Laihduttaako kakkalla käyminen?

Getskuonhp

Eli laihdutttaako paskalla käyminen ?

15

3802

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija2

ei koska paska on ruoansulatuksen jätettä ja koostuu ruoan sulamattomista osista, bakteereista, limasta ja ruoansulatuksen omista eritteistä.

• etsilleen

Ei, mutta keventää elopainoa sen tortun koon verran. Olen myös havainnut, että paskantaminen keventää oloa muutenkin, koska yimääräinen kuona-aines poistuu kehosta ja näin elimistö on taas jonkin aikaa puhtaampi.

• ijepoetwtråw

Kyllä jos aamulla käyt kunnon p*skan vääntämässä ja kuset siinä samalla, äkkiä puoli kiloa paino tippuu.....

• vaikeakysymys

Ensalkuun tietenkin vaikuttaa olevan trollavan provosoiva kieli poskessa väännetty kyssäri, mutta kun sitä syvällisemmin pohtii niin onhan tämä ihan mielenkiintoinen kysymys.

Eli jos sinulla on 1kg ylimääräistä läskiä ja alat laihduttaa, niin poistuuko tuo läski VAIN lämpönä elimistöstä kun elimistö polttaa sen energiaksi, vai poistuuko sitä myös ulostamisen, virtsaamisen ja hikoilun kautta ? Vastaus siis ilmeisesti lienee että poistuu vain lämpönä.

• helppovastaus

Tyhmä . Et sinä sitä läskiä paskanna. Se ylimäärä täytyy kuluttaa.

• etsilleen

Se ylimääräinen rasva ei ole puhdasta ja sitä käyttävät solut tuottavat kuona-aineita, jotka poistuvat elimistöstä maksan, munuaisten ja ihon kautta hien, virtsan ja ulosteen mukana, joten kaikki ei poistu vain lämpönä - jotkut teinit jopa poistavat sitä puristelemalla finnejään, mutta niin ei laihdu ainakaan paljoa.

• Opiskele

Mikä on kakkalla?

• karmeehätä

Kirjoitusvihre, pitäis olla isolla kirjoitettu ja kuka !

Se on tämä kaveri:
        https://www.facebook.com/john.kakka.7

ilmeisesti aloittaja haluaisi tietää että jos hän käy Johnin luona laihtuuko siellä ?

• Jussi Poop
        karmeehätä kirjoitti:

Kirjoitusvihre, pitäis olla isolla kirjoitettu ja kuka !

Se on tämä kaveri:
        https://www.facebook.com/john.kakka.7

ilmeisesti aloittaja haluaisi tietää että jos hän käy Johnin luona laihtuuko siellä ?

Niin niin...riippu ihan siitä mitä Johnin kanssa touhuaa.

• no,no

Jos syö paljon kuituja sisältäviä tuotteita,varmasti pötsi toimii paremmin,aamulla iso lasi vettä,joten mulla auttaa.Ja sitten kunnon juoksulenkki päälle,kyllä tepsii.

• Suomenmieli

Kaikkeen muuhun tottuu, mutta ei umpinaiseen persereikään.

• Älä höpötä

Muumit on tottunut...ehkä sen takia ovat lihavia.

• Kakkamaakari

Oletko kakkannut aivosi pellolle?

• Anonyymi

Kyllä kirkon ovella valahti lämmin kurapaska ripaa myöte!!

• Anonyymi

ootko ajatellut tilata ruokaa woltista kun et jaksa ruokaa väsätä tai on roskaruuan himo? Woltista saat koodilla U6A6K 3x4e alennuksen tilauksesta, nauttikaa :)
      ja hyvää joulun odotusta kaikille :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      334
      5309
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2686
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1571
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1533
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1454
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe