Traditiot ja monenlaiset erilaiset tavat seurakunnissa eivät ole uskonnollisuutta, paitsi jos niistä tulee pakollisia, ainoa pakollinen on Jumalan Sana, mutta Jumala on antanut meille ihmisille luovan kyvyn, meillä on vapaus elää ja toimia luovasti.
Voisin esimerkiksi sytyttää suitsutusastian joka kokouksessa ja heiluttaa sitä niin että suitsutuksen savu nousisi, ja ajattelisin että se muistuttaa minua siitä että Jeesus Kristus on minun suitsukkeeni Jumalan edessä ja Hänen kauttansa yksin on minulla pääsy kaikkeinpyhinpään. Ja lisäksi voisin ajatella että suitsukkeiden savu muistuttaa minua siitä kuinka pyhien rukoukset nousevat Jumalan eteen ja Hän omalla ajallaan varmasti vastaa jne. mutta en voi vaatia kaikkia tekemään niin.
Älkäämme siis olko niin herkkiä tuomitsemaan toisiamme, antakaamme toisillemme vapautta ja kunnioitusta vaikka he toimisivat meille oudolla tavalla, synti kadottaa, eivät kauniit tavat, kunhan ne eivät nouse Jumalan sanan yläpuolelle, tätä eivät kaikki ymmärrä, mutta kirjoitin tämän niille jotka tämän ymmärtävät. Eli, älä välitä jos et ymmärrä, kirjoittelen joskus vähän vaikeasti tajuttavia asioita joita voi ymmärtää, ainoastaan jos tuntee hyvin Raamatun ja Pyhän Hengen.
http://www.armo.info/blogi/tekijä/Keijo/
Uskonnollisuus?
3
<50
Vastaukset
- Amen
Ihmiset kiinnittää katseensa monesti juuri siihen epäolennaiseen. Kuitenkin siellä, missä loistaa Kristuksen risti, siellä on valot päällä.
- H y v ä
Hyvä miettiä asioita syvällisemmin, kuten aloituksessa kerrotaan.
Elämä on taivaassa Isän/Abban kotona. Ajallisen vaelluksemme tarkoitus on hyväksyä Jumalan sovitustyö.
2Kor. 5:20
Kristuksen puolesta me siis olemme lähettiläinä, ja Jumala kehoittaa meidän kauttamme. Me pyydämme Kristuksen puolesta: antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa.
Hinta on maksettu.
http://bibelfokus.se/fi/node/269
"Se on täytetty"
http://www.youtube.com/watch?v=c-c1E5j3xD0
Tule Herra Jeesus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861