Lukekaa naistenlehtiä ja katsokaa naisten tv-kanavia kuten Liv j Ava niin tulette varmasti samaan johtopäätökseen. Ei noita ole normaaliälyisille tehty.
Nainen on vajaaälyinen olento
19
214
Vastaukset
- niksu
Luultavasti et vain tajua niiden pointtia. Eli olet ns liian tyhmä ymmärtämään mistä on oikeasti kyse.
- Niinpäniiih
Tämä on yleinen naisten vastine kun mies huomauttaa naisen älyn rajallisuudestatai logiikan puutteesta.
- mkuimkui
Niinpäniiih kirjoitti:
Tämä on yleinen naisten vastine kun mies huomauttaa naisen älyn rajallisuudestatai logiikan puutteesta.
Onkin todella paljon älykkäämpää katsella joka päivä tuntikausia, kuinka kymmenet miehet juoksentelevat kenätllä pallon perässä, kuin katsoa esim. naisille suunnattua talon remonttiohjelmaa.
- Size DOES matter
Naisilla on pienemmät aivot kuin miehillä, se on mitattu.
- kikkeliskukkelis
koko ei oo se tärkein :DDDDD mitä isolla tee jos ei osa käyttää
kikkeliskukkelis kirjoitti:
koko ei oo se tärkein :DDDDD mitä isolla tee jos ei osa käyttää
Tässä on yksi tapaus, jolla noin 75% aivoista olivat hävinneet (kuvan perusteella). Älykkyysosamäärä 75 pistettä, ja pysyi hengissä.
Eihän aivojen koolla olekaan mitään merkitystä. Otetaan teiltä pois vaikka 50% aivoista ei-kriittisistä kohdista, ja katsotaan minkälainen nero sieltä kehittyy :DD
Osalla naisista on todella pikkuruiset aivot; ne saattavat olla kooltaan jopa 30% pienemmät kuin miehillä. Tälläkään ei pitäisi olla merkitystä :DD, koska ovathan miehet ja naiset suunnilleen yhtä älykkäitä.
http://www.newscientist.com/article/dn12301-man-with-tiny-brain-shocks-doctors.html#.U8WkAWZuvMI- rak.insinööri
m36-intj kirjoitti:
Tässä on yksi tapaus, jolla noin 75% aivoista olivat hävinneet (kuvan perusteella). Älykkyysosamäärä 75 pistettä, ja pysyi hengissä.
Eihän aivojen koolla olekaan mitään merkitystä. Otetaan teiltä pois vaikka 50% aivoista ei-kriittisistä kohdista, ja katsotaan minkälainen nero sieltä kehittyy :DD
Osalla naisista on todella pikkuruiset aivot; ne saattavat olla kooltaan jopa 30% pienemmät kuin miehillä. Tälläkään ei pitäisi olla merkitystä :DD, koska ovathan miehet ja naiset suunnilleen yhtä älykkäitä.
http://www.newscientist.com/article/dn12301-man-with-tiny-brain-shocks-doctors.html#.U8WkAWZuvMI"Tälläkään ei pitäisi olla merkitystä :DD, koska ovathan miehet ja naiset suunnilleen yhtä älykkäitä."
:D kyllä mä sen tiedän kunhan kiusaan, ihmiset eivät edes osaa käyttää aivojensa koko kapasiteettia. Ja jokainen on yksilö ;) rak.insinööri kirjoitti:
"Tälläkään ei pitäisi olla merkitystä :DD, koska ovathan miehet ja naiset suunnilleen yhtä älykkäitä."
:D kyllä mä sen tiedän kunhan kiusaan, ihmiset eivät edes osaa käyttää aivojensa koko kapasiteettia. Ja jokainen on yksilö ;)Niin. Olen edelleen sitä mieltä, ettei tänne kannata kirjoittaa mitään. Joskus vaan unohtuu se sääntö.
- rak.insinööri (n)
m36-intj kirjoitti:
Niin. Olen edelleen sitä mieltä, ettei tänne kannata kirjoittaa mitään. Joskus vaan unohtuu se sääntö.
Joo, olen samaa mieltä. Joskus se vaan unohtuu ettei pitänyt.
m36-intj kirjoitti:
http://www.newscientist.com/article/dn12301-man-with-tiny-brain-shocks-doctors.html#.U8WkAWZuvMIItse asiassa kehittyneistä ajattelutoiminnoista vastaa hämmästyttävän pieni osa aivoja, muutaman millin paksuinen isoaivokuori, ja siitäkin oikeastaan vain otsa- ja ohimolohkot.
