Painekattila

kaularangan keittäjä

Tietääkö kukaan mistä täältä netistä löytys
painekkattiloita tulee nimittäin parempi lihakeitto ja nopeasti.

68

42385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etsivä

      Ei taida nykyään löytyä kuin Kirpputoreilta tai jonkun ystävän kautta.

    • linkittäjä

      6 l:n Opa Painekeitin 99.00 €

      • Eta

        Tietääkö kukaan Kuhn painekattiloita myyviä kauppoja tai maahantuojaa?


      • linkittäjä

      • Jycke
        Eta kirjoitti:

        Tietääkö kukaan Kuhn painekattiloita myyviä kauppoja tai maahantuojaa?

        Olen sattuneesta syystä kiinnostunut painekattiloista, vaikken mikään varsinainen ruoanlaittovirtuoosi olekaan. Muistan tädilläni olleen aikanaan sellaisen, ja kattilan ulkonäkö on edelleen melko tarkkaan muistissani.

        Koska en sattuneesta syystä voi katsella kuvia netistä sen enempää kuin muualtakaan, kysyisin ystävällisesti, onko esim. tuo Kuhn Rikon juuri sellainen perinteinen painekattila tiivistettyine kansineen ja ylipaineventtiileineen? Varaventtiilikin kannessa pitää tietysti olla!

        Eli kiinnostaisi nyt lähinnä tietää, mitä mahdollista uutta ja turvallisuutta lisäävää näihin nykyisiin painekattiloihin on tullut? Nehän ovat olleet aika vaarallisia laitteita, jos kannen on avannut liian aikaisin ennen kuin kattila sisältöineen on ehtinyt jäähtyä.


    • kokki3

      hei!

      painekattiloita löytyy etnisistä kaupoista esim. hesasta, myllypuron ostarin araratista, hinta muistaakseni jotain 40-50€

    • lihan ystävä

      Lihakeitto

      Lihakeittoa aina keittelen perheelleni, painekattilankin omistan, kaupoistahan niitä saa, silti mieluummin keitän hiljalleen lihat kypsäksi puuhellallani, sähkökin asian hoitaa jos puuhellaa ei ole, näin maut irtoavat liemeen kunnolla.
      Jos välttämättä haluat painekattilan, niitä saa lähes jokaisesta isosta kaupasta, hintavia vaan tuppaavat olemaan.

      Lihan ystävä

    • Hirvensyöjä

      Otappa yhteyttä selllaiseen firmaan kuin AMC. Löytyy erittäin hyviä painekattiloita. Itse olen syönyt mureaa hirveä jo vuosia!

      • stiina76

        Olisko mahdolista saada yhteystietoja tuohon mainitsemaasi firmaan?Muikkuja pitäisi purkittaa.


      • Kokki5
        stiina76 kirjoitti:

        Olisko mahdolista saada yhteystietoja tuohon mainitsemaasi firmaan?Muikkuja pitäisi purkittaa.

        www.amcfinland.fi on osoite, josta kannattaa tilata kotiin kattiloiden esittelijä. Kokki tekee ruokaa koko perheelle ja esittelee samalla AMC-kattilamallistoa ja sen toimintaperiaatteita.Pakko ei kuitenkaan ole mitään ostaa...
        Kalliita kattiloita ovat, mutta loistavaa ruokaa niillä valmistuu ja rasvattomasti, nopeasti samalla energiaa ja aikaa säästäen.
        Suosittelen.


      • ja rahan tuhlausta
        Kokki5 kirjoitti:

        www.amcfinland.fi on osoite, josta kannattaa tilata kotiin kattiloiden esittelijä. Kokki tekee ruokaa koko perheelle ja esittelee samalla AMC-kattilamallistoa ja sen toimintaperiaatteita.Pakko ei kuitenkaan ole mitään ostaa...
        Kalliita kattiloita ovat, mutta loistavaa ruokaa niillä valmistuu ja rasvattomasti, nopeasti samalla energiaa ja aikaa säästäen.
        Suosittelen.

        laittaa pari tonnia ja rapiat kippoihin ja kuppeihin.suosittelen jos haluat päästä rahoistas


      • Huijattu
        Kokki5 kirjoitti:

        www.amcfinland.fi on osoite, josta kannattaa tilata kotiin kattiloiden esittelijä. Kokki tekee ruokaa koko perheelle ja esittelee samalla AMC-kattilamallistoa ja sen toimintaperiaatteita.Pakko ei kuitenkaan ole mitään ostaa...
        Kalliita kattiloita ovat, mutta loistavaa ruokaa niillä valmistuu ja rasvattomasti, nopeasti samalla energiaa ja aikaa säästäen.
        Suosittelen.

        Erehdyimme nimittäin tilaamaan noita tuotteita mallikkaan esittelijän kokkauksen jälkeen. Hinta on todella kova, mutta kun piti ruoan valmistuksen olla nopeaa ja vaivatonta näillä tuotteilla. Esittelyssä laitettavat ruoat on tarkaan harkittu eivätkä anna oikeaa kuvaa tuotteista. Mikä parasta kysyimme myyjältä useaan otteeseen 14 vrk:n palautusoikeudesta ja sehän oli tietysti aivan selvä. Tilauslappusen takana (yllättäen) lukeekin, että tavaroita ei voi palauttaa jos ne on otettu käytttöön!!! Onneksi esittelijä itse purki kamat keittiöömme, emmekä koskeneet muuhun, kuin hänen käyttämäänsä kattilaan (jolla hän keitti riisipuuron pohjaan). Emme löytäneet mukana tulleesta kirjasesta tarvittavaa tieto kattiloihin liittyvien kellohärveleiden käyttämiseen. Astioiden palautusvaiheessa myyjät rupevat vertaamaan tuotteitaan alusvaatteisiin!! Olen juuri tehnyt reklamaation tästä ja toivottavasti Suomesta löytyy laki tällaisia "busines" harjoittajia varten. VAROKAA tätä puulaakia.


      • huijattu myös
        Huijattu kirjoitti:

        Erehdyimme nimittäin tilaamaan noita tuotteita mallikkaan esittelijän kokkauksen jälkeen. Hinta on todella kova, mutta kun piti ruoan valmistuksen olla nopeaa ja vaivatonta näillä tuotteilla. Esittelyssä laitettavat ruoat on tarkaan harkittu eivätkä anna oikeaa kuvaa tuotteista. Mikä parasta kysyimme myyjältä useaan otteeseen 14 vrk:n palautusoikeudesta ja sehän oli tietysti aivan selvä. Tilauslappusen takana (yllättäen) lukeekin, että tavaroita ei voi palauttaa jos ne on otettu käytttöön!!! Onneksi esittelijä itse purki kamat keittiöömme, emmekä koskeneet muuhun, kuin hänen käyttämäänsä kattilaan (jolla hän keitti riisipuuron pohjaan). Emme löytäneet mukana tulleesta kirjasesta tarvittavaa tieto kattiloihin liittyvien kellohärveleiden käyttämiseen. Astioiden palautusvaiheessa myyjät rupevat vertaamaan tuotteitaan alusvaatteisiin!! Olen juuri tehnyt reklamaation tästä ja toivottavasti Suomesta löytyy laki tällaisia "busines" harjoittajia varten. VAROKAA tätä puulaakia.

        Olen samaa mieltä kanssasi, huijausta. Esittelijä oli kova puhumaan ja oikein taitava myyjä. Nyt harmittaa. En osaa käyttää kattiloita. Ja myyjä soittelikin ja kysyi kuinka on mennyt kattiloiden kanssa. Hän haukkui minua kärsimättömäksi, mikä minusta ei ollut sopivaa. Saitko palautettua kattilat, ja mihin teit reklamaation?


      • MSK1234
        huijattu myös kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, huijausta. Esittelijä oli kova puhumaan ja oikein taitava myyjä. Nyt harmittaa. En osaa käyttää kattiloita. Ja myyjä soittelikin ja kysyi kuinka on mennyt kattiloiden kanssa. Hän haukkui minua kärsimättömäksi, mikä minusta ei ollut sopivaa. Saitko palautettua kattilat, ja mihin teit reklamaation?

        Olen käyttänyt kattiloita jonkin verran. Totuttelua se vaatii, mutta pidän niistä.


      • koko kaupa
        MSK1234 kirjoitti:

        Olen käyttänyt kattiloita jonkin verran. Totuttelua se vaatii, mutta pidän niistä.

        ns kokki kävi meilläkin tekemässä ruokaa,yhtään sen maistuvampaa ollu ku tavallisella kattilalla. Myyjä oli niin puhelias että suun vuoroa ei saanu ja siinä sit tuli otettua sarja. Seuraavana päivänä tultiin toisiin aatoksiin ettei nyt sentään sellasta summaa sellaseen määrään kattiloita. myyjän "esimies" yritti vielä pistää sarjan osiin ja oli kamalan töykeä, laatikot kyllä tarttis olla mukana, ns. kokki vei ne mukanaan, onneksi meillä oli kiire joten ei kerenny käyttämään kippoja. Hesassa ihminen sano et laatikoita ei tarvi jos pakkaa huolella ettei naarmuunnu.Et voivat myydä ne sit eteen päin. Paska juttu koko systeemi


      • Asiakashan on aina "oi...
        huijattu myös kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, huijausta. Esittelijä oli kova puhumaan ja oikein taitava myyjä. Nyt harmittaa. En osaa käyttää kattiloita. Ja myyjä soittelikin ja kysyi kuinka on mennyt kattiloiden kanssa. Hän haukkui minua kärsimättömäksi, mikä minusta ei ollut sopivaa. Saitko palautettua kattilat, ja mihin teit reklamaation?

        Ihme ettet osaa rekalmoida, jos et osaa käyttää Kattiloita?!(taisit nukkua kotitaloustunnit?)

        HEH vai että myyjä soitti vaan haukkuakseen sut kärsimättömäksi... Aika harvinaista on tässä maassa että myyjä viittii soitellaa myöhemmin että kaikki on kunnossa, tuskin se teki sitä haukkuakseen.(tai mitäs itse sanoit jos toinen ihminen sattui suuttumaan) Ostit vaan koska myyjä oli hyvä myymään?? Olisko syytä katsoa peiliin. jos et osaa käyttää niitä kattiloita niin olisit pyytänyt myyjän uudestaan näyttämään miten toimii, ku ko. firma sivuilla ainakin nopeasti katsottuna mainostetaan että he opettaa käyttämään näitä pannuja...

        Noh asiakashan on aina oikeassa, jos oot tyytymätön niin rekalamaatiot tehdään yleensä myyjälle.ja sen voi tehdä jos tuote on myyty harhaajohtavasti tai se on viallinen. Eli ei vastaa asiakkaan ymmärtämää käyttötarkoitustaan. Mut jos et oo tajunnu reklamoida ajoissa, saat syyttää vain omaa laiskuuttasi.

        Vielä lopuks kerrotko missä vaiheessa sua on huijattu. Eli mitä tavaroita et saanut- vai oliko ne erillaiset kuin esittely välineet eiks se oo huijarin määritelmä? Varmaan pääsit tutustumaan niihin esittely tilaisuudessa? Ei kai se oo autokaupiaankaan vika, jos asiakas ei osaa ajaa vai onko? Vai odotitko että joku tulee kokkaamaan sun puolesta.


      • Mitä te syötte
        ja rahan tuhlausta kirjoitti:

        laittaa pari tonnia ja rapiat kippoihin ja kuppeihin.suosittelen jos haluat päästä rahoistas

        Jos olet köyhä , se ei ole firman vika. Jos olet tietämätön, sekään ei ole firman vika. Ehkä olisitkin halunnut ostaa kattilat.....niin...happamia sano kettu pihlajanmarjoja.
        Tuotteet ovat erinomaisia ja kaukana pas.....


      • KockenRoll
        koko kaupa kirjoitti:

        ns kokki kävi meilläkin tekemässä ruokaa,yhtään sen maistuvampaa ollu ku tavallisella kattilalla. Myyjä oli niin puhelias että suun vuoroa ei saanu ja siinä sit tuli otettua sarja. Seuraavana päivänä tultiin toisiin aatoksiin ettei nyt sentään sellasta summaa sellaseen määrään kattiloita. myyjän "esimies" yritti vielä pistää sarjan osiin ja oli kamalan töykeä, laatikot kyllä tarttis olla mukana, ns. kokki vei ne mukanaan, onneksi meillä oli kiire joten ei kerenny käyttämään kippoja. Hesassa ihminen sano et laatikoita ei tarvi jos pakkaa huolella ettei naarmuunnu.Et voivat myydä ne sit eteen päin. Paska juttu koko systeemi

        No kyll nyt taas köyhä kansa marisee! Ostin itse setin ja ollut tosi tyytyväinen. Syödään riisipuuroa 5 kertaa viikossa enkä kertaakaan ole onnistunut polttamaan sitä pohjaan painekannella, vartissa se valmistuu. Maidon laaduissa on kyllä eroa! En käytä enään rasvaa paistamiseen ja 6 kiloa on haihtunut vyötäröltä ilman mitään muita muutoksia, itse asiassa
        en ole ehtinyt liikkua paljon ollenkaan työtilanteeni takia... Puolessa vuodessa ei ole kyllä flunssaakaan pukannu kun valmistamme juurekset ilman vettä. Ei nämä halpoja vehkeitä ole mutta en minä muillakaan kipoilla tällaista maistuvaa terveysruokaa saa aikaiseksi. Meidän eukko osti automaattisen ruohonleikkurin joka maksoi yli 2000 euroa se vasta turha ostos oli
        ei saa enään hikoilla pois kiloja vaan ne pitää syödä pois :-)


      • Pelastus44
        MSK1234 kirjoitti:

        Olen käyttänyt kattiloita jonkin verran. Totuttelua se vaatii, mutta pidän niistä.

