Hei, olen avuton kemiassa ja tämä nyt vähän liippaa aihetta, joten siksi siis tänne kyselemään.
Onko mikään aine kemialliselta kaavaltaan samankaltaista kuin tavallinen sakkaroosi C12H22O11, joka ei kuitenkaan ole makeaa? Onko siis olemassa ei-makeaa sokeria?
Onko olemassa ei-makeaa sokeria?
Mie en tiiä
3
222
Vastaukset 3
- eväät eineshyllystä
Ei kannata paljastaa, jos keksit semmosen. Elintarviketehtailijat heti myy samaa skeidaa 0% sokeria lapulla.
Jos on ns. 'on the roll' päällä, niin keksipä samantien glutamaatiton hiivauute. - En miekään
Eikö selluloosa lueta sokereihin?
- fjdgjjfdhjjjj
Totta. Selluloosa, kuten tärkkelyskin (esim. perunajauho) ovat sokeripolymeerejä. Tärkkelys ei ainakaan ole kovinkaan makeaa. Maista vaikka perunajauhoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791662
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset206628- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo88584- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510