DarkFearin ÄO?

....................

Paljonko luulette sen olevan? Itse veikkaan jotain 70-95:tä.

22

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varma tieto

enemmän kuin sinulla

• Dr. Phil Collins

Kyllähän se ihan ymmärrettävää ja kieliopillisesti suht. hyvää tekstiä kirjoittaa, jos siitä voi jotain päätellä. Ongelmat taitaa olla enemmän mielenterveydellisiä kuin varsinaisesta tyhmyydestä johtuvia.

• Mulle se on ihan sama asia, että mitä joku vitun ÄÖ on jonkun tollaisen typerän testin mukaan.

Mä kun uskallan väittää sitä ja väitänkin niin, että mun yleistietoni on vähintään sata kertaa parempi kun monilla mun ikäisilläni keskinmäärin on.

Tiedän paljon kaikista yhteiskunnallisista asioista, historiasta, politiikasta, maantiedosta, eri maiden hallintojärjestelmistä ja monista muista vastaavista asioista, joista varsinkaan tämän päivän parikymppiset eivät ole koskaan kuulleet mitään sanallakaan.

Eipä voisi suoraan sanottuna yhtään vähempää kiinnostaa jotkut vitun matemaattiset neliöt, ympyänjuuret ym. vastaavat, sillä mä kun pärjään elämässäni oikein hyvin ilman tollaisia tietoja/testejä.

• stimmaillaan

Onko sulla tapana "räpytellä" käsiä?

• ...............

"Tiedän paljon kaikista yhteiskunnallisista asioista, historiasta, politiikasta, maantiedosta, eri maiden hallintojärjestelmistä ja monista muista vastaavista asioista, joista varsinkaan tämän päivän parikymppiset eivät ole koskaan kuulleet mitään sanallakaan."

- Kyllähän jokainen nyt pystyy tietoa pänttämään suoraan kirjasta mutta se onkin ihan toinen juttu että kuinka syvällisesti pystyt noita mainitsemiasi ilmiöitä ymmärtämään, kuinka hyvin kykenet analysoimaan oppimaasi jne.

• ............... kirjoitti:

"Tiedän paljon kaikista yhteiskunnallisista asioista, historiasta, politiikasta, maantiedosta, eri maiden hallintojärjestelmistä ja monista muista vastaavista asioista, joista varsinkaan tämän päivän parikymppiset eivät ole koskaan kuulleet mitään sanallakaan."

- Kyllähän jokainen nyt pystyy tietoa pänttämään suoraan kirjasta mutta se onkin ihan toinen juttu että kuinka syvällisesti pystyt noita mainitsemiasi ilmiöitä ymmärtämään, kuinka hyvin kykenet analysoimaan oppimaasi jne.

No ei kyllä nykyajan nuoret tiedä tollaisista asioista yhtään mitään, vaikka sitä tietoa olisi saatavilla varsinkin netistä ihan pilvin pimein ja niin paljon kun sitä vaan jaksaa etsiä.

Mä voisin keskustella vaikka tuntikausia esim. toisen maailmansodan tapahtumista, Jugoslavian sisällissodasta, kommunismin kaatumisesta Euroopassa ja monista muista vastaavista aiheista, joista monet mun ikäiset eivät oikeastaan tiedä yhtään mitään.

• ..................
        DarkFear kirjoitti:

No ei kyllä nykyajan nuoret tiedä tollaisista asioista yhtään mitään, vaikka sitä tietoa olisi saatavilla varsinkin netistä ihan pilvin pimein ja niin paljon kun sitä vaan jaksaa etsiä.

Mä voisin keskustella vaikka tuntikausia esim. toisen maailmansodan tapahtumista, Jugoslavian sisällissodasta, kommunismin kaatumisesta Euroopassa ja monista muista vastaavista aiheista, joista monet mun ikäiset eivät oikeastaan tiedä yhtään mitään.

No mikset hae yliopistoon opiskelemaan poliittista historiaa?

• .................. kirjoitti:

No mikset hae yliopistoon opiskelemaan poliittista historiaa?

