palstan naiset

kiltti atm

Valmistautuvatko palstan naiset illaksi mustien miesten pantavaksi?

36

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valmistaudun iltaan, mutta en ajatellut panna ketään tänään.

• lottamari<3

Noup,..tänään vietetään leffailtaa yksin...ja elämä jatkuu seksittömällä linjalla.

• erkki-täti

Voisiko kiltti atm kertoa, miten "valmistaudutaan mustien miesten pantavaksi"?

• kivenkova atm

Käyt suihkussa, sheivaat pillusi, laitat tukan hyvin, puet tiukat vaatteet ja meikkaat. Näin kaikki radalle lähtevät palstanaiset tekevät, vaikka muka väittävät palstalla, että mullapa on rehottava vittu ja Karhun verkkarit. Heti postaamisen jälkeen menevät tippa linssissä sheivaushommiin, koska tietävät, että ulkomaalaiset YTM:t eivät mitään viidakkoseikkailua illaksi ole suunnitelleet. He saivat niistä tarpeekseen jo kotimaassaan.

• kivenkova atm
        kivenkova atm kirjoitti:

Käyt suihkussa, sheivaat pillusi, laitat tukan hyvin, puet tiukat vaatteet ja meikkaat. Näin kaikki radalle lähtevät palstanaiset tekevät, vaikka muka väittävät palstalla, että mullapa on rehottava vittu ja Karhun verkkarit. Heti postaamisen jälkeen menevät tippa linssissä sheivaushommiin, koska tietävät, että ulkomaalaiset YTM:t eivät mitään viidakkoseikkailua illaksi ole suunnitelleet. He saivat niistä tarpeekseen jo kotimaassaan.

Vittu saatana, olin siis itse timantinkova atm.

• timantinkova atm
        kivenkova atm kirjoitti:

No mitä helvettiä? Menisikö nimimerkki nyt oikein...

• erkki-täti
        kivenkova atm kirjoitti:

Jaha, en siis valmistaudu. Kävin aika rankalla lenkillä, toki suihkussakin. Nyt on ylläni upouusi oloasu ja naama punoittaa mukavasti edelleen.

Minä en kyllä tiennyt tuota sheivaamista. Jotenkin on tullut kuva, ettei innokkaat panomiehet vakoja valkkaa, että kaikenlaiset puskat käy. Saatan olla väärässä.

• ujo atm40
        erkki-täti kirjoitti:

Jaha, en siis valmistaudu. Kävin aika rankalla lenkillä, toki suihkussakin. Nyt on ylläni upouusi oloasu ja naama punoittaa mukavasti edelleen.

Minä en kyllä tiennyt tuota sheivaamista. Jotenkin on tullut kuva, ettei innokkaat panomiehet vakoja valkkaa, että kaikenlaiset puskat käy. Saatan olla väärässä.

Saat varmemmin suuseksiä, kun siistit paikkasi.

• erkki-täti
        ujo atm40 kirjoitti:

Saat varmemmin suuseksiä, kun siistit paikkasi.

Ei kiinnosta.

• kiltti atm

Moni nainen antaa tänään jännämiehelle pil.lua. Eilenkin näin kun yks mies hakkasi naista keskellä katua ja varmaan myöhemmin ne meni nus.simaan. Minä en ole tuo aloittaja atm.

• Aisuri Timppa

Minun tyttäreni ainakin valmistautuu gigolon pantavaksi. Pimpin sheivaaminen ilmeisesti käynnissä kun on niin pitkään ollu vessassa.

• anonyymi kurppa

Onneksi olet vaan mielikuvitushenkilö koska jos tällä palstalla joku isä oikeasti ajattelisi tytärtään sheivamassa pimppiään niin hyi helv....

• kjdfah
        anonyymi kurppa kirjoitti:

Onneksi olet vaan mielikuvitushenkilö koska jos tällä palstalla joku isä oikeasti ajattelisi tytärtään sheivamassa pimppiään niin hyi helv....

Timpan tyttären pimpin sheivaus kiinnostaa palstan runkkupoikia.

• anonyymi kurppa
        kjdfah kirjoitti:

Timpan tyttären pimpin sheivaus kiinnostaa palstan runkkupoikia.

