Tuemme Suomen uutta linjaa

Uutta ulkopoliittista linjaa mitä tullaan noudattamaan ensi hallitus kaudella kun sossut on heittetty hallituksesta ulos ja Timo Soini on ulkoministeri

Jopa arabitkin on hamasia vastaan, koska Suomi???

Suorat sanat saudilta

Jopa arabit huomaavat noiden hamisin ym. raakuuden!!! Koska Suomen päättäjät sen huomaavat ja noita hamasia ym. tukevat kts:n lössi????



Suorat sanat saudilta! Jos arabit itsekin kertovat hamasin olevan syyllinen Gasan tilanteeseen, niin miksi se on niin vaikea tajuta täällä?
Saudi Prince admits: "Hamas is responsible for what is happening in Gaza".


Saudi Official Says Hamas Responsible for Deaths in Gaza; Columnist Calls for Peace With Israel

http://www.algemeiner.com/2014/07/28/saudi-official-hamas-responsible-for-deaths-in-gaza/



http://goo.gl/e2P4Re

8

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KTS (Ei kirj.)

      Kokoomuksella ja Soinilla on TÄYSIN päinvastaiset EU-kannat.

      Eivät mahdu samaan hallitukseen kuten eivät viimeksikään.

      HAHAHAHAHAA!!!

      • Mutta muutos tulee vielä Jumala tekee meillä ihmeitä kuten Kanadassa ja silloin ei kts naura



        Rukous toi Kanadan Israelin rinnalle

        PS.139:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
        Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut.
        2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.



        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=35208



        http://goo.gl/2vr2ys







        Kanada on tällä hetkellä ehkä kirkkaimmin Israelin rinnalla seisova länsimaa. Kanadan muutos alkoi, kun rukoilijat alkoivat siellä kuunnella, mitä asiaa Jumalalla oli heidän kansakunnalleen.

        Sarjassa seurataan Jeesuksen paluun ja Jumalan kuningaskunnan tulon lähestymistä. Israel on näissä tapahtumissa tiiviisti mukana, koska Jeesus palaa Jerusalemiin koko maailman kuninkaana. Jumalan Henki valmistaa parhaillaan morsianta Karitsan häihin ja maailmaa tuomiolle. Kuningaskunnan tuuli on jatkoa Kuningaskunnan paluu -ohjelmasarjalle.



        Rukoillaan, jotta Suomi tulisi myös Israel ystävälliseksi maaksi


      • KTS (Ei kirj.)
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Mutta muutos tulee vielä Jumala tekee meillä ihmeitä kuten Kanadassa ja silloin ei kts naura



        Rukous toi Kanadan Israelin rinnalle

        PS.139:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
        Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut.
        2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.



        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=35208



        http://goo.gl/2vr2ys







        Kanada on tällä hetkellä ehkä kirkkaimmin Israelin rinnalla seisova länsimaa. Kanadan muutos alkoi, kun rukoilijat alkoivat siellä kuunnella, mitä asiaa Jumalalla oli heidän kansakunnalleen.

        Sarjassa seurataan Jeesuksen paluun ja Jumalan kuningaskunnan tulon lähestymistä. Israel on näissä tapahtumissa tiiviisti mukana, koska Jeesus palaa Jerusalemiin koko maailman kuninkaana. Jumalan Henki valmistaa parhaillaan morsianta Karitsan häihin ja maailmaa tuomiolle. Kuningaskunnan tuuli on jatkoa Kuningaskunnan paluu -ohjelmasarjalle.



        Rukoillaan, jotta Suomi tulisi myös Israel ystävälliseksi maaksi

        HAHAHAHAHAAHA!!

        Jumala siunaa kun palestiinalaisia siunataan. Minä olen todistus siitä.

        HYVÄ!!! HIENOA!!!!


      • Ylistystä
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Mutta muutos tulee vielä Jumala tekee meillä ihmeitä kuten Kanadassa ja silloin ei kts naura



        Rukous toi Kanadan Israelin rinnalle

        PS.139:1 Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.
        Herra, sinä tutkit minua ja tunnet minut.
        2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.



        http://www.tv7.fi/vod/player/?program=35208



        http://goo.gl/2vr2ys







        Kanada on tällä hetkellä ehkä kirkkaimmin Israelin rinnalla seisova länsimaa. Kanadan muutos alkoi, kun rukoilijat alkoivat siellä kuunnella, mitä asiaa Jumalalla oli heidän kansakunnalleen.

        Sarjassa seurataan Jeesuksen paluun ja Jumalan kuningaskunnan tulon lähestymistä. Israel on näissä tapahtumissa tiiviisti mukana, koska Jeesus palaa Jerusalemiin koko maailman kuninkaana. Jumalan Henki valmistaa parhaillaan morsianta Karitsan häihin ja maailmaa tuomiolle. Kuningaskunnan tuuli on jatkoa Kuningaskunnan paluu -ohjelmasarjalle.



        Rukoillaan, jotta Suomi tulisi myös Israel ystävälliseksi maaksi

        Juutalaisethan ristiinnaulitsivat Jeesuksen..miksi sitten ylistät ?


      • KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

        HAHAHAHAHAAHA!!

        Jumala siunaa kun palestiinalaisia siunataan. Minä olen todistus siitä.

        HYVÄ!!! HIENOA!!!!

        Joo islamin jumala siunaa heidän rakenttinsa tuuli käänsi mereen.

        Hienoa kiitos Jumalalle HALLELUJAA!


        Kiitosaihe! Jumala lähetti kovan tuulen, joka ohjasi ohjuksen reitiltään

        Kiitosaihe! Jumala lähetti kovan tuulen, joka ohjasi ohjuksen reitiltään mereen. Rautakuvun operaattorit olivat ihmeissään. Tämä ohjus olisi voinut osua mm. Israelin Pentagonia vastaavaan kohteeseen tai vilkkaalle rautatieasemalla aiheuttaen satoja kuolonuhreja, mutta toisin kävi. Jumala on ihmeellinen ja pitää sanansa



        http://goo.gl/fyosyz





        http://goo.gl/dpMvV7


    • Järkyttävää!

      Kanadassahan ei juutalaisista pidetä, kun väärennetyillä Kanadan passeilla pari Mossadin tyyppiä teki murhia ympäri maailmaa.

      Kanada yritti ampua Israelin ElAlin koneen alas, mutta suunnitelma paljastui ja kone täpärästi pelastui tehtyään reittimuutoksen.
      Kyllä tähtien loiske käy kun El Alin koneet laskeuvat harhauttaakseen alasampujia, sellainen ihailtu maa tuo Israel on tällä hetkellä.
      Aseilla pysyy hengissä, mutta viha kasvaa ympäri maailmaa kun vauvatkin tapetaan päiväunillaan. Järkyttävää!

    • KTS (Ei kirj.)

      Soinin lössi ei KOSKAAN muutu EU-myönteiseksi joten ei pääse myöskään hallitukseen muiden kanssa ja hyvä niin.

    • kahdeksas reijo

      Tukekaa vaan, mutta me emme. Rauha saa olla tavoitteena! Suomi on niistä hiekkalaatikoista kaukana. Meillä ei olle tarpeeksi arvovaltaa ja asiantuntemusta.

      Silkkaa natotusta on Stubbin tämäkin Venäjä-painostuspuhe. Kokoomuksen nato-työryhmä näyttää päättäneen yrittää tätäkin koukkausta..- Jos vaikka eivät ymmärtäisi perimmäistä jekkua, kun on lomahelteet ja EM-kisat. Noway!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe