Kiinnostaisi tietää kuinka sosiaalista porukkaa täällä on. Monenko kanssa juttelit kasvotusten tänään? Ja paljonko juttelukavereita on tavallisesti päivän aikana?
Oma:
Toimistolla oli tosi hiljaista ja sielä juttelin kolmen työkaverin kanssa.
Kuntosalilla kahden kanssa. Yhteensä siis viiden kanssa ja tämä on vähän päivän aikana. Normaalisti n. kymmenen kanssa.
Muita tavanomaisia juttelukavereita ovat lapseni, naapurini, kaupan myyjät, ex:sä, kaverit
G:kuinka monen ihmisen kanssa juttelit tänään?
21
154
Vastaukset
- ------------
En kenenkään kanssa ja normaalisti päivän aikana ei ole ketään juttelukaveria. Ehkä noin kerran parissa kuussa juttelen kasvotusten kaverien tai perheenjäsenten kanssa.
- mies 86
Viidestä kymmeneen ihmistä on varmaan sellainen aika tavallinen lukema monilla ihmisillä. Itse olen tänään jutellut parin opiskelijakaverin kanssa, kolmen eri kassatyöntekijän, yhden toisen kaverin ja parin ennestään tuntemattoman kanssa. Uimalassa kun käy niin tulee tietenkin saunassa juteltua niitä näitä.
- AnnikkiKakki UntoKorjas
Juttelen vain lemmikeilleni ja tekstaan ystäville.
- brixton street code
Joo, mä tässä jutellut kuin kahden ihmisen kanssa, mutta tajusin vielä vihdoin miksi en siedä ketään, mut sen tajuuminen ei paljon auta asiaa, etten siedä ketään ja todella haluaisin tietää, miten ihmisiä voisi oppia sietämään. Kerroppa se ja joo en jaksa mitään hiton kunnollisia, kun niissä nyt viimeiseksi mitään kunnollista on koskaan.
- Isä Timppa
Tyttäreni juttelee tummille etnoastujakavereilleen facebookissa päivittäin. Hän kuuluu luultavasti heidän yhteiseen panorinkiinsä.
- Kaveriton nussimaton
En kenenkään, eli tavallinen päivä.
- Sinkku ja 40 v. M
Nyt on kesäloma, niin...
* Äidin (puhelimessa)
* Äidin miehen (puhelimessa, oli eri paikassa kuin äiti)
* Veljen (joka asuu muualla ja käymässä)
* Veljen vaimon
* Veljen kaksi lasta, tosin en paljoa tänään
* Täti
* Tädin mies
* Tädin miehen poika
Ja yksi lapsuudenkaveri lähetti tekstarin.
Ihan hyvä päivä tänään. 8 kanssa. Näistä 5 oli sukulaisia ja yksi kaupan kassa. Varmaan lähellä vakio määrää arkisin, mutta sukulaisten tilalla normaalisti työkaverit.
- only the lonely
Kahden myyjän kanssa, niidenkin kanssa aika vähän.
Mutta ymmärrän miten vaikeaa naisilla täytyy olla, sillä heidän pitää jutella kymmenien ihmisten kanssa päivittäin. Mukaan sitten vielä muutama iskuyritys per päivä. - Naisasialooseri.
Mitä väliä? Ei se taso nouse juttelipa tuhannen tai nollan ihmisen kanssa. Mutta kun kerran kysyt niin viiden kanssa.
- Sinkkumies.
En ole yli kuukauteen jutellut kenenkään kanssa. Kuukausi sitten kelan virkailijan kans juttelin pari sanaa mut en kenenkään tutun kans ole jutellut. Eihän minulla ole kavereita edes ja en oikein osaa edes puhua ihmisille enää.
- anonyymi kurppa
Tänään olen jutellut vain yhden ihmisen kanssa ja se oli lääkäritäti joka soitteli mulle verikokeiden tuloksesta. Olen siis ollut koko päivän kotona sairastamassa. Arkisin puhun monien ihmisten kanssa töissä. Olen mä tänään kyllä FB:ssä osallistunut keskusteluun yhden FB-kamun kanssa.
