Naiset kannustavat koulukiusaamiseen, tulos tässä :((

pahuuden ytimessä

22

174

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+2

Nuin sairaassa yheiskunnassa elämme, lapset voivat niin pahoin että pitää purkaa sitä toisiinsa. Kokoajan vaaditaan enemmän suorituksia ja yksilöitä ei huomioida. Jos kouluissa olisi vähän rennonpi ympäristö pienemmät ryhmät ja ylipäätän vähemmän stressiä, niin tuskin tällaisia uutisia tarvitsisi lukea. Lisäksi kun siirrytään ala-asteelta yläasteelle rikotaan vanhat luokat ja kaverit siirtyvät toisille luokille, sielä sitä taas ollaan yksin vieraiden lasten keskellä, näin se ainakin omalla osallani oli.

Sitten tulee kouluampumisia, ketään ei edes kiinnosta että miksi ne lapset ampuilevat, ketään ei kiinnosta onko lapsilla paha olla, vaan ykkös puheenaihe on että aseet pitää hävittää tavan kansalaisilta

• nainen on paha

Ongelma on siinä, että naiset ihannoivat tällaisia persoonallisuushäiriöisiä kiusaajia. Mikäli näin ei olisi, niin kiusaaminen olisi ilmiönä lähes olematon.

• erkki-täti

Millähän tavalla naiset kannustavat koulukiusaamiseen?

Meinaatko myös, että naiset sekaantuvat innoissaan joihinkin yläasteikäisiin lapsiin?

Oikeastaan pitäisi ilmoittaa aloitusviestisi poistettavaksi. On kaikella tavalla törkeä. Oletkohan eräs niistä "kilteistä" palstamiehistä?

• Et ole ollut sitä

kokemassa. Tytöistä koulukiusajat olivat "ihania" koska olivat niitä pahoja poikia eivätkä nössöjä. Kyllä saisi riittää tämä pahojen poikien ihailu. Se vasn kannustaa heitä.

• Äädämi

Tietysti sillä ainoalla tavalla jolla naiset voivat kannustaa yhtään mihinkään: pillua antamalla. Kun pahapoikapelle oikein näytösluontoisesti alistaa ja nöyryyttää heikompiaan ja vetää turpaan niin että veri roiskuu, niin siinä on vieressä seuraavilla teinihoroilla tiukat pikku teinipimperot litimärkinä, kiimavitun kiimaliemet valuvat pitkin reisiä. Kohta jo kilpailevat siitä kuka saa haaransa levittämällä palkita luokan kovimman kiusaajasankarin.

• Luonnon lait
        Et ole ollut sitä kirjoitti:

kokemassa. Tytöistä koulukiusajat olivat "ihania" koska olivat niitä pahoja poikia eivätkä nössöjä. Kyllä saisi riittää tämä pahojen poikien ihailu. Se vasn kannustaa heitä.

Oli kyseessä sitten henkinen tai fyysinen väkivalta, kiusaaja on turvallinen ja täydellinen tulevan mahdollisen oman jäkikasvun selviytymisen kannalta.

Näin tyttöset ajattelevat pimpukallaan.

Pimpukka ajattelee kovasti, ja kostuu etenkin lauman johtajasta.

:)

• Ujo atm

Kyllä se nyt vain on niiden ylä-aste ikäisten teinityttöjen syytä jotka ihannoivat niitä öykkäri kiusaajia ja jakavat ahkerasti sitä limaläpeään näille vitun ihmisapinoille.

• Mies 89

Onneksi itse sentään olen sen verran vahvempi ihminen etten aikoinaan kiusaamisen takia tappanut itseäni vaikka loppuelämäni sen takia pilalle menikin. Jos joku pitäis tappaa niin ne kiusaajat ja naiset jotka pilluaan näille kiusaajille menivät jakamaan.

• 6654yuihhgcvbjjggyi6

Harvoinpa kiusaajat tekevät mitä tekevät hakiessaan huomiota tytöiltä vaan respektiä muilta pojilta. Onko sellainen suunta parempi että joka juttua hössötellään ja sitten kolmekymppiset nössöt saavat raivareita koska eivät ole tottuneet vastoinkäymisiin?

• Kyllä koulukiusaamiseen pitäisi aina puuttua ajoissa.

Sen sijaan aikuisten välisiä kunnianloukkausoikeudenkäyntejä kyllä kehitetään usein varsin typeristäkin asioista.
        Aikuisten kunniaa viranomaiskoneisto puolustaa vähän turhankin raivokkaasti, koulussa kiusattujen lasten puolustaminen olisi tärkeämpi asia.

En minä ainakaan aikoinaan koulussa tiennyt, että minun nimittelemiseni mikään kunnianloukkaus oli.....

• Äädämi
        M1978 kirjoitti:

Kyllä koulukiusaamiseen pitäisi aina puuttua ajoissa.

Sen sijaan aikuisten välisiä kunnianloukkausoikeudenkäyntejä kyllä kehitetään usein varsin typeristäkin asioista.
        Aikuisten kunniaa viranomaiskoneisto puolustaa vähän turhankin raivokkaasti, koulussa kiusattujen lasten puolustaminen olisi tärkeämpi asia.

En minä ainakaan aikoinaan koulussa tiennyt, että minun nimittelemiseni mikään kunnianloukkaus oli.....

Ja ne pillupalkkioita jakavat teinihorot pitäisi tietysti tuomita rikokseen yllyttämisestä.

• Mies 89

Eikai se mitään hössöttelemistä ole jos jättää sen jokapäiväisen ulkonäköön kohdistuvan nimittelyn, julkisen nolaamisen, pahoinpitelyn ja toisen omaisuuden rikkomisen väliin.

Tuollaistako muka normaalin ihmisen täytyy jatkuvasti sietää joskus aikuisiällä? Ei nuo minun mielestäni kyllä ole mitään normaaleja elämään kuuluvia vastoinkäymisiä. En vain ymmärrä miksi kukaan puolestelee näitä kiusaajia missään muodossa. Taitavat itsekkin olla näitä samoja kiusaajia.

• saari+auvinen+...

Tämän aisurin olisi pitänyt kasvattaa vihaa sisällään ja ottaa muutmia lutkia ja YT-korkkaajia mukaansa.

• Ope-Mamma-Nainen

Tämä on erittäin sairas aloitus.
      NAISET

jokainen mies vastaa itse teostaan.

Minulla on naisena kokemusta, että naiset arvostavat nimenomaan sitä, että miehellä on rohkeutta mennä vaikka yksin puolustamaan, jos typerät kaverinsa heikonpaansa kiusaavat.
      Sellainen ritarillisuus saa ihailua.

Se on rohkeutta, että uskaltaa asettua vahvempaansa vastaan puolustaessaan oikeutta.
      Kuka vaan pelkuri uskaltaa heikompansa kimppuun käydä.

Omille lapsilleni sanon, jos pienempäänsä yrittävät kiusata, että mamman kimppuun saa käydä muttei pienempänsä.
      Olen myös opettajana puuttunut kiusaamiseen. Valitettavasti olen myös joutunut näkemään tilanteen, jossa luokanvalvoja ei puuttunut kiusaamiseen, vaikka siitä hänelle kerrottiin.

• primus motor

Juurikin tietyt opettajat taspaavat ottaa jonkun pojan syrjimisen kohteeksi ja itse asiassa usein ovatkin koko syrjimis-ja kiusaamiskierteen takana ja sen alullepanijoita. Opettajat asemastaan käsin vaan pystyvät laittamaan tämän syrjimiskierteen niin pirullisen ovelasti alkuun, että harva sellaista tulee huomanneeksikaan(opettaja siis antaa singnaalin että tätä kelvotonta poikaa saa ja pitääkin vetää kuin vierasta sikaa)pitää vetöhtällä, ja sen jälkeen ei heidän sitä paljon tukea enää tarvitsekkaan kun joukko hoitaa asian itsestään, ja syrjityn pojan regointi syrjimiseensä kun on sellaista, että sitä voidaan käyttää häntä vastaan ja sillä perusteella yhä totaalisemmin häntä syrjiä.