Olisin varmaan hakenutkin, jos olisin vaan pärjännyt koulussa ja saanut lukion suoritettua. Yliopistoihin kun vaaditaan sitä ylioppilastutkintoa, jota mulla taas ei ole.

• ...
        DarkFear kirjoitti:

Olisin varmaan hakenutkin, jos olisin vaan pärjännyt koulussa ja saanut lukion suoritettua. Yliopistoihin kun vaaditaan sitä ylioppilastutkintoa, jota mulla taas ei ole.

Ei tarvita enää tänä päivänä. Se siitä yleistiedosta...

• Redshield

Ketkä oli EU:n takana? Mikä sen tarkoitus on? Kuka/ketkä aloittivat maailmansodat? Kuka niistä hyötyi? Ketkä rahoitti? Mikä ajatus on monikulttuurisuuden (maahanmuuton) takana? Naisten "tasa-arvo" (feminismi) ?
        Jos osaat näihin vastata niin olet keskimääräistä älykkäämpi, etkä muita seuraava lammas. Itse ajatteleva yksilö.

• kompakysymyskö?
        Redshield kirjoitti:

Ketkä oli EU:n takana? Mikä sen tarkoitus on? Kuka/ketkä aloittivat maailmansodat? Kuka niistä hyötyi? Ketkä rahoitti? Mikä ajatus on monikulttuurisuuden (maahanmuuton) takana? Naisten "tasa-arvo" (feminismi) ?
        Jos osaat näihin vastata niin olet keskimääräistä älykkäämpi, etkä muita seuraava lammas. Itse ajatteleva yksilö.

Oikea vastaus kaikkiin varmaankin on että juutalaisten metkuja?

• Redshield
        kompakysymyskö? kirjoitti:

Oikea vastaus kaikkiin varmaankin on että juutalaisten metkuja?

Vastauksesi on osittain totta, osittain valhetta. Sionistit käyttävät juutalaisuutta ja holokaustia naamiona toimilleen. Eivät ole aitoja juutalaisia, mutta kuitenkin. Yksinkertainen vastaus kaikkeen on kuitenkin PANKIT, jotta tavallinen maallikkokin ymmärtää eikä mene hämilleen. Yksityisomisteiset pankit omistavat maailman ja me olemme korko velan orjia. Suomellakaan ei ole omaa keskuspankkia vaan raha on lainattava korolla yksityisomisteiselta EKP:ltä. Eli Suomi ei koskaan tule olemaan omavarainen vaan pankkiirien talutusnuorassa. Siksi Suomi harjoittaakin fantastista "kokkari" polittiikkaa kun ei ole itsemääräämisoikeutta.

• .............
        Redshield kirjoitti:

Ketkä olivat EU:n takana?

Ei sen takana ole mitkään pankkiirit, vaan se on ihmiskunnan itsesuojeluvaiston kehitykseen kuuluva vaihe.

Kaikki löytyy http://shamansworld.suntuubi.com/

• 13 + 15
        Redshield kirjoitti:

Vastauksesi on osittain totta, osittain valhetta. Sionistit käyttävät juutalaisuutta ja holokaustia naamiona toimilleen. Eivät ole aitoja juutalaisia, mutta kuitenkin. Yksinkertainen vastaus kaikkeen on kuitenkin PANKIT, jotta tavallinen maallikkokin ymmärtää eikä mene hämilleen. Yksityisomisteiset pankit omistavat maailman ja me olemme korko velan orjia. Suomellakaan ei ole omaa keskuspankkia vaan raha on lainattava korolla yksityisomisteiselta EKP:ltä. Eli Suomi ei koskaan tule olemaan omavarainen vaan pankkiirien talutusnuorassa. Siksi Suomi harjoittaakin fantastista "kokkari" polittiikkaa kun ei ole itsemääräämisoikeutta.

Sitä on katsottu jotain Zeitgeist-videoita tai salaliittoteorioita netistä, ja nyt kuvitellaan olevansa "itse ajatteleva yksilö". Ihan yhtä lusikalla syötetty olet kuin muutkin "lampaat".

• erkki-täti
        ............. kirjoitti:

Ketkä olivat EU:n takana?

