Tervemenoa helvettiin! Sinne meni, mutta minäpä olen yhä täällä! En ole aikoihin ollut näin hyvällä tuulella. I
Huomasin aamun lehdestä koulukiusaajani kuolinilmotuksen.
35
280
Vastaukset
- 6+17
Koulukiusaamisestani on melkein 20 vuotta aikaa ja olen kyllä menestynyt ihan hyvin elämässäni sen jälkeen, mutta silti muistan kiusaajan nimen ja sen vittumaisen ilmeen joka sillä oli. Valitettavasti kyseinen henkilö on vieläkin elossa, mutta on ainakin istunut vankilassa tässä välissä... nykyään asustelee toisella puolella maailmaa.
- Kaikilla pahimmilla
kiusanhengillä, jotka mina muistan, menee valitettavasti paremmin kuin minulla.
psykopaatit ...no, jos nyt eivät menesty, ainakin tulevat suht hyvin toimeen.
Onneksi viina on usealle kuulemma jatkuvasti paheneva ongelma, joten toiveita on, että ainakin sairastuvat... - marianne89...
Kaikilla pahimmilla kirjoitti:
kiusanhengillä, jotka mina muistan, menee valitettavasti paremmin kuin minulla.
psykopaatit ...no, jos nyt eivät menesty, ainakin tulevat suht hyvin toimeen.
Onneksi viina on usealle kuulemma jatkuvasti paheneva ongelma, joten toiveita on, että ainakin sairastuvat...Niin menee. Luokan pahin kiusaajapoika ainakin asettui myös ehdolle politiikkaan. En tiedä pääsikö, mutta on ollut jokatapauksessa naimisissa jo pitkään ja muutenkin elämän muilla sektoreilla pyyhkii ainakin todella hyvin, vaikka ei olisikaan poliittiseksi vaikuttajaksi asti päässytkään. Myös muilla entisillä luokan kiusaajapojilla pyyhkii ihan ok:sti, yksi tosin on alkoholisoitunut pahasti (ei edes luokkakokoukseen päässyt) ja hänen tapauksessaan voi olla että tulee ennenaikainen kuolemakin tai vähintäänkin yhteiskunnasta syrjäytyminen.
Yksi heistä kiusaajapojista lisäksi on edelleen pienrikollinen (oli sitä jo erittäin nuorella iällä kuin myös yritti pummailla jo ala-asteella rahaa mm. multa, mikä panee miettimään millainen lapsuus tyypillä lienee ollut, siis ei välttämättä vielä tuo pummailu vaan se pienrikollisuus jo erittäin nuorena), mutta seurustelee silti aika nätin ja hoikan Dominikaanisesta Tasavallasta olevan tytön kanssa.
Kiusaajatytöistä en tiedä yhtä paljon, koska omalta yläasteen aikaiselta luokaltamme ja ylipäänsä lähestulkoon koko ikäluokastamme (eli myös rinnakkaisluokilta) pahimpia kiusaajiani olivat nimenomaan pojat. Ne kiusaajatytöt taas olivat valtaosin hieman alemmilta ikäluokilta, yleensä vuotta nuoremmasta ikäluokasta, ja sen ikäluokan nykyisistä kuulumisista en puolestaan tiedä juuri mitään. Ainakin omalta luokaltamme niillä tytöillä, jotka harrastivat lähinnä suht lievää (huomattavasti lievempää kuin ne vuotta nuoremmat tytöt tai mitä luokkamme pojat) "kiusausta"/naljailua menee nykyisin myös hyvin, aika lailla yhtä hyvin kuin entisillä kiusaajapojillakin. Ovat yhtä lailla naimisissa, hyvässä ammatissa ja jälkikasvuakin tehneet yms.
- Tiedätkö
mihin kuoli?
- Uhri.
En tiedä, mutta veikkaan huumeita. Ainakin on kuulemma liikkunut huumeporukoissa.
- Mukava juttu sulle.
Toisin oli niillä, jotka saivat kesäkuussa lukea lehdestä, että niiden koulukiusaajasta oli tullut pääministeri.
- Normi tapaus on
että kiusaaja menestyy ja voi hyvin. Mitään kosmista oikeuutta ei valitettavasti ole.
- -------------
Normi tapaus on kirjoitti:
että kiusaaja menestyy ja voi hyvin. Mitään kosmista oikeuutta ei valitettavasti ole.
Kosminen oikeus nimenomaan on ja se on tämä: vahvin voittaa.
- Kullervo Kalsa
------------- kirjoitti:
Kosminen oikeus nimenomaan on ja se on tämä: vahvin voittaa.
Elämä on voimakkaiden kiertopalkinto.
- Ihminen joka iloitsee
toisen ihmisen kuolemasta ei ole ihan terve
- joopa joo
Aika monet ihmiset ovat tässä mielessä "sairaita". Tyrannien, terroriestien ja murhaajien kuolemat kuitenkin tuntuvat ilahduttavan monia ihmisiä.
- Hyvä juttu
Mutta koulukiusaaminen, raiskaaminen yms. on ihan ok ja tekijää pitää sääliä ja hänkin tarvitsee "apua" vaikka pillua.
Hyvä että kuoli, ei me sitä tarvita täällä. - Minä nautin
päivittäin esim. Isisi ja Talibanin-jäsenien kuolemista.
Youtubesta löytyy muuten hyviä pätkiä joissa USAn Apache-kopterista niitataan likaisia islamisteja Afganistanissa... - Paskan kuolemaa
en sure
- Jii007
Oikeus on tapahtunut.
- Hyvä juttu
Onnittelut!
Loistava uutinen varmasti sinulle. - scrg
Pari metriä multaa päällä parantaa pahemmankin luonnevian.
- Hmmm...
Olisin minäkin onnellinen, pakko myöntää, jos bongaisin lehdestä rikollisten kiusaajieni kuolinilmoitukset.
Mutta valitettavasti en vielä ole lehdestä sellaisia löytänyt. Ehkä odotus vielä palkitaan.
Maailma olisi pykälän parempi paikka ilman niitä ihmisiä. - Kiusattu1980
Mua kiusasi niin oppilaat kuin opettajatkin. Edelleen kahdenkymmenen vuoden jälkeenkin muistan nuo tapaukset kuin eilisen päivän ja todellakin riemuitisin heidän epäonnistumisistaan ja tapaturmistaan. Kukaan ei voi käsittää että koulukiusaaminen voi pilata ihmisen koko aikuis iän myös. Olen erakoitunut koska en luota enään ihmisiin vanhempiani tai siskoani lukuunottamatta. Parisuhteita en voi perustaa koska en usko että kukaan voi minua oikeasti rakastaa. Olin yksin kun synnyin, olin yksin kun kiusattiin ja olen yksin kun kuolen. Kun mieli nuorena haavoitetaan ei se parane enään koskaan ja tämä on totuus.
- kiusaaja
Helpolla pääsi, itse olen atm ja todennäköisesti en pääse kuolemaan vielä moneen kymmeneen vuoteen, vaan joudun kitumaan vanhaksi papparaiseksi asti ilman naista.
- Äädämi
Runkkasitko ja heitit spegut kuolinilmoituksen päälle? Minä olisin tehnyt niin!
- Niin se on
Haudalle voi käydä kusaisemassa.
- Nopea kuolema
on noille paskoille liian helppo. Niitä pitäisi kiduttaa kuten nekin ovat kiduttaneet viattomia uhrejaan
- Samaa toivon
niille tytöille, jotka antoivat pillua koulukiusaajille.
- Ne ovat pahinta
Samaa toivon kirjoitti:
niille tytöille, jotka antoivat pillua koulukiusaajille.
saastaa
- Naisasialooseri.
Ne ovat pahinta kirjoitti:
saastaa
Totta. Ja toisin kuin kiusaajat, he toimivat samoin vielä aikuisena.
- Naisasialooseri.
Minä en valitettavasti tuota iloa ole saanut vielä kokea, luin lehdestä vain pääkiusaajani isoisän kuolinilmoituksen.
Kiusaajiani oli paljon enkä tiedä kuin muutaman nimen, niiden jotka olivat samalla luokalla kuin minä. Tajusin, etten muista enää heidän nimiä! Hyvä vaan.
Silloin kun olin katkera ja vihainen kuvittelin kuinka kidutan ja hakkaan pahimpia kiusaajiani. Loppujen lopuksi en saanut siitä kuitenkaan mitään mielihyvää, vain pahan olon itselleni.
En ole antanut enkä koskaan antaisi kiusaajilleni anteeksi. Ne (en halua käyttää niistä otuksista edes oikeaa muotoa he) ovat minulle yhdentekeviä raukkamaisia pa*koja. Minulle ne eivät ole edes olemassa.- pohti
Kiusausta on monenlaista, minua yks yritti ala-asteella, kiusata niin että alkoi minun ja sen vanhempien lähellä, olimme kaiki kokoontuneet jostain syystä yhteen, yhtä-äkkiä utelemaan minulta kovaan ääneen, että miksi aina kiusaan sitä koulussa.
"MIKSI KIUSAAT AINA MINUA!!" "MIKSI TEET NIIN" Olin ihmeissäni harvoin edes näin koko poikaa ja todellakaan en koskaan kiusannut ketään, en edes lyönyt kiusaajia vaan yritin olla etäällä niistä. huusin sille, älä valahtele! mutta se vaan jatko, kyllä oli perseestä En tiedä oliko mielenvikainen vai paha.
Vituttaa kaikki uhrit, ihmiset jotka ottaa herneen nenään joka vitun asiasta, olinko liian helposti naurava vai heitinkö palloa liian lujaa lumisodassa. Vitun tyhmä paska.- ed arewery r444444
Äiti huusi kovasti se ei uskonut, että se oli hullu mielen vikainen poika, mutta kyllä mä sitten opetin sen kun olimme kahden koulussa että valheella on lyhyet jäljet
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1375268Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa733609"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083484Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma642758Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.362359- 1181705
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3591202- 491176
- 49912
PrimeTimen kaikkitietävä yli-ihminen taas superasiallisena
Joku mistään mitään tietämätön antaa täysin vääriä ohjeita ihmisille. Onneksi maailmanhistorian ylivoimaisin yleisnero k59755