Löytyisikö täältä innostuneita sählyn/salibandyn pelaajia ihan harrastemielessä. Itsellä pelivuosia jonkun verran takana, mutta naisten harrasteluporukkaa ei tahdo millään löytyä.
Viestiä pikaisesti tulemaan, niin katsotaan saadaanko porukkaa kasaan jo alkavalle syyskaudelle.
naisten sählyporukka Helsinki
4
176
Vastaukset
Kiinnostusta olisi myös täällä sählyä pelailla ihan harrastemielessä :) Juuri yritin googlailla sopivaa harrasteporukkaa, mutta aika kivan alla näyttää olevan :) Olen siis mukana, jos jotain järkkääntyis :)
- Säbätyby
Oon mukana jos pelipäivä vaan sopii!
- ihanoikeasti2
Vantaalla, rajakylän kupeessa on naisten harrastesähly porukka. Kokoontuvat pelaamaan tunnin ajaksi joka sunnuntai klo 17-18. Cambo center. Tiedän että mukaan mahtuu ja mukava porukka :)
- thanya
Täältä löytyy naisten harraste sählyä Helsingistä, liity ryhmään ja käy ilmottautumassa treeneihin, mukaan pääsee kertamaksulla 4,5€:
https://www.facebook.com/groups/505427152811244/?fref=ts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899