Israel murhannut ohjuksin Gazan lapsia, miksi?

Palestiinan lapset

22

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fuck islam

      No hyvä, niistähän ois kasvanut terroristeja

      • genoveva

        Silloin kuin kyse on tunteenpurkauksesta, etujen laskeminen jää toissijaiseksi. Voi niitä kuitenkin pitkällä tähtäimellä olla niille Israelilaisille, jotka eivät koskaan halua rauhaa, eivätkä edes neuvotteluita rauhasta. Netanjahu ja hänen äärisiionistiset yhteistyökumppaninsa Knessetissä edustavat tätä linjaa.

        Voidaan siis valita: kun palestiinalainen on katkera, traumatisoitunut ja haluaa pelkästään kostoa, kun hänen talonsa on sorakasana, omaisuus viety ja lapset tapettu, niin silloin palestiinalainen on parhaimmillaan - hänen kanssaan ei tarvitse neuvotella rauhasta tai omasta valtiosta.


      • toimituksesta varoit

        "Fuck islam"
        tämä on keskustelu palsta!


      • Hannu Takkulan mielestä Israel on uhri, ei sortaja

        Entinen eurokansanedustaja Hannu Takkula (kesk) on intohimoinen Israelin tukija, jonka mielestä viime aikojen väkivalta on täysin äärijärjestö Hamasin syytä. Takkulalle kriisi on myös hyvin henkilökohtainen asia, sillä hänen sisarensa asuu 30 kilometrin päässä Gazan rajasta. Takkula oli puhujana noin tuhannen ihmisen Israelia tukevassa mielenosoituksessa eduskuntatalon edessä torstaina.



        http://www.hs.fi/hstv/uutiset/Hannu Takkulan mielestä Israel on uhri ei sortaja/v1406426314816?ref=tf_iHSisboksi630-a&utm_campaign=tf-hs&utm_source=iltasanomat.fi&utm_medium=tf-desktop&utm_content=frontpage


      • oudot tapaukset
        genoveva kirjoitti:

        Silloin kuin kyse on tunteenpurkauksesta, etujen laskeminen jää toissijaiseksi. Voi niitä kuitenkin pitkällä tähtäimellä olla niille Israelilaisille, jotka eivät koskaan halua rauhaa, eivätkä edes neuvotteluita rauhasta. Netanjahu ja hänen äärisiionistiset yhteistyökumppaninsa Knessetissä edustavat tätä linjaa.

        Voidaan siis valita: kun palestiinalainen on katkera, traumatisoitunut ja haluaa pelkästään kostoa, kun hänen talonsa on sorakasana, omaisuus viety ja lapset tapettu, niin silloin palestiinalainen on parhaimmillaan - hänen kanssaan ei tarvitse neuvotella rauhasta tai omasta valtiosta.

        Palestiinalaiset voivat itse valita jatkavatko terrorilinjaa, rakettilinjaa, naisten ja lasten itsemurhalinjaa jne.
        Heidän tukijansa ovat jo niin vähissä että nuo linjat loppuvat muutenkin rahan ja aseiden puutteseen.
        Hamasin ja yleensä palestiinalaisten tukijat ovat jo huomanneet että palet ovat riitaista ja outoa porukkaa.Lisäksi shiat tappavat sunneja ja päinvastoin, joten shiat eli Iranin porukka eivät enää auta sunnipaleja.


      • Taskumatti
        genoveva kirjoitti:

        Silloin kuin kyse on tunteenpurkauksesta, etujen laskeminen jää toissijaiseksi. Voi niitä kuitenkin pitkällä tähtäimellä olla niille Israelilaisille, jotka eivät koskaan halua rauhaa, eivätkä edes neuvotteluita rauhasta. Netanjahu ja hänen äärisiionistiset yhteistyökumppaninsa Knessetissä edustavat tätä linjaa.

        Voidaan siis valita: kun palestiinalainen on katkera, traumatisoitunut ja haluaa pelkästään kostoa, kun hänen talonsa on sorakasana, omaisuus viety ja lapset tapettu, niin silloin palestiinalainen on parhaimmillaan - hänen kanssaan ei tarvitse neuvotella rauhasta tai omasta valtiosta.

        Hamas käyttää valtaa.sota on kansan pelottelua.Ensi se tappoi koulupussissa meneviä juutalaisia .Ja räjäytti pommejja kaduilla .Kunnes juutalaiset suutuivat
        Rakentivat Cetton.Ja saartoivat heidät gasaan .Niinkuin heille tehtiin Puolassa
        ja Saksassa natsien aikaan.Sitten tuli tunnelit josta kuljetettiin tarvikkeita ja aseita.
        Sitten alettiin apumaan juutalaisia raketeilla.mutta kun juutalaiset omistavat patri-
        jot torjunta asemia niillä lyödään ne alas kuten karjapaimen lyö kärpäsen lehmästä
        No nyt sitten kun juutalaiset hermostui, pantiin getton romutus käyntiin.
        Ja muistakaa kuka kehitti atomipommin Se on juutalaisten aivoissa puolustaa
        itseään muutamaailmaa vastaan.Rooma valta ajoi juutakaiset pois omasta maastaan.Enää sitä ei taastu tapahdu.Koska ne omistaa Amerikan aseteollisuuden ja maailman tehokkaimmat aseet.Että tällällailla ne asiat nyt ovat.
        Älkää menkö enään Israeliin lomille, siellä voipi kuolla.



    • A-si

      Hamas käy sotaa lapsilla Israelia vastaan.
      Aika reilua, vai mitä.

      • genoveva

        Etnisen erottelun puolustajalta, epätoivoinen yritys todistaa joitakin kansoja huonommiksi ja uskontoja vihasisältöiseksi. Lähes kaikki viestisi sisältävät vihan lietsontaa ja uskonollista leimaamista. Sinun viesteissäsi on lähinnä tunnetta ja mielikuvia, vääriä myyttejä. vihaa, muttei lainkaan rakentavaa sanomaa, ei pyrkimystä rauhaan.

        Toivottavsti et ota enää Koraania esiin vihanlietsonta tarkoituksessa, koska silloin jouduttaisiin vertaamaan sitä tooraan ja talmudiin.

        Uskonnot eivät sodi, eivätkä käske sotimaan. Ihmiset, sellaiset paskiaiset kuin sinä minä, ja erityisesti vallanhimoiset johtajat sotivat. Kukaan ei todellisuudessa halua sotaa, se tuodaan meille aina muualta ja meidät yllytetään.


      • Pyhä Sota aina vaan
        genoveva kirjoitti:

        Etnisen erottelun puolustajalta, epätoivoinen yritys todistaa joitakin kansoja huonommiksi ja uskontoja vihasisältöiseksi. Lähes kaikki viestisi sisältävät vihan lietsontaa ja uskonollista leimaamista. Sinun viesteissäsi on lähinnä tunnetta ja mielikuvia, vääriä myyttejä. vihaa, muttei lainkaan rakentavaa sanomaa, ei pyrkimystä rauhaan.

        Toivottavsti et ota enää Koraania esiin vihanlietsonta tarkoituksessa, koska silloin jouduttaisiin vertaamaan sitä tooraan ja talmudiin.

        Uskonnot eivät sodi, eivätkä käske sotimaan. Ihmiset, sellaiset paskiaiset kuin sinä minä, ja erityisesti vallanhimoiset johtajat sotivat. Kukaan ei todellisuudessa halua sotaa, se tuodaan meille aina muualta ja meidät yllytetään.

        Luuletko sinisilmäinen Geno , että Islam on rauhanuskonto, kun jo sen peruskirja kehoittaa uskonsotaan ja rauha heidän mielestään tulee kun kaikki on väkivaltaisesti valloitettu ja käännytetty islamiin.Muiden kohtalo on olla orjia tai yksinkertaisesti kuolla muslimin miekan alle.
        Näin menetteli Muhammed akanaan ja näin myös lukemattomat seuraajansa tänäkin päivänä.
        Vertaa nyt sitä sotakirjaasi Tooraan jaTalmudiin jos osaat


    • Vain totuus

      Nassukkainen kedolla käy,palebaanin karva-ahteria suudellen,-

      -sydämessään kalifaatin katkuiset valheet.