Oppivelvollisuus koululaitoksissa nykyisellään on tullut tiensä päähän siksi kun sen keskeiseksi tarkoitukseksi on tullut kohteeksi ottamiensa poikien syrjäyttäminen ja heidän elämänsä tuhoaminen. Tätä perustellaan(joskin visusti julkilausumatta) sillä että näin sen pitääkin olla kun siinä näin tulee eliminoiduksi elinkelvottomat ja ihmisrotua siten jalostetaan kamppailukykyisemmäksi.
        Minä taasen olen sitä mieltä että varhaisteini-ikä joskus vähän toisella kymmenellä ei ole mikään sopiva karsimis ja tuhoamisikä, lapsihan on tuossa iässä ja ertyisesti vielä koululaitoksen ja sen propakannan piirissä olleessaan täysin kykenemätön puolustautumaan ja ei ole vielä edes aikuiseksi kehittynyt.

• Äädämi
        primus motor kirjoitti:

Juurikin tietyt opettajat taspaavat ottaa jonkun pojan syrjimisen kohteeksi ja itse asiassa usein ovatkin koko syrjimis-ja kiusaamiskierteen takana ja sen alullepanijoita. Opettajat asemastaan käsin vaan pystyvät laittamaan tämän syrjimiskierteen niin pirullisen ovelasti alkuun, että harva sellaista tulee huomanneeksikaan(opettaja siis antaa singnaalin että tätä kelvotonta poikaa saa ja pitääkin vetää kuin vierasta sikaa)pitää vetöhtällä, ja sen jälkeen ei heidän sitä paljon tukea enää tarvitsekkaan kun joukko hoitaa asian itsestään, ja syrjityn pojan regointi syrjimiseensä kun on sellaista, että sitä voidaan käyttää häntä vastaan ja sillä perusteella yhä totaalisemmin häntä syrjiä.

Oppivelvollisuus koululaitoksissa nykyisellään on tullut tiensä päähän siksi kun sen keskeiseksi tarkoitukseksi on tullut kohteeksi ottamiensa poikien syrjäyttäminen ja heidän elämänsä tuhoaminen. Tätä perustellaan(joskin visusti julkilausumatta) sillä että näin sen pitääkin olla kun siinä näin tulee eliminoiduksi elinkelvottomat ja ihmisrotua siten jalostetaan kamppailukykyisemmäksi.
        Minä taasen olen sitä mieltä että varhaisteini-ikä joskus vähän toisella kymmenellä ei ole mikään sopiva karsimis ja tuhoamisikä, lapsihan on tuossa iässä ja ertyisesti vielä koululaitoksen ja sen propakannan piirissä olleessaan täysin kykenemätön puolustautumaan ja ei ole vielä edes aikuiseksi kehittynyt.

Suurin osa opettajista onkin naisia. Kateellisia katkeria vanhoja ämmiä, joiden seksuaalinen käyttöarvo on jo mennyttä ja vitussa enää muistona lilluu monen miehen mällinjämät. Mutta vielä niitten kuivettuneista tussuista muutama kiimapisara herahtaa kun näkevät oikein tyhmän ja väkivaltaisen pahapoikapellen, ja näiden temppuja sitten katsotaan läpi sormien ja hiljaa hyväksytään, että nämä tulevat pillunsaajat kiusaavat AT-poikia.

Sillä AT-poikiahan ne jännäjätkien kauan sitten nussimien vittujensa päällä istuvat omahyväiset lehmät vihaavat! Sellaiselle eivät ikinä olisi antaneet pillua silloin joskus nuoruudessaan, kun vielä oli jotain annettavaa.

• Ope-Mamma-Nainen
        primus motor kirjoitti:

Naiset, jotkut opettajat, oppivelvollisuus, koululaitos - on helppoa ja nopeaa luetella syylliset.
        Mitään muuta hyvää siinä ei sitten olekaan.
        Tyttöjä kiusataan myös.
        Jokainen lapsen/nuoren kiusaamistapaus on erilainen ja pitäisi avata, ennenkuin siihen voisi ottaa kantaa.

Selvästi ulkopuolisillekin näkyvä kiusaaminen, jota pojat yleisimmin harrastavat, on oikeastaan helpoin tapaus puuttumisen ja estämisen kannalta. Jos poika lyö toista, tönii, vie repun. Poika-tyttöjoukko porukalla nauraa ja tekee jotain ilkeää yhdelle ja tätä tekevät toistuvasti tälle samalle.

Mitäs tällaisesta sanot?
        Tytön vanhemmat menevät opettajalle kertomaan, että jotkut tietyt tytöt eivät ota välitunnilla heidän tyttöään porukkaansa. Siis vanhemmat ovat valinneet ne luokan tytöt, joiden kanssa tahtoisivat tyttönsä olevan. Ei kenen vaan luokan tytön.
        Opettaja puhuu näiden mainittujen tyttöjen kanssa ja toivoo, että leikkivät välitunneilla ko. tytön kanssa.
        Tytöt kokevat, että heillä on itsellään oikeus valita kaverinsa mutta aluksi kuitenkin yrittävät ottaa juttuihinsa ja välituntileikkeihinsä mukaan tämän tytön mutta tytön jutut on niin outoja, etteivät kauaa halua häntä mukaan.

Olen samaa mieltä, että varhaisnuoruus ja nuoruus ovat usein ihmisen elämässä liian pitkälle suuntaa antava aika. Silloin juuri ihminen on kehityksessään myrskyn silmässä.

• atm.

Muistan kun yhtä meidän luokkalaista kiusattiin niin sen isä tuli sinne kouluun ja hakkasi kaksi kiusaajaa. Siinä oikein veri lensi kun 8 luokkalaiset kiusaajat sai turpaan. Toiselta katkesi käsi.

Oli kuulemma mennyt niiden kotiin kyös kirveellä oven läpi. Sen jälkeen ne kiusaajat siirrettiin toiseen kouluun.

• kiltti atm

Naiset on pahimpia kiusaajia.

• los concehos

En minä ainakaan peruskoulussa uskaltanut mennä kiusaamistilanteissa väliin. Se ei ole millään tavalla hohdokasta, että joku ryhmä kiusaa yhtä ihmistä. Se ei ole reilua eikä oikeudenmukaista. Hirveän harvoin näki tilanteita, joissa esim. kaksi poikaa olisi rehellisesti nyrkkitappelussa selvittänyt välinsä, vaan ainakin meidän koulussa kiusaaminen oli sitä, että isompi porukka valitsi yhden kiusattavaksi.

Koulukiusaamisen vähentämiseen on puututtu rajusti. Tosin osassa kouluja luokkakoot on edelleen liian isoja ja onhan sitä perheitä, jotka eivät saa tukea tarpeeksi. Hirvittävän usein niillä kiusaajilla on ongelmia kotona esim. päihdeongelmaa, välinpitämättömyyttä, ei ole asetettu rajoja jne. Aika usein ne kiusaajat ovat tulevia työttömiä juoppoja, kun taas kiusaamisesta selvinneet saattavat sisuuntua ja menestyä myöhemmin elämässään.

Luin hiljattain jutun iskelmälaulaja Suvi Teräsniskasta, joka oli koulukiusattu ja että miten häntäkin entinen koulukiusaaja lähestyi ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut aiemmin. Yllättävän monen taiteilijan taustalta löytyy koulukiusaamista, koska he ovat erottuneet massasta jo nuorena. Koulussa kuten armeijassakin pärjää parhaiten kun sulautuu massaan.

• Mies 89

On myös päinvastaisia esimerkkejä että se kiusaaja on hyvin elämässään menestynyt kun taas sen kiusatun elämä on mennyt täysin pilalle.

• Eisimerkki tällaisesta
        Mies 89 kirjoitti:

On myös päinvastaisia esimerkkejä että se kiusaaja on hyvin elämässään menestynyt kun taas sen kiusatun elämä on mennyt täysin pilalle.

menestyneestä kiusaajasta on nykyinen pääministerimme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      163
      6214
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      77
      3653
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      110
      3548
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      75
      2845
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2410
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      52
      2194
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      119
      1792
    8. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      375
      1284
    9. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      53
      1252
    10. Miten kuvailisit kaivattusi ulkonäköä....

..sun ystäville?
      Ikävä
      54
      1014
    Aihe