LA Times: iranin viranomaiset myöntävät Hamasin tukemisen
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194919305116/artikkeli/la times iranin viranomaiset myontavat hamasin tukemisen.html
Kaksi Iranin viranomaista on myöntänyt maan tukeneen aseellisesti palestiinalaisjärjestö Hamasia taistelussa Israelia vastaan. Heidän mukaansa Iran on toimittanut Hamasille ohjusteknologiaa. Asiasta kertoo Los Angeles Times, joka viittaa viranomaisten puheisiin Iranin televisiokanavan haastattelussa.
Vallankumouskaartin komentaja Mohammad Ali Jafari varoitti tv-kanavan haastattelussa, että palestiinalaisten taistelu Israelia vastaan on loputon. Hänen mukaansa Iran on valmis tukemaan palestiinalaisten taistelua aseilla ja muulla teknologialla.
Vallankumouskaartin entinen komentaja ja nykyisin Iranin korkeimman johtajan, ajatollah Ali Khamenein ylin neuvonantaja Mohsen Rezaei sanoi, että Iran on jo tarjonnut Hamasille ohjusten rakentamiseen vaadittavaa teknologiaa, jota on käytetty Israelin joukkoja vastaan Gazassa.
LA Times: iranin viranomaiset myöntävät Hamasin tukemisen
10
59
Vastaukset
- lisää tulossa
Kohta Iran tarjoaa hamasille ydinasetta kun ei itse uskalla sitä laukaista.
- niin,
kaikki arabit pitää pommittaa kivikaudelle,
kohta ei usa:kaan pysty suojelmaan iseaelia,
kun isis massoja alkaa valumaan kohti pyhäämaata... He saavat vain ydinsaasteet omaan niskaan jos laukasevat ydinaseen esim. Jerusalemissa
- mut jos ne tuleekin
totuusonvoittaja kirjoitti:
He saavat vain ydinsaasteet omaan niskaan jos laukasevat ydinaseen esim. Jerusalemissa
massana, eihän niiden niskaan voi ydinpommia nakata...
- 13+13
Sopiiko Hamasiin tämä Paavalin teksti...
....niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka tulemus tapahtuu Stn. vaikutuksesta, valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja kaikella vääryyteen viettelyksellä niille, jotka joutuvat kadotukseen sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen voidakseen pelastua.- sopii oikein hyvin
juutalisiin, zionisteihin
kadotus tulee isis:ksen kourasta...
- 13+13
Pelastus on Sionissa.
- 8+17
Herra, Siionin valtias,
ojentaa sinulle hallitsijan sauvan.
Ulottukoon sinun mahtisi
myös vihollistesi yli!
3 [i] Nyt sinulla on valta, kansasi seuraa sinua yhtenä miehenä. Pyhillä vuorilla minä sinut synnytin, sinä synnyit kuin kaste aamuruskon helmasta.- jopas sinua viskoo
paniikilla...
- hienoja saavutuksia
Hyvää,revansi aika alkaa nyt.En näe mitä paha tässä asiassa.Eikö joku viisas oli sanonut että Israelin kello alkaa tikkittämään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713085
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201555- 151339
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181240
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222