Ei sen takana ole mitkään pankkiirit, vaan se on ihmiskunnan itsesuojeluvaiston kehitykseen kuuluva vaihe.

Kaikki löytyy http://shamansworld.suntuubi.com/

No kyllähän alunperin EU:n perustivat muutaman Keski-Euroopan valtion teollisuusjohtajat (ja siinä sivussa tietenkin finanssimaailma oli mukana).

Piti turvata sitä paljon puhuttua kilpailukykyä...

Nyt kannattaisi jokaisen tykönään miettiä, kuka hyötyy EU:sta eniten...siitä se ajatus sitten lähtee, meinaan se oma.

• Redshield
        13 + 15 kirjoitti:

Sitä on katsottu jotain Zeitgeist-videoita tai salaliittoteorioita netistä, ja nyt kuvitellaan olevansa "itse ajatteleva yksilö". Ihan yhtä lusikalla syötetty olet kuin muutkin "lampaat".

Zeitgeist antaa vain puolitotuuksia ja johtaa harhaan. Kyllä siinäkin tosin kerrotaan lyhyesti totuus maailmanlaajuisesta talousjärjestelmästä, mutta tarjotaan vääriä vaihtoehtoja. Zeitgeist liike ajaa jollain tapaa "maailmanyhdentymistä" ihan samalla tapaa kuin sionistitkin. Sellainen käsitys jäänyt siitä huuhaasta. Olet tosin oikeassa, että noittenkin asioitten uskojissa on niitä lampaita.

Maahanmuuton ja EU:n yhtenä tarkoituksena on tuhota kansallisvaltiot ja maiden kansallisidentiteetti. Eurooppalaisista tehdään sekarotuisia monikulttuurisuuden verukkeella. Tällaisilla ihmisillä ei ole tarvetta kansallisuusmielisyydelle, eikä sitä kautta omalle maalle. He eivät koe kuuluvansa mihinkään etniseen ryhmään. EU:n liittovaltio kehitys on olennainen osa kansallismielisyyden tuhoamista.

• neliöjuuri alfasta

Turun miäs, Aurajoki ja Tapparaa, muuta ei tarvii.

• Kouluttautunut mies

Se on kovin alhainen väistämättäkin, DarkFear ei ole saanut kuin vaivoin peruskoulun suoritetuksi, hän ei osaa kuin Suomen kieltä, hän toistaa vuodesta toiseen mielenvikaisia järjettömyyksiä negativiisista ajatuksista, finatabuista, persujunteista ja yksiöistä.. hänellä on keskiverto apinan kärsivällisyys ja hän ei kykene hillitsemään autistisen white trash-tyylistä raivoaan edes keskustelupalstalla, DarkFear on älykkyydeltään tyypillinen kouluja käymäytön, kieliä osaamaton lähiöjuntti jolla on useita pakkohäiriöitä ja defenssejä.

• Se on muuten "suomen kieli", eikä viestisi muutenkaan kovin sivistynyttä kuvaa anna. Oppimisvaikeudet voivat johtua muustakin kuin matalasta ÄO:sta, esim. keskittymishäiriöstä.

• YTM:n neuvot
        outsider1 kirjoitti:

Se on muuten "suomen kieli", eikä viestisi muutenkaan kovin sivistynyttä kuvaa anna. Oppimisvaikeudet voivat johtua muustakin kuin matalasta ÄO:sta, esim. keskittymishäiriöstä.

Tässä siis epäsuorasti myönnät, että DarkFearissa on jotakin ns. epänormaalia, kuten kehityshäiriö, keskittymishäiriö, autismi tms.

• Ätministraattori
        YTM:n neuvot kirjoitti:

Tässä siis epäsuorasti myönnät, että DarkFearissa on jotakin ns. epänormaalia, kuten kehityshäiriö, keskittymishäiriö, autismi tms.

Joka muuta väittää on itse epänormaali

• DarkAutism

Autistilla voi olla hyvinkin korkea ÄO.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      106
      2932
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      212
      1811
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      133
      1777
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      49
      1641
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1312
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      92
      1108
    7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      84
      1098
    8. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      57
      1074
    9. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      59