        Aivan, meikäläinen (44 v) on välttänyt kalliden kolesterooli- ja verenpainelääkkeiden syömistä kun vuosi sitten ruvettiin laittamaan ruokaa näillä AMC-ruoanvalmistuslaitteilla. Meikäläisen kolesterooli oli vuosi sitten 7,1 ja verenpaine 155/108, nyt on vuoden jälkeen 12 kiloa lähtenyt ja kolsesterooli arvo on 5,8 ja 138/88 verenpaine. Seuraavaksi ajattelin ruveta tulevana vuonna käymään kävelylenkillä ja uimassa kun polvet taas kestää! Kyll sitä tuli syötyä niin väärin aikaisemmin huh huh! En tiiä johtuuko se juureksista mut olen jättnyt silmälasitkin pois, kun aikasemmin oli pakko käyttää ajaessa ja tekstiteeveetä katsoessa (-0,8 likinäkö oli)

        Minulla ainakin muuttui elämä. Kiitos kovasti!


      • Sepirasvaton
        ja rahan tuhlausta kirjoitti:

        laittaa pari tonnia ja rapiat kippoihin ja kuppeihin.suosittelen jos haluat päästä rahoistas

        Pääsen rahoistani ja saan terveyden takaisin. Ei kaikkea voi rahassa mitata....


      • KapGemini
        huijattu myös kirjoitti:

        Olen samaa mieltä kanssasi, huijausta. Esittelijä oli kova puhumaan ja oikein taitava myyjä. Nyt harmittaa. En osaa käyttää kattiloita. Ja myyjä soittelikin ja kysyi kuinka on mennyt kattiloiden kanssa. Hän haukkui minua kärsimättömäksi, mikä minusta ei ollut sopivaa. Saitko palautettua kattilat, ja mihin teit reklamaation?

        Ihan naurattaa kun köyhää suomalaista on taas huijattu ja sitten haukutaan mitään ajattelematta kaikki lyttyyn! Ei kai nyt mitään ole PAKKO ostaa herranjestas! Minua ei vaan paljon harmita kun pystyy näillä tuotteilla välttämään lekuria ja sairaalaa. Ravintola ruoka ei vaan tahdo enään kelvata kun se ei ole valmistettu AMC kipoilla. Kotona saa nykyään parempaa ruokaa kuin Helsingin kalleimmissa kuppiloissa.....


      • rikasvaiköyhä
        KapGemini kirjoitti:

        Ihan naurattaa kun köyhää suomalaista on taas huijattu ja sitten haukutaan mitään ajattelematta kaikki lyttyyn! Ei kai nyt mitään ole PAKKO ostaa herranjestas! Minua ei vaan paljon harmita kun pystyy näillä tuotteilla välttämään lekuria ja sairaalaa. Ravintola ruoka ei vaan tahdo enään kelvata kun se ei ole valmistettu AMC kipoilla. Kotona saa nykyään parempaa ruokaa kuin Helsingin kalleimmissa kuppiloissa.....

        Mikä on kallista. Voisko joku kertoa mitä ne kattilat sitten maksaa. vuonna 2010.


      • Paineeton kattila
        rikasvaiköyhä kirjoitti:

        Mikä on kallista. Voisko joku kertoa mitä ne kattilat sitten maksaa. vuonna 2010.

        Tarjottiiin just settä 3100€ hintaan.
        Onhan ne porkkanat hyviä, mutta elämäntapamuutos ei lähde lompakosta vaan asenteesta.


      • miettii...
        Paineeton kattila kirjoitti:

        Tarjottiiin just settä 3100€ hintaan.
        Onhan ne porkkanat hyviä, mutta elämäntapamuutos ei lähde lompakosta vaan asenteesta.

        ja parin hengen talouden "pikkusetti" 2500€, mutta kaikkea ei ole pakko setistä ottaa. Hinta tippui alle 2 tonniin, kun jättäis esim. vakuumikoneen ja pussit pois...


      • ilman paineita
        miettii... kirjoitti:

        ja parin hengen talouden "pikkusetti" 2500€, mutta kaikkea ei ole pakko setistä ottaa. Hinta tippui alle 2 tonniin, kun jättäis esim. vakuumikoneen ja pussit pois...

        Esittelijä lähti.. Oli mielestäni aivan liian kalliita ja pakettitarjous jotenkin omituinen.. En ostanut ja tuskin ostan, puolet hintaa pois ja kauppa käy!


      • painekeitin käytössä
        ilman paineita kirjoitti:

        Esittelijä lähti.. Oli mielestäni aivan liian kalliita ja pakettitarjous jotenkin omituinen.. En ostanut ja tuskin ostan, puolet hintaa pois ja kauppa käy!

        v 75 ja edelleen toimii. 4 x ostanut uuden tiivisteen.
        Painekeitin - syvä, painava kannellinen kattila, johon kuuluu painemittari ja varaventtiili ja jossa ruoan voi höyryssä kypsentää puolta nopeammin kuin tavallisessa kattilassa.Säästää energiaa ja lyhentää kypsymisaikaa.
        Se kuuluisa keittokana http://www.elisanet.fi/kokkaaja/keitetty_kana.html
        Lihat painekattilasssa edellisenä iltana. Ruodi ja laita säilytysastiaan. Liemi siivilöidään ja se toiseen. Jääkaapista otettuna liemen pintakerroksen rasvakakku biojättesiin.
        Liemi kiehuman ja siihen vihannekset jne. Tai haihduta liemi kastikeeksi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1029604
        http://www.hellapoliisi.fi/tuotevinkkeja/tefal-painekattila.php
        http://www.hellapoliisi.fi/naudanliharuoat/tomaattinen-palapaisti-painekattilassa.php
        http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=94082
        lihan tölkitys sillä http://www.kokkikolmonen.com/tuotteet.html?id=4/95
        hintahaarukkaa http://www.pixmania.com/fi/fi/1738/xx/xx/447/45/criteresn.html
        ja toisella kotimaisella pressure cooker cooking ja saksaksi Drucktopf
        ja sen aatelia Palamatelite 1427,73€ zzgl. Mwst.
        Druckpolymerisationsgerät für die rationelle
        Prothesenanfertigung


      • paineeton
        painekeitin käytössä kirjoitti:

        v 75 ja edelleen toimii. 4 x ostanut uuden tiivisteen.
        Painekeitin - syvä, painava kannellinen kattila, johon kuuluu painemittari ja varaventtiili ja jossa ruoan voi höyryssä kypsentää puolta nopeammin kuin tavallisessa kattilassa.Säästää energiaa ja lyhentää kypsymisaikaa.
        Se kuuluisa keittokana http://www.elisanet.fi/kokkaaja/keitetty_kana.html
        Lihat painekattilasssa edellisenä iltana. Ruodi ja laita säilytysastiaan. Liemi siivilöidään ja se toiseen. Jääkaapista otettuna liemen pintakerroksen rasvakakku biojättesiin.
        Liemi kiehuman ja siihen vihannekset jne. Tai haihduta liemi kastikeeksi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1029604
        http://www.hellapoliisi.fi/tuotevinkkeja/tefal-painekattila.php
        http://www.hellapoliisi.fi/naudanliharuoat/tomaattinen-palapaisti-painekattilassa.php
        http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=94082
        lihan tölkitys sillä http://www.kokkikolmonen.com/tuotteet.html?id=4/95
        hintahaarukkaa http://www.pixmania.com/fi/fi/1738/xx/xx/447/45/criteresn.html
        ja toisella kotimaisella pressure cooker cooking ja saksaksi Drucktopf
        ja sen aatelia Palamatelite 1427,73€ zzgl. Mwst.
        Druckpolymerisationsgerät für die rationelle
        Prothesenanfertigung

        Löysin googlella tämän viestiketjun kun etsin painekattilaani tiivistettä. Mistä olet onnistunut löytämään tiivisteen kattilaasi? minulla on vuonna -82 ostettu kotimainen teho-tiina painekattila enkä ole löytänyt mistään siihen uutta tiivistettä, olen pärjännyt tuolla samalla näin kauan mutta nyt fuskaa niin paljon etten enää viitsi käyttää sitä.


      • flibu9
        paineeton kirjoitti:

        Löysin googlella tämän viestiketjun kun etsin painekattilaani tiivistettä. Mistä olet onnistunut löytämään tiivisteen kattilaasi? minulla on vuonna -82 ostettu kotimainen teho-tiina painekattila enkä ole löytänyt mistään siihen uutta tiivistettä, olen pärjännyt tuolla samalla näin kauan mutta nyt fuskaa niin paljon etten enää viitsi käyttää sitä.

        hei

        sain kuulla yheltä nuorelta amc-myyjältä että myyjien provikka on tosi surkee ja sen takii sil on niin vähä edustajii. melkein kaikki menee maahantuontifirman taskuun. ostin silti yhen kattilan jolla teen kaikki potut ja porkkanat ilman vodaa ja paistan possun ilman voita tai ögelii. nasta pytty!!

        tsemppii ohrat

        flibu


      • Martta6
        Paineeton kattila kirjoitti:

        Tarjottiiin just settä 3100€ hintaan.
        Onhan ne porkkanat hyviä, mutta elämäntapamuutos ei lähde lompakosta vaan asenteesta.

        Hyö o pudotanna hintoja nyt ja uuvet mallit tulos. Muailma muuttuu kuomaseni.
        Paskoo hommoo tuo myymine ku o kualliit roippeet ja ihtiä suap maksoo kaeke.

        Martta


      • Kiiltää
        rikasvaiköyhä kirjoitti:

        Mikä on kallista. Voisko joku kertoa mitä ne kattilat sitten maksaa. vuonna 2010.

        Edullisemmat uudet hinnat 2011:

        Kattilat ja pannut noin 200-600€ riippuen koosta. Levy-grilli-uuni 650 €.
        Painekannet 300-400€ riippuen koosta. Seitit on tietenkin halvempia
        suhteessa 1000-3000 €. Ihan kiva kun esitteliä kävi, maukas ruoka
        helposti. Tilatiinkin vaikka numeroita oli monta peräkkäin hinnassa.
        Netistä löytyy kyllä monta muutakin vastaavaa tuotetta kun vähän
        viittii kaivella. Rohta gi klaviooso bi fregt, suo spidio vok na fliudio.
        Kon bon brigooto aiopi sner.


      • tiivistin
        painekeitin käytössä kirjoitti:

        v 75 ja edelleen toimii. 4 x ostanut uuden tiivisteen.
        Painekeitin - syvä, painava kannellinen kattila, johon kuuluu painemittari ja varaventtiili ja jossa ruoan voi höyryssä kypsentää puolta nopeammin kuin tavallisessa kattilassa.Säästää energiaa ja lyhentää kypsymisaikaa.
        Se kuuluisa keittokana http://www.elisanet.fi/kokkaaja/keitetty_kana.html
        Lihat painekattilasssa edellisenä iltana. Ruodi ja laita säilytysastiaan. Liemi siivilöidään ja se toiseen. Jääkaapista otettuna liemen pintakerroksen rasvakakku biojättesiin.
        Liemi kiehuman ja siihen vihannekset jne. Tai haihduta liemi kastikeeksi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/1029604
        http://www.hellapoliisi.fi/tuotevinkkeja/tefal-painekattila.php
        http://www.hellapoliisi.fi/naudanliharuoat/tomaattinen-palapaisti-painekattilassa.php
        http://www.martat.fi/keskustelu/keskustelunurkka/?x33061=94082
        lihan tölkitys sillä http://www.kokkikolmonen.com/tuotteet.html?id=4/95
        hintahaarukkaa http://www.pixmania.com/fi/fi/1738/xx/xx/447/45/criteresn.html
        ja toisella kotimaisella pressure cooker cooking ja saksaksi Drucktopf
        ja sen aatelia Palamatelite 1427,73€ zzgl. Mwst.
        Druckpolymerisationsgerät für die rationelle
        Prothesenanfertigung

        Painekeittimet / painekattilat
        http://opamuurikka.fi/fi/verkkokauppa/opa-keittiotuotteet/4/eco-tuotteet
        http://www.kitchentime.fi/fi/k/ruoanlaitto/kattilat-padat/painekattilat?gclid=CjwKEAjwvb2_BRCb_s7Yo7_ZlHASJABz6L0jx_eaE6C7vSLcqwSuFiCvjTtrvlFn5_X-qt86fNcssRoCfITw_wcB
        Tiivistettä
        http://www.huoltopalvelu.com/epages/huoltopalvelu.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Huolto/Products/1501&ViewAction=ViewProductRating


      • kana_keitto

        Painekattilan ihanuus
        http://keskustelu.suomi24.fi/t/13241850/painekattila
        ja mummon kanakeitto parantaa
        http://www.terve.fi/terveyden-abc/mummon-kanakeitto-tepsii-flunssaan,
        kuin pipiin puhallus !
        Patavalmis kana pakastealtaasta yön yli jääkaapissa sulaneena- siis kana ei muuta
        http://isoaidinreseptilla.blogspot.fi/2011/08/kanakeitto.html
        saksalainen versio kera mykyjen ei myvyt = klimpit
        Klimppitaikina
        2 dl maitoa
        3 dl vehnäjauhoja
        ripaus suolaa
        taikinaa tiputetaan kiehuvaan liemeen lusikalla
        http://lautasella.blogspot.fi/2013/04/kanakeittoa-saksanmalliin.html


      • kanalla

        Kun kana on keitetty painekattilassa oikea oppisesti jatka
        http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/kanakeitto /en käytä riisiä . Voi lisätä klimppejä tai jos löytyy edellispäivän ohrattoa , lisään siitä.


    • Paineella nopeasti

      AMC-painekattila toimii kyllä teknisesti hyvin ja tuntuu kestävältä. Hinta on tietenkin posketon (Kattila noin 400 ja kansi noin 400 egulii!!), mutta Suomessahan on aina tapana pilata hyvät tuotteet raadollisella katteella. Täytyy soittaa valmistajalle saksaan ja kysyä mitä maksavat oikeesti: www.amc.info

      • Törkeetä

        Virolainen haiseva myyjä tuli meille. Sanoin ei kiitos. Ei meinannut uskoa prkl.
        Nyt on taas huonot ajat kun tällasta tehdään. Ruoka ok ja valmistustavat ok,
        mutta tapa. Olis kirveellä töit


    • Vixu1

      Saksasta voi tilaa vähänkäytettyjä amc-kattiloita edullisesti netistä!

      • Pluatua

        Zepterin painekansi ja kattila on noin kolmanneksen halvempi kuin amc:n vastaavat! Laatu on ihan sama, eli h***tin hyvä. Kodinykkösen "ritsoihin" ei kannata koskea, niitä saa vaihtaa parin vuoden välein,,*"#¤%


    • eBayer

      eBay:sta saa painekattiloita

      • Kultakiulut

      • Uni5
        Kultakiulut kirjoitti:

        Uudet amc keittiövimpaintuotteet tulee. Kahtokee Saksan sivuja

        http://de.amc.info/

        onx ne uudet jo myynnissä?


    • purkitus,pidot
    • allialli

      En tiedä painekattiloista,mutta amazon.uk myy haudutus patoja.Niillä saa riistasta todella mureaa.Pistokkeen joutuu vaihtaan,mutta nolla putoaa hinnasta pois.

    • Dipperknupp

      Kovassa paineessa akka pierasee aina ensin. Siihen käyp halavempikin kippo, seuraavana Parkano!

    • Kuhn Rikon Duromatic

      http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/361556

      http://www.tehtaanmyymala.fi/PublishedService?file=page&pageID=3&groupID=811&action=view&theme=4

      http://teknisiavaikeuksia.blogspot.com/2011/05/painekattilan-hinta.html

      purkitukseen
      https://www.karkkainen.com/webapp/wcs/stores/servlet/ResolveUrl?urlToResolve=ProductDisplay?catalogId=10101&storeId=10551&productId=37605&langId=-11&fromSearch=true

      keittoaikoja
      http://personal.inet.fi/koti/mikavs/res1001.shtml

      naudan sydän siinä 30 min

      punajuuret : olen päästänyt kattilan suhisemaan ja sitten sammuttanut. parin tunnin jökötys ja sitten lähtee kuoret ihan käsin .
      ( kertakäyttö hanskat, muuten kätönen värjääntyy)

    • huoli kau

      Kuulostaa pelottavalta myyntitavalta:

      http://www.mikko.fi/kohde/1432186
      Saksalainen AMC painekattilasarja ruoanvalmistukseen ilman rasvaa omalla induktioliedellä. Tuotteilla 30 vuoden takuu! Laadukkaat ja ammattikokkienkin arvostamat tuotteet. Ovh. noin 2000€.
      Näitä EI OLE KÄYTETTY KERTAAKAAN, vaan pakosta jouduttu ostamaan, koska kaupanpurku ei ollut mahdollinen.
      Lisätietoja http://www.amcfinland.com/

      mix ihimset ei uskalla käyttää näitä?

      • kuluttajasuojalaki

    • burtsi

      Etämyynnissä. Huom. siis ETÄMYYNNISSÄ. Kotona tapahtuva esittely ei taida täyttää etämyynnin kriteeriä.

    • Esittelijä Martin...

      Luotettavaa palvelua tämä AMC-tarjoilee: Esittelijä jätti tulematta sovittuun esittelyyn. Toista kertaa ei tarvitse tulla laittamaan ruokaa, joka pitää sitten asiakkaan laittaa itse omilla tutuilla kattiloillaan. Kaveri ei edes ollut pahoillaan tapahtuneesta. Ilmeisesti huijattavia riittää...

    • Mauri5

      No tuo esittelijä säästi 30-40 euroa ja 3-4 tuntia aikaa kun jätti tulematta, joten suotaneen se hänelle. Jos hän olisi tullut ja olisitte tilanneet pari hyvää kattilaa noin 600 eurolla, hänelle olis jäänyt käteen 120-23%ALV-KULUT = noin 50-60 €
      käteen, eli noin 15 € tuntipalkka..., eli käytännössä aika vapaaehtoistoimintaa, eli kaukana pisneksestä....ja jos kutein useimmiten käy asiakas ei tilaa mitään...
      silloin esittelijälle jää 30-40 euron lasku...

      Kuinka moni teistä käy ruokkimassa ilmatteeksi ventovieraita perheitä iltaisin ja viikonloppuisin?

      Eli vähän kunnioitusta pliis

    • Asiakas9

      No juu, uskotaan. Mä kyllä tilasin 2500 € edestä niitä väineitä. Otin pankkilainaa sen takia pariks vuodeks. Toivotaan että edustaja ihan heti kuole nälkään

    • Tuppermanni

      Iltapala taivaasta

      Rakkaat kyläläiset: Ihania nuo kattilat voi kuinka aurinko purppurana iltaruskossa valuneepi,
      hän kattilan kulmakarusellistä kolauttaapi varovasti induktiolle, hiekka on väsynyt, tööttään alastoman broilerin seiskytviis asteiselle alfa teräkselle, avot napsahti kaunis rusketus kolmessa minuutissa.Mausteet pinalle ja tiivis kansi kiinni, coopertestin verran aikaa illan hämärtyessä ja täydellinen mehukas linnuntissi valmiina. Aaah. Made in Tupperware

    • Pakkomyynninuhri

      700 EUR

      Myyn AMC- KEITTOASTIA SARJA,

      uusi; Täydellinen AMC - kattilasarja keittolevyllä sekä vakuumikone pusseineen. Uuden vastaavan paketin hinta yli 3000 €. Suurin osa tuotteista käyttämättömiä ja osaa käytetty vain muutamia kertoja. tuoteperheelle 30 vuoden käyttötakuu joka siirtyy kaupanteon yhteydesä uudelle omistajalle.
      URL: http://www.keltainenporssi.fi/10355927

      • Kokeilija

        Hei!

        Joko sait sarjan myytyä, olisin ollut kiinnostunut siitä.


    • Päev öhtus

      Poliisi keissi

      Duunikaveri kerto juuri että kävi joskus syksyllä joku iso virolainen kattila-esittelijä. Ruoka oli jees ja
      tuli pelottava tunnelma kun ei ollut varaa tilata väärin hinnoteltua rosteria. Noin pari viikkoa
      myöhemmin oli taloon murtauduttu ja vietiin arvotavarat olkkarista ja keittiöstä "hit and run"-
      tekniikalla. Poliisi sanoi että konnat ovat jo Virossa tai Latviassa! Poliisi sanoi että olkaa
      varovaisia ketä päästätte sisään.

    • Köyherö.

      Kyllä on perkele kädetöntä porukkaa jos eivät osaa hyvää ja terveellistä ruokaa laittaa ihan tavallisilla pannuilla ja kattiloilla, että pitää muutama tonni laittaa niihin. Voi perse sentään....

    • Tennitunni

      KAMALATA! Rouva kävi tyrkkäämässä uusia hienoja välineitä, mutta hinta oli niin kirvelevän karmee että kuolen mielummin vanhalla menetelmällä tehtyyn epäterveellisen ruokaan.

      Täältä Lahden seudulta terveisii

    • RaipeRudiz

      Tarkoin harkittu rahastuskeino AMC:ltä. Muka ainutlaatuisia, jos jengi kävis vähän googlettamassa niin löytäs parikymmentä kilpailevaa tuotetta. Myynti tarkoin treenattua ja jengi ei monesti uskalla kieltäytyä ostamasta.

    • Metästelijä

      Ostin venäjällä käydessäni valkovenäjällä tehdyn 20ltr painekeittimen.Hinta oli 68 €. Käytän purkitukseen Kannessa painemittari, varoventtiili ja paineen tyhjennysventtiili. Kuumennus paikallisten tavoin avotulella tai kaasulla. Itse käytän kaasua ja rengaspoltinta. Hyvä peli erästely oloihin , ei ole riippuvainen sähköstä.

      • Pöhlö

        Mikko Morjens Metsastelijä Et tietenkään voi kertoa firmaa, mistä osti. Olis tarvis.


      • tiffany2008

        Olisi myöskin tarvis tuollainen isompi kattila


    • Anonyymi

      Ikean Painekeitin 6 litraa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe