Vahasin eilen illalla autoani kun naapuritalon 80v pappa tuli sanomaan mielipiteensä sinkkumiehen elämästäni. "Kuule sinun pitäisi jättää nuo turhat harrastukset ja ruveta panohommiin!" En ehtinyt vielä vastata kun samalla ohi käveli kaksi noin kaksvitosta naista tiukoissa urheiluvaatteissa. Äijä kommentoi heti perään: "Tytöillä on takapuolet kunnossa!" Tytöt naurahti ja katsoi hetken flirttailevasti vanhaa äijänkäppyrää. Minuun päin samat neidot ei ole vilkaisseet koskaan, vaikka olen muutaman kerran tervehtinyt heitä pihatiellä.
Mietin yön aikana, pitäisikö tosissaan ruveta heittämään naisille aivan h-tin härskejä kommentteja? Alkaisi nähtävästi seuraa löytyä eri tavalla verrattuna nykyiseen kunnollisen miehen käytökseeni.
Naapurit kommentoi naisettomuuttani
33
330
Vastaukset
- Tsemppiä
Vanha mies oli oikeassa! Kyllä hän sieltä elämän loppupäästä jo näkee miten olisi kannattanut elää. Ja varmaan niin elikin, vaikkei välttämättä heti parikymppisenä.
Toivottavasti tulee uudelleen juttelemaan sulle.- sattuu saakelisti
No kyllä, voitaisiin lähteä tuon ukon kanssa baariin ja testata kummalla käy paremmin flaksi hänellä vai minulla.
Kävisikö jopa niin että vanhan äijän lähestyminen otetaan positiivisena iskuyrityksenä ja minun aloitteentekoni häirintänä. Ei mahdotonta sekään. - Tsemppiä!
sattuu saakelisti kirjoitti:
No kyllä, voitaisiin lähteä tuon ukon kanssa baariin ja testata kummalla käy paremmin flaksi hänellä vai minulla.
Kävisikö jopa niin että vanhan äijän lähestyminen otetaan positiivisena iskuyrityksenä ja minun aloitteentekoni häirintänä. Ei mahdotonta sekään.Sun pitää nyt paremmin tutustua naapurin pappaa, jos sieltä tulisi tosielämäänsä liittyviä elämänohjeita. Hän kuitenkin on elänyt sitä aikaa, kun ei istuskeltu 24/7 netissä.
Laita meille tilannepäivitystä. Jooko?
- Puhallan pipiisi
Soot nössö :)))))
Olisit sanonut naapurin äijälle, että hoida sä vaan omat kihtis!
Siitä ois alkanut sun reipastuminen.
Naisia ei myöskään sun pidä katsoa anovan koiran katseella.
Rento ote naisia kohtaan!- siitä se alkaa
Nimenomaan. Hymy huulille ja reipas "Moi!" on oikea asenne. Jos nainen vilkaisee sinua hymyillen, niin voi vaikka tokaista, että "Kiva sää tänään" tai että "Sinä se jaksat lenkkeillä. Hieno homma!". Sillä tavalla nainen tajuaa, että sinä olet ihan normaali mies, etkä joku haudanvakava stalkkeri tms.
- Reipas Mies
Mikäli random mies ei ole todistettavasti suorituskykyinen naisasioissaan, on kuten miesten myös naistenkin helppo alkaa sellaista miestä demonisoida yleisesti yhteisössään vaikkei mitään "outoa" hänessä olisikaan.
Nimenomaan on tärkeää tehdä selväksi että on iskukykyinen mies tarvittaessa mutta sillä hetkellä vain ei ole tarvetta asiakaspalvella niitä random naisiakaan.
Tietysti kokeneesti naisia käsittelevät panomiehet vonkaavat 24/7 ihan kaikkia naisia laajentaakseen rinkiään.
Jos panemaan pääsee jopa satasella enemmän kuin paremman näköisen ulkomaalaisen ammattilaisnaisen kanssa, en näkisi mitään syytä nöyryyttää itseään ihan jokaisen limaläven edessä.
Pua-ratkaisu olisi ollut seistä käsillään karvahattu päässä ja kysyä niitä naisia panolle. Pelipanomies ratkaisu olisi ollut pyytää kahville tjs. Loner-ratkaisu olisi ollut sanoa kaikille että panee kauniimpia naisia joskus myöhemmin. - -------------
Tuollainen kaksvitosten mielestä parisuhdekelvoton pappa voi heittää mitä tahansa ja naisilla on hauskaa. Minuakin vain naurattaisi jonkun mummon huumoripitoiset kehut, mutta jos joku saman ikäinen rumilus heittäisi niitä, niin ajattelisin naisen säälittäväksi.
- mkkggkollppåå???????
Mä olen jo vanha äijä parikymppisille naisille, mutta minä olen oikeastaan siitä vähän otettu kun nämä nuoret oudot naiset eivät suhtaudu minuun vielä kuten johonkin vanhaan harmittomaan suutaan soittavaan papparaiseen vaan aika tiukkailmeisinä ja ohikatselevina paljolti menevät vastaan tullessa. Ei sen tähden että minä nyt ihan nuoria naisia olisin itselleni hamuamassa, mutta muuten ja muita asiayhteyksiäkin ajatellen se on parempi olla ulkoasultaan sen näköinen, että on vielä asiallisesti otettavan miehen näköinen eikä pidetä minään vanhana haahilevana ukkelina.
- ereerer
Harvat nuoret miehet tietävät, millaisia naiset pohjimmiltaan ovat. Pappa oli periaatteessa oikeassa. Vaikka naiselle puhuu härskejä, niin ne pitävät siitä.
- hupihuntti
Riippuu siitä, että MITEN puhutaan: Onko tokaisu harmiton ja hauska vai onko tokaisu ällöttävä, limainen ja perverssi. Esimerkiksi tuossa alkuperäisen kirjoittajan jutussa sana "takapuoli" on neutraali. Sen sijaan, jos papparainen olisi sanonut esim: "Lutkilla on p*rseet tosi kiihottavat ja tekis mieli panna anaaaliin", niin sellainen ei taatusti naurattaisi ketään.
Hyvin moni nauraa pikkutuhmille vitseille. On suuri ero siinä, että onko tosiaan juttu hassunhauska vai törkeä.
- sellaista se on on o
Just tollasta meininkiä se on. Asuinympäristön ukot ja akat seuraavat ihmisten elämisiä ja menemisiä ja nykyään erityisesti yksinään elävien miesten menemättömyyksiäsiä ja naisettomuuksia. Takanapäin sitten on niitä kielteisiä juttuja ja demonisointiakin naisettomista miehistä, ja jotkut tulevat näitä 'neuvojaankin' antamaan.
- Ronkeli Johanna
No saman voi sanoa naisena. Eläkeläisakat makaa päivät pitkät pöydänpäässä vahtaamassa ikkunasta ulos. Heti tilaisuuden tullen juorutaan "Ei se tuo Johanna vaan miestä itselleen löydä, niin on ronkeli".
Ja odotas jos olisin raskaana, saisin takuulla kuulla "Siinä se Johannakin jo maha pystyssä kulkee, että pitää noin nuorena perheenäidiksi ryhtyä"
Vanhoilla ihmisillä on pääasia, ettei koskaan ole hyvä...
- PlayTheGame
Tämäpä onkin opettavainen tarina.
1) Miksi ukko pystyi kommentoimaan naisten peffoja ilman negatiivista palautetta? Koska ukko oletti että se on ok. Miten? Itsevarma olemus, ääni on auki, kasvoilla on hymy, ei pälyilyä ympärille, ei odoteta naisen hyväksyntää. Tila "tämä on ok" siirtyy miehestä naiseen. PUA-kielellä law of state transference.
2) Toinen puoli asiassa on seksuaalisuus, voiko tämä johtaa seksiin? Ukon kanssa vastaus lienee ei, ja siksi negatiivisen palautteen vaaraa ei kauheasti ole, kunhan ym. asiat on kunnossa eikä mennä creepy-sektorille. Nuoremman miehen kanssa vastauksen pitäisi olla kyllä, ja se tarkoittaa että nainen saattaa vastata negatiivisesti.
Tämä on se mihin herrasmiehet kompastuu. Vältellään negatiivista palautetta hinnalla millä hyvänsä. Ei uskalleta avata settiä, eikä uskalleta viestiä että tässä on viriili mies jonka kanssa puhuminen saattaa hyvinkin johtaa seksiin tänä iltana. On "se" mies joka iskee, ja "se" mies joka varmasti olisi täydellinen jollekin naiselle sitten joskus ;)
Pelimiesfirma RSD laittaa usein oppilaat harjoittelemaan setin avausta jossa naisia kutsutaan esm. lutkiksi tai koiriksi. Homman pointti on siinä että jos perus ATM/KTM lähestyy naista kohteliaasti, heitetäänkin täysin aseksuaalinen moodi päälle ettei tulisi tylyä torjuntaa. Mutta jos lähestyy naista sellaisella tavalla jolla ATM:n/KTM:n ei oleteta käyttäytyvän, esim. kutsumalla naista lutkaksi, on PAKKO ottaa mukaan seksuaalisuus ja huumori tai seuraa tylyä palautetta. Tämä pakottaa ulos comfort zonelta, matkalla herrasmiehestä pelimieheksi.- ätmi
1. Koska se on kasikymppinen vaari, eikä semmoisen juttuja enää oteta vakavasti. Tilanteen analysoiminen PUA-lingon kautta kertoo autismin saavuttaneen jo terminaalivaiheen.
"Pelimiesfirma RSD laittaa usein oppilaat harjoittelemaan setin avausta jossa naisia kutsutaan esm. lutkiksi tai koiriksi"
Saattaa kuulostaa hienolta teoriassa, mutta käytännössä yrittäessä tuosta ei taida kostua kuin litsarin naamalle.- PlayTheGame
"Saattaa kuulostaa hienolta teoriassa, mutta käytännössä yrittäessä tuosta ei taida kostua kuin litsarin naamalle."
Jos olet aloittelija, pitää paikkansa. RSD:n nettisivuilla on muutama hauska salaa kuvattu video joissa nähdään ero "herrasmiehen" ja "pelimiehen" välillä. Eikä tarvitse mennä äärimmäisyyksiin, pikku läpänheitto riittää paljastamaan eron. Tässä hyvä esimerkki. Suosittelen katsomaan koko videon, tässä on paljon opettavaisia tilanteita...
https://www.youtube.com/watch?v=HGEO6ig8WsM - Ex-PUA
PlayTheGame kirjoitti:
"Saattaa kuulostaa hienolta teoriassa, mutta käytännössä yrittäessä tuosta ei taida kostua kuin litsarin naamalle."
Jos olet aloittelija, pitää paikkansa. RSD:n nettisivuilla on muutama hauska salaa kuvattu video joissa nähdään ero "herrasmiehen" ja "pelimiehen" välillä. Eikä tarvitse mennä äärimmäisyyksiin, pikku läpänheitto riittää paljastamaan eron. Tässä hyvä esimerkki. Suosittelen katsomaan koko videon, tässä on paljon opettavaisia tilanteita...
https://www.youtube.com/watch?v=HGEO6ig8WsMPUA-videot on lavastettuja.
Tästä on firmat jääneet kiinni.
Esim. Good looking loser, vaikka on kohtalaisen realistinen, jäi sekin kiinni mallien käytöstä (Roosh V:n foorumilta voit tarkistaa sen).
Näin fanipojat saadaan hihkumaan ilosta ja antamaan rahansa.
Tuo RSD muutenkin on täysi kultti, ja sen opetukset myös toivottoman ristiriitaisia (luultavasti tarkoituksella, koska kultit yrittää pitää oppilaansa aina epätietoisuudessa ja odottamassa seuraavaa palaa).
Jos sanot naista lutkaksi, ja se tykkää siitä, on kyseessä silloin lutka.
Mutta se ei pidä paikkaansa että näillä hyypiöillä olisi jokin "taika-aura" jonka avulla ne voi huoritella jokaista naista ilman seurauksia, sen enempää kuin "aloittelijakaan".
Pää pois perseestä, aikuiseksi kun tulet, sinun on syytä oppia että markkinointi on markkinointia. Usko pois, olin monta vuotta tuossa pelleilyssä mukana, ja olen about koittanut kaikkia pelin muotoja, joten osaan aikalailla sanoa että mistä homma kiikastaa.
Insiderin tunnustus:
http://puajackharkness.wordpress.com/2012/08/18/the-truth-about-real-social-dynamics-from-an-insider/
SENSUROIMATON bootcamp-arvostelu:
http://www.thepuablog.com/real-social-dynamics-bootcamp-review-why-rsd-is-a-scam/
Rip off report.
http://www.ripoffreport.com/r/real-social-dynamics/west-hollywood-california-90069/real-social-dynamics-ripoff-false-advertising-frauds-scam-artists-west-hollywood-californi-115620 - OHO!
