on joutunut tai oikeammin sanottuna päässyt mielisairaala hoitoon.
Syynä oli alkoholin, niiden korvikkeiden ja huumeiden pitkäaikainen ja hallitsematon käyttö ja siitä aiheutunut psykoosi.
Kaveri on nyt köytettynä ja vaipat jalassa eristyshuoneessa Niuvaniemen vankimielisairaalassa koska häntä epäillään myös lukuisista ja törkeistä rikoksista.
He-hee! :-)
iivar-runoilija
12
140
Vastaukset
Vittu mitä mielisairaan jorinaa! Hän on vaan nyt hyvä ja lukee kirjoittamansa tekstin ihan itse ja tekee tarvittavat johtopäätökset....ja taas ihan itse:D Oikeesti olisi aivan mahtavaa tavata aito palliaivo livenä. Meikäläinen jää sun juttuja luettua sanattomaksi, vaikka yleensä olen sanavalmis ihminen, mutta jos luen tai kuulen jotain todella typerää menen sanattomaksi.
Taisi olla pikavisiitti! ;-)
- Mistä törkeistä
rikoksista iivar-runoilijaa epäillään?
- Räsäskä
epäillään masturbaation paheesta, joka voi johtaa homosexuaaliseen SYNTIIN
- Weapons of Masturbat
Räsäskä kirjoitti:
epäillään masturbaation paheesta, joka voi johtaa homosexuaaliseen SYNTIIN
.
"Weapons of Masturbation????????????"
har!111
.
- Rattikkakuski(kok)
Kysyisin ap.lta alkoholin korvikkeista vaan, kun sattuu olemaan
alkoholin kanssa ongelmia, että eikös hyvä pontikka olekin
hyvä alkoholin korvike? - *huokaus*
hiljaa sontaläjä!
iivaria et morkkaa, näin on. - Mirjamami
Kateus on kamala asia.
- sulla
on siitä varmasti kokemusta
- kylä näi o
.
"Kateus vie kalatkin vedestä"
Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har! Har!
.
- eerthuivvhjjk
Onpas hauska. He-hee omin sanoinesi länkyttäjä.
- palstan akat
Iso iivari, todellakin, jos ymmärrät mitä tarkoitamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574