mitä tehdä

epätoivonen

Älkää haukkuko, itke jo muutenki ja vasen käsi onniin kipee etten voi liikuttaa sitä..
Me ollaan saaressa, kolme lasta ja minä ja mies.
Ollaan kumpiki juotu alkoholia ja yhtäkkii tuli riitaa kun pojan onkimisesta ei tullu mitää ja mä puolustin poikaa.
Loppujen lopuks mies heitti mut terassilta pihalle kvakourasesti ja nyt en pysty liikuttaa enää kättä. Senki jälkeen se vielä tönäs mut kumoon mut enhän mä nyt voi tehdä mitään...
Vihaan sitä ihmistä ja itken kun tämä tulee olemaan viimenen kerta kun ollaan uhessä. Kiukuspäissäni sain hajotettua oman peilini pihalle ja mies kuva kaiken paitsi oman pahoinpitelyn! Se aikoo sopalle kertoa että minä olen hullu jne...
Mitä hittoa mä teen! Mun käsi on niin kipee etten täl hetkel pysty käyttää sitä mitenkää ja mies ei aio viedä meitä ktin.
En halua soittaa hätänumroon vaan mielumin kärsin. Vanhin lapsista mäki mitä mies teki..kuitenki mies väittää että hänellä on videolla niin painavaa todistusaineinostoa mun huonoa

8

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätoivonen

      Käytöksestä. Anteeksi kirj.virheet. kirjoitan oikealla kädellä. Enkä halua ketåän tänne...haluan vain plis täältä ja kauas tuosta miehestä.
      Ongelma vaantuo yvtkshuoltabuus tuosta yhstä lapsesta ja miehen kuvaama video..

    • 13+5

      Ehdotus: kun ollaan saaressa kolme lasta, isi ja äiti, ei alkoholia tai vain vähän toiselle ja aina toinen selvinpäin.
      Kätesi on ilmeisesti murtunut tai sijoiltaan.
      Mietit huoltajuuksia ensi viikolla, nyt hoida itseäsi.

    • Ronsewelte

      Lasten kanssa mökillä, ja viina virtaa. :( Tuo on väkivaltaa lapsia kohtaan.

    • Oppeliini1

      Sinä olet rikollinen!

      Sinä huolellisesti ja harkiten kehität tuollaista sairasta ajanviettoa lastesi silmien eteen! Sinä hyvin tiedät mitä viina saa aikaan aivoissasi ja siitä huolimatta tarkoituksella vedät viinaa naamaasi ja teet sen vielä toisen aikuisen kanssa.

      Taitaa viina olla sumentanut aivosi täysin kokonaan. Saattaa jopa olla että sinun itsesi aikaansaama älyttömyys on pysyvää.

      Olisiko aiheellista alkaa etsiä lapsille turvallisempaa kotia?

    • kiltti mies.

      Soita 112.

    • ap.

      Ajatteleeko ihmiset todellakin vielä että miehellä on joku oikeus juoda mutta äiti tuomitaan heti jos vähänkin ottaa. Minä juon harvoin ja yleensä sillonki vähän. Minä toimin aina kuskina koska yllätys yllätys mies juo.
      Sen kerran kun halusin rentoutua ja ottaa, niin miestä se sitten ärsytti? Luulennäin, koska eipä tuo muutenolisi päätänsä ruvennut aukomaan.
      Tein ruokaa perheelle ja yhtäkkiä minun olisikin pitänyt ruveta poikaa kurittamaan kun ei totellut isäänsä? Niinkö todellakin. Mies istuu perseellänsä ja valittaa vaikka ois voinut auttaa sen ongen siiman kanssa ja pojalla olisi ollut hyvä mieli.
      Oon niin mitta täynnä ja käsi murtuneena onvaikea ykskätisenä tehdä mitään.
      Mutta kuhan tämä tästä paranee saa mies tehdä elämälleen mitä haluaa....
      Jotkut kommentit otti hieman päähän. Mutta saahan sitä mielipiteensä toki sanoa.

      • Jussijussijussijussi

        Ilmaisen nyt oman näkökulmani asiaan. On noissa edellä olevissa syytöksissä suuri totuus takana. Tietenkin kummatkin vanhemmat ovat vastussa lapsistaan, et ainoastaan sinä. Tuota vastuuta ei voi pakoilla verukkeella tyyliin "mutku tuo toinen...". Jos sinä kuitenkin olet teidän perheessä se tolkuissaan oleva ja toinen on alkoholisti tai väkivaltainen, on sinun vastuullasi ensisijaisesti saada lapset turvaan väkivallalta.

        Sinä voivottelet kättäsi, kun lapset, jotka ovat täysin syyttömiä tilanteeseen ja teidän armoillanne, joutuvat henkisen ja ehkä fyysisenkin väkivallan uhreiksi. Tuo jättää arvet koko elämäksi, sinun kätesi luultavasti paranee, varsinkin jos menet hoitoon. Itse päätät hoitoon menemisestäsi, lapset eivät pysty päättämään omasta osastaan.

        Sinulla on ollut elämässäsi täysi vapaus aikuisena ihmisenä valita, kenen kanssa haluat elää, olla ja tehdä lapsia. Sinun täytyy ymmärtää tuon valinnan tärkeys. Jos suhde muuttuu väkivaltaiseksi tai viinanhuuruiseksi, on sen ebnemmän tolkuissaan olevan vanhemman ehdoton velvollisuus varmistaa lapsille elämisen arvoinen elämä. Sinä voit siihen vaikuttaa, mutta lapset eivät.

        Verukkeiksi kuultavat "mutku rakastan" tai "on niin vaikeeta" eivät kelpaa verukkeiksi siihen, että väkivalta lapsia kohtaan saa jatkua. Ja painotan vielä, että miehelläsi on aivan yhtä suuri vastuu, mutta se ei poista tai vähennä toisen vanhemman vastuuta. Viet turvaan lapsesi - ja itsesi.


    • tiinatööt

      no kuule ensinnäkin se alkohooli pois,se ei auta asiaa.eikös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4091
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3428
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2979
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2911
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2244
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2181
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1945
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1940
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1889
    Aihe