italian mafian hedelmät ja vihannekset

mafioso ruokavirasto

tämä on vain minun mielipideni mut italiasta tullet tuotteet on kaikki ihan kummallisia, esimerkiksi kiivit joka tuodetiin melkein ainoastaan uusiseelannista on viime vuosina tullut paljon italiasta, ihan hemmetin kova, melkein valkoinen sisältä, paha maku, eikä kypsyy vaikka jättää sen pöydällä kuukaudeksi ei silti tule mitään hometa eikä menee mädäksi, vaan ehkä rypistynyt hieman.

4

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ruccolaa

      Muutama vuosi sitten luki lehdessä että italialaista ruccola-salaattia oli kasteltu pa...-vedellä.

      En oo sen koommin ostanut ruccola salaattia.

      Viljelen sitä itse ja kerään syksyllä siemenet talteen seuraavaa kesää varten.

      Ei ruccola oo mikään "pakko" talvella! Ei ollut ennenkään ruccolaa, ja hyvin selvittiin.

      Eipä ollut muuten salaattiakaan talvella, ja hyvin selvittiin sekin.
      Lanttua, porkkanaa, punajuurta ja marjasäilykkeitä.

      • etsilleen

        Ei ole pakko ostaa rucolaa - sitähän kasvaa jokapuolelle ja sitä kutsutaan voikukaksi - maku on se sama eli kitkerä.

        Jengi ei vain ymmärrä - rucolaa pitää saada vaikka hinta on maltaita ja samaa kamaa saa ojanpenkasta vaikkakin nimi on eri, mutta maku sama.

        Noin muutenkin ihmisten pitäisi ymmärtää paremmin - naatit pitää jättää eläimille vaikka tseimi toista höpäjää - yksikään naatti ei maistu hyvälle tosiasiassa ja sisältävät liikaa nitraatteja ihmisen nautittavaksi.


    • Observer83

      Sen verran on tullut Italian menoa seurattua läppikseltä ettei siellä tuotetut ruoat ole mun ykkös vaihtoehto. Roskaongelma, ja on siellä monia huolestuneita & päteviä viljelijöitä mutta mafia (vai liekö viranomaiset) antaa maaperän pahentua, ilman samaten. Vaiko siviilit

    • italian mafia

      Melkein kaikki italian vihannekset on jotenkin oudonlaaduista massatuotantoa, kenties frankenstein GMO laji Monsantolta, todella ikävä että Tawja päästi ruokaviraston italiaan mafialle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe