DarkFear jankkaa samoja asioita vuodesta toiseen ja tämä on kieltämättä ärsyttävää. Itseäni kuitenkin eniten ärsyttää tuo "nuori mies" sana jonka hän lisää jokaiseen lauseeseen jossa puhuu itsestään.
Alkuperäinen: "Musta siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos parhaassa iässä oleva nuori mies ei halua yksin baariin lähteä..."
Jos hän jättäisi sanan pois tai korvaisi sen "aikuinen"- sanalla niin se olisi hyväksytynpää. Ja jättäisi nuo "parhaimmat iät" pois myös. Esimerkkejä:
Vaihtoehto 1: "Musta siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos aikuinen mies ei halua yksin baariin lähteä, kun tuntee olonsa siellä yksinäiseksi ja turhautuneeksi."
Vaihtoehto 2: "Musta siinä ei ole mitään ihmeellistä, jos mies ei halua yksin baariin lähteä, kun tuntee olonsa siellä yksinäiseksi ja turhautuneeksi."
Darkkis, et ole enää NUORI. Olet fyysisesti aikuinen ja sinun pitäisi myös hyväksyä tuo tosiasia.
Mikä lopettaisi DarkFearin haukkumisen?
33
169
Vastaukset
- 6+11
Totta! Itseäni myös ärsyttää, että DarkFear koko ajan sanoo tekevänsä kaikkea "parhaimpina nuoruusvuosinaan", mutta sitten ei kuitenkaan tee yhtään mitään nyt. Ja kaikki johtuu siitä, että palstalaiset ajattelevat negatiivista kaikesta. Huoh.
Siirtää vain sitä "parempaa" elämää eteenpäin. Noh, on kai se parempi elää harhassa kuin itkeä pillun puutteesta täällä... - banaanibarbaari
Jos hän vain tulisi vihdoinkin tulisi ulos kaapistaan ja lopettaisi tuon selvän teennäisen homovihansa.
Joo mutta, kun sitä vaan tuntee edelleen itsensä vielä nuoreksi, niin totta kai sitä silloin voi puhua niistä nuoruusvuosista. Kuitenkin sitä kolmekymppinen mies on vielä aivan liian nuori käydäkseen yksin baareissa, sillä ei baareissa käy yksin ketkään muut kun jotkut keski-ikäiset ja vanhat miehet.
- kysynpä vain
Mutta mikset voi kirjoittaa tuon ap:n antamalla esimerkillä? Lauseen tarkoitus ei muutu mihinkään, mutta tuo ärsyttävä "nuori mies"- soopa ei ole ärsyttämässä ihmisiä.
- nickname Sam
kysynpä vain kirjoitti:
Mutta mikset voi kirjoittaa tuon ap:n antamalla esimerkillä? Lauseen tarkoitus ei muutu mihinkään, mutta tuo ärsyttävä "nuori mies"- soopa ei ole ärsyttämässä ihmisiä.
Ei DarkFear osaa enää tuossa iässä oppia uusia asioita. Jos hänen pitäisi oppia kirjoittamaan kuin normaalit ihmiset niin hänen maailmansa luultavasti romahtaisi
- 12+12
kysynpä vain kirjoitti:
Koska DarkFear kärsii autismista ja hän ei mahda sille mitään! Älkää kiusatko DarkFearia!
- banaanikärpänen
Voitko antaa yhtään esimerkkiä jossa ihmiset kutsuisivat itseään reaalimaailmassa "nuoreksi mieheksi"? Tuo kuulostaa vain niin totaalisen dorkalle kun hoet tuota jatkuvasti
- Trollauksen kuningas
banaanikärpänen kirjoitti:
Voitko antaa yhtään esimerkkiä jossa ihmiset kutsuisivat itseään reaalimaailmassa "nuoreksi mieheksi"? Tuo kuulostaa vain niin totaalisen dorkalle kun hoet tuota jatkuvasti
Joitakin kuukausia sitten DF trollasi tuolla kirjoittamalla toistuvasti täsmennykseksi sulkuihin "nuori (yli kolmekymppinen) mies". Harmittelin vähän, että tuo elementti jäi sittemmin teksteistä pois, sillä se oli mielestäni hauska.
- tiedä sinä se
Sulta ei kylläkään kysytty mitään.
- Loistavaa!
Trollauksen kuningas kirjoitti:
Joitakin kuukausia sitten DF trollasi tuolla kirjoittamalla toistuvasti täsmennykseksi sulkuihin "nuori (yli kolmekymppinen) mies". Harmittelin vähän, että tuo elementti jäi sittemmin teksteistä pois, sillä se oli mielestäni hauska.
Hän lukee fanipalautetta! Eilen nähtiin uusi upea variaatio eli "nuori mies (alle nelikymppinen)".
- ryppis
Loistavaa! kirjoitti:
Hän lukee fanipalautetta! Eilen nähtiin uusi upea variaatio eli "nuori mies (alle nelikymppinen)".
Hienoa, kivasti nousi näin maanantaipäivänä hymy huulille tästä. :)
- Kun DF puhuu totta!
Sitten kun darkkis myöntää olevansa homosuhteessa somalivanhukseen!
Se lopettaisi haukkumisen, jos te ”darkistajat” hankkisitte edes hidun verran palstan ulkopuolista elämää ja lakkaisitte nostamasta verenpainettanne jonkun toisen kirjoittajan mielipiteiden ja sananvalintojen takia. Voisi ehkä jonkin verran se omakin elämänlaatu siitä parantua.
- ohnoes
Yksilöiden huomiotta jättäminen kuuluu naisten käyttämiin taktiikoihin. Jos ei tykätä jostain (esim. toinen nainen), se eristetään pois porukasta ja/tai muutenkin käyttäydytään kuin tätä ei olisi olemassakaan (at-mies).
Eivät miehet harrasta tuollaista. ohnoes kirjoitti:
Yksilöiden huomiotta jättäminen kuuluu naisten käyttämiin taktiikoihin. Jos ei tykätä jostain (esim. toinen nainen), se eristetään pois porukasta ja/tai muutenkin käyttäydytään kuin tätä ei olisi olemassakaan (at-mies).
Eivät miehet harrasta tuollaista.Hahaha, kyllä on taas niin tuulesta temmattu yleistys kuin olla ja voi.
- asdasdasddsa
ohnoes kirjoitti:
Eivät miehet harrasta tuollaista.Ovelin läppä Suoli24:a miesmuistiin.
- Tee näin DF
Minä puolestani toivon, että DF ajaisi päänsä reilusti kaljuksi ja luopuisi siitä surkuhupaisasta juiceletistäään ja finatabujen syömisestä, lopettaisi salaa harjoittamansa rotujen välisen homoseksin, muuttaisi pois yksiöstä, osallistuisi jonkinlaiseen vapaaehtoiseen maanpuolustustyöhön osoittaakseen kunnioitustaan sotiemme veteraaneille, sekä ennen kaikkea tunnustaisi rehellisesti ja suoraselkäisesti olevansa HC-ATM, neitsyt-setä ja setäneitsyt, jonka parhaat nuoruusvuodet ovat jo ohi.
Tuon kun DarkFear teet, niin lakkaan ajattelemasta sinusta sitä negatiivista. Minä kun kuitenkin parhaiten tiedän miten sinun kuuluu sitä elämääsi elää.Mulla sitä kun ei olekaan mitään surkuhupaisaa juice-tukkaa tai mitään muutakaan rumaa kaljua, niin sen vuoksi mä en todellakaan ala päätäni kaljuksi ajamaan ja näyttämään joltain ahdasmieliseltä persupaskajuntilta!!!!!!
Kaikki suvaitsevaiset, avarakatseiset, nykyaikaiset, kansainväliset ja EUROOPPALAISET MIEHET kun eivät todellakaan suostu sitä tukkaansa menettämään jonkun vitun typerän kaljuuntumisen takia!!!!!! Koska kaikki tämänlaiset miehet aloittavat sen fina-tablettien syömisen jo hyvissä ajoin ja menevät tarvittaessa plastiikkakirurgille hiustensiirtoon.
Mä kun asunkin yli 60 neliön kaksiossa, koska mä vihaan yksiöitä ja ajattelen niistä joka päivä kaikkea negatiivista, kuten ajattelen sitä negatiivista myös siitä sun ja muiden tämän palstan luuseripaskojen paskayksiöistä, että tiedä sä perkeleen yksiössä asuva luuseripaska se!!!!!!!!!
