Miksi evoluutiosta

Miksimiksi

on vain aihetodisteita?

15

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietipä ite

      Haluaisitko keskustella evoluution kanssa, vai mikä oli pointtisi?

    • 40minvideo
      • Onpas huonosti nimetty video. Evoluutioteoria kun ei ole minkäänmoinen uskonnollinen kannanotto, eikä se käsittele uskonnollisia käsityksiä.


      • ideur
        kekek-kekek kirjoitti:

        Onpas huonosti nimetty video. Evoluutioteoria kun ei ole minkäänmoinen uskonnollinen kannanotto, eikä se käsittele uskonnollisia käsityksiä.

        Siinä videossa todistettiin että evoluutioteoria perustuu pelkkään uskomukseen että evoluutio on totta.


      • ideur kirjoitti:

        Siinä videossa todistettiin että evoluutioteoria perustuu pelkkään uskomukseen että evoluutio on totta.

        Missä kohtaa se todistettiin? Minä kun näin vain sattumanvaraisilta vastaantulijoilta lainauslouhittua haastattelumateriaalia. Miten sen avulla pystyy todistamaan yhtään mitään? Ja miksei videossa haastateltu asiantuntijoita?


      • ideur
        Michelarkangelo kirjoitti:

        Missä kohtaa se todistettiin? Minä kun näin vain sattumanvaraisilta vastaantulijoilta lainauslouhittua haastattelumateriaalia. Miten sen avulla pystyy todistamaan yhtään mitään? Ja miksei videossa haastateltu asiantuntijoita?

        Tällä 'asiantuntijalla' sinä sitten tarkoitat sitä valheita ammatikseen keksivällä evoluutiouskovaisella tutkijalla joka ei ole löytänyt mitään todisteita evoluutiosta.


      • ideur kirjoitti:

        Tällä 'asiantuntijalla' sinä sitten tarkoitat sitä valheita ammatikseen keksivällä evoluutiouskovaisella tutkijalla joka ei ole löytänyt mitään todisteita evoluutiosta.

        Juttusi on säälittävää.


      • iuhui
        agnoskepo kirjoitti:

        Juttusi on säälittävää.

        Sinähän uskot olevasi apina, säälittävää.


    • Kelpoisin
    • tiede ei ole totta ja evoluutio on Saatanan valhetta. Tämä EI ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on MAALLISTA, SIELULLISTA, RIIVAAJIEN viisautta. Jaak. kirj. 3:15 täten tiedemiesten viisaus on demonien viisautta tuomitsematta tiedemiehiä.

      • sairasta-hommaa

        Näin mölyää kreationisti aamuyön tunteina, kun normaalit täysipäiset ihmiset ovat nukkumassa. Kannatta


      • sairasta-hommaa kirjoitti:

        Näin mölyää kreationisti aamuyön tunteina, kun normaalit täysipäiset ihmiset ovat nukkumassa. Kannatta

        Markus 5:9 '' Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta". '' Legioona on 6000 eli tässä ihmisessä oli sisällä 6000 demonia. Totisesti, totisesti, joka kerta, kun ihminen tekee syntiä, häneen tulee sisään demoni.


      • Yks-puuttu-sano-piru
        Toivopaulin kirjoitti:

        Markus 5:9 '' Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta". '' Legioona on 6000 eli tässä ihmisessä oli sisällä 6000 demonia. Totisesti, totisesti, joka kerta, kun ihminen tekee syntiä, häneen tulee sisään demoni.

        Oletko varma? Jospa se olikin vain 4000:n legioona.
        Ihminen, joka nykypäivänä uskoo tuohon kirjaimellisesti, on hoidon tarpeessa. Ilmeisesti et kuitenkaan ole ympäristöllesi vaarallinen, kun kuljet vapaana.


      • Yks-puuttu-sano-piru kirjoitti:

        Oletko varma? Jospa se olikin vain 4000:n legioona.
        Ihminen, joka nykypäivänä uskoo tuohon kirjaimellisesti, on hoidon tarpeessa. Ilmeisesti et kuitenkaan ole ympäristöllesi vaarallinen, kun kuljet vapaana.

        Periaatteessa joko uskoo tai ei usko. Jumala ei hyväksy vaillinaista uskoa. Oli 10 morsiusneitoa, viisi viisasta ja sitten viisi tyhmää. Viisi viisasta pelastuivat, viisi tyhmää joutuivat Helvetin tuleen. Samoin oli hiekalle rakennettu talo, ja kalliolle rakennettu talo, ei ollut muuta taloa tässä väliltä. Hiekalle rakennettu talo sortui, ja kalliolle rakennettu säilyi ehjänä. Lisäksi Joh. Ilm. 3:14-16 ”Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: ”Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.”


      • Bannia-bannia
        Toivopaulin kirjoitti:

        Periaatteessa joko uskoo tai ei usko. Jumala ei hyväksy vaillinaista uskoa. Oli 10 morsiusneitoa, viisi viisasta ja sitten viisi tyhmää. Viisi viisasta pelastuivat, viisi tyhmää joutuivat Helvetin tuleen. Samoin oli hiekalle rakennettu talo, ja kalliolle rakennettu talo, ei ollut muuta taloa tässä väliltä. Hiekalle rakennettu talo sortui, ja kalliolle rakennettu säilyi ehjänä. Lisäksi Joh. Ilm. 3:14-16 ”Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: ”Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.”

        Massapostauksesta on ilmoitettu ylläpidolle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      290
      3244
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2494
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      223
      1958
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      162
      1231
    Aihe