Kuuluuko uskisten heti hylätä ketju, johon punkki on laskenut munansa?
Punkin munat
12
121
Vastaukset
- :):)
:):):)
Melkeinpä. Tai jos on hyvä ketju, jättää punkin munat huomioimatta ja jatkaa kuin niitä ei olisikaan, avaamatta, kommentoimatta.
Näin olen ajatellut itse toimia palstahäirikköjen suhteen. - -jarmo-
Niin, onhan se selvää että vastaväite on punkin ruokaa.
Logiikka: Jos munatut ketjut hylätään heti, uusia ketjuja syntyisi kuin sieniä sateella. Kokeillaanko?
- Kokeillaanko?
Veikkaisin, että täysi välinpitämättömyys on parasta.
- Vaikea sanoa
yurki1000js kirjoitti:
Onko tulevaisuuspelko muninnan taustalla?
"Ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa."
Voi hyvinkin olla yksi syy... Kokeillaanko? kirjoitti:
Veikkaisin, että täysi välinpitämättömyys on parasta.
Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.
Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...- -jarmo-
yurki1000js kirjoitti:
Tiedä häntä. Ennen uskoontuloani, 90-luvun lamassa, ajattelin negatiivisesti. Mutta uskoontuloni jälkeen olen tietentahtoen kehittänyt positiivista ajattelua.
Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...Loisto-oivallus... vain jos? Mutta kuitenkin... Rukoillaan että peite poistuu.
- -jarmo-
yurki1000js kirjoitti:
Rinnakkaisuus: Juutalaiset pänttäävät VT:tä sokein silmin. Kun Jumala poistaa peitteen heidän silmiltään, he ovat jotakuinkin valmiita evankelistoja. Vastaavasti Netpunk pänttää Pelastussanomaa sokein silmin. Jos Jumala poistaa...Nii, meinaan et jos se tosiaan pänttää siellä sivustolla tuntitolkulla ja miettii kumminkin asioita, niin tiedän että tuolla on aika-ajoin erilaisia juttuja. Olen vuosien mittaan kirjoittanut aivan laidasta laitaan juttuja ja monesti syvässä PH:n johdatuksessa ja inspiroimana. Sieltä voi löytyä se yksi ainoa juttu, joka laukaisee kaiken.
- KAPPALEJAKO
-jarmo- kirjoitti:
Nii, meinaan et jos se tosiaan pänttää siellä sivustolla tuntitolkulla ja miettii kumminkin asioita, niin tiedän että tuolla on aika-ajoin erilaisia juttuja. Olen vuosien mittaan kirjoittanut aivan laidasta laitaan juttuja ja monesti syvässä PH:n johdatuksessa ja inspiroimana. Sieltä voi löytyä se yksi ainoa juttu, joka laukaisee kaiken.
Todella, laidasta laitaan. Ne ovat erittäin pirstaloituneet sivut. Oletko sokea?
- Tapahtukonsinuntahto
Tuo on jo ylpeyttä. Mikä on Herran tahto?
- Mitähän
Errrrr, mikä osa keskustelua mahtoi olla ylpeyttä? En löydä yhtikäs mitään.
Ylpeys-leiman voi tietysti läiskäistä ihan mihin vaan, samoin kuin monta muutakin leimaa, ja oikeaan osuu sikäli, että kaikki olemme monella tavalla, 24/7, non-stop, pois poikenneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174406
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842499Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731637Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella261344Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641197- 113938
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42932- 171904
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä75904Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon18861