Ensi kerralla kun muutan johonkin, niin pyydän sitten tämän palstan kirjoittajia valitsemaan yhdessä mulle asunnon, niin eipä sitten pääse kukaan tällä palstalla ajattelemaan mitään negatiivista mun asumiskuvioistani.
Tällaista se just elämä on, kun sitä ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi.- Hame päälle Darkkis!
DarkFear kirjoitti:
Mulla sitä kun ei olekaan mitään surkuhupaisaa juice-tukkaa tai mitään muutakaan rumaa kaljua, niin sen vuoksi mä en todellakaan ala päätäni kaljuksi ajamaan ja näyttämään joltain ahdasmieliseltä persupaskajuntilta!!!!!!
Kaikki suvaitsevaiset, avarakatseiset, nykyaikaiset, kansainväliset ja EUROOPPALAISET MIEHET kun eivät todellakaan suostu sitä tukkaansa menettämään jonkun vitun typerän kaljuuntumisen takia!!!!!! Koska kaikki tämänlaiset miehet aloittavat sen fina-tablettien syömisen jo hyvissä ajoin ja menevät tarvittaessa plastiikkakirurgille hiustensiirtoon.
Mä kun asunkin yli 60 neliön kaksiossa, koska mä vihaan yksiöitä ja ajattelen niistä joka päivä kaikkea negatiivista, kuten ajattelen sitä negatiivista myös siitä sun ja muiden tämän palstan luuseripaskojen paskayksiöistä, että tiedä sä perkeleen yksiössä asuva luuseripaska se!!!!!!!!!
Ensi kerralla kun muutan johonkin, niin pyydän sitten tämän palstan kirjoittajia valitsemaan yhdessä mulle asunnon, niin eipä sitten pääse kukaan tällä palstalla ajattelemaan mitään negatiivista mun asumiskuvioistani.
Tällaista se just elämä on, kun sitä ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi.Mitä sä w*itun neitsyt-setä ja irstas munalutku vaahtoat täällä?
Hame päälle Darkkis! kirjoitti:
Mitä sä w*itun neitsyt-setä ja irstas munalutku vaahtoat täällä?
Mitä vittua säkin vitun paskaperseaivo tulet vittu siinä tollaista vitun paskaa mulle vittu täällä kertomaan saatanan hinttipersehuora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun neitsyt-setä oletkin ja just siksi sua pitäisikin lyödä vähintään parikymmentä kertaa kirveellä päähän, niin loppuisi siinä vittu sulla tollainen vitun paskan puhuminen saatana!!!!!!!!!!!! Sulla se vaan veri ja paska päästä lentäisi, kun sullahan sitä onkin aivojen tilalla päässä ihan vaan silkkaa paskaa!!!!!!!! Ei muuta kun kirveellä päähän vaan tollaista sun kaltaista VITUN JÄTEKASAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!- Taisi tulla ongelmia
DarkFear kirjoitti:
Mitä vittua säkin vitun paskaperseaivo tulet vittu siinä tollaista vitun paskaa mulle vittu täällä kertomaan saatanan hinttipersehuora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun neitsyt-setä oletkin ja just siksi sua pitäisikin lyödä vähintään parikymmentä kertaa kirveellä päähän, niin loppuisi siinä vittu sulla tollainen vitun paskan puhuminen saatana!!!!!!!!!!!! Sulla se vaan veri ja paska päästä lentäisi, kun sullahan sitä onkin aivojen tilalla päässä ihan vaan silkkaa paskaa!!!!!!!! Ei muuta kun kirveellä päähän vaan tollaista sun kaltaista VITUN JÄTEKASAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Nyt taitaa lähteä rikosilmoitus hetimmiten poliisille laittomasta tappouhkauksesta.
Taisi tulla ongelmia kirjoitti:
Nyt taitaa lähteä rikosilmoitus hetimmiten poliisille laittomasta tappouhkauksesta.
Joo ja mä voisin tehdä samalla rikosilmoituksen mm. kunnianloukkauksesta, joita mua kohtaan on tällä palstalla IHAN JATKUVASTI JA JOKA VITUN PÄIVÄ!!!!!!!
Mikset koskaan puutu kenenkään muiden kirjoittajien epäasiallisuuksiin, kuten vaikka naisasialuuserin teksteihin??
No ethän sä tietenkään halua kenenkään muiden kirjoituksiin puuttua, kun haluat nostaa esille vain pelkästään kaikki mun kirjoitukseni, että saisit sitten olla kaikin puolin täällä mua vastaan, ihan kuten KAIKKI muutkin tämän palstan kirjoittelijat.- Darkkiksen fina jatkuu
DarkFear kirjoitti:
Joo ja mä voisin tehdä samalla rikosilmoituksen mm. kunnianloukkauksesta, joita mua kohtaan on tällä palstalla IHAN JATKUVASTI JA JOKA VITUN PÄIVÄ!!!!!!!
Mikset koskaan puutu kenenkään muiden kirjoittajien epäasiallisuuksiin, kuten vaikka naisasialuuserin teksteihin??
No ethän sä tietenkään halua kenenkään muiden kirjoituksiin puuttua, kun haluat nostaa esille vain pelkästään kaikki mun kirjoitukseni, että saisit sitten olla kaikin puolin täällä mua vastaan, ihan kuten KAIKKI muutkin tämän palstan kirjoittelijat.Kyllä poliiseille on ensisijaisesti tärkeintä saada tuollainen yhteiskunnan jäsenille vaarallinen pyöveli telkien taakse.
Darkkiksen fina jatkuu kirjoitti:
Kyllä poliiseille on ensisijaisesti tärkeintä saada tuollainen yhteiskunnan jäsenille vaarallinen pyöveli telkien taakse.
Onhan naisasialuuseri kertonut täällä monta kertaa tai oikeastaan päivittäin siitä, kuinka naisia pitäisi tappaa mitä erilaisemmin keinoin. Että kyllä se hänen vangitseminen olisi paljon tarpeellisempaa yhteiskunnan kannalta. Hänellä kun on myös vielä vakavia mielenterveysongelmia, niin sitä suuremmalla syyllä hänet olisi hyvä laittaa pysyvästi lukkojen taakse.
- §1+4
DarkFear kirjoitti:
Sä sitä itse vittu varmaan joku vitun neitsyt-setä oletkin ja just siksi sua pitäisikin lyödä vähintään parikymmentä kertaa kirveellä päähän, niin loppuisi siinä vittu sulla tollainen vitun paskan puhuminen saatana!!!!!!!!!!!! Sulla se vaan veri ja paska päästä lentäisi, kun sullahan sitä onkin aivojen tilalla päässä ihan vaan silkkaa paskaa!!!!!!!! Ei muuta kun kirveellä päähän vaan tollaista sun kaltaista VITUN JÄTEKASAA SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kai ymmärrät, ettet ole ole pasifisti jos hyväksyt KENENKÄÄN ihmisen teloittamisen kirveellä? Olipa se ihminen miten inhottava ihminen tahansa. Olet vain perusjuntti.
- tämä ainakin...
kun Darkkis lopettaa Yusufun munan imemisen
- DakFear (ei kirj)
Ok. Saanko silti ottaa munaa pyllyyn Yusufilta?
- tämä ainakin...
DakFear (ei kirj) kirjoitti:
Ok. Saanko silti ottaa munaa pyllyyn Yusufilta?
siihen saat siunaukseni
- Darkistaja
Mitenkäs on, DarkFear? Luuletko pystyväsi muuttamaan lauseitasi hieman normaalimpaan suuntaan? Tämä olisi ensiaskel siihen, etteivät kaikki ajattelisi negatiivisesti sinusta koko ajan.
- DF on muuttumaton
Ei DarkFear uskalla tehdä mitään muutoksia elämäänsä
- Yusuf.
Nyt sina darkis rauhoitua valitomasti ja menna lukeman koraani.
- breaking news
Darkkis kääntyi muslimiksi!
- valtaa vastaan!
"Hänellä kun on myös vielä vakavia mielenterveysongelmia, niin sitä suuremmalla syyllä hänet olisi hyvä laittaa pysyvästi lukkojen taakse. "
Jaahas jaahas...onpas vastuuntunnotonta puhetta. Harkitsematonta..
Ensinnäkin DF..... mt - ongelma on vain sana paperilla jonka yhteiskunta-valta on kirjoittanut, ja jonka uhri ihminen on. Niin se menee.
Lukkojen taakse pitäisi laittaa psykiatrit, näin he eivät pääsisi lukitsemaan terveitä ihmisiä väärinymmärrettyjä telkien taa.....
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei91862Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181176- 891175
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51973Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli235942Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63884- 81763
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253756- 35699
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42663