Voiko omia leivoksia myydä jossakin?? Rakastan leipoa mutta pidemmän päälle ei varmaan tee kovin hyvää jos niitä ite aina mussuttaa menemään :D kertokaa mulle!
leivokset myyntiin
4
1990
Vastaukset
- kääretorttu
Ystäville tilauksesta. Ravintolapäivänä voit myydä. Kirpputoreille myyntiin.
- kotileipuri
Eikös torilla voi myydä itse tehtyjä leivonnaisia, kuten pullaa ja kakkuja ?
Tietenkin leivonnaiset, kuten juustokakut, jotka on kuorrutettu tuorejuustolla tai vastaavalla mikä menee helpommin pilalle ja vaatii kylmäsäilytyksen, niin ei varmaan kannata myydä torilla kuumana kesäpäivänä, jos ei ole kylmäsäilytys tilaa.
Eihän ne mene helposti pilalle, kuten elintarvikkeet, joiden säilytys vaatii jääkaappi olosuhteet, etteivät lämpene ja niitä koskee tarkemmat säädökset. - KK2
Leivoksia voi koittaa kaupata myös netissä. Tuonne voi ilmaiseksi laittaa omia ilmoituksia näkyviin. https://www.herkkutori.net
- Anonyymi
Lopettanut samana vuonna jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984