Ahdasmielisen olisi hyvä lukea kirja ELÄ JA ANNA TOISENKIN .

ELÄÄ..--- Monet tämän tyyliset kirjat ovat erittäin mielen kiintoisia.
Pitkän elämäni aikana,minäkin olen joutunut lukemaan näitä,
opettavaisia kirjoja. Tuntui välillä siltä antees että olen olemassa. Anna arvo toisellekin,sitten sen vasta ymmärtää,kun on joutunut nöyrtymään.
Tänään varmaan Niinistöllä kovat paikat..

21

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuin vettä vaan

Ne jotka ovat jo vinksahtaneita ei parane suositella mitään, kaikesta löytyy heille vain uutta puhtia!

• omatoimi-set

Osataan elää ilman oppaita ja opastajia. Mennään illalla lusikka-asentoon nukkumaan ja siitä on kiva aloitella aamurakastelu. Helteilläkin varhain aamulla jaksoi. ;)

• unto .

omatoimi-set

ei taida lusikka-asento olla tuttu tai sinulla ei ole ollenkaan mistään tietoa
      otahan selvää

on siinä hiki varmaan haissu

• Kyllä on suppea sanavalikoima ja ajatuksen juoksu...

On se kumma kun vanhus osaa olla ilkeä,pieni sielu ja suuri suu.
      Tyhmyys ja luonnehäiriö tekevät ihmisestä ilkeän.
      Öykkäreissä on paljon kokoomuslaisia.
      Eräs mies kassajonossa sanoi=,kun mummo heittäityi ilkimykseksi.Oletko unohtanut lääkkeesi vai yht äkin sä
      tuli Kokoomuslaiseksi.

• katso hevat peiliin

Ketä haukut suppeasta sanavarastosta ja ajatuksen juoksusta hevat ? Lusikka-asennosa nukutaan, mutta voi siitä takaapäin alkaa rakastellakkin, sitten voi jatkaa miten päin haluttaa. On täällä muitakin, joilla seksielämä kukoistaa, ei vaan olla siitä kailottamassa kaikelle kansalle.

Ketä haukut nyt ilkeäksi, pienisieluiseksi ja suurisuiseksi ?
        Olet itse niitä ilkeimpiä, nytkin kokoomuksen äänestäjiä solvaat !!

• Totta on

merihuisku

*Kyllä on suppea* viestisi on täyttä totta.

• katso hevat peiliin kirjoitti:

Ketä haukut suppeasta sanavarastosta ja ajatuksen juoksusta hevat ? Lusikka-asennosa nukutaan, mutta voi siitä takaapäin alkaa rakastellakkin, sitten voi jatkaa miten päin haluttaa. On täällä muitakin, joilla seksielämä kukoistaa, ei vaan olla siitä kailottamassa kaikelle kansalle.

Ketä haukut nyt ilkeäksi, pienisieluiseksi ja suurisuiseksi ?
        Olet itse niitä ilkeimpiä, nytkin kokoomuksen äänestäjiä solvaat !!

Heta älä välitä.kyllä jokainen samakkoasentoa on kokeillu,minulta puuttuu se poikasammakko,niin täytyy jättää hamaan tulevaisuuteen.
        Olet rohkea,aloitteellinen ja osaat puolesi pitää.
        Jos me vain myötäilisimme ja hyssyttelisimme asioita,niin eihän siitä mitään mielipiteidenvaihtoa syntyisi.

Noi rääväsuut puskajussit voi jättää omaanarvoonsa,hellurei ja hellät tunteet

• meitä on moneks

Voi merenhuiskaus! Sikäli, kun olen täällä ketjuissa seikkaillut, niin kyllä vasemmistolaiset ovat suustaan röyhkeitä ja rivoja. Siellä nimitellään ihmisiä vaikka minkälaisilla rumilla sanoilla ja nimenomaan nämä rivoukset ovat kohdistunee kokoomukselaisiin. Harvemmin luen sellaisia, jotka kohdistuisi
        vasemmistolaisiin.

Jospas mummo olikin demari.

• .-az+¨',
        meitä on moneks kirjoitti:

Voi merenhuiskaus! Sikäli, kun olen täällä ketjuissa seikkaillut, niin kyllä vasemmistolaiset ovat suustaan röyhkeitä ja rivoja. Siellä nimitellään ihmisiä vaikka minkälaisilla rumilla sanoilla ja nimenomaan nämä rivoukset ovat kohdistunee kokoomukselaisiin. Harvemmin luen sellaisia, jotka kohdistuisi
        vasemmistolaisiin.

Jospas mummo olikin demari.

Rivosuisuus ei ole puoluejaonnainen, se on luonnekysymys.

• funtsien
        .-az+¨', kirjoitti:

Rivosuisuus ei ole puoluejaonnainen, se on luonnekysymys.

Eiköhän kysymys ole sivistyksestä. Sivistynyt ihminen ei suutaan pilaa rivouksilla ja ilkeyksillä.

Sellaisia ihmisiä löytynee joka puolueesta. Tänne vain ovat pesiytyneet ne vähemmän sivistyneet, jotka viljelevät ilkeyksiä.

• neulansilmävertaus
        rituliini_38 kirjoitti:

Heta älä välitä.kyllä jokainen samakkoasentoa on kokeillu,minulta puuttuu se poikasammakko,niin täytyy jättää hamaan tulevaisuuteen.
        Olet rohkea,aloitteellinen ja osaat puolesi pitää.
        Jos me vain myötäilisimme ja hyssyttelisimme asioita,niin eihän siitä mitään mielipiteidenvaihtoa syntyisi.

Noi rääväsuut puskajussit voi jättää omaanarvoonsa,hellurei ja hellät tunteet

Kama Sutra neuvoi kaikki mahdolliset asennot. Piirroskuvin. Tuon kirjan kirjoittamisesta on jo hirmukauan.

• *||*
        funtsien kirjoitti:

Eiköhän kysymys ole sivistyksestä. Sivistynyt ihminen ei suutaan pilaa rivouksilla ja ilkeyksillä.

Sellaisia ihmisiä löytynee joka puolueesta. Tänne vain ovat pesiytyneet ne vähemmän sivistyneet, jotka viljelevät ilkeyksiä.

Ei kiroilu lopu kirjoja lukien.
        Kiroilija on heikkoluonteinen ihminen, joka ei pysty hyvään käytökseen.
        Ei ole sivistystasosta kiinni.

• xö'dlgkhsfoå måsgtjå

Oletkos tutustunut työväenluokan huumoriin siellä sanotaan asia niin kuin se on ja hävittömyys kukoistaa

• eetu rit

Katso peiliin -olet joukon pieni sieluisin ääliö,kun joka väliin tunget itsesi.
      Eikö ole oma aloiteesuutta.

• haukkukaa

Pittää olla sellanen joka haukkuu muut, se on suuren sielun merkki tällä palstalla.

• kaikki kelpaa

Hyvä aloitus merihuisku.

Suvaitsevaisuutta tarvitaan palstalla.

• omaa kehiin !!!

Kaukana suvaitsevaisuudesta hevatin sanomiset, nytkin haukkuu kokoomuksen ja ketä lie syyttää sanavaraston heikkoudsta. Itse hän lataa tänne netistä kopsattuja juttuja ja saa joiltakin vielä kiitosta !

• rekalla apua

Hyvä ohje meistä ihan jokaiselle.

Kovin vaivaantuneita olivat presidentit, kun uutisia katselin.

Teatterilta tuntuu ruokarekkojen retki Ukrainaan, lentokoneilla matka olisi tehty hujauksessa. Putinin keino rummuttaa, kuinka armollisia he ovat.
      Keino viedä huomio todellisista aikomuksista.

• opastat liikaa

merihuisku
      Olen ymmärtänyt, että olet uskovainen, siis Kristinuskoon ja pidät sitä ainoana oikeana todellisuutena tässä maailmassa?

"Tuputat" jatkuvasti, milloin ja usein lainaten toisten mielipiteitä, mutta voisitko itse hyväksyä jonkun toisen uskonnon suunnan?

Nyt käydään sotaa maailmalla aivan eri uskontosuuntien mukaan. Voisitko itse omaksua niistä mitään, jotka toisille ovat "henki ja elämä" tyyliin?

Onhan se Jumallista hurskastella täällä noita sinun fraasejasi, mutta auttaako se mitään?

• oikeuden psta

Otsikko on hyvä, olkoon ajatus kenen tahansa on se hyvin tarpeen tälläkin saitilla!
      Saitilla, missä päivittäin saamme lukea "erään" sanelevan samoja ehtoja, jotka sopinevat menneeseen työelämäänsä, mutta aiheuttavat jatkuvaa skismaa, suuntautuessa pettymyksineen tunnettuihin kirjoittajiin. Ja millä lailla, karkeimmalla tavalla solvaten päivästä päivään.

Tosiasiat on hyvä tiedostaa, vaikka ne eivät omalle kohdalle olisi osuneetkaan, mutta sairaudelle on mahdotonta täällä tehdä mitään! Mutta silti on väärin saada vapaasti altistaa kanssaihmisiä jatkuvalle vainoamiselle.

• b-mielinen

Elää..--

Jos ahdasmielisyys loppuisi maailmasta kirjoja lukemalla, sehän olisi jo loppunut. Sekin vielä, että pitäisi käsittää lukemansa.
      "Lukee kuin mielikuvitusolento raamattua" on sanottu. Ei huonommin sanottu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      60
      3493
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      20
      2322
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      139
      1975
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1522
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      163
      1207
    6. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      62
      1187
    7. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      1052
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      59
      883
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      76
      842
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      823
    Aihe