Millainen suhde teillä on alkoholiin?
Sinkkujen suhde alkoholiin?
24
149
Vastaukset
Alkoholi ei ole minulle ongelma. Aina tulee kaikki juotua.
- juoppoätmi
Minulla on alkoholiongelma, mutta vittu välitä.
- ätmi
Absolutismi.
- 4+8
Juon silloin tällöin suullisen viiniä kirkossa.
- Extra sinkku
En ole suhteessa.
- Ikisinkku M
Meillä on aina joskus yhden illan suhde, ei sen vakavampaa.
- 7nainen8
Ei ole suhdetta ollenkaan.
- lottamari<3
Olen joskus kysynyt häneltä, että tahtooko hän alkaa minun kanssani suhteeseen,.sanoi, että älä naurata,.et kestäisi minua.
- blingit
Riipuu ihan alkoholista.
Itse juon vain etanolipohjaisia juomia ja niistäkään en kelpuuta mitä tahansa paskaa. Kalja hirveää kuravettä, lonkerokin on pahaa. Siidereistänkin suurin on paskaa, mutta muutamia hyviäkin on.
Viinit ei käy, niistä tulee hirveä darra, samaten maustetuista viinoista. Maustetut viinat maistuvat lisäksi pahalle.
Juon silti todella paljon, mutta suurimmaksi osaksi vain muutamaa eri siideriä ja kirkasta, maustatonta viinaa (lantraan ennemmin itse). Määräksi veikkaisin noin 50-75 alkoholiannosta /viikko. - Gammaromeo
Minulla kulunee keskimäärin sellainen 90 ml/vk absoluuttista alkoholia. Joskus kuluu 2-3 vk ilman tippaakaan, niin että tuskin edes ajattelen koko asiaa. Joinakin viikkoina menee yli tuplaten keskiarvoon verrattuna
- ????????????????????
Noin kaksi kertaa vuodessa.
- aito ätmi
Alkoholi ei maistu.
En ole absolutisti, mutta eipä kyllä tule useasti otettua, joissakin juhlatilaisuuksissa vain vähäsen.
- wannabeATM
Tapailemme säännöllisen epäsäännöllisesti ja olemme usein erossa pitkiäkin ajanjaksoja.
- ...
Oikein hyvä. Alkoholi on paras kaverini.
- timantinkova atm
Suhteeni alkoholiin on neutraali tai hieman kaihoisa, sillä minulla ei ole rahaa ostaa sitä. Jostain syystä en kuitenkaan vihaa sitä, vaikka se saavuttamattomissani onkin. Pillua vihaan juuri siitä syystä.
- SekaSikiö
Harvoin. Ei ikinä yksin. Kavereiden kanssa esim baarissa, mökillä, mm-kisoja katsoessa jne.
- -M-
Kun elämäntuska käy liian kovaksi niin juon pari-kolme litraa keskiolutta. Hienoa että niinkin mieto panimotuote auttaa eikä tarvitse turvautua kovempiin aineisiin, kuten koskenkorvaan. Sillä täsmäannoksella saa lamautettua aivot sopivasti juuri silloin kun ne ovat tulehtumassa. Tämä ei välttämättä ollut tieteellistä faktaa, mutta toimii siitä huolimatta.
- 68gfoybi
Voi hyvää päivää. Kirkas ja maustamaton viina, jossa ei ole kuin vettä ja etanolia, on varmasti sinällänsä paljon terveellisempää kuin kalja, joka on lihottavampaa ja johon lisätään ties mitä paskaa.
Jos siis osaat suhteuttaa juomisesi siten, että juot kirkasta viinaa alkoholiannoksina samassa suhteessa kuin kaljaa, kyllä se kirkas viina on varmasti terveellisempi vaihtoehto. - -M-
68gfoybi kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Kirkas ja maustamaton viina, jossa ei ole kuin vettä ja etanolia, on varmasti sinällänsä paljon terveellisempää kuin kalja, joka on lihottavampaa ja johon lisätään ties mitä paskaa.
Jos siis osaat suhteuttaa juomisesi siten, että juot kirkasta viinaa alkoholiannoksina samassa suhteessa kuin kaljaa, kyllä se kirkas viina on varmasti terveellisempi vaihtoehto.Hyvää päivää sinnekin. Yritin jotain huumorintapaista kun viittasin kovempiin aineisiin ja sitten vedinkin verkkareiden takataskusta esiin tutun ja turvallisen kossupullon. Mutta oluesta saa hyvin hiilihydraatteja ja sen avulla jaksaa kuunnella pitkään Youtubesta vanhoja biisejä hiljaa nyyhkyttäen. Kirkas viina ei vie samanlaiseen melankolisen puhdistavaan harjattomaan kyynelpesuun.
- r678t0
-M- kirjoitti:
Hyvää päivää sinnekin. Yritin jotain huumorintapaista kun viittasin kovempiin aineisiin ja sitten vedinkin verkkareiden takataskusta esiin tutun ja turvallisen kossupullon. Mutta oluesta saa hyvin hiilihydraatteja ja sen avulla jaksaa kuunnella pitkään Youtubesta vanhoja biisejä hiljaa nyyhkyttäen. Kirkas viina ei vie samanlaiseen melankolisen puhdistavaan harjattomaan kyynelpesuun.
"eiku se oliki huumoria".
Hätäpaikkaus saattoi toimia netin alkuvuosina, mutta ei nyt sentään 2014.
- anonyymi kurppa
Satunnainen mutta ihan hyvä suhde.
Ihan hyvä suhde on alkoholiin. Pelkästään mietoja juomia, väkevistä pysyttelen erossa. Joskus joku shotti, mutta todella harvoin.
Kärsin kovasta krapulasta, joten juon siksi aikaa hillitysti kun juon.- absoätmi
En ole koskaan juonut. Osittain tämänkin vuoksi olen jäänyt yksin, kun ei nuorempana tullut vietettyä aikaa baareissa ja ryyppyjuhlissa koulukavereiden kanssa. Kuka nainen tällaista tylsää absolutistia jaksaa katsella? Suomessa kyllä syrjäytyy helposti, jos ei alkoholia käytä. Valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201