Kuinka käy ? Lähtevätkö vihreät hallituksesta torstaina ?
Oma arvioni on että ..lähtevät . Mitäpäs toiset sanovat tähän..?
Lyödäänkös vetoa ?
2
113
Vastaukset
- 4+14
Lähtevät tietysti mutta tuo ydinvoimakysymys on lähinnä tekosyy. Hallitus tekee päätöksen jolla ydinvoimalupien määrä vähenee yhdellä, ei luulisi vihreillä olevan valittamista. Todellinen syy on kilpailu punavihreän vasemmistoliiton kanssa, pelko että se ajaa ohi kun vihreät ovat hallitusvastuussa vaikeina aikoina. Rotat jättävät uppoamassa olevan laivan!
- 20+14
Hallitus ei ole vielä esittänyt mitään, ainoastaan Vapaavuoro. Myöskin SDP:ssä on ministereitä, jotka vastustavat ydinvoimaa, ja voikin tapahtua niin, ettei Vapaavuoro pystykään torstaina esittämään yhtään mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013