Ex-PUA kirjoitti:
PUA-videot on lavastettuja.
Tästä on firmat jääneet kiinni.
Esim. Good looking loser, vaikka on kohtalaisen realistinen, jäi sekin kiinni mallien käytöstä (Roosh V:n foorumilta voit tarkistaa sen).
Näin fanipojat saadaan hihkumaan ilosta ja antamaan rahansa.
Tuo RSD muutenkin on täysi kultti, ja sen opetukset myös toivottoman ristiriitaisia (luultavasti tarkoituksella, koska kultit yrittää pitää oppilaansa aina epätietoisuudessa ja odottamassa seuraavaa palaa).
Jos sanot naista lutkaksi, ja se tykkää siitä, on kyseessä silloin lutka.
Mutta se ei pidä paikkaansa että näillä hyypiöillä olisi jokin "taika-aura" jonka avulla ne voi huoritella jokaista naista ilman seurauksia, sen enempää kuin "aloittelijakaan".
Pää pois perseestä, aikuiseksi kun tulet, sinun on syytä oppia että markkinointi on markkinointia. Usko pois, olin monta vuotta tuossa pelleilyssä mukana, ja olen about koittanut kaikkia pelin muotoja, joten osaan aikalailla sanoa että mistä homma kiikastaa.
Insiderin tunnustus:
http://puajackharkness.wordpress.com/2012/08/18/the-truth-about-real-social-dynamics-from-an-insider/
SENSUROIMATON bootcamp-arvostelu:
http://www.thepuablog.com/real-social-dynamics-bootcamp-review-why-rsd-is-a-scam/
Rip off report.
http://www.ripoffreport.com/r/real-social-dynamics/west-hollywood-california-90069/real-social-dynamics-ripoff-false-advertising-frauds-scam-artists-west-hollywood-californi-115620"[b]I don’t know when it hit me…[/b] whether it was hearing all the faked up stories they did for their free tour videos (that I am now on an active crusade to reveal the truth about those scammers)….or whether they were charging guys thousands of dollars…saying it was no “magic pill” and then saying how they themselves are “Experts” at consistently getting laid from clubs, pulling EVERY TIME…and sharing insanely FAKE stories of “creating artificial drama with women” and additional fake shit of students “banging right after bootcamps/free tours magically” …but one thing became glaringly obvious and I don’t care to state my true story here for all to read (take it or leave it…but don’t say no one fucking warned you that it’s a numbers game at best): I realized that it was all a fucking lie. A land of the blind leading the blind….and worst of all …..desperate men who lacked women in their lives and BADLY people who NEED a therapist….trying to prove to themselves or the world something…trying to prove to themselves they aren’t the loser they were in high school/their social circles/ etc out of some mental health issue. "
OHO! kirjoitti:
"[b]I don’t know when it hit me…[/b] whether it was hearing all the faked up stories they did for their free tour videos (that I am now on an active crusade to reveal the truth about those scammers)….or whether they were charging guys thousands of dollars…saying it was no “magic pill” and then saying how they themselves are “Experts” at consistently getting laid from clubs, pulling EVERY TIME…and sharing insanely FAKE stories of “creating artificial drama with women” and additional fake shit of students “banging right after bootcamps/free tours magically” …but one thing became glaringly obvious and I don’t care to state my true story here for all to read (take it or leave it…but don’t say no one fucking warned you that it’s a numbers game at best): I realized that it was all a fucking lie. A land of the blind leading the blind….and worst of all …..desperate men who lacked women in their lives and BADLY people who NEED a therapist….trying to prove to themselves or the world something…trying to prove to themselves they aren’t the loser they were in high school/their social circles/ etc out of some mental health issue. "
Ei todellakaan tule yllätyksenä. Amerikassa salakuvaaminen voisi johtaa miljoonien vahingonkorvausvaatimuksiin. Ei sitä noin vaan tehdä.
Yleensä kannattaa suhtautua suurella varauksella kaikkeen sellaiseen elämäntaitohuttuun, mistä puuttuu tieteellinen näyttö. PUA-opeista se puuttuu täysin.
Laadukkaampaakin oppia voi olla saatavilla. Esim. Burns, "Intimate Connections" ("The Clinically proven program for making close friends and finding a loving partner"). Kirjoittaja on johtavia psykiatreja alallaan (CBT), joten jutut perustunevat tieteelliseen viitekehykseen. Itse en ole kirjaa lukenut kun aihepiiri ei niin kiinnosta.
http://www.goodreads.com/book/show/194358.Intimate_Connections- Ex-PUA
outsider1 kirjoitti:
Ei todellakaan tule yllätyksenä. Amerikassa salakuvaaminen voisi johtaa miljoonien vahingonkorvausvaatimuksiin. Ei sitä noin vaan tehdä.
Yleensä kannattaa suhtautua suurella varauksella kaikkeen sellaiseen elämäntaitohuttuun, mistä puuttuu tieteellinen näyttö. PUA-opeista se puuttuu täysin.
Laadukkaampaakin oppia voi olla saatavilla. Esim. Burns, "Intimate Connections" ("The Clinically proven program for making close friends and finding a loving partner"). Kirjoittaja on johtavia psykiatreja alallaan (CBT), joten jutut perustunevat tieteelliseen viitekehykseen. Itse en ole kirjaa lukenut kun aihepiiri ei niin kiinnosta.
http://www.goodreads.com/book/show/194358.Intimate_ConnectionsJuu, tiedän kaksikin gurua joiden "matsi" jäi ottamatta, kun ihan kuin ohimennen selvisi että kyseisessä osavaltiossa on aikas pahat seuraukset salakuvaamisesta. Huomattavaa on, että toinen guruista silti julkaisee näit infield-videoita, ja lupaa esim. "voivansa varastaa tyttöystäväsi 13 minuutissa" (tai ainakin lupasi). Kun tuota väitettä hetken miettii, voi olla aika varma että jutussa pitää olla todella syvällä että siihen uskoo. En sano muuta. :D
Tuo kirja, jos en nyt muista väärin on todella hyvä!
Luin sen joskus kun aloin luopua PUA-urasta, tai kun silmäni rupesivat avautumaan, ja pitää sanoa että oli outoa lukea jotain niinkin tervehenkistä. Kiitoksia! Luulen että etenkin palstan ujoimmat ätmit voivat siitä hyötyä suuresti!
- nainen kuittaa
"Tytöillä on takapuolet kunnossa!" Tuo on mukavan harmiton ja imarteleva lausahdus, etenkin vanhalta mieheltä. Ajatellaan, että kappas, vanhakin mies noteeraa, että olen pitänyt itseni kunnossa; hyvää mieltä ilmassa :)
Nuorempikin mies voi noin sanoa, ja reaktio voi olla samanlainen. Kunhan se sanotaan ei-painostavaaan sävyyn, huolettomasti.Jos se sanotaan siihen tyyliin, että odotetaan jotain muuta kuin hymyä ja pientä flirttiä, se saattaa herättää vain mulkoilua. Tässä sulle siis naisen näkökulmasta tuosta episodista.
Naisen kehuminen on aina hyvä, mutta jos kehuu odottaen jotain tai rivosti tai nimitellen, on törkimys, jolle ei ainakaan ns. kunnollisilta naisilta hymyä heru. - typerysss
Hahaha. Kun mulle heitetään tollaista läppää takapuolestani kyllä hymyilen takaisin ja voin silmääkin iskeä, ja jatkaa matkani hyvällä tuulella. Ei se ole minulta pois jos toiset tykästyy jostain ja ilmaisee. Voin vielä vastatakin että kiitos ;) Eri asia kun likaista läppää heittää, tyyliin "kyl panisin" tuosta voi kyllä saada jo käsilaukusta turpiin. Vai olisko se niin kamalaa jos kommentoisin jonkun miehen hyvän näköistä takapuolta??? No te palstalaiset varmasti siinä tapauksessa juoksette itkien pakoon.
- reps*****
hahahahaha.........."Vai olisko se niin kamalaa jos kommentoisin jonkun miehen hyvän näköistä takapuolta??? No te palstalaiset varmasti siinä tapauksessa juoksette itkien pakoon." - Tää on varmasti NIIN totta!!!
- komea atm
Kyllä se kehuminen aina esineellistävältä ja pahalta on tuntunut. Ainut kerta kun se tuntui hyvältä oli silloin, kun sellainen nainen kehui, johon olin ihastunut.
- naisen vink
komea atm kirjoitti:
Kyllä se kehuminen aina esineellistävältä ja pahalta on tuntunut. Ainut kerta kun se tuntui hyvältä oli silloin, kun sellainen nainen kehui, johon olin ihastunut.
Tuon takia olet atm. Ottaisit elämän vähän enemmän huumorilla.
- 2standards
naisen vink kirjoitti:
Ongelmana taas kerran naiset, jotka antavat YTM:in sanoa noin, mutta ätmin ei.
YTM = "flirttailee".
ATM = "ahdistelee seksuaalisesti" - komea atm
naisen vink kirjoitti:
Olen atm, koska olen pitkäaikaistyötön.
- naisen vink
komea atm kirjoitti:
Olen atm, koska olen pitkäaikaistyötön.
Ei tuo mitään vaikuta. Mutta jos et ota huumorilla, kun nainen kehuu persettäsi, vaan pillahdat itkuun, olet atm, koko ikäsi.
- typerysss
Ei ole mitään esineellistettävä sanomalla että toinen on hyvännäköinen, se on kohteliaisuus. En koe itseäni esineeksi jos toinen kertoo että mulla on kaunid hymy tai nätti mekko :) enkä mieti että yrittää iskeä ja jos yrittää niin hyvä yritys, sentäs asiallinen ja itsetuntoa kohentava. Mutta jos sanoo että "mikä perse" niin en siitä ilahdu ja en todellakaan hymyilis takas, pahana päivä sais se mies viel kuulla kuinka ääliö onkaan.
- ddfuyoiiu,n
Mun isä on jo 75-vuotias ja tykkää heittää tuollaisia härskejä vitsejä vaikka on äitini kanssa naimisissa.
Isäni tykkää katsella nuorten naisten tissejä ja sanoo että nuorten naisten tissit ovat kun ketun nokat.
Myös heittää huumoria pillusta.
Televisiota katselleen tykkää arvostella tvssä näkyviä naisia.
Äitini ei suutu noista jutuista vaan ottaa huumorilla.- dssdb
Mikäs siinä huumorilla ottaessa kun tietää ettei se paappa mikään Hugh Hefneri kuitenkaan ole ja lerssi seisoi viimeksi 20 vuotta sitten. Toinen ääni olisi kellossa jos ukko olisi vielä joku viriili 4-kymppinen ja potentiaalinen pettäjä.
- söpö 50v.
dssdb kirjoitti:
Mikäs siinä huumorilla ottaessa kun tietää ettei se paappa mikään Hugh Hefneri kuitenkaan ole ja lerssi seisoi viimeksi 20 vuotta sitten. Toinen ääni olisi kellossa jos ukko olisi vielä joku viriili 4-kymppinen ja potentiaalinen pettäjä.
20 vuotta sitten??? Kyllä mun miehellä seisoo vielä viikottain samalla lailla kuin kolmekymppisenä vaikka on 55. Tuskin on viimeinen kerta vielä pitkään aikaan edessä. Kuuskymppisten kanssa seurustelevista olen kuullut samaa. Kunhan ei tupakoi. Tai juopottele.
- Jii007
Ei ätmien kannata naisille sanoa yhtään mitään kun kaikki siitä kuitenkin ajattelee aina vaan ja pelkästään kaikkea negatiivista.
Parempi itseasiassa kun ei edes vilkaise naisiin päin.
Kannattaa vaan keskittyä harrastuksiin, töihin jne jne. ja jättää naiset ihan rauhaan ja antaa ytmien ja jännäpaskojen poimia pillut mukaansa baareista ja rannoilta.
Miksi kukaan haluaa olla naiselle se varamies kun nainen tajuaa, että ei saa sitä unelmien miestään? Ei sellaisessa tilanteessa kukaan nauti elämästään.
Leikitään vaikka, että minä unelmoin Megan Foxista, mutta joudun tyytymään Tarja Haloseen. Eihän siitä mitään tule kun koko ajan miettii vain sitä Megania, mutta sitten herää todellisuuteen aamulla Halosen viekusta. Ennemmin tai myöhemmin Tarjakin tajuaa mikä on homman nimi, ja seuraa valtaisa riita ja ero.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210