Maissi/-tärkkely/-siirappi/-glukoosi ym VAARALLISTA!!!

GMO kehittää KELIAKI

o.Jättelö, karkit, maustettu (ei suola) sipsit, limsat ym ym... kaikkialla on näitä aineita, luulin että riittii jos en söisi vehnä orha ruis tuotteet mut ei näin.
Toki kaura puuro voin syödä (Elovena luomu kaurahiuttale), onneeks, mutta vaikeetta on koska keiaki on elinikäinen immuunihäiriö tauti.

Tänään söin Pirkka vanilja jäättelö (sisältää glukoosisiirappi) ja saksalainen Glutano "kakakowaffeln", vohvelit (sisältää maissijauho ja maissitärkkelys) jonka ostin koska hyllyllä oli merkattu "gluteenivapaaksi" (Citymarket), en tiedä kummasta tulin huono mutta nyt vatsa kramppaa ja tuli myös, ainakiin minulle tyyppillinen, "astma kalttainen" tunnelma ihan kuin haluaisin yskätä ja sen lisäksi hermostunut sydän (hermot).

Nyt kun tajusin että MAISSI oli taas kuviossa vihdoinkiin tajuisin että en voi missään syödä tuotteita joka sisältää maissia missään muodossa (Maissi/-tärkkely/-siirappi/-glukoosi,
englanniksi mm. Corn Syrup/ -Starch/ -Glucose-Syrup)...

Tästä nyt vähän ihmettelin ja kävin katselemaan netissä, ja kyllä näin on, Maissi on todella huono, ja muuten vaan tämä nykypäivän GMO modifioittu Monsanto tyyppinen maissi joka sisältää korkea taso glukoosi joka käytettään kaikkialla mm myös makeutus aineena on tosiaan vaarallinen.

Minä kyllä epäilen kovasti kun olen sairastunut keliakiin tänä vuonna on kovasti tekemisissä näistä uusia GMO viljat ja maissi ja sen eri sivutuotteiden kanssa.

Harvoissa keliaki potilaiden tapauksessa ilmestyy HERMO VAURIOITA, olen menettänyt tunteet suurilla osilla ala-jalkaan alueella, ja yhdellä jalalla lihas ei enää toimii normalia.
https://en.wikipedia.org/wiki/Gluten-sensitive_idiopathic_neuropathies


Tässä mielenkiintoisia linkkejä:
http://www.glutenfreesociety.org/gluten-free-society-blog/corn-gluten-damages-celiac-patients/

Many gluten free products use corn as an assumed safe grain substitute. Are you buying into this myth?

"A Study published in the journal Gut identified that corn gluten caused an inflammatory reaction in patients with celiac disease.
“The observation that corn gluten challenge induced an abnormal NO reaction in some of our patients with CD is intriguing as maize is considered safe and is recommended as the substitute cereal in a gluten free diet.”
"

GUT - An international peer-reviewed journal for health professionals and researchers in gastroenterology & hepatology
http://gut.bmj.com/content/54/6/769.full

Gut 2005;54:769-774 doi:10.1136/gut.2004.057174

Small intestine

Gut mucosal granulocyte activation precedes nitric oxide production: studies in coeliac patients challenged with gluten and corn

G Kristjánsson1,
M Högman2,
P Venge3,
R Hällgren4

1Department of Gastroenterology, Uppsala University Hospital, Uppsala, Sweden
2Department of Medical Cell Biology, Section of Integrative Physiology, Uppsala University Hospital, Uppsala, Sweden
3Laboratory for Inflammation Research, Uppsala University Hospital, Uppsala, Sweden
4Department of Rheumatology, Uppsala University Hospital, Uppsala, Sweden

Correspondence to:
Dr G Kristjánsson
Department of Medical Sciences, Uppsala University, Department of Gastroenterology, Uppsala University Hospital, 75185 Uppsala, Sweden; gudjon.kristjansson{at}medsci.uu.se

Accepted 1 February 2005
Revised 27 January 2005

1

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GGNORE

      Olisiko todisteitakin asiasta?
      Tässä ainoa todiste jonka toit esille on se, että gluteeni vahingoittaa sille yliherkkiä ihmisiä, eli keliaatikkoja. (ei kai? Ihan tosi? mitä seuraavaksi? laktoosi-intoleranssit ei voi juoda maitoa?)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3339
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3071
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2318
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1456
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe