Kauanko munia ja pekonia pitää paistaa?
Munien ja pekonin paistaminen
1
125
Vastaukset
- etsilleen
Rippuu siitä millaisena ne haluat ja millaisella lämmöllä ne paistat - pekonit kylmälle pannulle ja lämpö päälle, annat niiden saada väriä ja rapeutta, kun pekonit ovat melkein valmiit riko muna niiden väliin ja anna valkuaisen hyytyä ja keltuaisen saavan lämpöä ruskistamatta kumpaakaan.
Aikaa voisi sanoa noin 4-5 minsaa vaikka vanha kansa haluaakin munansa rapealla pitsireunuksella, joka taas vaatii pitempää aikaa ja korkeampaa lämpöä.
Kyse on mausta ja lämmönsäädöstä miten kypsää tai raakaa haluaa - kokeile ja löydä oma suosikkisi eri kypsyysasteista.
Itse pidän rapsakasta pekonista ja läpikypsästä munasta vaikka jotkut sanovat sen olevan piloilla kiinteän keltuaisen takia - jotenkin en vain voi syödä puoliraakaa ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267