Matti Nykänen.
Kukkulan kingi.
Masalla useita pahoinpitelyjä takana.
Pari kertaa lusinut taponyrityksestä.
Naisia riittää edelleen.
Jos miehet ajattelevat peniksellään, niin naiset ajattelevat... aivoillaan?
:)
Naiset rakastavat väkivaltaa
heh heh
4
69
Vastaukset
- bad boy
Matti on paha poika, monen naisen unelma.
- kiltti atm
Jännämiehet saa aina pil.lua. Näin se vaan on asiat suomessa.
- ätmi
Naiset nauttivat siitä, kun jännäjörnijän rystyset uppoavat voimallisesti heidän kasvoihinsa.
Matin naiset eivät ole hetkeen olleet ihan hehkeimmästä päästä (no okei, se nykyistä edellinen oli ihan hyvännäköinen). Jos ryyppääminen ja väkivaltaisuus houkuttelisivat naisia, niin luulisi että nuorempia ja kauniimpiakin olisi tarjolla? Kyseessä on kuitenkin moninkertainen olympiavoittaja ja lajinsa kaikkien aikojen paras urheilija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974