Nyt lasketaan myös juttelemiset myyjien yms kanssa?
- Kuusi läheistä ihmistä/ystävää
- Viisi-kuusi sellaista keskustelua palvelualan ammattilaisten kanssa, missä vaihdettiin muutakin asiaa kuin "hei", "pankkikortille" ja "kiitos", eli että kysyin neuvoja, ehdotuksia, jonkin tuotteen saatavuutta, koko valikoimaa, suosituksia tms
- pari-kolme edellä kuvatun kaltaista myyntitapahtumaa, joissa käytin vain kolmea sanaa
- toisessa ketjussa mainittu pyöräilijämies oli tänään ainoa ei-palvelutapahtumaan-liittynyt kohtaamisen ennestään vieraan ihmisten kanssa.
Koska olen lomalla niin omaan työhöni liittyviä kontakteja ei päivään sisältynyt. Netissä tai puhelimessa tapahtuneita jutteluita en laske mukaan.- Kyssäri (n)
Joo, kyllä tässä lasketaan kaikki, jos olet ollut face-to-face tilanteessa ja sanonut edes yhden sanan. Aloitetaan nyt tällä rajauksella, sillä kyllähän useimpien vastauksista jo ilmeni ettei ihmiset välttämättä puhu sitäkään vähäistä. Mahdollisesti osa pyrkiikin olemaan sellaisessa koti- ja työelämässä, ettei joudu juttelemaan muille. En itsekkään jaksaisi esim. Opetustyötä, jossa kokoajan joutuisi olemaan esillä.
- nainen 31v
Toimistolla kuudelle työtoverille kahvitauoilla. Jos en töissä käy niin pari kaveria jolle juttelee, ei enempä edes tarvi. On niitä päiviä kun ei jaksa ketään ja sulkeutuu kotiin, juttelen silloin kissalle tarvittaessa.
- Minäpävaanseoleeeeen
Juttelin päälle 50 ihmisen kanssa, oon tarjoilija ja lounasajal on juttelijoita paljon:D
- Työtön ATM
Yhden ihmisen kanssa, 0 on yleisin määrä viikossa.
Kassatytön kanssa vaihdoin moit ja kiitokset ostaessani 10 kaljaa. Valitettava tapahtuma, kun juomista pitäisi rajoittaa jo taloudellisistakin syistä. :-/
- Kyssäri (n)
Tänään juttelin kasvotusten
- kolmen kauneussalonki työntekijän kanssa
- kuntosalilla työntekijän ja 3 asiakkaan kanssa
- vaatekaupassa törmäsin tuttuun ja jäätiin juttelemaan
- sitten vielä kolmen vaatekaupan työntekijän kanssa
Päivän saldo on tänään 11 henkilöä. Työpaikkajuttelut jäi tänään pois, koska tein duunit kotitoimistolta. Ja oikeasti tein, vaikka moneen paikkaan ehdinkin.
Miten muilla on mennyt? - cxvxdb
Kun ei ole töitä niin ei ole kovinkaan poikkeavaa etten juttele kenenkään kanssa. Ellei jotain kaupankassan "moikiitoshei":tä lasketa. Ja nythän on kuukauden kesäloma että aika hiljaista pitelee...
- Kympin Nainen
Minulla sosiaaliset kontaktit vaihtelee tosi paljon. Voin olla pitkäänkin ihan omissa oloissani, sitten toisina päivinä minulla voi olla helposti kymmeniäkin kontakteja. Pyrin jotenkin rytmittämään nämä, esim. buukkaan tarkoituksella työtapaamisia samalle päivälle, jotta saan vastaavasti kokonaisia tapaamisvapaita päiviä. Tämä ihan siitä johtuen että olen aika on-off sosiaalisella akselilla joten tuollainen rytmitys sopii minulle hyvin.
Tänään olen jutellut vain yhden henkilön kanssa Skypen kautta. Lenkilläkään en tavannut ketään kun juoksin tänään metsässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220