Koska osa foorumilaisista ei ole valmiita opettelemaan Peliä kunnolla (ja täten saamaan ysin tai kympin naisia), laitan tähän pikaohjeet:
1. Ulkoinen olemus ja hygienia kuntoon. Käy suihkussa, pese hampaat, muista dödö, laita puhtaat ja siistit vaatteet päälle. Pukeutuminen hieman keskivertoa tyylikkäämmin, mutta rennosti. Ei harmaita suoria housuja tms pappakamaa.
2. Yritä olla hyvällä tuulella, baariin mennään pitämään hauskaa. Ota rennosti, älä stressaa jos ei ole kavereita ympärillä koko ajan. Jos taas on, pyri olemaan huomion keskipiste. Jos tunnet naisia, loistavaa - esivalinta on tosi kova juttu.
3. Valkkaa hyvä kohde, sellainen joka vaikuttaa helpohkolta lähestyä. Selvitä logistiikka; missä porukassa, missä asuu, jne. Huom. jos lähestyt porukkaa, kohde on porukka - voita heidät puolellesi ennen kuin yrität mitään, ja yritä siirtyä porukan keskelle. DQ tarvittaessa, tulit vain sanomaan hei, olet lähdössä, tms. Tarkkaile signaaleja kuten hymyileekö, kääntyykö sinuun päin, sukiiko ehkä hiuksiaan, jne. Jos naisella on hauskaa -> hyvin menee.
4. Pyri ottamaan viejän rooli heti kuin mahdollista. Siirrä nainen eri paikkaan, jne. Käänny itse seinään päin niin että nainen pelaakin sinua, "mennäänkö tuonne istumaan", jne. Oleta että nainen suostuu, mutta jos ei suostu, älä reagoi siihen. Harva ATM/KTM menee liian pitkälle liian aikaisin, mutta jos niin käy...voit sanoa anteeksi mutta et niin kuin oikeasti tarkoittaisit sitä (anteeksipyyntö -> tein jotain väärin, "haha sori" -> se oli vain huumoria, kaikki ok).
5. Pyri nopeasti fyysiseen kontaktiin. Huomaamattomasti ja hellästi käsi olkapäälle, vasta myöhemmässä vaiheessa nainen syliin tai leikkisää ilmaan nostelua, suutelua, yms. Tarkkaile signaaleja (IOI) - jos et saa kiinnostusta, ei fyysistä kontaktia...jos saat kiinnostusta, voit luultavasti edetä nopeammin kuin tilanteessa kuvittelet. Älä siis epäröi, voit aina ottaa takaisin eli kalibroida (kts. edellinen kohta).
6. Muistutus: älä missään tilanteessa vihjaa seksistä. Olet pitämässä hauskaa, ilta on kuin elokuva. Seksi on sellaista joka vain tapahtuu. Tarkoittaa mm. sitä että kun lähdette baarista, älä kysy naista lähtemään sinun kämpillesi vaan esim. jatkoille, lasilliselle, tms. "Minun kämpilleni" tarkoittaa suunnitelmaa harrastaa seksiä. Kun menette sinun kämpillesi, sen on syytä olla siisti, kondomit valmiina jne.
7. Last-minute resistance. Juuri ennen seksiä vakuuta nainen että hän on valloittanut sinut, etkä ole karkaamassa hänen luotaan. Älä julista ikuista rakkautta, vaan epäsuorasti. "Miksi teen näin kun olen kanssasi", jne. Jos nainen sanoo ettei teidän pitäisi harrastaa seksiä, oikea vastaus on "totta, meidän ei pitäisi" (yritys perustella -> suunnitelma harrastaa seksiä, ei hyvä).
Noilla alkuun. Onnea matkaan.
t. ystävänne, kulttijohtajan paha kätyri PlayTheGame
Miten ätmi pääsee neitsyydestä eroon?
35
203
Vastaukset
- PlayTheGame
Ps. ajatelkaa Peliä näin. Naiset haluavat romanttisen leffan jonka loppukohtauksessa on seksiä. Teidän velvollisuutenne herrasmiehenä on käsikirjoittaa ja ohjata leffa niin hyvin että nainen voi vain olla tarinassanne mukana ja antaa kaiken tapahtua.
Nainen saa haluamansa, samoin kuin te. Win-win.- YTM:n neuvot
Noinhan se meidän keskuudessamme menee.
Oletko kuitenkin sitä mieltä, että keneltä tahansa ulkonäköön riippumatta nämä manööverit onnistuvat? Kysymys on iänikuinen, mutta vastauksia on monesta eri koulukunnasta. - PlayTheGame
YTM:n neuvot kirjoitti:
Oletko kuitenkin sitä mieltä, että keneltä tahansa ulkonäköön riippumatta nämä manööverit onnistuvat? Kysymys on iänikuinen, mutta vastauksia on monesta eri koulukunnasta."Oletko kuitenkin sitä mieltä, että keneltä tahansa ulkonäköön riippumatta nämä manööverit onnistuvat?"
En. Ulkonäöllä on vaikutusta, ja mitä huonompaa Pelisi on, sitä enemmän vaikutusta. Mutta ellet näytä Quasimodolta, ulkonäkö ei ole mikään ylittämätön este.
Se mitä tarvitaan "pohjalle", on perus sosiaaliset taidot. Eli osaat jotenkin olla ihmisten keskuudessa, kehonkielesi ei ole creepyä, jne. Jos tämä ei onnistu, hyväksy että tässä on isompi projekti edessä ja pyri aluksi juttelemaan naisille ihan vaikka kaveripohjalta. Voit tietysti yrittää Peliä, mutta jos et pääse edes alkuun, oppiminen saattaa jäädä kovin vähäiseksi.
Jos ero tuntuu epäselvältä, perus sosiaaliset taidot = normaali ihmisten välinen kanssakäyminen, Peli = kanssakäyminen miehen & naisen välillä (vrt. kaverit, kollegat, tms) jossa tavoitteena on seki ja/tai suhde.
Niin kuin aikaisemmin kirjoitin, Peli vaatii opettelua. Joiltain enemmän kuin toisilta, oppirahat joutuu itse kukin maksamaan lähinnä pakkien muodossa. - Kyyni K. Ko
Oletko kuitenkin sitä mieltä, että keneltä tahansa ulkonäköön riippumatta nämä manööverit onnistuvat? Kysymys on iänikuinen, mutta vastauksia on monesta eri koulukunnasta.Erittäin hyvä kysymys. Monesta nämä pelimiesneovojat unohtavat sen että eri miehillä on erilaiset lähtököhdat. Joku on pitkä ja komea, toinen lyhyt ja ruma. Sillä on suuri merkitys siihen miten ne temput toimivat.
Monesti naiset pitävät näiden "naissankareiden" temppuja ja pelailua lähinnä koomisena ja läpinäkyvänä, mutta antavat sen anteeksi koska mies on komea ja haluavat itsekin huomiota tai seksiä. Aika monesta "pelimiehistä" puhutaan aika naureskellen naisporukoissa, mutta mies itse luulee olevansa oikea pelaamisen mestari. - Tosgana
Kyyni K. Ko kirjoitti:
Erittäin hyvä kysymys. Monesta nämä pelimiesneovojat unohtavat sen että eri miehillä on erilaiset lähtököhdat. Joku on pitkä ja komea, toinen lyhyt ja ruma. Sillä on suuri merkitys siihen miten ne temput toimivat.
Monesti naiset pitävät näiden "naissankareiden" temppuja ja pelailua lähinnä koomisena ja läpinäkyvänä, mutta antavat sen anteeksi koska mies on komea ja haluavat itsekin huomiota tai seksiä. Aika monesta "pelimiehistä" puhutaan aika naureskellen naisporukoissa, mutta mies itse luulee olevansa oikea pelaamisen mestari."Koomisena ja läpinäkyvänä"
Miten niin? Jos mies osaa esimerkiksi valita naisia kiinnostavia puheenaiheita hömöjen juttujen sijaan, se edustaa hyvää sosiaalista pelisilmää ja naiset tykkää. - Alajka
"Ps. ajatelkaa Peliä näin. Naiset haluavat romanttisen leffan jonka loppukohtauksessa on seksiä. Teidän velvollisuutenne herrasmiehenä on käsikirjoittaa ja ohjata leffa niin hyvin että nainen voi vain olla tarinassanne mukana ja antaa kaiken tapahtua."
Tämä on kyllä hyvin sanottu.
Minuakin vaivasi joskus liika passiivisuus. Se oli lähes aina nainen joka ehdotti jotain: tapaamista, jne.. Olen oppinut ottamaan enemmän vastuuta leffan käsikirjoituksessa :) - Tala svenska bara
Oletko kuitenkin sitä mieltä, että keneltä tahansa ulkonäköön riippumatta nämä manööverit onnistuvat? Kysymys on iänikuinen, mutta vastauksia on monesta eri koulukunnasta.PlayTheGame: Oletetaan kohderyhmäksi suomalainen 9-10 tyttö. Oletko sitä mieltä että suomenkielinen, etninen suomalainen mies on "pelissä" samalla viivalla esmes suomenruotsalaisen, riikinruotsalaisen, norskin, italiaanon tai vaikkapa aussikundin kanssa?
Entä muuttuuko tilanne haasteellisemmaksi / helpommaksi jos kohderyhmänä on suomenruotsalainen tyttö?
Tai riikinruotsalainen, tai saksalainen, belgialainen jne jne...
Go figure!
Vinkit ovat ihan hyviä mutta lähtökohta ei ole looginen, koska termi "atm" sisältää merkityksen "mies, joka ei saa naista". Eli atm ei voi saada naista. Jos saa, niin hän ei ole atmö
Markkina-arvoteoreetikot ovat tässä ajaneet itsensä nurkkaan ;)- PlayTheGame
No höh, helka pääsi taas näpäyttämään :)
- Tosgana
Hyviä vinkkejä. Tärkeä perusvinkki varsinkin miehille joiden nickissä on kirjaimet atm, on että lopettavat itsensä vähättelyn ja esimerkiksi vaihtavat nickin.
Tuollaiset pikkuasiat vaikuttavat käytökseen ja on tärkeää lähestyä naista ennemmin "tarjoan naiselle mahdollisuuden tutustua näin upeaan mieheen" kuin "toivottavasti tuo nainen tykkäisi minusta vaikka olenkin näin surkea" asenteella.
- ätmi
En halua mennä baariin.
- 41+42
Uskollisesti pelimiesoppaista/videoista referoitu ja juuri siksi aika luonnottoman tuntuisia juttuja. Kaveriporukassa pitäisi muka pyrkiä olemaan huomion keskipiste. Hei, kaikki vihaa niitä tyyppejä.
- PlayTheGame
"Uskollisesti pelimiesoppaista/videoista referoitu ja juuri siksi aika luonnottoman tuntuisia juttuja. Kaveriporukassa pitäisi muka pyrkiä olemaan huomion keskipiste. Hei, kaikki vihaa niitä tyyppejä."
Totta kai vihaa. Paitsi se ysi tai kymppi jonka talutat kotiisi ;)
Jos kukaan ei vihaa sua, et ole uhka, et ole peluri. Mäkin olin ennen se mies jota kaikki piti mukavana tyyppinä. Ja miksi ei? Mut uskalsi jättää pitämään seuraa tyttöystävälle, tai vahtimaan laukkua koska en varmasti flirttaisi tai lähtisi itse pokaamaan naisia.
Tässä se haaste onkin...kun mä aloitin Pelin, naisten palaute muuttui huonommaksi. Lopeta tommonen, ole herrasmies, älä tuu samaan pöytään mun gimman kanssa. Se kuuluu asiaan, usko tai älä. - 41+42
PlayTheGame kirjoitti:
"Uskollisesti pelimiesoppaista/videoista referoitu ja juuri siksi aika luonnottoman tuntuisia juttuja. Kaveriporukassa pitäisi muka pyrkiä olemaan huomion keskipiste. Hei, kaikki vihaa niitä tyyppejä."
Jos kukaan ei vihaa sua, et ole uhka, et ole peluri. Mäkin olin ennen se mies jota kaikki piti mukavana tyyppinä. Ja miksi ei? Mut uskalsi jättää pitämään seuraa tyttöystävälle, tai vahtimaan laukkua koska en varmasti flirttaisi tai lähtisi itse pokaamaan naisia.
Tässä se haaste onkin...kun mä aloitin Pelin, naisten palaute muuttui huonommaksi. Lopeta tommonen, ole herrasmies, älä tuu samaan pöytään mun gimman kanssa. Se kuuluu asiaan, usko tai älä.Älä hei viitsi lässyttää. Olet niin epäaito tyyppi kuin olla ja voi. Toistelet noita pua-tarinoita "olin ennen luuseri ja blaa blaa blaa" kuin papukaija.
Jos kaverit ei enää luota suhun, koska pelkäävät, että isket niiden tyttöystävän, niin kehitys on mennyt huonompaan suuntaan. Siis kaverit. Ystävät. Mieti sitä. Onko hienoo olla epäluotettava douchebag? Sitäkö sä elämältäsi haluat? Ja jos vastaat tähän niin sano jotain omaa, äläkä siteeraa mysteryä tai jotain muuta mestariasi.
Vaikutat aika nuorelta ja kokemattomalta tyypiltä. Epäilen tuota pelimieheyttäsikin. Sen verran pilkottaa rivien välistä tuo, että kokemukset naisista on lähinnä teoriaa. Oikeita ystäviä sulla ei kai sitten ole koskaan ollutkaan, jos olet sitä mieltä, että kun olet "vaarallinen tyyppi" niin se on jotain helvetin hienoa ja tavoiteltavaa. - ätmi
PlayTheGame kirjoitti:
Tässä se haaste onkin...kun mä aloitin Pelin, naisten palaute muuttui huonommaksi. Lopeta tommonen, ole herrasmies, älä tuu samaan pöytään mun gimman kanssa. Se kuuluu asiaan, usko tai älä.Menetit siis lopulta vielä kaverisikin. Kuinka surullista. ;__;
- PlayTheGame
41+42 kirjoitti:
Älä hei viitsi lässyttää. Olet niin epäaito tyyppi kuin olla ja voi. Toistelet noita pua-tarinoita "olin ennen luuseri ja blaa blaa blaa" kuin papukaija.
Jos kaverit ei enää luota suhun, koska pelkäävät, että isket niiden tyttöystävän, niin kehitys on mennyt huonompaan suuntaan. Siis kaverit. Ystävät. Mieti sitä. Onko hienoo olla epäluotettava douchebag? Sitäkö sä elämältäsi haluat? Ja jos vastaat tähän niin sano jotain omaa, äläkä siteeraa mysteryä tai jotain muuta mestariasi.
Vaikutat aika nuorelta ja kokemattomalta tyypiltä. Epäilen tuota pelimieheyttäsikin. Sen verran pilkottaa rivien välistä tuo, että kokemukset naisista on lähinnä teoriaa. Oikeita ystäviä sulla ei kai sitten ole koskaan ollutkaan, jos olet sitä mieltä, että kun olet "vaarallinen tyyppi" niin se on jotain helvetin hienoa ja tavoiteltavaa.Kaverit tietää vallan hyvin etten pokaa niiden tyttöystäviä. Mutta ihmisluonto on sellainen että meidän vaisto käskee suojelemaan naista, elät jossain kuplassa jos luulet ettei näin ole. Ihan sama juttu silloin kun seurustelin, kun tyttöystävä oli sellaisen pirun komean ja menestyneen kaverin seurassa baarissa, kyllähän siinä oli sellainen ajatus etten oiken tykkää tästä tilanteesta...vaikka tiesin hyvin että tilanne oh 100% ok.
Oikeita ystäviä on aina ollut, ja mun vanhat nörttikaverit on mun kavereita vieläkin. Osa ei alkuun tykännyt Pelin harrastamisesta, mutta lopulta ne hyväksyi sen ja ovatpa kyselleet neuvojakin :) - Ex PUA
PlayTheGame kirjoitti:
Kaverit tietää vallan hyvin etten pokaa niiden tyttöystäviä. Mutta ihmisluonto on sellainen että meidän vaisto käskee suojelemaan naista, elät jossain kuplassa jos luulet ettei näin ole. Ihan sama juttu silloin kun seurustelin, kun tyttöystävä oli sellaisen pirun komean ja menestyneen kaverin seurassa baarissa, kyllähän siinä oli sellainen ajatus etten oiken tykkää tästä tilanteesta...vaikka tiesin hyvin että tilanne oh 100% ok.
Oikeita ystäviä on aina ollut, ja mun vanhat nörttikaverit on mun kavereita vieläkin. Osa ei alkuun tykännyt Pelin harrastamisesta, mutta lopulta ne hyväksyi sen ja ovatpa kyselleet neuvojakin :)Heh heh.
Kiva DHV (korkeamman arvon näyttö).
Tässä oli ilmaistuna miten 1. sun kaverit pelkää sua kun oot niin kova pelimies mutta 2. oot niiden pomo (heimopäällikköteoria) ja 3. sulla on ihan tyttöystävä.
Kuitenkin jätit siihen vielä yhden ristiriidan, ja se oli tuo että kumosit sen tarinan jonka mukaan ne pelkäävät sua ja sun naisteniskutaitoja, mutta toisaalta tietävät ettet niitä heiltä veisi. - Ex PUA
41+42 kirjoitti:
Älä hei viitsi lässyttää. Olet niin epäaito tyyppi kuin olla ja voi. Toistelet noita pua-tarinoita "olin ennen luuseri ja blaa blaa blaa" kuin papukaija.
Vaikutat aika nuorelta ja kokemattomalta tyypiltä. Epäilen tuota pelimieheyttäsikin. Sen verran pilkottaa rivien välistä tuo, että kokemukset naisista on lähinnä teoriaa. Oikeita ystäviä sulla ei kai sitten ole koskaan ollutkaan, jos olet sitä mieltä, että kun olet "vaarallinen tyyppi" niin se on jotain helvetin hienoa ja tavoiteltavaa."Jos kaverit ei enää luota suhun, koska pelkäävät, että isket niiden tyttöystävän, niin kehitys on mennyt huonompaan suuntaan. Siis kaverit. Ystävät. Mieti sitä. Onko hienoo olla epäluotettava douchebag? Sitäkö sä elämältäsi haluat? Ja jos vastaat tähän niin sano jotain omaa, äläkä siteeraa mysteryä tai jotain muuta mestariasi. "
Mitä itse olen noita kulttilaisia tavannut, niin on jokseenkin totta että niistä tulee juuri tuollaisia.
Mutta sehän kuuluukin kulttien käytöntään, sillä eräs tärkeimpiä seikkoja on erottaa jäsen kavereistaan ja perheestään.
Juuri tuo että "kaikkien naiset on vapaata riistaa" ja "ne ei ymmärrä, kun ne ei oo pelimiehiä"-moska pelaavat siihen pussiin.
"Vaikutat aika nuorelta ja kokemattomalta tyypiltä. Epäilen tuota pelimieheyttäsikin. Sen verran pilkottaa rivien välistä tuo, että kokemukset naisista on lähinnä teoriaa. Oikeita ystäviä sulla ei kai sitten ole koskaan ollutkaan, jos olet sitä mieltä, että kun olet "vaarallinen tyyppi" niin se on jotain helvetin hienoa ja tavoiteltavaa."
NO sana keyboard jockey kuvaa tätä porukkaa parhaiten.
Muutenkin tuo oli hyvä huomio, että pua:t käyttää noita mainoslauseita jotka ovat tuttuja tv-shopista: "ennen olin nice guy, nyt pua". :D
- 3+4
PTG taitaa näillä kirjoituksillaan vakuutella itseään yhtä paljon kuin palstan ätmejä. Huomaa, että jutut perustuu enemmän luettuihin teorioihin ja katsottuihin videoihin kuin omaan kokemukseen. Niin uskollisesti toistetaan sitä mitä gurut on toisaalla sanoneet.
"esivalinta on tosi kova juttu"
Bitch, please.- PlayTheGame
"PTG taitaa näillä kirjoituksillaan vakuutella itseään yhtä paljon kuin palstan ätmejä. Huomaa, että jutut perustuu enemmän luettuihin teorioihin ja katsottuihin videoihin kuin omaan kokemukseen. Niin uskollisesti toistetaan sitä mitä gurut on toisaalla sanoneet."
Ehkä joku päivä keksin omia teorioita, kirjoitan oman kirjan tai omistan Suomen ensimmäisen pelimiesfirman ;)
Tällä hetkellä mulla on vielä paljon opittavaa ennen kuin olen Mysteryn tai Owen Cookin tasolla, enkä siksi yritä keksiä pyörää uudestaan.
- 6+5
kuolemalla pois
- Ujo atm
Kuulostaa kovin kaukaisilta nuo pelimiesopit kun minulla on pahoja puutteita ihan normaaleissa sosiaalisissa taidoissa. Tämä taas johtuu siitä että pahan sosiaalisten tilanteiden pelon takia en ole ollut juuri minkäänlaisessa kontaktissa naisten kanssa.
Ahdistaa jo ajatuskin siitä että pitäis yrittää alkaa soveltamaan jotain pelimiesoppeja. Ei nuo yksinkertaisesti voi toimia jos ei omaa edes alkeellisimpia sosiaalisia taitoja. - 20+16
Mikä kenellekin sitten on ysin ja kympin nainen?
Minä en usko, että noilla ohjeilla tavan jamppa niitä saa. Minulle ysin ja kympin naiset ovat niitä, jotka ovat jo synnynnäisesti lahjakkaita ja kauniita. He myös pariutuvat kaltaistensa synnynnäisesti lahjakkaiden ja komeiden miesten kanssa.
Tosielämän ysit ja kympit eivät kirjoittele S24:n sinkut-palstalla. Kympiksi ei tule sillä, että uskoo olevansa sellainen ja alkaa kutsua itseään niin. Tosielämän kympit ajattelevat, etteivät voi koskaan olla täydellisiä ts. kymppejä, vaan aina on kehitettävää. Juuri siksi he ovat niin hyviä, useimmiten parhaita. - nainen******
Toi on ihan totta joka sana. Just näillä ohjeilla mutkin on saatu jatkoille. :-)
Ainoastaan Henk.koht. en kuitenkaan sitä siedä jos mies alka lääppiä/suudella piankin tapaamisesta..jätän heti..on paljon kiihottavampaa olla koskematta toiseen kuin koskea toiseen mikä tarkottaa että "olen niin auttamattoman nössö ja minulla ei ole sen vertaa kunnioitusta naista kohtaan että minun on pakko koskea".- Ujo atm
Ei nössöt miehet uskalla edes koskea naista ilman lupaa. Itse ainakin näen asian niin että niillä jotka uskaltaa baarissa alkaa koskettelemaan naisia on itseluottamus kunnossa.
- tylsä atm
Tuo kohta 1 on aika turha koska jokainen varmaan nyt käy suihkussa ja käyttää puhtaita vaatteita. Eikä se edes auta koska olen nähnyt juoppoja jotka haisee kaatikselta ja siltinniillä on nätti nainen.
- Ujo atm 25v
Aivan niin, itse kyllä peseydyn päivittäin, harjaan hampaani huolella, käytän suuvettä, käytän dödöä ja baariin lähtiessä hieman kalliimpia hajuvesiä, pukeudun tyylikkäästi mutta rennosti.
Silti en koskaan saa naista kun ei ole sosiaalisia taitoja eli toisin sanoen pelimiestaitoja. No eipä sitä voi muuta odottaakkaan jos ei uskalla mennä edes juttelemaan naisille ja sekään ei takaa vielä mitään kun pitää osata pitää jotain ihme peliä.
"Huom. jos lähestyt porukkaa, kohde on porukka - voita heidät puolellesi ennen kuin yrität mitään, ja yritä siirtyä porukan keskelle. "
Kuinka tämä porukan voittaminen puolelleen tapahtuu? Ei vaikuta kovin helpolta tunkeutua tuntemattomien suomalaisten porukkaan ja tuosta vain voittaa heidät puolelleen.- piis of keik
Se on aika helppoa. Huomioi muutkin ihmiset siinä porukassa, äläkä vain juttele sille yhdelle naiselle ja tällä tavalla yritä eristää häntä kavereistaan.
- Ujo atm 25v
Ei niin jos pitää töniä ihmiset pois tieltään ja mennä kuin joku kuningas istumaan porukan keskelle ja alkaa pelaamaan jotain ihme pelejä.
- Kimbleä
Ujo atm 25v kirjoitti:
Ei niin jos pitää töniä ihmiset pois tieltään ja mennä kuin joku kuningas istumaan porukan keskelle ja alkaa pelaamaan jotain ihme pelejä.
on esim. mukava alkaa siinä vieraitten pöydässä pelailee.
- Hämärän rajoilta
"Kuinka tämä porukan voittaminen puolelleen tapahtuu?"
Tiedäthän ne amerikkalaiset kasarielokuvat, joissa loppupuolella on aina sellainen suuri käänteentekevä hetki. Altavastaaja on yllättänyt kaikki tekemällä jonkin poikkeuksellisen sankariteon, jota kukaan ei osannut odottaa. Kaikki tuijottavat tätä myöhäisherännyttä sankaria aivan hiljaa.
Sitten yksi yleisöjoukosta nousee seisomaan ja lyö käsiään yhteen kerran.
Ja hetken tauon jälkeen toisenkin kerran.
Taas lyhyt tauko, ja kädet iskeytyvät yhteen kolmannen kerran. Ja neljännen: nyt aloittajan lisäksi jo pari muutakin ihmistä on noussut seisomaan ja liikuttaa käsiään.
Kuudennen läpsähdyksen kohdalla osallistujia on jo kymmenen, ja ennen pitkää kaikki paikalla olijat ovat yhtyneet taputtamaan sankarille.
Taputtamaan sankarille hi-taas-ti.
Tällä lailla se porukan voittaminen puolelleen tapahtuu. - no mutta
Kimbleä kirjoitti:
on esim. mukava alkaa siinä vieraitten pöydässä pelailee.
Tuo onkin hyvä idea, sillä olen KWT -ammattilainen.
terv. nimim. Kimble World Tour rules
- Naikkonen.
Helposti rahalla maksamalla pari sataa euroa jollekkin.
- ...
Hirveä vaiva jonkun pillun takia. Onneksi miehiltä saa "huijattua" suuseksiä paljon helpommin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835