VAROITUS kts

PYSY KAUKANA!!!


Varoitan kts:ää ja muita Israelin vihollisia ja terrorismin tukijoita tulemasta häiritsemään meidän laillista Israelin tuki mielenilmaisua. Meillä on Suomen lain mukainen oikeus järjestää ko. tapahtuma. Kyllä kts ja kumppanit voi järjetää oman terrorismia tukevan, vaikka kaikki terrorismia tukeva kokoontuminen on Suomen lain mukaan kieletty, mutta ei koske jos terrorismi kohdistuu Israeliin

6

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalan käsi

      Tietenkin me israelin aiheuttamaa sotaa aidosti rauhaa kannattavat saamme tulla ilmaisemaan mielipiteemme asiasta. Siihen meillä on lain suoma oikeutus. Meitä on tulossa useita kymmeniä arabikansojen ystävyysseuran jäseniä ilmaisemaan tukeamme Gazan asukkaille.

      • Tai hyvä olisi jos kts olisikin paikalla silloin kuulisi Hannu Takkulaa ja Jouni Jääskeläistä ja muita ja kuulisi kun laulamme suureen ääneen HATIKVAN kyyneleet silmissä että erkki poika tuomioja kuulee kotiinsa asti


      • totuusonvoittaja kirjoitti:

        Tai hyvä olisi jos kts olisikin paikalla silloin kuulisi Hannu Takkulaa ja Jouni Jääskeläistä ja muita ja kuulisi kun laulamme suureen ääneen HATIKVAN kyyneleet silmissä että erkki poika tuomioja kuulee kotiinsa asti

        HATIKVA

        Hatikva-The National Anthem of Israel

        Aina tulevat kyyneleet silmiini, kun kuulen Hatikvan



        HATIKVA

        Kun Israelin lapset yössä kyynelten
        aamua kohden silmät nostavat,
        ja polttavina kaipuu rinnan tuskaisen,
        Siionin vuoren nähdä soisivat,

        ah, taas tulta syttyy sydämiin.
        Kun tää toivo mielen kirkastaa,
        Daavidin pyhään kotikaupunkiin
        viel että riemuin saamme vaeltaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=NjfFpFW9OdA


    • vanha ystäväsi

      Kerskailee olleensa tsunamin jälkeen pelastamassa jenkkien kanssa uhreja:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/1472115#comment-0

      "Terveiset tuhoalueelta

      Vaikka sieltä ei paljoa positiivista ole kerrottavaa. Minä jouduin lähtemään sinne täysin yllättäen ja ainahan minä lähden kun vain voin lähimmäistäni jotenkin auttaa. Lähtö oli tosi nopea etten edes muista mihin jäin täällä viimeksi kun kirjoitin tänne, mutta pitää selata kirjoituksia taaksepäin jos ne vain ovat saaneet siellä olla. En sen paremmin aio kertoa missä olin ja mitä tein kun ei rehvastelu kuuluu minun toimen kuvaan"

      Tosin vastauksista päätellen kyllä ihmiset ovat jo silloin osanneet tunnistaa saniksen valehtelijaksi:

      "juu juu sa(ar)namies..
      ..näehän sinä vain unta matkustamisista siellä näppiksesi ääressä. Täällä internet-ympäristössähän tuo matkustaminen ja sillä uhoaminen on helppoa. Luuletko, että joku uskoo sinua kaikkien valheidesi jälkeen joita täällä olet onnettomalla kirjoitustaidollasi sepustellut. Juu juu, toki me uskomme kaikkea mitä olet kirjoittanut. Kuten olet aiemmin kertonut, olet kaksimetrinen atleettivartaloinen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla...;=

      Kaikki tekstisi olet yritänyt provosointimielessä kirjoittaa eikä niissä ole järjen hiventäkään ja lopunkin uskottavuuden niistä vie onneton kirjoitustaitosi. Kopioit kirjoituksesi muiden teksteistä lisäten niihin
      omia kommenttejasi joista ne on helppo tunnistaa koska ne vilisevät kirjoitusvirheitä.
      Jos laitatte hakusanaksi "sanamies" (huomaa lainausmerkit) tuonne ylös jossa
      voi hakea kirjoittajien vanhoja kirjoituksia huomaatte mitä tarkoitan. Täällä
      hän on pystynyt häiriköimään saatuaan sitä ennen bannit useista foorumeista.
      Bannit ovat johtuneet uhkailuista "saunan taakse viemisestä" aina "verilirisee"
      uhkailuihin. Tämänkaltainen on tämä sa(ar)namies.

      Huvittaviakin puolia sa(ar)namiehen kirjoituksissa on ollut. Runsas vuosi sitten hän kirjoitteli tänne pelätessään saavansa bannit näillekkin foorumeille surullista tekstiä:

      "Ottaen huomioon sen että minä olen täysin yksin. Minulla ei ole mitään seurakunta yhteyttä ei ole ystäviä ja sukulaiset ovat minut jättäneet oman onnen varaan. Minulla ei ole perhettä ym. Ainut yhteys muuhun maailmaan on tämä netti ja sitäkin ollaan minulta viemässä pois. Ei hyvältä näytä."

      Pelkkä kupla koko sa(ar)namies "

      Sen jälkeen onkin koko ketju sanamiehen uhkailua kun totuus hänestä paljastuu.

    • ItkuvirsiÄMMÄT

      Humalaiset hoilaa siis *tippa linssissä*

      aika äklöä känninen nyyhke,
      etenkin miehiltä.

      ihan akkamaista touhua,prkl

    • A(nti)teisti

      Miksi tämä spämmääjä ei muuta Israeliin sielunveljiensä luo jos hän niin niitä aivopestyjä sotahulluja, murhaajia ja alistajia ihannoi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe