joita fiksu(!) mies ei koskaan kysy naiseltaan...
1. Oletko käynyt treenaamassa tällä viikolla...?
- melkein yhtä paha kuin kysyä onko nainen lihonut!?
2. Paljonko se maksoi?
- tarkoittaa naiselle että hänen shoppailunsa on jo tuomittu
3. Pitääkö minunkin tulla tapaamaan vanhempiasi?
- mies vihaa naisen vanhempia...
4. Haluaisitko seksiä?
- saa seksin kuulostamaan sellaiselta asialta joka vain halutaan pois päiväjärjestyksestä..
5. Ovatko kuukautisesi tulossa?
- nainen kuulee sen: miksi olet noin hankala ja äreä :\
6. Mikä hätänä?
- Mitä muuta tähän voisi vastata kuin että ei mikään!!
7. Aiotko laittaa tuon yllesi?
- Tämä kysymys voi saada naisen pois tolaltaan. Se saa hänen olonsa surkeaksi. Ulkonäkö on arka asia!
http://www.iltalehti.fi/perhe/2014073018529223_pr.shtml
;)
Seitsemän arkaa kysymystä.. ㋡
16
171
Vastaukset
- ni mut:.!1#%?+
.
"Tuohan on aivan loogista miehen logiikkaa???????????????"
har!11
. No nyt valkeni miksi minun on niin vaikeaa saada naista:D
Tästä lähtien noudatan kirjaimellisesti raamattuni Iltalehden ohjeita:D
No arvaa vaan mietinkö miten minun puheeni tulkitaan, jos tuota alkaisi oikeasti miettimään niin osaisiko sitä sanoa enää mitään.- o-hoh
Hyvin menee kunhan et paljasta työtäsi. :))
o-hoh kirjoitti:
Hyvin menee kunhan et paljasta työtäsi. :))
No jaa sen verran täytyy oikaista, että töissä sitä miettii paljonkin miltä ne sanomiset kuulostaa noi niinkun asiakkaan korvissa...ja siellä kyllä kannattaa.
Mutta ei sitä siviilissä mieti, että ottaako joku normaalin juttelun vittuiluna, jos ottaa niin toisella on vikaa päässä.
- niceatri
https://www.youtube.com/watch?v=Z6uaqFwTM6Q
Jotkut pilipali-miehet eivät vaan opi näkemään asioita niin,
kuin ne ovat......
ei kantsis hulluja ånkaa
kun ämmälauma vonkaa- modeIIi
Me ollaan pilipali-papparaiset.
Jaaaaaaaaaa...........
1.Oletko käynyt treenaamassa tällä viikolla...?
-missä hiton treenaamassa? Ikinä en oo treenannu, enkä treenaa :)
2. Paljonko se maksoi?
-tähän on oikea vastaus aina reippaasti halvempi hinta, mikä totuus on. Omatpa on rahani, joten miehen ei kuulukaan tietää ostosteni oikeita hintoja :) Kun en koskaan tiliäni ylitä tai ota velkaa.
3. Pitääkö minunkin tulla tapaamaan vanhempiasi?
-tähän voi vastata kysymällä pitääkö mun tavata sun vanhempia? :)
4. Haluaisitko seksiä?
- jaa, missä sitä olis tarjolla? on oikea vastaus.
5. Ovatko kuukautisesi tulossa?
Tähän voi vastata: suunnitteletko perheenlisäystä, vai miksi kysyt? itse kysyn kyllä myös miehen kuukautisista, jos mies on äreä :)
6. Mikä on hätänä?
Ihan normi kysymys.
7. Aiotko laittaa tuon yllesi?
Ihan ok kysymys. Vastaus on luonnollisesti: kyllä :)- sosososossoo..
" Ikinä en oo treenannu, enkä treenaa "
Ilmankos pärseesi vaan leviää, kuten kanoottikuvassa oli nähtävissä. Treenaus ei ole vain miesten tehtävä. sosososossoo.. kirjoitti:
" Ikinä en oo treenannu, enkä treenaa "
Ilmankos pärseesi vaan leviää, kuten kanoottikuvassa oli nähtävissä. Treenaus ei ole vain miesten tehtävä.Ei se ole mihinkään levinny. Se on koko mun aikuisiän ollut samankokoinen eli yhtä jättiläismäinen. Minkäs teet, olen tottunut siihen jo :)
Vai miesten? Mun mies ei ole kuntosalilla (jos treeni tarkoittaa sitä) ollut sitäkään vähää, mitä minä joskus 90-luvun lopulla hiukan .
- niin?
Miten teit tän? ㋡
- määmy
Mul sit o fiksu män
- kopioitu kuva!
Kopioitu luultavasti karppaus sivustolta sivu itselleen. Siitä on irroitettu pelkkä kuva. Kuva tas on omasta tiedostostaan helppo kopioida tänne!
- nannannannaaaa
Miksi esität y.b:tä?Oletko mies?
- naisen kommentti
Tossa jutussa toimittaja onnistui kääntämään melko viattomat kysymykset kyllä vieläkin huonommiksi jos mahdollista. Meni ns. ojasta allikkoon, älkää uskoko mitä siihen kirjoitettu.
Ja kahdeksas kysymys tietenkin kuuluu! Miksi miehet ovat tuppisuita, eivätkä kykene keskustelemaan naistensa kanssa?
itse asiassa nuo vaihtoehtoiset kysymykset kuulostaa pahemmalta..
1. "Olen menossa salille, tuletko mukaan?"
-sanoppa tämä muuten salilla käymättömälle naiselle ja varmasti se ajattelee että se on sun mielestä läski..
2. "Eipä sillä ole mitään merkitystä, mutta paljonkos tuo maksoi?"
-mitäs sitten kysyt edes?! :P tuolla tavalla kysyttäessä se kuulostaa jo sarkastiselta, että paljonkos meidän mammalla taas meni rahaa sinne vaateputiikkiin? hehheh,
3. "Miehen olisi viisaampaa sanoa, ettei hän nyt töiltään ehdi tapaamiseen, mutta lähettää kuitenkin appivanhemmille lämpimiä terveisiä."
-entäs sitten kun nainen hyvin tietää miehen työkiireet, eikä tätä tekosyytä voikaan käyttää.. oikeasti jos ei halua tavata appivanhempia/muita sukulaisia/tuttavia niin parempi olis sanoa se suoraan eikä keksiä mitään tekosyitä.
4. "Kysymisen sijaan suutele naista ja koskettele häntä. Se toimii paremmin kuin asiallinen kysymys."
-minkä seurauksena nainen luulee jokaikisen hellyydenosoituksen olevan seksin haluamista..
5. kuukautiskysymys..
-mun mensuunit tulee varsin kalenterintarkasti joko kuukauden 10. tai 11. päivä, niiden perään ei tarvitse puoliskon kysellä.. ja useimmiten huomaan itse mahdolliset pms-oireeni ennen ketään muuta,
muuten kyllä tuo "Miltä susta tuntuu?" -kysymys jo varsin ärtyisältä naiselta kysyttäessä saattaa olla vaarallisempi kuin pelkkä kuukautiskysymys..
"Miltäs susta nyt tuntuu?"
-Haluaisitko kasvosi kynsittyinä vai mukiloituina..?
6. "Mikä hätänä?" tai "Vaikutat olevan allapäin. Jos vain haluat, juttelisin siitä mielellään kanssasi."
-itseni kohdalta sanoisin et mikään ei oikeastikaan ole hätänä, enkä haluaisi jutella siitä koska se miehen mielestä kuitenkin olisi vain pikkuasia, minkä kuitenkin haluaisin ajatella loppuun ihan itse..
en nyt usko et mies haluaisi oikeasti edes kuulla kuinka mua vaivaa edelleenkin kun sanoin vähän väärin sille hyvänpäivän tutulle silloin syksyllä 2006..
7. "Phillipsin mukaan on parasta kehua naista ensin ja vaikkapa halata häntä. Sen jälkeen voi ottaa puheeksi jonkin toisen asun, jossa mies muistaa naisen nähneensä ja joka on jäänyt miehen mieleen erityisen onnistuneena."
-nii että kyllä mää rakastan sua vaikka sää ootki tuommone läski, muistathan sää sen teltan mitä sää käytit sillon ku ootit meidän kaksosia...
tai sitte sen asun mitä käytit ensitapaamisellamme 20 vuotta sitten... näinkö?
loppujenlopuks, se on enempi naiset ketä kiinnostaa mitä puoliskonsa pukee päällensä ja kysyy et "et kai sää ny tota ikivanhaa laita?"
miehet tuskin huomaa mitä puoliskollaan on päällä, kunhan on jotain päällä..
;P
(ja joo, oikeastaan modelli tuos aiemmin jo sanoi sen mitä itekki ajattelin tästä listasta, mut piti sit lähtä vielä analysoimaan..)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611149- 42881
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että322644- 51641
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän114614- 51608
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38595- 93590
- 75556
- 56554