Kaikkialla menee päin mäntyä. Lähi-idässä soditaan. Israelin ja palestiinalaisten välinen konflikti ei ota loppuakseen. Hamas käyttää kaikki rahat tunnelien rakentamiseen ja raketteihin. ISIS katkoo kauloja ja isä laittaa pikkupojan pitelemään katkaistua päätä ja laittaa ylpeänä kuvan nettiin. USA ja Venäjä pullistelevat Ukrainassa.
Asekauppiaat kiittelevät.
Ortodoksit ja haredit odottavat messiasta, messiaanista aikaa ja opiskelevat Tooraa.
Ehkä rauha tulee maailmaan vielä?
Milloin rauha tulee maailmaan?
10
90
Vastaukset
Aina rauha on merkinnyt muslimeille sotaa ja toisten alistamista
- vanha ja vakaa
sitten kun kaikki uskonnot ovat hävinneet ja ihmiset alkavat uskoa karman lakiin ja jälleensyntymiseen.
- 4+12
Sitten, kun antisemitismi loppuu. Ei ennen.
Jumala on nyt vihastunut.- lähi-itään ei tule
rauhaa ennenkuin juutalaiset lopettavat terroriteurastuksensa...
- vanha ja vakaa
lähi-itään ei tule kirjoitti:
rauhaa ennenkuin juutalaiset lopettavat terroriteurastuksensa...
naurettavaa jos jumala on suuttunut kun itekkin murhaa ja tappaa -paiskoo kilttejä ihmisiä helekuttiin.
Tapattanut jopa omaa kansaansa kaasukammioissa.
- Rauha maailmaan
kun Jeesus tulee ja tuhoaa pahan sotajoukon ja Saa-tana sidotaan alas eikä pääse enää villitsemään pakanakansoja.
Ne ihmiset joiden nimet ovat Jumalan elämänkirjassa pääsevät Jeesuksen valtakuntaan.
Ne ihmiset joiden nimiä ei ole Jumalan elämänkirjassa eivät pääse Jeesuksen valtakuntaan.
Ennen Herran tulemusta on maailmassa sen pahin ajanjakso ja miljardit ihmisen kuolevat ja myös väkivalta on suurta kuten hävityksen kauhistus sitä kuvastaa Raamatun ilmoituksena. - Kun pahuuden
Saatanaa seuraavat joukot ovat tappaneet Jumalan pyhiä, niin sanovat toki myös "nyt on rauha ei mitään hätää", mutta todellisuudessa edessään on Jumalan tuomiot, sillä ovat laittomuutta harjoittaneet Saatanan vaikutuksesta ja hyökänneet Israeliin Jerusalemiin ja hävityksen kauhistuksen pystyttäneet pyhälle paikalle ja pedon merkin myös järjestäneet kaupankäynnin ainoaksi maksuvälineeksi. Tämä pimeä yö kestää 3,5 vuotta, ja ennen sitä myös Jumalan iankaikkinen evankeliumi julistetaan kaikille kansoille ja kaksi säkkipukuista on myös Jerusalemissa sen 3,5 vuotta.
Suomessa ollee evankeliumin julistamisessa noin 100 Jeesuksen apostolia sen 3,5 vuotta. Hyvinkin lähellä on tämä ajanjakso ja näin myös Herran tulemus. - Ateisti81
tulishan rauha ehkä jos uskonnot kiellettäis. no joka tapauksessa siinä vaiheessa se tulee kun ihmiset eivät enää ole maapallon asukkaita.
- Jani.
Hou hou hou, kielletään kaikki myös ateismi, kommunismi kaikki.
Mielipiteitä ei voida kieltää, eikä tunteita, tuntemuksia miksi orjaksi sinä haluat??
- täti ihminen 4
Kun antisemitismi loppuu. Ennemmin ei tule rauhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453