- WhiteKnight.
Sähän se tässä itse vajaaälyinen sovinistikusiaivo olet, kun tuolla tavalla muista ihmisistä yleistät, että tiedä sä vaan se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Turha alkaa tekemään naisista mitään perättömiä oletuksia kun ne sinun oletuksesi kuitenkin toistuvasti tuntuvat väärin menevän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - fiksu ja höpsö N
Miesten lehdethän on puolestaan tarkoitettu älyköille??? Samoin miesten katsomat leffat on tosi fiksuja, joissa on esim. joku bodattu rumilus, joka ampuu noin 1000 ruumista 2 h leffan aikana.
Naisten hömppäohjelmat on viihdettä, joka on harmitonta ja rentouttaa. Totta kai itsekin tulee katsottua, luettua ja harrastettua fiksuja asioita, mutta ei tarvitse olla pätemässä ja tekemässä vaikutusta muihin. Minä teen haastavaa työtä, josta tarvitsee irtiottoa, jotta työasiat ei pyöri päässä enää illalla. Harrastan myös korkeampaa kulttuuria esim. käyn teatterissa ja museoissa, mutta esim. musiikki-, leffa- ja kirjallisuusmaku on laidasta laitaan fiiliksen mukaan.
Jos haluat itsellesi vaimon, joka lukee japanilaisia haiku-runoja, opiskelee muinaiskreikkaa harrastuksenaan, harrastaa esim. vuorikiipeilyä, astanga-joogaa ja omistaa karatessa mustan vyön, matkustelee turistikohteiden sijasta esim. reppureissaamalla Lähi-idässä, puhuu kotimaisten kielten ja englannin lisäksi ainakin yhtä kieltä hyvin jne, niin herää vain kysymys, että mikä SINUSTA tekee niin ainutlaatuisen, että pärjäisit tällaisen naisen rinnalla. Todennäköisesti naisellakin olisi vaatimuksia eikä hänelle kelpaa se, että sinua kiinnostaa lähinnä vain naisten mollaaminen anonyymisti netin keskustelupalstoilla...- .,.,.,.,
Ei nuo asiat nosta naisen tasoa, vaan laskee... Mies ei halua mitään kilpailijaa parisuhteeseen.
- Aloitetaan tästä
Mitäs lehtiä ja kanavia sinä katselet?
- akvaariokissa
No tilasin Dagens Nyheterin, et oppisin ruotsia sujuvasti ja käsissäni oli kunnon hölmöjen ääliöiden propaganda tuubaa, ruotsalaisia todella kusetetaan, Hesari on uskomaton lukuelämys tähän sekopää tuotteeseen nähden. Tuli tilattua pari sisustamislehteä, kun asioiden suunnittelu kiinnostaa. Tv:tä en omista, ihan idiootin tasoista hölynpölyä ja dokkarikaat ei mitään erikoisia. Minä luen ainoastaan tietokirjoja, usein yliopistolta, toisinaan muualta. Romaanit ovat yliarvostettuja. Taidekirjat kivoja lukea, koska taide pystyy vielä haastamaan. Kun olen laiska avaan netin ja alan googlettamaan kaikenlaista mitä juuri sillä hetkellä haluan tietää. Keskustelen näidtä vain mieheni kanssa ja ulkona leikin tyhmää.
- Mies31v.
Minä olen nähnyt jokaisen jakson seuraavista sarjoista:
O.C
Gossip Girl
Vampire Diaries
Pari kautta Pretty Little Liarsia
Pari kautta Sinkkuelämää
Ja monia muita joita en nyt muista - Mikäs sinä olet?
Joo. Ruoka on pahaa ja sitä on liian vähän.
Lopeta kestotilauksesi ja pimennä hömppäkanavat, niin sinun ei tarvitse enää pahoittaa mieltäsi. - Annikki Kakki
Ja sinä taidat olla homoseksuaali kun naistenlehtiä luet ja Avaa ja Liviä katselet....
- tekopyhää valitusta
Ja kuitenkin katselet itsekin vain niitä naisia, jotka noita medioita seuraa ja niiden antamien esimerkkien mukaan toimii. Tavallisista pahveista te kaikki haaveilette. Tekopyhää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922835
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210