      Valhetta elämänsä kaikki tyynni kuvajaa.


      - Abdel el Fami - Itäkeskus - Helsinki

    • aaronin parta

      Lasketaanko Israelin surmaamaksi,hamasin harharaketit ja Israelin avustajaksi epäiltyjäjä jotka hamas on surmannut.

      • Israel Hi

        Ei lasketa eikä Hamasin ihmiskilpiä.
        Yleinen "tiedottaminen" asioista on ollut niin yksipuolista, että on jo ihan farssi.


    • hamas vain tappaa

      Miksi Hamas ei suojele siviileitään vaan uhraa heidät islamilaisen propagandan nimissä?

      • Ettekö näe totuutta

        Juuri uutissakin näytetiin miten palemiehet repivät Israelin flyereitä ja uhmakkaasti sanoivat emme pelkää, emme lähde minnekään. Sitten jo srurasvsksi näytettiin lapsi- ja naisuhreja. Miehet päättävät - naiset ja lapset kärsivät ja marttyyreitä ropisee ja sympatiaa.....


    • Meneillään olevan(kin) Gazan konfiktin aikana Israelin toiminta on ollut hyvinkin esimerkillistä, mm. siviiliväestölle osoitetuin kehoituksin poistua milloin miltäkin alueelta tulevien pommitusten, iskujen takia. Hamas vuorostaan kehottaa heitä pysymään paikoillaan. Arabithan eivät enää uskalla käydä avointa sotaa Israelia vastaan vaan ampuvat naisten ja lasten selän takaa. Siitä ei ole kauan kun EU:kin normaaliaan jyrkemmin tuomitsi Hamaksen ihmiskilpien käytöstä.
      http://www.jpost.com/Operation-Protective-Edge/EU-calls-on-Hamas-to-disarm-condemns-use-of-civilians-as-shields-368509

    • talmud=evil

      Talmudin mukaan ainoastaa juutalaiset ovat oikeita ihmisiä. Ei-juutalaiset on Talmudin mukaan vaan ihmisen muotoisia eläimiä.

      Tämän takia valitun kansan jäsenen varpaankynsikin on arvokkaampi kuin tuhannen palestiinalaislapsen henki.

      • äly hoi

        Onpa jännää. Sä olet viisas.


      • Tappakaa ja raiskatk

        Mikä kohta ja kumman Talmudin teksti`?
        Koraanin mukaan juutalaiset ovat apinoita ja sikoja ,heidät pitää sen mukaan tappaa


      • juutalaiset
        Tappakaa ja raiskatk kirjoitti:

        Mikä kohta ja kumman Talmudin teksti`?
        Koraanin mukaan juutalaiset ovat apinoita ja sikoja ,heidät pitää sen mukaan tappaa

        ovat mielestään herrarotua, kaikki muut ovat maanparannus ainetta, korkeintaa palvelijoita...


      • aito israelson

        Höpönlöpön. Tora alkaa kertomalla että kaikki ihmiset on luotu Jumalan kuviksi , kaikki ovat saman arvoisia eikä kukaan ole toista parempi. Jokainen niin halutessaan voi myös kääntyä juutalaiseksi vaikka ei ole tarvis, ei kukaan joudu "helvettiin" tms koska ei ole juutalainen tai ei usko jotain tai muka uskoo "väärin".


      • kosmata
        juutalaiset kirjoitti:

        ovat mielestään herrarotua, kaikki muut ovat maanparannus ainetta, korkeintaa palvelijoita...

        Adolf Hitlerin puhetta.
        Suosittelisin sinulle sellainen terapeuttinen menetelmä " kovempi lyödä päätä seiniin".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe