LA Times: iranin viranomaiset myöntävät Hamasin tukemisen
http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/1194919305116/artikkeli/la times iranin viranomaiset myontavat hamasin tukemisen.html
Kaksi Iranin viranomaista on myöntänyt maan tukeneen aseellisesti palestiinalaisjärjestö Hamasia taistelussa Israelia vastaan. Heidän mukaansa Iran on toimittanut Hamasille ohjusteknologiaa. Asiasta kertoo Los Angeles Times, joka viittaa viranomaisten puheisiin Iranin televisiokanavan haastattelussa.
Vallankumouskaartin komentaja Mohammad Ali Jafari varoitti tv-kanavan haastattelussa, että palestiinalaisten taistelu Israelia vastaan on loputon. Hänen mukaansa Iran on valmis tukemaan palestiinalaisten taistelua aseilla ja muulla teknologialla.
Vallankumouskaartin entinen komentaja ja nykyisin Iranin korkeimman johtajan, ajatollah Ali Khamenein ylin neuvonantaja Mohsen Rezaei sanoi, että Iran on jo tarjonnut Hamasille ohjusten rakentamiseen vaadittavaa teknologiaa, jota on käytetty Israelin joukkoja vastaan Gazassa.
LA Times: iranin viranomaiset myöntävät Hamasin tukemisen
10
91
Vastaukset
- lisää tulossa
Kohta Iran tarjoaa hamasille ydinasetta kun ei itse uskalla sitä laukaista.
- niin,
kaikki arabit pitää pommittaa kivikaudelle,
kohta ei usa:kaan pysty suojelmaan iseaelia,
kun isis massoja alkaa valumaan kohti pyhäämaata... He saavat vain ydinsaasteet omaan niskaan jos laukasevat ydinaseen esim. Jerusalemissa
- mut jos ne tuleekin
totuusonvoittaja kirjoitti:
He saavat vain ydinsaasteet omaan niskaan jos laukasevat ydinaseen esim. Jerusalemissa
massana, eihän niiden niskaan voi ydinpommia nakata...
- 13+13
Sopiiko Hamasiin tämä Paavalin teksti...
....niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka tulemus tapahtuu Stn. vaikutuksesta, valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja kaikella vääryyteen viettelyksellä niille, jotka joutuvat kadotukseen sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen voidakseen pelastua.- sopii oikein hyvin
juutalisiin, zionisteihin
kadotus tulee isis:ksen kourasta...
- 13+13
Pelastus on Sionissa.
- 8+17
Herra, Siionin valtias,
ojentaa sinulle hallitsijan sauvan.
Ulottukoon sinun mahtisi
myös vihollistesi yli!
3 [i] Nyt sinulla on valta, kansasi seuraa sinua yhtenä miehenä. Pyhillä vuorilla minä sinut synnytin, sinä synnyit kuin kaste aamuruskon helmasta.- jopas sinua viskoo
paniikilla...
- hienoja saavutuksia
Hyvää,revansi aika alkaa nyt.En näe mitä paha tässä asiassa.Eikö joku viisas oli sanonut että Israelin kello alkaa tikkittämään.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487
