Punkin munat

Kuuluuko uskisten heti hylätä ketju, johon punkki on laskenut munansa?

12

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :):)

      :):):)
      Melkeinpä. Tai jos on hyvä ketju, jättää punkin munat huomioimatta ja jatkaa kuin niitä ei olisikaan, avaamatta, kommentoimatta.
      Näin olen ajatellut itse toimia palstahäirikköjen suhteen.

    • -jarmo-

      Niin, onhan se selvää että vastaväite on punkin ruokaa.

    • Logiikka: Jos munatut ketjut hylätään heti, uusia ketjuja syntyisi kuin sieniä sateella. Kokeillaanko?

      • Onko tulevaisuuspelko muninnan taustalla?


      • Kokeillaanko?

        Veikkaisin, että täysi välinpitämättömyys on parasta.


      • Vaikea sanoa
        yurki1000js kirjoitti:

        Onko tulevaisuuspelko muninnan taustalla?

        "Ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa."
        Voi hyvinkin olla yksi syy...


      • Kokeillaanko? kirjoitti:

        Veikkaisin, että täysi välinpitämättömyys on parasta.

        Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.

        Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...


      • -jarmo-
        yurki1000js kirjoitti:

        Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.

        Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...

        Loisto-oivallus... vain jos? Mutta kuitenkin... Rukoillaan että peite poistuu.


      • -jarmo-
        yurki1000js kirjoitti:

        Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.

        Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...

        Nii, meinaan et jos se tosiaan pänttää siellä sivustolla tuntitolkulla ja miettii kumminkin asioita, niin tiedän että tuolla on aika-ajoin erilaisia juttuja. Olen vuosien mittaan kirjoittanut aivan laidasta laitaan juttuja ja monesti syvässä PH:n johdatuksessa ja inspiroimana. Sieltä voi löytyä se yksi ainoa juttu, joka laukaisee kaiken.


      • KAPPALEJAKO
        -jarmo- kirjoitti:

        Nii, meinaan et jos se tosiaan pänttää siellä sivustolla tuntitolkulla ja miettii kumminkin asioita, niin tiedän että tuolla on aika-ajoin erilaisia juttuja. Olen vuosien mittaan kirjoittanut aivan laidasta laitaan juttuja ja monesti syvässä PH:n johdatuksessa ja inspiroimana. Sieltä voi löytyä se yksi ainoa juttu, joka laukaisee kaiken.

        Todella, laidasta laitaan. Ne ovat erittäin pirstaloituneet sivut. Oletko sokea?


    • Tapahtukonsinuntahto

      Tuo on jo ylpeyttä. Mikä on Herran tahto?

    • Mitähän

      Errrrr, mikä osa keskustelua mahtoi olla ylpeyttä? En löydä yhtikäs mitään.
      Ylpeys-leiman voi tietysti läiskäistä ihan mihin vaan, samoin kuin monta muutakin leimaa, ja oikeaan osuu sikäli, että kaikki olemme monella tavalla, 24/7, non-stop, pois poikenneita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe