Eikö kukaan ymmärrä, että miehet kirjottaa naisina? ei naiset kuluta aikaa tälläsellä luuseripalstalla.
Ei tällä palstalla käy yhtään naista!
9
106
Vastaukset
- Jii007
Olen samaa mieltä. Nimimerkitkin ovat niin epäilyttäviä.
- ätmi
Monenko miehen käyttämä olet?
- naiset liejussa
Sulla on liian korkea käsitys naisista.
- burb
Kyllä käy - ja luultavasti useampia. Miehet eivät ole kykeneviä esittämään niin ahneita ja pinnallisia vaatimuksia mitä tällä palstalla esitetään vähän väliä.
Jaa’a. Pitää kai tässä kohta alkaa postaamaan tänne omia nakukuviaan, jos ette muuten usko. :D
- Jii007
Et uskalla kuitenkaan vilauttaa pilisi kuvia täällä kaikkien nähden.
- ätämihater
Ja miksi kävisi tai kuluttaisi aikaansa, tämähän ei todellakaan ole menevää sinkkuelämää elävien palsta, vaan tämä on täyttynyt häviämisen valinneista, syrjään jättäytyneistä totaalisista vässykkäjätkistä, jotka on ilmeisesti heitetty ulos henkinen hyvinvointi ja mielenterveys-palstan kaikilta alapalstoilta.
- rrrrr
mä oon nainen ja käyn
- lottamari<3
Jep..Tämä on Muumilaakso,.
Hemulilla on pitkä kaapu..sen alta voi löytyä mitä vaan..Muumit on sukupuolettomia, eikä hännän alla ole mitään. Nuuskamuikkusesta ei ota selvää..kummasta sukupuolesta tykkää...luultavasti on kalleellaan molempiin.Pikku Myyn hameen alla on luultavasti operoitu nakki ja Nipsu on ilmiselvä homo.
Niin,.ja minä en kuulu joukkoon..ennen kuin joku ehtii kysymään, että kukas minä noista olen..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001763- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4411126- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84753
- 51708
- 57671