Eihän tuolla lailla ole koskaan ollut, jos heidät vietäisiin menneisyyteen niin tod.näk. kuolisivat ennen naisen saantia.
Miksi atm:et tahtovat laadukasta ilman mitään tarjottavaa?
36
208
Vastaukset
- 18+20
Mitä pitäis tarjota? Rahaa?
- burb
Sitäpä juuri. Voin todistaa omien kokemuksieni pohjalta, ettei luonteella ja persoonalla ole mitään väliä jos ei pysty tarjoamaan rahaa ja statusta.
- no nej ei nein
Mitä sitten pitäisi haluta? Lihavaa kurppaako? Miksi haluaisin viettää aikaa sellaisen kanssa?
- ht palstavisiitillä
Tuossahan se hyvä kysymys on. Mitä tarjottavaa ätmillä on naiselle?
En minä ainakaan ätminä siihen tiedä vastausta. Siksipä en olekaan niin varma saanko koskaan naista suhteeseen.
Vastaavasti myöskään jollain alkoholisoituneella YH-äidillä ei ole ätmille mitään tarjottavaa (paitsi ehkä satunnaista seksiä), mutta valitettavasti ne saadut haitat (kuten lastenhoito, rahankulutus ja inhottavan naisen päivittäinen sietäminen) on saatavia hyötyjä (eli seksin saantia) suurempia, joten mieluumin on ätmikin ilman kuin vajoaa tuolle tasolle.- Naiiiiinen
Mä voisin tarjota ätmille kodin, ilmaset sähköt, netit, soitot, herkkuruoat, siivouspalvelun jne. Tänne mahtuis hyvin.
- atm1
Naiiiiinen kirjoitti:
Mä voisin tarjota ätmille kodin, ilmaset sähköt, netit, soitot, herkkuruoat, siivouspalvelun jne. Tänne mahtuis hyvin.
Minne ja millainen tarjoaja itse olet ?
- naiiiinen
atm1 kirjoitti:
Minne ja millainen tarjoaja itse olet ?
Helsinkiin. Seksipeppu olen.
- atm1
naiiiinen kirjoitti:
Helsinkiin. Seksipeppu olen.
En mä kyllä mihinkään Helsinkiin ole lähdössä sori vaan. :(
- ätmi
Mitä jännämiehillä sitten on tarjota, muuta kuin luunelosta ja nyrkkipurilaista?
- ...
Mikä hitto on jännämies? Joku kiva, fiksu ja komea mies, joka saa naisen?
- ätmi
... kirjoitti:
Mikä hitto on jännämies? Joku kiva, fiksu ja komea mies, joka saa naisen?
Älä nyt ole noin söpö. ;)
- ...
ätmi kirjoitti:
Älä nyt ole noin söpö. ;)
Lakkaan olemasta söpö, sitten kun sinäkin alat. Kissmau.
- ...
... kirjoitti:
Lakkaan olemasta söpö, sitten kun sinäkin alat. Kissmau.
Eikun siis lakkaat.
Ja vaikka toi varmaan joku huono vitsintapainen kärjistys olikin, niin ihan oikeasti suuri(n?) osa parisuhteissa olevista miehistä on ihan kunnollisia ja mukavia miehiä, eikä mitään aggressiivisia paskoja.
- no-miksei
Suomi nainen pystyy parhaimmillaankin vain keskinkertaiseen, eli se sana "laatu" on vähän väärä sana, pikemminkin normaali.
"Miksi atmit tahtoavat sitten laadukasta" Olenko ymmärtänyt väärin vai eikö atmi ole sellainen naisten taholta tahalleen väärin ymmärretty täysin normaali mies? Eli miksi siis normaali ei saisi tavoitella normaalia?
Näin kesäisin lutkat/huårat ja "laadukkaat" naiset menee sekaisin, kun ne pukeutuu samalla tavalla. Aiheuttaako tämä sen, että naiset eivät osaa määrittellä omaa tasoaan?- ...
Ätmi ei ole täysin normaali mies. Koskaan.
- ,.,.,.
Tässä taas tulee se naisten ajattelutapa esille. Naiset ajattelevat miehen tarjoajana. Tarjottavat asiat ovat naisille näitä: sosiaalista statusta, rahaa, turvaa, lahjoja jne. Ei esimerkiksi rakkautta, seksiä, ystävyyttä ja mukavaa yhteiseloa, mitä mies parisuhteelta toivoisi ja joita jokainen atm pystyisi tarjoamaan, kenties paremminkin kuin menestyjämiehet.
Jos mies ei tuota naiselle luksusta, mies ei ole olemassa. Nainen ei pysty rakastamaan miestä persoonana.- ,.,.,.
Lyhennettynä siis atm:llä on ihmissuhde tarjottavana. Nuorempana luulin, että se riittää naisillekin, mutta olen nykyään tullut toisiin ajatuksiin...
- ...
,.,.,. kirjoitti:
Lyhennettynä siis atm:llä on ihmissuhde tarjottavana. Nuorempana luulin, että se riittää naisillekin, mutta olen nykyään tullut toisiin ajatuksiin...
Parisuhde riittää hyvinkin, mutta miksi siihen pitäisi valita juuri ätmi?
- ,.,.,.
... kirjoitti:
Parisuhde riittää hyvinkin, mutta miksi siihen pitäisi valita juuri ätmi?
Jos parisuhde riittäisi, niin ätmejä ei olisi olemassakaan.
- ...
,.,.,. kirjoitti:
Jos parisuhde riittäisi, niin ätmejä ei olisi olemassakaan.
HäH?
- ,.,.,.
... kirjoitti:
HäH?
Tarkoitan sitä, että jos naisen kriteerit miehelle olisivat kivannäköinen ja fiksu, kuten miehen kriteerit ovat naiselle, niin kaikilla olisi paljon helpompaa ja katkeria miehiä olisi moninkertaisesti vähemmän.
Nyt selvennän vielä vähän, että PELKÄSTÄÄN kivannäköinen ja fiksu. Mitään muuta miehellä ei olisi "tarjottavana". - ...
,.,.,. kirjoitti:
Tarkoitan sitä, että jos naisen kriteerit miehelle olisivat kivannäköinen ja fiksu, kuten miehen kriteerit ovat naiselle, niin kaikilla olisi paljon helpompaa ja katkeria miehiä olisi moninkertaisesti vähemmän.
Nyt selvennän vielä vähän, että PELKÄSTÄÄN kivannäköinen ja fiksu. Mitään muuta miehellä ei olisi "tarjottavana".Kyllähän nuo ovatkin ne riittävät kriteerit useimmille. Ongelma on vain siinä, että se fiksuus ja kivannäköisyys tarkoittaa eri ihmisille eri asioita. Lisäksi ihmissuhdetta ei tuosta noin vaan oteta, vaan ensin pitää tutustua ja muuta jaskaa.
- bubleeer
nainen on se joka valitsee niin se on aina ollut ja tule olemaan, miehen kuuluu osoittaa että juuri hänet tulisi valita
- Naisasialooseri.
Ei muuten ollut ennenvanhaan. Silloin ison maatilan isäntä otti emännäkseen kenet halusi.
- voikukkanen3
Naisasialooseri. kirjoitti:
Ei muuten ollut ennenvanhaan. Silloin ison maatilan isäntä otti emännäkseen kenet halusi.
koska miehen raha ratkaisi, naista myytiin
jos naisel on omatahto hän valitsee sen komeimman lihaksikkaimman eniten saavuttaneen miehen, silloin geenit jatketaan varmasti parhaan vaihtoehdon kanssa ja nr parhaat geenit jatketaa. heikot aina väistyy ja heidän geenejä ei ole järkevä jatkaa, uhkaa se ihmislajiakin...
mut nyt asiat ei ihan noin mutta ihmesten tietty käyttäytyminen silti perimän mukaansiirtyy
- kkjnbbnmigchukhnjh
Itsekin siis ole mies, mutta kuitenkin näen eron ns. entisajan miehen ja nykypäivän atm:en välillä. Eihän ihmisten maku vastakkaista sukupuolta kohtaan ole muuttunut, samanlaisista ominaisuuksista pidetään kuin ennenkin mutta nykymies ei näitä vaan omaa samalla lailla kuin ennen.
- 2 way
Entä oletko ajatellut sitä että ei nykynaisetkaan sovi siihen perinteiseen naisen muottiin kovin hyvin? Liian huoramaisia ja monesti lihaviakin kun ovat.
2 way kirjoitti:
Entä oletko ajatellut sitä että ei nykynaisetkaan sovi siihen perinteiseen naisen muottiin kovin hyvin? Liian huoramaisia ja monesti lihaviakin kun ovat.
Sekä entisajan vahvat miehet että entisajan siveät naiset taitavat olla pelkkää mielikuvitusta. Ja hyvä niin, kuka oikeasti toivoo, että persujen taivas olisi joskus ollut olemassa.
- myytinmurtajat
outsider1 kirjoitti:
Sekä entisajan vahvat miehet että entisajan siveät naiset taitavat olla pelkkää mielikuvitusta. Ja hyvä niin, kuka oikeasti toivoo, että persujen taivas olisi joskus ollut olemassa.
Kyllä ennen oli vahvempia miehiä, koska joutuivat enemmän tekemään fyysistä työtä mitä nykyään tehdään koneellisesti.
myytinmurtajat kirjoitti:
Kyllä ennen oli vahvempia miehiä, koska joutuivat enemmän tekemään fyysistä työtä mitä nykyään tehdään koneellisesti.
Fyysinen vahvuus on yksi asia. Vaikka raskas työ kehittää tiettyä puolta siitä, niin nykyisin moni on vanhan ajan työmiestä fyysisesti pätevämpi vapaa-ajan kunto&voimaharrastustensa ansiosa.
Mitä henkiseen vahvuuteen tulee, niin ennen miehet tekivät enemmän henkirikoksia ja itsemurhia.
http://www.findikaattori.fi/fi/97
http://www.stat.fi/til/ksyyt/2010/ksyyt_2010_2011-12-16_kat_006_fi.html- nbvvhjjjbvvvghjjjjbc
outsider1 kirjoitti:
Fyysinen vahvuus on yksi asia. Vaikka raskas työ kehittää tiettyä puolta siitä, niin nykyisin moni on vanhan ajan työmiestä fyysisesti pätevämpi vapaa-ajan kunto&voimaharrastustensa ansiosa.
Mitä henkiseen vahvuuteen tulee, niin ennen miehet tekivät enemmän henkirikoksia ja itsemurhia.
http://www.findikaattori.fi/fi/97
http://www.stat.fi/til/ksyyt/2010/ksyyt_2010_2011-12-16_kat_006_fi.htmlTietysti tekivät koska maailma oli raaempi ja fyysisempi. Mutta mikä normaaliin henkiseen kestävyyteen tulee niin varmasti nykypäivän ihminen olisi rikki jo menneen ajan arjesta, jo senkin takia että elänyt suohattua elämää.
- Naisasialooseri.
Mitä tarkoitat laadukkaalla? Naista, jonka vittu on kymmenen miehen rassaama?
Käytetty nainen on kaukana laadukkaasta, sellainen on vain pilaantunut lihaklöntti.
Oikeasti laadukas on luonnonkaunis, nuori ja puhdas nainen, joita 99% suomen naisista ei ole. - Naisasialooseri.
Jos ATM menee esim sedulaan naista etsimään, niin se tarjonta siellä on kaukana laadukkaasta ja mielestäni joutaisivat polttouuniin.
- on taas teorioita
Höpö höpö!
Koko elämäni olen ylitunnollisesti tuntenut etten kelpaa koskaan vain omana itsenäni, ja minulla pitäisi olla jotain tarjottavaa. Esim: Opiskelijana en uskonut kelpaavani kenelläkään naiselle, koska en ollut vielä valmistunut jne.
Pelimies veljeni joka saa naisia miten haluaa, taas ihmetteli tätä ja sanoi, että eihän siinä tarjota mitään muuta kuin oma itsensä. Mutta helvetti, empä ole koko elämäni aikana omana itsenäni vain kelvannut. Eivät edes omat vanhempani sanoneet rakastavansa. - Ikisinkku M
Laadukasta on aika suhteellinen käsite. Suomessa nainen voi lienee olla suhteellisen laadukas sinne 25v. ikään asti jos ei ole paljon sekoillut elämässään, kolmekymppisenä sillä on jo niin paljon irtosuhdekokemuksia ja/tai lapsi rasitteena, ei ole enää kovin laadukas. Jotkut tietysti voi pysytellä suhteellisen laadukkaana koko ikänsä, niitä vain on hirveän vaikea löytää suuren massan seasta, tuurinpeliähän se pitkälti on.
- 17+18
Sinä et taida paljon muulla mitata laatua kuin ulkonäöllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275