Mahtaakohan tuon mielikuvitusperheen luoja runkata kun ajattelee mielikuvitustytärtään sheivaamassa?..Tämmönen ajatus vaan juolahti mieleen...

• timantinkova atm

Eivätköhän kaikki äiditkin ajattele poikaansa runkkaamassa, jos vessassa menee pitkään. "Ai sä olit vaan kuudetta kertaa paskalla tänään? Älykkyysosamääräni on 88, joten uskon sinua, vaikka vessa on hajuton."

• naiset tykkää

ne valmistautuu hankkimaan lisää syväkurkku toiminnan aiheuttamaa yökkäysefectiä...

• Yksi n

Illan teemana lapsen harkat uimahallilla.

• kiltti atm
      • erkki-täti

Ai lypsämässä kiinalaisilta talteen siemeniä?

Mjaa, mieluummin vietän vapaa-aikaa kotosalla. Aloitin kaulaliinan neulomisen, joten käsitöitäkin ehkä teen.

• anonyymi kurppa

Ei ole. Ihan koti-iltaa vietän. Klo 21 alkaa Elvis-ilta, nam.

En viime lauantainakaan kyllä ollut valmistautunut aloittajan kysymään asiaan mutta silti yksi musta mies tuli tyrkylle kadulla. En tiedä mitä minusta olisi halunnut, mutta sain tyypin karkoitettua ennenkuin menin keikkapaikkaan sisälle.

• erkki-täti

• anonyymi kurppa
        erkki-täti kirjoitti:

Mikähän fiksaatio näillä ätmeillä on mustiin miehiin?

Kun oikein funtsailin juttua, niin olisihan se ihan eri asia, jos fiksu, huumorintajuinen ja komea Idris Elba tulisi tyrkylle:

http://www.express.co.uk/news/showbiz/440856/Idris-Elba-rushed-to-hospital-after-asthma-attack

Kuin että joku lukutaidoton hikipalli tulisi vetämään hihasta:

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRKRSUd77UqUfBKw_oMx1L-6syXahEssDam2TCS_okeDXFF-OEW

"Mikähän fiksaatio näillä ätmeillä on mustiin miehiin? "

Ei ole vielä tähän päivään mennessä mullekaan selvinnyt...

Itse en ole innostunut mustista miehistä ryhmänä mutta onhan heissä "hyviäkin" tapauksia. Meillä töissä on siivoojana ihan söpö ja mukavan oloinen musta mies. En silti ajatellut syvemmin tutustua häneen..eikä ole kyllä yrittänytkään :P

• ...

"Mikähän fiksaatio näillä ätmeillä on mustiin miehiin? "

Ei ole vielä tähän päivään mennessä mullekaan selvinnyt...

Itse en ole innostunut mustista miehistä ryhmänä mutta onhan heissä "hyviäkin" tapauksia. Meillä töissä on siivoojana ihan söpö ja mukavan oloinen musta mies. En silti ajatellut syvemmin tutustua häneen..eikä ole kyllä yrittänytkään :P

Peniskateus. :-D

• penis envy
        ... kirjoitti:

Peniskateus. :-D

Peniskateus koskee vain naisia, ja palstan kurpat tuntuvat olevan juuri siitä syystä sinkkuja, että ne kuvittelevat miehen kanssa kilpailemisen (miehekkyyden naisessa) olevan seksikästä.

• anonyymi kurppa
        penis envy kirjoitti:

Peniskateus koskee vain naisia, ja palstan kurpat tuntuvat olevan juuri siitä syystä sinkkuja, että ne kuvittelevat miehen kanssa kilpailemisen (miehekkyyden naisessa) olevan seksikästä.

En mä ole koskaan ainakaan täällä valittanut, että mun penikseni on liian pieni...vai olenko?

• ...
        penis envy kirjoitti:

Peniskateutta esiintyy myös ätmeillä. Eikö täällä jossain vaiheessa todistettu, että ätmit ovat todellisuudessa naisia. Mustien miesten kohdalla kyse on tietenkin värkin koosta.

• erkki-täti
        penis envy kirjoitti:

Enpä ole koskaan halunnut itselleni penistä. Miten voisin olla siis kateellinen pippelinomistajille?

Enkä erityisen miehekäskään ole. Paitsi jos palstan ätmien mielestä kaikki luonnollinen selviäminen on miehekästä. Metsästän, ja osaan nylkeä eläimiä. Osaan jopa nylkeä mateen ilman teräasetta! Kääk!

Käsittääkseni naisten enemmistö on nämä hommat hallinneet useiden tuhansien vuosien ajan.

• Ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Enpä ole koskaan halunnut itselleni penistä. Miten voisin olla siis kateellinen pippelinomistajille?

Enkä erityisen miehekäskään ole. Paitsi jos palstan ätmien mielestä kaikki luonnollinen selviäminen on miehekästä. Metsästän, ja osaan nylkeä eläimiä. Osaan jopa nylkeä mateen ilman teräasetta! Kääk!

Käsittääkseni naisten enemmistö on nämä hommat hallinneet useiden tuhansien vuosien ajan.

erkki-täti kettumetsälle lähdössä sylinterihattuineen:

http://janeaustensworld.files.wordpress.com/2011/01/hunt1.jpg

vai oliko se sittenkin tuossa jänöpupujahdissa?

http://www.csmonitor.com/var/ezflow_site/storage/images/media/content/2012/0220/0220-downton-abbey-season-three.jpg/11799666-1-eng-US/0220-downton-abbey-season-three.jpg_full_600.jpg

• erkki-täti
        Ikisinkku M kirjoitti:

erkki-täti kettumetsälle lähdössä sylinterihattuineen:

http://janeaustensworld.files.wordpress.com/2011/01/hunt1.jpg

vai oliko se sittenkin tuossa jänöpupujahdissa?

http://www.csmonitor.com/var/ezflow_site/storage/images/media/content/2012/0220/0220-downton-abbey-season-three.jpg/11799666-1-eng-US/0220-downton-abbey-season-three.jpg_full_600.jpg

Nyt kyllä napsahti kaksi asiaa kuvassa kohilleen, että enpä sano enempää. Kettuja en metsästä.

• erkki-täti kirjoitti:

Nyt kyllä napsahti kaksi asiaa kuvassa kohilleen, että enpä sano enempää. Kettuja en metsästä.

No mitäs elukkeita sää sit metsästät? Aika siisti harrastus kyllä toi metsästys, voisipa tuota itsekin joskus kokeilla jos vain näiltä muilta harrastuksiltansa (ml. palstailu) ehtisi...

• erkki-täti
        stellaria81 kirjoitti:

No mitäs elukkeita sää sit metsästät? Aika siisti harrastus kyllä toi metsästys, voisipa tuota itsekin joskus kokeilla jos vain näiltä muilta harrastuksiltansa (ml. palstailu) ehtisi...

Joka vuosi lähdetään sorsia ja hanhia jahtaamaan. Samaten hirvijahtiin sitten myöhemmin, mutta se ei ole mun suosikki. Sitten on talvikauden jäniksen metsästys...Se on suosikki, ja maistuu kaikkein parhaimmalta. Ja mun mielestä se pupun metsästys on myös eniten liikuntaa.

• ikisinkku M
        erkki-täti kirjoitti:

Joka vuosi lähdetään sorsia ja hanhia jahtaamaan. Samaten hirvijahtiin sitten myöhemmin, mutta se ei ole mun suosikki. Sitten on talvikauden jäniksen metsästys...Se on suosikki, ja maistuu kaikkein parhaimmalta. Ja mun mielestä se pupun metsästys on myös eniten liikuntaa.

Kerran yksi muuten kovaakin herjaa heittävä karunoloinen metallimies sanoi että hänen metsästykset loppui siihen kun takajalkoihin ammuttu jänis itki kuin pieni lapsi tai siltä se oli ainakin kuulostanut, miesporukassa kukaan ei nauranut, arvostimme hiljaa. Stellarian kannattaa kyllä harkita vielä jos on eläinrakas.

• ...

No toki.

• atm.

Moni nainen antaa pillua tänään mustille ja lapsia syntyy.

• No mitäs luulet? :-D

Palstalla, lyhyet nokoset ennen palstailua ja kohta rupean katsomaan jotain sarjaa tai voisi jonkun leffankin katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      13
      2546
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      122
      1267
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1195
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      245
      1014
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      1013
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      924
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      816
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      786
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      719
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      46
      719
    Aihe