Onko palstan naispuoliset panetuttamassa itseään?
missä
13
127
Vastaukset
- Ikisinkku M
Joo, tatuioitudut jännämiehet painaa paljaalla siementä niiden vakoon. Palstan naisen viikolla täällä kiihottaa itseään jännämiesmiesjutuilla ja perjantaina niiden on jo ihan pakko päästä niitä panemaan.
- :DDDDD
Joo, hyvä että muistutit, pitää se jännämies-paskaa edes kerran elämässä varasti kokeilla kun ätmin niin suurella kokemuksellaan mainostavat heidän taitoja.
Mistä nä ätmit yleensä niitä itselleen hakee? En kyl niissä yökerhoissa joissa itse joskus käyn ole nähnyt. - Ikisinkku M
:DDDDD kirjoitti:
Joo, hyvä että muistutit, pitää se jännämies-paskaa edes kerran elämässä varasti kokeilla kun ätmin niin suurella kokemuksellaan mainostavat heidän taitoja.
Mistä nä ätmit yleensä niitä itselleen hakee? En kyl niissä yökerhoissa joissa itse joskus käyn ole nähnyt.Minä näin ihan ruokakaupassa tänään tatuoidun jännänaisen mutta siellä oli muutenkin niin outo ilmapiiri etten olisi uskaltanut kyllä alkaa sitä iskemään, vähän epäilen että kaikki asiakkaat oli zombeja siellä.
- anonyymi kurppa
Noup. Mä panen tällä hetkellä salaattia poskeen.
- erkki-täti
Ajattelin siirtää itseni saunan puolelle.
No olis kyllä vähän tehnyt mieli, mutta yksin kotona joten saakeli sentään...
Pitänee järjestää asiat toisin...Ei tullut yhtään jännämiestä ystävän oven taakse (missä istuttiin iltaa), joten tyhjän sai taas pyytämättäkin ja nyt voi sinänsä mukavan illan jälkeen mennä nukkumaan :)
Olen tässä ollut panemassa itseäni nukkumaan jo pitkän aikaa mutta minkäs teet kun ei saa pantua. Tällaista se on ikisinkkuneitsyen elämä.
Joo, panemassahan tässä minäkin olen, nimittäin aamiasmunia suuhuni.
- Ikisinkku M
Onko sulla siellä oikein munarinkeli?
- dstumuöiöluy
Teemun luona Turussa olen käynyt, mutta ei siitä oikein tule mitään, vaikka se aina (siis AINA) itkee sitä naisenkaipuutaan.
- Teemuootsäuskollinen
Minäkin olen Teemun luona käynyt, mitä sä siellä teet kans?????? Teemu ja kaikki sen sivupersoona nicit kuuluu mulle. Et kyllä mee sinne enää!!!!!
- kiima-mira
Jännämiehen kämpillä meni koko viime yö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei122373Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221237- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511013Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2421010Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63914Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253806- 84786
- 35719
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?46709