Hei kuulin juuri, että jokaista planet earth asukasta kohti on noin 2kg ruokaa päivässä. No minulla ainakin oli se vaihe että opiskellessa joutui tyytymään jos jonkinlaisiin kekseliään kevyisiin herkkuihin.
Kuka muistaa makaronivellin tai sardiinipurkit. Näkkäri oli listalla. Mutta ihan kaikkein traagisin oli kyllä teekiisseli!
Entä teillä?
Teekiisseli ja muita herkkuja
2
1289
Vastaukset
- Porkkana
Nyt heräsi uteliaisuus! Olen itsekin opiskellut, mutta teekiisselistä en ole kuullutkaan. Suurena teen ystävänä pyydänkin, että paljastaisit täällä tuon suloherkun valmistusohjeen. :-)
- hetta
minä olen myös kiinnostunut tuosta reseptistä.
en juo kahvia ollenkaan joten n tykkää kahvikiisselistä..mutta teestä se voisi olla hyvää.laita resepti pliis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944