Mehustin pitäis hankkia, millainen?

MehuMaija

Eli kysymys olikin tuossa otsikossa. Olen hankkimassa mehustinta ja tarvisin neuvoja/ suosituksia minkä merkkinen olis paras.
Mehuja olis tarkoitus tehdä päivittäin, ja mehustimen putsaus sais viedä suht vähän aikaa. Plus sellainen joka ei hajoa heti kättelyssä.
Samalla voisin kysellä hyvän tehosekoittimen merkkiä, monet suosittelee vitamixiä, onko hyvä?

21

3423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mehustaja

      Minulla on AEG, on kyllä kestävä mutta tosi kurja puhdistaa. Siis ihan varoitukseksi tämä.

    • mehustaja

      www.ssj.fi, sieltä Omega tai Hurom. Parhaat merkit!
      Itsella ollut kolmatta vuotta.

      • PRIAN

        saksalainen KLARSTEIN 3G,,,,JA 5G KUMMALLAKIN 40000 KIERR MIN,
        ENSIMM-195 EUR TOIN-245 EUR, HUIPPU TEKNOLOGIA,,,SAAVOTUS-SUPER


      • hurahtanutraw

        Hurom myös meillä Paras laite. samasta ssj mestasta ostettu.


    • mehua...

      Joo toi Hurom on paras. Itsella ollut 2 v.

    • omppu121

      Miulla myös huroom. Hyvä

    • Lianapukanala

      Tilasin iHerbistä (iherb.com/?rcode=fog045) Vitamixin mehustimen jokunen vuosi sitten. Silloin sain n. 95 euroa halvemmalla kuin muista kaupoista. Se on kyllä paras merkki enkä ole varma löytyykö sitä suomesta.

    • prian

      on tässä myytävana paras mehustin --green star 3000-- vain 5,,6 kertaa on käytetty ja sen knssa tulee vielä kaikki tuplaosat koskemattomija,,,, sllä saa jopa mäntyneulosta mehun,,,kysy ,,nova kari ,,kaupasta hinta,,,,saat puolen hinnan,,,,
      jos kiinosta kirjoitta palstalla ,elävä ravinto,,,jatkuvasti luen sitä.

      • prian

        vielä on myytäväna ,,tirol,,--itävaltalainen viljamylly,,,sähkö,,kiveilla jauhaa,,,
        ja vielä,,,, elektroluks,,,,,leipäkone,,,ihan käyttämätön,,,
        kysymys on eläkeellä pääseva ,,,joka suunittele siirron ulkomailla,,,,
        näitä on sopivija vain ihmisille jotka tosi ovat tietoisija et,,,ruualla on suurinta merkitysta terveydeelle,,,


    • mustaherukkaa

      mehu maija on paras.

    • Minia30
    • byOmega

      Sana by Omega on paras. Saa suomesta nykyään. Paras puristus T3 (uk) mukaan. Ainakin ssj:ltä saa tilattua.

    • Toimiioulu

      Pystypuristin (slowjuicer) esim Hurom on monikäyttöinen ja toimii myös oraksee. Hurom on parhaimpia merkkejä ja meillä ollut kolmisen vuotta. Ostin aikanaan ssj:ltä

    • suominousuu

      Huromi on laadullisesti ja käyttöiältään selvästi paras. Älä missään nimessä osta niitä halpoja kiinalaisia, esim froothie myy niitä. Ikäviä kokemuksia paljon.
      Suomesta saa tuolta ssj:ltä hyvällä palvelulla ja nopealla toimituksella ja helppo asioida suomalaisten kanssa.

      • pettynythesasta

        Meillä myös huonot kokemukset froothiesta. Ostimme sieltä ja laite hajosi. En ole vieläkään saanut uutta tilalle tai rikkinäistä korjattua. Paxxa firma :(


      • Hieman-kriittisyyttä

        SSJ:n porukka kiertää ahkerasti mainostamassa Huromia / Omegaa nettifoorumeilla, blogikommenteissa ym. :D Usein muistavat myös varoittaa halpojen "kiinakopioiden" ostamisesta. Itse kyllä suosittelisin mehustimen ostoa harkitsevaa tutkailemaan asiaa kaikessa rauhassa ja tutustumaan myös muihin vaihtoehtoihin. Eivätpä nuo hurumitkaan nimittäin mitään ihmekoneita ole; samaa muovia kuin muutkin maailman vempeleet.


    • parastapöydälle

      Hurom on aivan selkeesti paras. Katso tuloksia esim jenkeistä

    • Piritta_Seikkula

      Hei,
      minulla on myös Hurom ja hyvin on toiminut mm vehnäoraan kanssa. Mietin ulkomailta ostoa loman aikana, mutta päädyin korimaiseen, takuiden ja heikon englannin kielen takia. Tuolta sen sitten hankin huromfinland.com

    • HjumorMies

      Mielestäni Hurom on kyllä tosi hyvä. Jos olisin sinä ostaisin tuon Hyromin tuolta SSJ:ltä!!
      Tulee erittäin ravitsevaa mehua, mutta vain Hjymörillä!

    • Anonyymi

      Aivan sairaan kalliita nuo, teidän mainostamanne Huromit, mikä olisi edullisin ja paras mehustin ?

    • Anonyymi

      SOLOSTAR 4 Pyörinyt nyt 5 vuotta

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe