Naisten kesken?

tyttö tuolta jostain

Olen pitkään miettinyt, onko täällä Suomessa lesboja tai bi-naisia, jotka olisivat kiinnostuneita ryhmäseksistä naisporukalla vai onko tällainen ihan epätavallista? Minua kiinnostaisi tietää, onko teitä ja olisiko mahdollista joskus vaikka tavata siinä mielessä.

Toivon keskustelua aiheesta.
Terv. 20-vuotias bi-tyttö.

46

2481

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö tuolta jostain

Peukkuja satelee mutta yksikään ei rohkene sanomaan sanaakaan? Pientä pohdintaa, jutustelua jos nyt saisi aiheesta aikaan. :)

• lesboilu = hot

Peukkuja taitaa tulla miehiltä ;)

• kiara11

onhan meitä kiinnostuneita. riippuu tietty missä tämmönen järjestettäisi, että onko mahdollista päästä mukaan.

• Täällä kans yks kiinnostunut!!

• Hulmu14

Täältä myös löytyy kiinnostunut. Itse olen sen verran kokematon 25vuoden ikääni, että olen ollut pitkissä parisuhteissa miesten kanssa ja naisten kanssa vain satunnaisesti pitänyt hauskaa.. kuten sanottua, olisin kiinnostunut liittymään mukaan.

• pikkuinentyt

Kiinnostusta riittää tälläkin suunnalla, itsekin parikymppinen mutta kokematon. Siis naisista yleensä, vaikka bi olenkin. Mitenkähän monta naista yksi miitti mahdollisesti sisältäisi, ja missä järjestettäisi? Olen itse pääkaupunkiseudulta.

• Ite oon lappeenrannasta 19v nainen ja kaikenlainen kiinnostaa :) nii, missäs järjestettäs?

• Ei täältä löytyisi kiinnostunutta kolmanneksi parin kanssa? :)

• Täältä löytys!

• ute2

Heips! Olen 28v. Nainen ja minua kiinnostaisi myös tällainen naisten sessio! Pääkaupunkiseudulle johki!

• xl nainen

Satakunnassa aiankin yksi kiinnostunut! 28v nainen, parille kolmanneksi olis myös kiva päästä :)

• ute2

Xl nainen, tarkoititko viestisi parihommasta mulle vai oletko 28v. :D
      Sori,blondi :D

• Noin se menee

Noinhan se menee. Toiset pähkäilevät, toiset toimivat. Pähkäilijät eivät saa mitään aikaiseksi.

• mnä

Täällä nuori nainen, joka etsii naista. Mahdollisesti 2n 1m. Oulussa olen.

• miäs

Joko mies on hommattuna :p

• Oul(m)

mä voisin olla se mies teidän kans , pidettäs kimppakivaa.hhmmnn....missä nähdäs????

• Oul(m)

ois kiva joskus kokee teidän kans kimppakivat ,molemmat saisitte ja saisitte olla myös kahden.

• 3some

Täällä olis nainen ja mies-tule kolmanneksi ;)

• kimppa88
        3some kirjoitti:

Täällä olis nainen ja mies-tule kolmanneksi ;)

mitäs olis niiku mielessä... ; ) ollaan mietitty jo jonkun aikaa kolmenkimppaa...vaimo joku kiva nainen ja minä =)

• Oul(m)

Moi ,kiinostuin tuosta että 2n m ,olen mies oulusta ja olisin valmis puuhiisi.
        mnä hmmnnn....pusi pusi

• Oul(m)

kiva ,oisko sulla nainen tiedossa olisin molemmille ori ,hmmnn. saisitte tasapuolisesti molemmat vuorotellen.

• Oul[m]

mnä , haluisin että kaks naista ja mä.pidettäs kimppa kivat tai vuorotellen kivat.

• ---

^ Kerrohan lisää miäs :)

• miäs

No täällä ois 24v nuorimies valmiina :p voiko missään muualla keskustella?

• yllinkyllin22

Villi Iran kartanossa oli aiemmin juuri tällaisia vain naisille -seksi-iltoja!

• jasm.27

Ei tarvita yhtään miestä. Vain tyttöjen hauskanpitoo. Laittakaa tuleen aika/paikka ehdotusta.

• Oul(m)
        jasm.27 kirjoitti:

Ei tarvita yhtään miestä. Vain tyttöjen hauskanpitoo. Laittakaa tuleen aika/paikka ehdotusta.

kivaahan se ois katsella teidän tyttöjen juttuja ja jos ois jokin lisä nainen siinä voisin olla hänen kans ,saisitte seurata vierestä..hmmnn...

• Oul(m)
        jasm.27 kirjoitti:

Moi ,voisin tulla halutettas leikkiin mukaan.

• Itselle käy viikonloput ja mielellään etelä-suomessa ;) mistäs kaikesta työ toiset naiset tykkäätte :>

• Milly82

kiitos vastanneille!! Haluaisin hienosto rouvaa löytyykö? Voisi nuolla. Sitte vois miettiä muuta

• Milly82

Tkis mieli kaunista kotirouvaa...

• Milly87
        Milly82 kirjoitti:

Tkis mieli kaunista kotirouvaa...

Hieroisin ja nuolisin naisena ja tiedän mistä ja miten uuuhh...

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

Hieroisin ja nuolisin naisena ja tiedän mistä ja miten uuuhh...

Jos olet ihana kotirouva ja timmi kaikenlisäksi, saisit minulta ihanaa.....olisin niin sinun sexyorja.....naisena....palvelijana....sisäkkönä...

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

Jos olet ihana kotirouva ja timmi kaikenlisäksi, saisit minulta ihanaa.....olisin niin sinun sexyorja.....naisena....palvelijana....sisäkkönä...

Vastatkaa kauniit hierontaa vailla olevat.....hieroisin pakaranne....oihhh

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

Oletko mun nuoltava......rouvani

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

haluan jo sua

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

Koska saan nuolla sinua....hyväillä...

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

Koska saan nuolla sinua....hyväillä...

Olisin valmis hieromaan vartaloanne kauniit rouvat ja samalla hoitaisin paikkanne kuntoon ja olen suomalainen uhkea palvelusneito

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

Tullaanko juttuun.....mistä sua kolottaa rouvaseni......

• Milly87
        Milly87 kirjoitti:

anna mun nuolla sua takaapäin kun pyllistät ihanasti...

• pillu
        Milly87 kirjoitti:

anna mun nuolla sua takaapäin kun pyllistät ihanasti...

Kuullostat just mun orjalta ;)
        Oothan nainen?

• Pääsiskö mukaan?

• Kiinnostais ;) tälläne bi täält :) kikkii/snappii?

• mikä sun snap on ;)

• Kyllä niitä varmasti on. Kovalla työllä voit netti palstoilta sellaisen löytää.

• Naiset ovat ihania

Täällä 39v bi-nainen Varsinais-Suomesta.Harrastettiin minä mun ex-tyttöystävä ja meidän yhteinen bi-naisystävä kerran kolmen naisen kesken kimppaa.Mutta tästä tapahtumasta vajaa 20v aikaa.
      Olen seurustellu naisten kanssa joten sillä saralla kokemusta kyllä löytyy.
      Ainakin haaveissa aina ollu uudelleen saada kokea kimppaa vain naisten kesken ilman miehiä.Mutta vielä parempaa jos löytyisi edes se yksi ainoa nainen niin olisin tyytyväinen.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4657
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3882
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      144
      3534
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2625
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      129
      2554
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2057
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1830
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1707
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1699
    Aihe