Ihmettelyn aihe

MIKSI TÄYTYY

Olen ihmetellyt miksi täytyy ajaa aina melkein toisen takapuskurissa kiinni ja toinen juttu jos jätät turvavälin niin eikö joku joulutonttu kiila jo siihen eteen, Sitten ihmetellään lehtien palstoilla näitä ketjukolareita.

10

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haska_Pattu

Eikös se väli ole sitä varten nimenomaan että siihen voi tarvittaessa liittyä/kiilata? Vai onko se sun oma väli?

• Eiköhän se johdu vain siitä yksinomaan, että poliisi on vain ja ainoastaan keskittynyt nopeuksinen valvontaan ei muuhun. Vaikka ylinopeudet ovat onnettomuuksiin syy vain 2%:ssa ja 98% ei sitten puututa ja turvavälit on yksi asia mihin poliisi panosta, vaikka tekniikka on asiaan olemassa, mutta sitä ei hankita meille.

• ....,,,,
        autoilija kirjoitti:

Eiköhän se johdu vain siitä yksinomaan, että poliisi on vain ja ainoastaan keskittynyt nopeuksinen valvontaan ei muuhun. Vaikka ylinopeudet ovat onnettomuuksiin syy vain 2%:ssa ja 98% ei sitten puututa ja turvavälit on yksi asia mihin poliisi panosta, vaikka tekniikka on asiaan olemassa, mutta sitä ei hankita meille.

Älä muuta virka. Yleisin syy lienee käsittämättömän huonossa ajotaidossa. Vuonna 2012 tapahtui 206 kuolemaan johtanutta moottoriajoneuvo-onnettomuutta, joista 13% oli suistumisonnettomuuksia TAAJAMASSA. Ei tuollaista voi selittää muulla kuin ajotaidon puutteella.

• Redneck Baboons
        ....,,,, kirjoitti:

Älä muuta virka. Yleisin syy lienee käsittämättömän huonossa ajotaidossa. Vuonna 2012 tapahtui 206 kuolemaan johtanutta moottoriajoneuvo-onnettomuutta, joista 13% oli suistumisonnettomuuksia TAAJAMASSA. Ei tuollaista voi selittää muulla kuin ajotaidon puutteella.

Eipäs vaan järjetöntä vauhdin käyttöä eli sitä muka niin hyvin tunnettua tilannenopeutta.

• mene sinä

mul`ku äkiä hoitoon ja vie kortisi polissimestarille.

• pönttöjen maa

Olet varmaan jo huomannut, että autolla ajavista ainakin 50 % on vähä-älyisiä idiootteja, jotka eivät ymmärrä liikenteestä mitään. Siinäpä selitys.

• Redneck Baboons

Ei muuten riitä 50%. 90& taitaa olla lähempänä totuutta.

• Taitaitavat olla

joko humuja tai lepsuja,kun pitää olla aina lähellä perstuntumaa.

• Kjell Pippelström

Perstuntuma on mahtava juttu, olit sitten edessä tai takana - muttei liikenteessä...

• qwe2dxqw2q2q2

Ei minua ole haitannut jos joku ajaa eteeni, näin käy aika usein liikenteessä
      kun siellä ei olla aina yksin. 80km/h nopeusrajoitusalueella pidän
      väliä edellä olevaan esimerkiksi 50 metriä niin hyvin siihen väliin mahtuu
      auto tai parikin. Ei siihen eteen nyt yleensä aja edes kovin usein ketään,
      liittymien kohdalla ennakoin jo ajoissa että mulla on edessä tilaa
      jos liittymästä on tulossa liikennettä niin eivät joudu tunkemaan sitten
      puoliväkisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      44
      2889
    2. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      22
      2385
    3. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      22
      2248
    4. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2233
    5. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1911
    6. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      32
      1627
    7. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      26
      1506
    8. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      61
      1379
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      16
      1376
    10. Haluaisin vielä

Yrittää. Annatko meille enää mahdollisuutta
      Ikävä
      29
      1371
    Aihe