttaa panostus-tuotto -suhteen. Lihakset ovat helpompi ja ennen muuta realistisempi tavoite kuin status ja audi. Vaikka audi ja status tuovat enemmän naisia, saattaa silti olla järkevämpi tavoitella lihaksia.
sallla on poissa jostakin muusta.
- Gammaromeo
Voin omastakin kokemuksesta sanoa, että ei pelkästään hyvällä autolla naista saa. Ostin muutama vuosi sitten uutena ylemmän keskiluokan auton, kun edellinen autoni oli ollut yli 10 vuotta vanha japanilainen. Ja flaksi ei ole sen jälkeen käynyt yhtään sen paremmin, vaan pikemminkin päinvastoin muista asioista johtuen.
Ainoa hyvä puoli asiassa oli, että tiesin jo etukäteen ettei hyvä auto auta flaksissa. Uskoakseni hyvin harvalle naiselle miehen hieno ja/tai uusi auto on todella tärkeä. Ne naiset, joilla on oma auto kiinnittänevät hieman enemmän miehen autoon huomiota kuin autottomat naiset, vaikka voisi ehkä kuvitella asian olevan päinvastoinkin.
- Vaadit keltä?
Ihan sama mitä vaadit, ketään et saa
- sinkkumies5
Saakeli sinne uppoaa kaikki kuukausipalkatkin...milläs sitten elatusmaksut hoidetaan?
- tuco.
Ikäänkuin näkisit silmissäsi jonkun tietyn ylipainoisen ihmisen jonka nyt vaadit pudottaman painoa. Kyllähän ne jotka on kunnossa niin ne on kunnossa ei niiden tartte enää laihduttaa.......Mutta nämä on vitun typeriä avauksia, koska totuus on se, että tässä maassa ei ansaita taikka saada mitään, vaan se mitä haluaa on otettava. Joten mee veivaan sinne salille ja pidä vaan se turpasi kiinni sinäkin ja tee asioita äläkä selitä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666391
- 715818
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1345045- 624035
- 143895
- 383309
- 713093
- 642957
- 792725
- 492027